hoi allemaal ! Ik ben Eva, ben momenteel 14 jaartjes jong en heb sinds ik een potlood kon vasthouden een passie voor tekenen.
ik ben het laatste half jaar pas intensief ermee bezig hoor.
hopelijk vind je m'n art goed en heb je geen spijt dat je ze eens bekeken hebt. je zal ook wel opmerken dat hoe lager de links in het lijstje hoe beter de tekeningen zijn, dat komt omdat ze ongeveer cronologisch staan en ik heb in die tijd al veel bijgeleerd.
vergeet ook niet te stemmen op de poll
LAATSTE NIEUWE
Perkie
HP
portretten, laatste nieuwen
hermelien promotiefoto PoA
De beste tot nu toe vind ik, wat vinden jullie?
Harry Potter GoF
daar ben ik gisteren van 7u 's avonds tot half 1 's nachts mee bezig geweest, het effect mag er wezen!
Drac&Snape
Het gaat me beter en beter af met portrettekenen, al vind ik harry nog iets beter
Ron
een tussendoortje, heb ik een tijdje laten liggen, ik heb het afgemaakt in bed, kon niet slapen
The trio
no comment =P
!NIEUW!Fleur
portretten en fantasie
niet zo interessant =P
hermelien kerstbal
deze vind ik zelf tamelijk goed gelukt, maar de blik in de ogen is zo moeilijk,[/lol] heb deze nog wat veranderd, dat groene tintje beviel me niet
narcissa
iets zelfverzonnen, op korte tijd gemaakt, sommige verhoudingen kloppen mss niet maar zeker niet lelijk vind ik
bellatrix
deze vind ik lelijk, ze is niet realistisch
Loena / Evanna Lynch
Ik vond deze nochtans minder mooi maar vele vinden wel mooi gelukt dus dan ben ik ook tevreden
Ginny
bwa was mij aan het vervelen dus heb ik maar een disneyachtig ginnytje getekent, eens wat ander voor mij
Fleur
Zelfde stijl als narcissa, op het blad goed gelukt maar door de camera nogal wazig, spijtig
NON-HP
elizabeth swann
deze ben ik ook niet bepaald trots op, het is niet elizabeth, ga hem dus wss opnieuw tekenen
jack sparrow
deze is nogal slordig en weer die blik in zijn ogen...
probeersel manga
iets helemaal nieuws waar ik verdorie veel tijd in stak
[/size]
!NIEUW!jack sparrow 2
goed gelukt beter dan de eerste jack vind ik
Bronnen
Harry=Harry:gof Harry Potter galerij
Hermione=Hermione: PoA Harry Potter Galerij
Draco&Snape=Idem Hermione
Luna=promotiefoto Luna
PoTC dingen= prentkaarten: het nieuwsblad
Hermelien Kerstbal= promotiefoto GoF: Harry Potter galerij