Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 23:01 

Ik stem ook op RT :')

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 23:03 

Ik stem ook op RT!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 23:05 

Ik stem ook voor RT (: Op HPF 1 vond ik het een leuke rpg!

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 11:15 

RT krijgt ook mijn stem!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 11:23 

En ik stem ook op RT :)

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 13:56 

Roadtrip mag zijn topic openen!

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 19:47 

Naam/namen: MissMyrna
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Tada
Naam RPG: You're going to Hogwarts
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: NL
Waar gaat je RPG over?:

You're going to Hogwarts gaat over hoe menig 1e jaar hun begin aan Hogwarts zullen ervaren. Zoals bekend is uit Harry Potter and the Philosopher Stone | Harry Potter en de Steen der Wijzen zal het startpunt zijn op station 9 3/4 op King's Cross. Na aankomst gaat men verder per boot richting Hogwarts, alwaar de sorteerceremonie te wachten staat uiteraard. En vanaf dat moment begint de RPG pas echt.

Afhankelijk van waar je ingedeeld bent trek je met mede Gryffs/Ravens/Hufflepufs/Slyths op of je kiest er voor om contacten aan te gaan met andere afdelingen dan waar jezelf in terecht gekomen bent. Dat staat je volledig vrij. De rest van het jaar staat in het teken om de eerste jaars vakken te volgen. Wat men zoal meer tegen komt op zijn/haar pad staat aan eenieder vrij om in te brengen.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:
Ondanks dat de stekker een paar weken geleden uit de RPG getrokken is vind ik echt dat een hele leuke RPG is. We hadden allemaal hele leuke personages en er begonnen al verhaallijnen te ontstaan. En voor iedereen die er over denkt om mee te doen, zeg nou zelf, wie droomde er stiekem niet van om een brief te ontvangen?
Daarnaast ben ik bereid me 200% in te zetten om deze RPG actief te houden.
Nog een ander voordeel, ideale beginners RPG: omdat er een vaste verhaallijn is, is het meestal niet moeilijk om inspiratie te vinden. Je hoeft immers maar een boek open te slaan.
Heb je toestemming om deze RPG te herstarten?: Ja van HRH himself ^^
Waarom wil je deze RPG graag opnieuw opstarten?: Ik heb me meteen aangemeld toen de RPG begon en vond het heel leuk. Ook vond ik het erg jammer toen de RPG stopte. Dus toen er gevraagd werd of iemand hem over wilde nemen greep ik meteen die kans.

Ik heb al gepolst en xMissme, Jill en Carrick_Fergus hebben al toegezegd dat ze mee willen doen. Nog 4 stemmen te gaan dus!

Lupos heeft ook toegezegd mee te willen doen. Nog maar 1 stem te gaan!

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Laatst bijgewerkt door MissMyrna op do jan 12, 2012 18:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 12:32 

Naam: Trijn
Link naar jouw RPG-paspoort: Klik
Naam RPG: The Curse
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: NL
Waar gaat je RPG over?:

Een stel jongeren, die net allemaal hun diploma hebben behaald, besluiten van er samen op uit te trekken als beloning, en voordat ze elk hun eigen weg opgaan met verder studeren. Het moet dan ook een onvergetelijk moment worden van een maand samen rond te trekken door Engeland met een groot busje volgestampt met de nodige spulletjes en natuurlijk hun tenten om te kunnen overnachten waar ze maar willen.
Ze vertrekken met volle moed, maar moeten een paar dagen later noodgedwongen ergens stoppen omdat hun busje in panne is gevallen.
Ze komen terecht in een dorpje waar er op het eerste zicht niets mis mee is, en besluiten om daar even te blijven tot ze verder kunnen reizen. Maar 's nachts gebeuren er dingen die ze niet voor mogelijk houden. Mensen verdwijnen midden in de nacht en worden dood terug gevonden met twee kleine wondjes in hun nek. Er gaat zelfs een mythe rond dat ze al mensen hebben moeten opnieuw doden toen die na een paar dagen weer tot leven kwamen. De plaatselijke bewoners sluiten hun gehele huis dan ook af en timmeren zelfs houten planken voor hun ramen en deuren uit bescherming voor zichzelf en hun gezin, uit schrik dat zij de volgende zullen worden.
Als men iets wil vragen aan de bewoners voor uitleg wegens dit vreemde gedrag, slaan ze alleen maar snel een kruis over hun borst en lopen weg terwijl ze onverstaanbare woorden prevelen.
En dan is er nog dat huis op de heuvel waar een man woont met zijn 3 vrouwen, velen zeggen dat dit de baas is van het dorp. Dracula is de naam.
De 3 vrouwen zijn nog de ergste, ze gebruiken maar al te graag hun vrouwelijke rondingen om zo de mannelijke bewoners te kunnen lokken. Vaak vermoorden ze dan ook niet, spelen ze er gewoon even mee als een speeltje.

Het groepje vraagt zich dan ook af waarom de bewoners niet gewoon weg gaan en ergens een nieuw leven opbouwen. Zij zelf aarzelen natuurlijk niet en willen meteen weg vanaf dat hun busje hersteld is, sterker nog: ze willen zelfs te voet hun pad verder zetten. één probleem: Ze kunnen het dorp niet verlaten door 'de vloek', zoals de bewoners dit noemen.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?

Omdat het een verhaal is die, naar mijn weten, nog nooit eerder is voorgekomen op HPF, waardoor het een RPG is die nog sterk kan uitgebouwd worden tot een heel leuk verhaal. Ook zit er de nodige afwisseling in van personages, wat voor boeiende karakters kan zorgen.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 13:03 

Ik stem op You're Going To Hogwarts :]

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 14:57 

Ik stem ook op You're going to Hogwarts

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 15:54 

Ik stem op The Curse !

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 16:29 

Ik stem ook op The Curse.

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 16:37 

Ik stem ook op The curse. Het is een interessant verhaal en kon eigenlijk niet kiezen tussen beide RPG's tot ik zag dat ik ook op beide kon stemmen, dus hierbij ook mijn stem voor deze RPG

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 16:40 

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 17:00 

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: