Jalf
The Immortal Mod
|
|
Geplaatst: zo okt 16, 2011 16:59
Nu ik Darkstar tegen ben gekomen in FfC, kan ik mooi op je art reageren. XD Ik neem gelijk ook even de meme's vanaf SoS erbij. zo spoilervrij mogelijk XD
Meme 1; 1. BeeGee! XD Het is gewoon helemaal duidelijk wie dat is XD 2. Arya, Jaqen en Jaime! <3 Jaaa, die vind ik ook geweldig (Dus bijdeze zijn ze allemaal screwed ) Ik hou van de manier waarop je de haren van de persoanges hebt getekend ^^ 3. XD 4. Haha XD Die regenboog Brofist XD 5. Ja, Lysa is zo ergelijk Maar de kwaliteit van de art is hylarisch XD 6. Gave theorie, zou heel goed mogelijk kunnen zijn. Verder ben ik opnieuw fan van de manier waarop je haren tekent. En het '_' hoofd van Ned XD 8. Jaaaaa, dat is ook echt een van mijn favo stukjes. <333 Die verhaallijn vind ik zo geweldig XD Die Bad Pokerface XD 9.Why hello there, Shiney 10. De details op de achtergrond vind ik goed gevonden
Meme 2; 1. Uh-huh, totally agree! XD Ik bedoel, veel geld en heel awesome zijn, wie wilt dat nou niet 2. Aaaw, poor thingy XD Hij is dan zo zielig en smerig en sneu en verrot (en lelijk XD) 5. Aaaw, Pounty Visje is pounty XD En DAT hoofd waar Dany aan denkt XD 7. Flower Cutie-mark! XD Loras is geweldig en het feit dat je de kleuren van de regenboogmatel gewoon rechtdoor laat lopen helemaal XD 8. FIYAH! 9. Gezellig XD 10. XD 12. Hahaha XD
Okay en dan nu Darkstar; Ik vind zijn blik vooral heel erg sterk. Het cynische van Darkstar komt heel goed naar voren, je ziet gelijk dat het niet echt een vriendelijk persoon is XD Ik vind de achtergrond erg mooi, net als de shinyness van z'n zwaard. En zoals altijd z'n haar XD Want ik vind gewoon de manier waarop je haar tekent heel erg mooi ^^ Oeh, en de schaduwen wil ik ook nog even mentionen <3
Moar!