Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 13:33 

Afbeelding

Austin ziet z'n roomie nog nergens en als Ryan niet opschiet dan kan hij straks niet mee, Ryan waar blijf je toch. Nouja dan maar is gaan kijken bij het verzamelpunt, hoe gaan ze Egypte verkennen. Het antwoord word al snel duidelijk als Austin de kamelen ziet en Chris nogal een stuntelige poging doet om op één van de kamelen te komen. 'Oeh leuk kameeltje in gallop' zegt Austin vrolijk...Kunnen kamelen eigenlijk wel galloperen.

Hij gaat nieuwsgierig bij de gids kijken en vraagt net zoals Ana of hij ook de lijst mag zien, dat mag. Oh kijk hij zit bij Emily, iemand waar hij nog geen kennis mee hebt gemaakt. 'Em Em, Emily waar ben je?' roept hij haar.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 14:44 

(Guys, volgens mij gaan kamelen liggen als iemand op hun rug wilt gaan zitten. Daarna gaan ze pas staan. :3)

Afbeelding

Dom kreunt als zijn hoofd nogal hard contact maakt met die van Gallagher. "Auw," jammert hij, als hij over de pijnlijke plek wrijft. "Jij hebt echt een abnormaal hard hoofd."

Hij wurmt zich los van Emily's houdgreep en kijkt naar Gallagher, die over zijn nieuwe bijnaam klaagt. "Oh, vanaf nu noem ik je Gallie!" zegt hij met een sluwe grijns.

Dan roept de alcoholistische animator dat ze zijn aangemeerd in Egypte. "Gaaf!" roept Dom opgewonden uit. Hij propt zijn laatste beetje ei naar binnen, giet zijn sinaasappelsap erachter aan en springt van zijn kruk. "Gaan jullie mee?" zegt hij tegen Gallagher en Emily, voordat hij naar het voordek sprint.

Als hij de kade oploopt, ziet hij een stel prachtige kamelen staan. Awesome. Hij kijkt vrolijk toe hoe Chris zich met veel moeite op zijn kameel weet te hijsen en loopt dan naar de gids.

"Hi! Ik ben Dominic. Welke kameel is van mij?"

De gids wijst op een uitzonderlijk loom exemplaar die lui ligt te kauwen. Dan wijst hij op z'n briefje en laat Dom zien dat hij de kameel met Gallagher deelt. Oh jee, dat wordt nog wat. Zou Gallagher ĂĽberhaupt wel op een kameel willen zitten? Straks gaat hij nog zeuren dat z'n kleren vies worden ofzo...

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 15:26 

Afbeelding

Gallagher wrijft nog wat over zijn pijnlijke hoofd.

'Merci beaucoup,' zegt hij als reactie op Dominics opmerking over zijn hoofd. 'Misschien is jouw schedel nooit helemaal uitgehard ofzo,' mompelt hij er achteraan.

Wanneer Dominic vervolgens meedeelt dat hij hem vanaf nu Gallie gaat noemen, kijkt Gallagher verontwaardigd op. 'Nee nee nee nee,' begint hij, 'nee, nee nee nee. Non, nein, njet, nope, nada, niente. Néé.' Maar Dominic sprint al naar het dek, aangezien het cruiseschip is aangemeerd. Gallagher schudt zijn hoofd maar grijnst tegelijkertijd.

'Kom, Emily!' roept hij.

Gallagher huppelt het schip af en blijft dan stokstijf stilstaan. Kamelen. Hij had het kunnen weten. Ze waren tenslotte in Egypte. Hij ziet hoe Chris met enige moeite op een van de grotere exemplaren probeert te klimmen en de angst slaat hem om het hart.

'Neeeeeeee,' kermt hij, als een zwakke echo van zijn eerdere protesten.

Vervuld van angst loopt hij naar de gids. Hij vraagt de man in het Frans (gelukkig, dat verstaat hij wel) om de lijst en ziet dan dat hij met Dominic een kameel deelt.

'Natúúrlijk. Want ik doe niets liever dan stinkend naar angstzweet een kameel delen met de enige knappe jongen van de hele cruise,' mompelt hij. Hij kijkt omhoog, alsof hij hulp van boven verwacht. 'Bedankt hè,' schampert hij, wanneer een goddelijke interventie uitblijft.

Dan recht Gallagher zijn schouders en loopt zo zelfverzekerd mogelijk naar Dominic en dat... beest toe. Hij moest zich niet aanstellen, die irrationele angst voor grote dieren was nergens voor nodig. Tenzij het beest je langzaam in stukjes hapt om zoveel mogelijk van je lichaamssappen in die afzichtelijke bult op te slaan en -

'M-Mooie beesten, of niet?' zegt hij zo nonchalant mogelijk tegen Dominic.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 20:11 

Afbeelding

Lizzy tovert haar kommetje en haar glas weg en glijd van haar kruk als Chris aangeeft dat ze kunnen gaan. Ze is heel benieuwd en heeft er erg veel zin in.
Als ze de loopplank afloopt en ziet wat er haar te wachten staat zakt haar enthousiasme een paar levels. Kamelen?
Ze liep erheen en naderde voorzichtig één van de enorme beesten. Oke, ze stonken nogal. Maar afgezien van dat leek het haar wel leuk om op ze te rijden.
Ze nam zich voor om ze gewoon te zien als misvormde paarden. Het is heel normaal om op paarden te rijden... dacht ze met opgetrokken neus

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:32 

Afbeelding

In haar enthousiasme heeft Emily niet door dat Gallagher ik typte bijna Gallagnic xD en Dominic met hun hoofden tegen elkaar aanbotsen door haar blije omhelzing. Ze giechelt als Gallagher het duidelijk niet eens is met de naam die ze voor hem heeft verzonnen. Het maakt haar weinig uit. Dat kreeg je als je zo'n ingewikkelde naam had. "Gallie, wauw!" Kirt ze blij. Gallagher blijft hevig protesteren, maar Dominic lijkt het met haar eens te zijn. Dom krijgt een plus punt!

De twee gaan achter Chris aan en Emily huppelt blij achter ze aan. Bijna automatisch stalkt ze de twee jongens een beetje, die nu op haar lijst van BFF's staan. Enthousiast hangt ze aan Dominic's arm. Tot ze haar naam hoort. Snel laat ze Dom los en kijkt ze naar de jongen die haar naam riep. Iemand die ze niet kent, weet haar naam! Zo cool! "Ik ben Emily!" Roept ze snel. Ze huppelt naar hem toe en glimlacht blij. "Moeten wij samen op een kameel?" Ze knielt bij één van de beesten neer en geeft hem een kus op zijn neus. Kamelen hebben zo'n geweldig hoofd!

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:39 

Afbeelding

Chris stelt voor om Lizzy er ook bij te doen. "Sounds like a plan," antwoordt ze nog, Lizzy in een piramide kan ook heel interessant zijn denkt ze zo. Dan loopt hij weg en ze luistert even half naar het gesprek tussen Gallagher en de rest. Hij heeft blijkbaar problemen met de naam "Gallie". Ah, dat is goed om te weten. Gallie, Gal, Galblaas, er waren dus mogelijkheden genoeg =D 4444444444444444444444444444444w3red <--- Dat vind mijn kat blijkbaar ook een geschikte bijnaam

Dan roept Chris dat ze weg moeten en ze loopt met de rest mee van boord af. Daar staan een aantal kamelen en het is al snel duidelijk dat ze daarop moeten rijden. Ze blijft eerst hard lachend staan toekijken hoeveel moeite Chris heeft met opstappen, waarna ze zelf - een eventuele lijst negerend - op een kameel stapt die door zijn poten is gezakt. Grijnzend kijkt ze ook naar Gallagher die het blijkbaar ook niet echt ziet zitten om op zo'n beest te rijden. "Ah kom op Gallie, ze kleuren wel goed bij je fabulous beige outfit toch!" roept ze naar hem.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 22:04 

Afbeelding

'Ik ben Austin' stelt hij zich vrolijk aan Emily voor en dan toekijkt hoe ze bij de kameel neerknielt en de kameel een kusje geeft. 'Ja wij moeten samen op een kameel, ik mocht net op het lijstje kijken waar de namen op staan, van die aardige meneer' zegt hij en naar de gids wijst, wat eigenlijk zeer onbeleefd is, want ja wijzen is onbeleefd.

'Ik ben er iniedergeval echt zo klaar voor en wij gaan het super super gezellig hebben' zegt hij en zijn handtas even goed doet.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 18:15 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Net als Chris over zijn pijnlijke achterwerk aan het wrijven is, wordt hij opeens aangesproken door Ana.. Dat vindt hij enigszins verdacht omdat hij er na gisteravond van overtuigd is dat ze een hekel aan hem heeft. Dan dringt het tot hem door dat de gids ze waarschijnlijk samen op de kameel heeft ingedeeld. Briljant! Chris maakt een mentale notitie om de man aan het einde van de dag hiervoor even te bedenken.

Met een lach beantwoordt hij Ana's vraag: "Lieve Ana, heb je niet gezien hoe soepel ik daarnet deze kameel beklommen heb? Als ik bij je in de buurt ben, hoef je nergens bang voor te zijn. Ik beloof dat ik je niet los laat tot het moment dat wij bij de piramides zijn aangekomen."

Hij strekt zijn arm uit, om haar hand te pakken. Precies op dat moment besluit de kameel om er eens even lekker bij te gaan liggen. Chris krijgt het spaans benauwd en grijpt zich goed aan de kameel vast. Zijn hart bonkt in zijn keel en hij sluit zijn ogen tot het moment dat de kameel stopt met bewegen.

"Oké, die zag ik niet aankomen," grapt hij. "Als ik nou geweten had dat ze ook wat lager bij de grond kunnen komen, had ik even gewacht met mijn acrobatische toeren."

Inwendig baalt Chris als een stekker. Ht was zijn bedoeling geweest om een supersmoothe indruk op Ana te maken, maar hij had echt op allerlei manieren gefaald. Dan moest hij straks maar proberen om een move te maken...

"Nou Ana, spring op de kameel! Des te eerder kunnen we de piramides gaan verkennen." moedigt Chris haar aan.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 7:54 

Afbeelding

Ana trekt haar wenkbrauw op als Chris begint met 'lieve Ana'. Ja, het zag er heel soepel uit, zo soepel dat hij doodsbang is als de kameel besluit te gaan liggen. Had deze jongen dan echt niets geleerd? Maar het idee dat hij haar de hele rit niet los wilt laten staat haar totaal niet aan. Gelukkig hoeft hij haar niet op de kameel te helpen, wat hij overigens af probeert te doen als grapje. Ana vind het eerder grappig dat Chris indruk probeert te maken op zo'n manier en faalt dan dat hij het niet zag aankomen. Als hij haar aan probeert te moedigen trekt ze weer kort haar wenkbrauw op.

"Zolang de rest er nog niet op zit heb ik geen haast," zegt ze dan, "En nee dank je, het is niet nodig om me vast te houden. Ik weet zeker dat het me een stuk beter af gaat als je dat niet doet."

Ze glimlacht even onschuldig naar hem en kijkt even rond. Niet iedereen lijkt de kamelen geweldig te vinden, maar ze weet dat ze niet eeuwig kan blijven uitstellen om erop te gaan zitten. Ze zucht onhoorbaar, ze hzou toch leiver achter Chris zitten dan voor hem, maar echt een keuze heeft ze niet meer. Behendig, want de kameel zit/ligt, gaat ze zitten. Dit is wel wat anders dan op een paard zitten, alhoewel dat ook alweer jaren geleden is. Van haar mogen ze wel vertrekken, hoe eerder ze van Chris af is, maar hem het plezier gunnen van dat te weten wilt ze ook niet. 'Dit wordte en lange rit,' denkt ze bij zichzelf.

OOC:: Als kamelen opstaan gaan eerst de achterpoten en dan pas de voorpoten. Dus in theorie zou Chris noor voren vliegen als hij zich niet goed vast heeft :') Vind je vast leuk om te weten [A]

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 22:57 

Afbeelding
Chris Robertson - Animatior

Ana gedraagt zich uitermate koeltjes en Chris vindt dat helemaal niks. Om heel eerlijk te zijn, wordt hij een beetje zenuwachtig van d'r. Normaal gesproken wierpen vrouwen zichzelf aan zijn voeten. Hmm, waar zou dat door komen? Voor een kort moment is Chris in gedachten verzonken. Misschien dacht Ana wel dat hij een enorme player was! Hij had nu eenmaal het imago van een lady killer, maar zo erg was hij nu ook niet... Ja, dat zal het vast zijn! Hij ging gewoon aan haar laten zien hoe goed hij zich wel niet kon gedragen en wat een gentleman hij wel niet kon zijn. En, als allerbelangrijkste, hij zou haar met geen vinger aanraken tót hij daar haar toestemming voor had. Tevreden met zichzelf en zijn nieuwe plan van aanpak kijkt Chris haar even diep aan. 

"Oké liefje, als jij dat niet wilt, zal ik je met geen vinger aanraken." zegt hij tegen haar en met open mond kijkt hij toe hoe ze soepel de kameel beklimt. Als Ana voor hem is neergeploft, probeert hij haar blik op te vangen.
"Wow, waar heb je dat geleerd?"

Ondertussen geeft hij zijn ogen de kost en kijkt hij naar haar prachtige slanke benen die nog eens eens extra benadrukt worden door het korte broekje dat ze aanheeft. Hij slikt zacht en vervloekt zichzelf nu al om wat hij nog geen enkele minuten geleden gezegd heeft. Chris is zo in zijn gedachten over Ana verzonken dat hij niet doorheeft dat de kamelen op het punt staan om te vertrekken. Met veel gehobbel en gezwaai gaat de kameel overeind. Door de onverwachte bewegingen schrikt Chris op uit zijn dagdroom en grijpt hij het gene beet dat zich het dichtst bij hem in de buurt bevindt. Dat dat nou toevallig Ana's beide bovenbenen zijn... Tja, daar kon hij ook niks aan doen!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 15:47 

Afbeelding

Ana voelt een irritatie als Chris haar liefje noemt, serieus, ze is zijn liefje niet en het gaat ook niet gebeuren. Toch houdt ze zich in. Chris vraagt waar ze dat geleerd heeft en ze trekt haar wenkbrauw op, waar denkt hij dat ze het geleerd heeft? En dan gebeurd het. De kameel gaat omhoog en Ana zorgt ervoor dat ze zich stevig vastheeft en niet kan vallen, maar Chris achter haar let duidelijk niet op. En zijn belofte is zojuist verbroken.
Geschrokken door de plotseling aanraking geeft ze een wat geschrokken gilletje en even staart ze naar de handen op haar bovenbenen. Bijna als reflex geeft ze een harde tik op zijn handen en duwt ze weg. Kwaad draait ze zich naar hem om.

"Are you bloody insane?" zegt ze dan, "Je had ervoor kunnen zorgen dat we beide gavellen waren!"

Ze vind de hele situatie niet grappig en dan te bedenken dat ze nog uren met hem moet doorbrengen. Dit was echt een ramp.

"Doe dat gewoon nooit meer," zegt ze dan en ze draait haar rug naar hem toe.

Dit wordt een ramp, ze weet het zeker.

OOC:: Het is een redelijk zacht gilletje, niet iedereen hoort 't XD

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 21:42 

Afbeelding

Emily begint blij op en neer te springen en slaat daarbij bijna de kameel, die ze net nog liefdevol een kusje gaf, tegen zijn hoofd aan. Austin is zooo haar type! En zijn handtas maakt hem alleen maar nog meer fabulous. Ja, haar eerste gedachte daarop is 'Austin heeft een attitude'. Want al die andere jongen waren watjes en durfden geen handtas vast te houden. Raar.

Enthousiast geeft ze Austin een knuffel. "Welke is onze kameel? Of mag ik op deze? Ik vind hem zo schattig!" Ze klopt het arme beest op zijn hoofd en klimt alvast op de kameel. Als die gids moeilijk ging doen, zou ze zich gewoon verzetten. Dit was haar kameel. Ze zet zichzelf zo comfortabel mogelijk tegen de achterste bult aan. "Austerd, we nemen deze! Kom, kom, kom!"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 18:17 

Afbeelding

Austin knuffelt Emily vrolijk terug en kijkt dan hoe ze plaats neemt op een kameel, als Emily zit wenkt ze hem.

Austin klimt voorzichtig op de kameel en hij moet toch toegeven dat het anders zit dan op een paard, ok maar nu. 'Toe dan kameeltje toe dan, kom op je kunt het wel' begint Austin te spreken alsof de kameel een puppy is die net een trucje moet leren. De kameel blijft echter droog om zich heen kijken, maar overeind komen doet hij niet of zij, Austin kan niet zeggen of het nou een mannetje of vrouwtje is. 'Hortsik doet hij nog een poging, maar tevergeefs.

'Em Em, weet jij eigenlijk hoe je een kameel in beweging moet krijgen want hij doet het niet' vraagt hij haar en haar aankijkt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 10:29 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Meer dan de helft van Chris’ vragen wordt genegeerd door Ana en hij begint zich steeds ongemakkelijker te voelen. Aan de andere kant wordt hij ook steeds meer gefascineerd door het blonde meisje met de betoverende blauwe ogen. Waarom deed ze telkens zo afstandelijk tegen hem? Hij is vastbesloten om haar een beetje te laten ontdooien.

Chris voelt de zachte huid van haar benen onder zijn handen en hij geniet een korte seconde van het magische gevoel. Dan wordt hij ruw verstoord door Ana die hem slaat. Euh – wat? Zijn handen worden weggeduwd en snel stopt hij ze in zijn broekzakken. Daar konden ze geen verdere schade aanrichten. Chris ondergaat Ana’s uitval stilletjes en hij begint zich zelfs een beetje schuldig te voelen. Dat gevoel probeert hij zo snel mogelijk weer van zich af te schudden. Hij kon er toch ook niks aan doen dat hij nog nooit eerder op een kameel heeft gezeten?

”Jeetje, Ana… Ik bedoelde het niet slecht, hoor. Ik heb nog nooit eerder op een freakin’ kameel gezeten en ik wist niet dat ze zo schommelden enzo… Kan ik het misschien op de een of andere manier goedmaken? Ik zal het echt noooooooooit meer doen.”

In afwachting van Ana’s antwoord kijkt hij even om zich heen. Hij ziet Austin en Emily samen op een kameel gepropt zitten en hij kan het niet laten om even te grinniken. ”Hé Aussie! Vergeet niet je handtas goed beet te houden, hé!” roept hij Austin even toe. Hij zag het al helemaal voor zich dat ze moesten stoppen omdat Austin zijn handtas van de kameel had laten vallen of zoiets.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 15:38 

Afbeelding

"Totally!" roept Dominic, die geen idee heeft dat Gallagher eigenlijk bang is voor kamelen. "Ze zijn echt geniaal. Wist je dat ze neuskleppen hebben, zodat ze hun neus dicht kunnen doen tijdens een zandstorm?" Hij aait de kameel, terwijl hij kijkt hoe de andere cruiseshipleden op hun kamelen klimmen. Oh dat is wel een goed idee.

"Kom, Gallie," zegt hij tegen Gallagher. "Laten we ook op dit schatje gaan zitten." Hij wacht niet op een antwoord, maar gaat meteen op de rug van de kameel zitten.

Hij kijkt achterom naar Gallagher die nog steeds een beetje nerveus naar de kamelen kijkt. "Need a hand?" zegt hij vriendelijk, terwijl hij een hand uitsteekt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: