Noah kijkt even lachend op
âIk geloof inderdaad wel dat ze het me vergeven heeft, we hebben voor het feest een goed gesprek gehad.â Ze hadden eerlijk tegen elkaar gesproken, voor het eerst in lange tijd voelde het even alsof het allemaal goed zou komen. Dat was tot ze hem de rest van de avond besloot te negeren. Met een flauwe glimlach kijkt hij Celeste aan
âDe situatie?â iets rebels komt bij hem boven drijven
âIk sta 1-0 voor op Thomas. Ze heeft me gisteren zelf, uit vrije wil, gekust.â Hij klinkt nu bijna trots, na een paar seconden zakken zijn mondhoeken echter al weer naar beneden â
Voordat ze me besloot de hele avond te negeren.â Opnieuw begint hij bedenkelijk over zijn kin te wrijven
âMaar ze heeft ook nauwelijks met Thomas gesproken.â Concludeert hij hardop. Had hij haar kus dan zo slecht beantwoord? Zijn vingers gaan van zijn kin naar zijn lippen, had hij haar ĂŒberhaupt wel terug gekust?
Snel laat hij zijn hand weer zakken en glimlacht hij zwakjes naar Celeste.. Niet van plan zijn gedachtes met een meisje te delen en zich enigszins kwetsbaar op te stellen. Gewoon voor de zekerheid, zodat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan
â Het lach in elk geval niet aan de kusâ probeert hij het wat geforceerd weg te lachen.