Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 20:47 

Afbeelding

Luc gaat direct weer rechtop zitten als Mel hem beschuldigd.

"Ik was niet aan het drinken voor de lol" brengt hij stellig uit. Als Levi haar bijvalt kijkt hij hem hem en schud vervolgens nee op de vraag voor een glaasje water.

"Doe maar.....iets anders...." grijnst hij naar de gene die de bestelling komt opnemen en vervolgens naar Mel. "Onderzoek....daar was het voor. Het drinken was voor onderzoek naar waarom we hier zijn." Nog voordat Luc een verhaal weet af te steken onderbreek Caleigh hem. Een beetje overdreven aandachtig kijkt hij haar aan om te luisteren naar wat zij te zeggen heeft.

"hmm....dat is zonde." zegt hij terwijl hij zijn hand als een vuist onder zijn steunt. "Ik weet....waarom deze stad de stad der liefde heet!" weet hij opgewekt uit te brengen. Kort is hij stil en denk na.

"Hoewel....eigenlijk niet....maar ik weet wel dat het iets met het festival te maken heeft en twee trouwende mensen, van twee verschillende families....mocht je daaraan twijfelen." Kort haal hij zijn wenkbrauw op terwijl hij even denkt. "En met veel arme boze mensen in het arme gedeelte....meer weet ik niet." voegt hij er uiteindelijk teleurstellend aan toe. Met de laatste woorden ploft hij weer achterover en onderuit in de stoel. "Weten jullie meer?

ooc: dronken en vaag genoeg?

Together we both make hurricanes

Laatst bijgewerkt door Tengaar op za jun 15, 2013 12:52, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jun 15, 2013 10:48 

Afbeelding

Mel grijnst naar Levi als hij haar bijvalt en kijkt dan weer naar Luc die weer rechtop is gaan zitten. Ze kan een lach niet onderdrukken, schudt met haar hoofd en kijkt dan naar Caleigh als ze begint. Automatisch glijdt haar blik even naar de deur en zit ze iets gespannen overeind. Moesten ze niet toch op Jessa en Bennie wachten?
Maar Caleigh en ook Emma blijken eigenlijk niets te hebben gevonden en dan kan Mel weer iets ontspannen gaan zitten. Ze neemt een flinke slok van haar bier net als Luc enthousiast begint. Het moment dat hij stil is, slikt ze haar drinken door en kijkt nieuwsgierig zijn kant op. Wie weet wat hij allemaal te weten was gekomen. Zeker met al dat drinken voor zijn onderzoek.

"Dus," Begint ze na zijn woordenbrij "Dan moeten we maar naar dat festival.."

Meer tijd om haar verhaal af te maken krijgt ze niet, want Eric neemt resoluut het woord. Ze trekt een wenkbrauw op, pakt haar glas en gaat wat mopperend achterover zitten en luistert toch maar naar wat hij te vertellen heeft.

Afbeelding

Eric betrapt zich erop dat hij, terwijl Luc in een wat onsamenhangend dronken vaag geheel zijn verhaal probeert te doen, zijn best moet doen om zijn blik niet haar kant op te laten dwalen.
Daarom besluit hij dat als Luc klaar is, hij maar meteen moet vertellen wat hij vandaag gehoord heeft. Ondanks dat Mel juist iets oppert over het festival.

"Ja, twee trouwende mensen, van twee verschillende families. En het wordt nog steeds elk jaar gevierd. Maar het verhaal is iets ingewikkelder dan slechts een georganiseerd huwelijk waarbij men lijkt te denken dat dit liefde op het eerste gezicht was." Zegt hij en kijkt naar Luc.

Eric stopt een seconde om zijn glas op te pakken en een flinke slok van zijn whiskey te nemen. Als hij het glas weer terug op tafel zet vertelt hij weer verder.

"Eigenlijk vanuit een zakelijk oogpunt is ooit in overleg besloten dat er vanuit de rijke en de middenklasse een betere band nodig was. En om dat te bereiken moesten uit de Caed en de Mires familie de oudste kinderen met elkaar trouwen. Die kinderen waren echter nog zo jong dat ze eerst elk jaar een paar maanden met elkaar konden spelen. Naarmate ze ouder werden en een eigen wil kregen, was er meer ruzie dan liefde. Sterker nog, eigenlijk werd het hele idee van een huwelijk uiteindelijk afgeblazen. Zo erg leken de twee elkaar te haten.."

Eric glimlacht even wrang.

"De dochter werd uiteindelijk aan een andere rijke aristocraat uitgehuwelijkt. Maar onderweg naar haar nieuwe echtgenoot is haar rijtuig overvallen en werd er een enorme som geld voor haar veilige terugkeer gevraagd. De zoon van Mires is haar ontvoerders vreemd genoeg achterna gegaan. Samen hebben ze zich van deze mannen weten te ontdoen en erna bleek er toch een vonk over te slaan. Na een aantal geheime ontmoetingen hebben ze alsnog hun verloving aan beide families bekend gemaakt en zijn ze getrouwd.. En dat wordt dus nog steeds op dat festival gevierd.. "

Hij pakt zijn glas weer op en drinkt zijn glas leeg. Al dat gepraat over liefde gaf een wrange nasmaak, die de whiskey maar moest verdrijven.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za jun 15, 2013 14:23 

Afbeelding

Caleigh luistert naar wat Emma dus ook niet heeft ontdekt eigenlijk en vlak erna begint Luc vooral wartaal uit te slaan. Ze schud haar hoofd kort en neemt een slok van haar drinken. Mel oppert om vanavond naar het festival te gaan, maar voordat iemand de kans krijgt daarop te reageren begint Eric te praten. Ze kijkt hem aan, luisterend naar zijn woorden en ze merkt dat het verhaal haar bekend voorkomt. Ondanks dat niet alles bekend voorkomt gokt ze dat ze het verhaal vroeger wel eens had gehoord. Ze slaat haar ogen neer en kijkt naar de tafel terwijl verschillende gedachtes door haar hoofd gaan. In For had ze de sleutel gekregen door een actie van pure haat, net zoals de origine van het verhaal wat ze toen hoorden. Als dit het verhaal was van Hoderan... betekende dit dan dat een actie van pure liefde nodig was? Ze schud onmerkbaar haar hoofd en drinkt haar glas leeg. Ze wenkt een serveerster en besteld een dubbele whiskey.

Een actie van pure liefde... Alsof dat ooit ging gebeuren in deze groep. Kort kijkt ze naar Eric, maar dan komt de serveerster terug met haar glas en ze pakt hem aan en neemt een slok. Ze konden deze stad net zo goed overslaan. De hele naam van de stad en het verhaal en alles wat er momenteel gebeurde was gewoon een grap... Juist nu ze wist wat haar gevoelens waren werden die niet beantwoord en juist nu waren ze in een stad waar alles om liefde draaide.

"Als de naam van de stad dus in verband staat met het festival, dan betekent het misschien ook dat we tot het einde van het festival hebben om iets te vinden en erna niet meer," zegt ze dan zonder iemand aan te kijken, "We zitten op dag negen van het festival, dat betekent dat we misschien nog maar zes dagen de tijd hebben."

Ze neemt een slok van haar glas whiskey.

"Ik denk dat we inderdaad, zoals Mel voorstelde, vanavond in ieder geval naar één van de feesten moeten gaan ten ere van het festival..." gaat ze dan door, "Wie weet vangt iemand nog iets op wat ons verder kan helpen... Of heeft iemand anders nog een idee?"

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 16, 2013 18:05 

Afbeelding

Isra kijkt Benicio en Jessa na en rolt even met haar ogen. Dan probeert ze zich op het groepsgesprek te concentreren. Caleigh heeft niets gevonden. Emma heeft niets gevonden. Luc is dronken, maar hij heeft wel iets gevonden. Tenminste, dat lijkt hij te denken. Isra trekt een wenkbrauw op als Luc zich door zijn verhaal heen stamelt. Eric verduidelijk Lucs vage verhaal en Isra luistert aandachtig naar wat hij zegt. Caleigh trekt vervolgens de conclusie dat ze op tijd staan, en Isra leunt een beetje voorover. Dit hele liefdesgedoe interesseert haar eigenlijk niet echt, al die weëe troep, maar als naar dat stomme festival gaan betekent dat ze zowel kunnen drinken als verder kunnen komen in hun zoektocht is het dat wat Isra betreft wel waard.

'Feest. Eens,' zegt ze kortaf, terwijl ze weer achterover leunt in haar stoel.

Afbeelding

Benicio loopt met Jessa mee naar de voortuin en gaat naast haar op het bankje zitten.

'Dankjewel dat je ĂĽberhaupt met me wil praten,' zegt hij, zonder haar aan te kijken. Hij haalt een hand door zijn haar en staart naar de tegels. 'Ik - ik ben een idioot.' Hij bleef het zichzelf vertellen, en hij kon het blijkbaar niet laten om het ook hardop uit te spreken.

Hij kijkt Jessa aan.

'Ik heb met Levi gepraat - Levi, van alle groepsleden waar ik mijn hart bij zou kunnen hebben uitgestort, maar daar gaat het nu niet om - hij, eh... Hij heeft me laten inzien dat ik de situatie misschien niet zo heel tactisch heb aangepakt.'

Hij schraapt zijn keel. Oh man, wat was hij slecht in dit soort dingen.

'Wat ik probeer te zeggen is... Dat Levi me heeft laten inzien dat ik misschien vergeten ben om je te vragen wat jij hiervan denkt. Van ons, bedoel ik. Onze... relatie. Of wat daar nog van over is.'

Hij kijkt weer weg. Hij voelt zich ongemakkelijk, en extreem kwetsbaar. Of meer: hij voelt zich ongemakkelijk omdat hij zich extreem kwetsbaar heeft gemaakt.

Benicio slikt. Dan dwingt hij zichzelf om Jessa weer aan te kijken.

'Is er nog wat van over?' vraagt hij dan zacht.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jun 16, 2013 20:48 

Afbeelding

Oh... Dit was niet wat Jessa verwacht had. Benicio wil over hun relatie praten. Ze luistert naar wat hij te vertellen heeft terwijl ze nerveus met haar vingers speelt. Hij had met Levi gesproken en wilde nu weten wat zij van deze hele situatie vond.

"Ik weet niet zo goed hoeveel er van over is..." zegt Jessa zacht, "Je hebt gezegd dat het voor mij beter is om bij je weg te blijven." Ze kijkt even naar haar vingers. "Je betekent... Je betekent echt heel veel voor me, maar als jij denkt dat het geen goed idee is dat we samen verder gaan dan mag ik toch niet van je eisen dat we dat wel doen?" Even kijkt ze opzij en bijt op haar lip.

"Ben je nog steeds van mening dat ik beter uit je buurt kan blijven?" zegt ze zacht en duidelijk nerveus. Hopelijk heeft hij zich bedacht.

Afbeelding

Levi knikt bij Luc's onsamenhangende dronken verhaal. Niet dat het heel duidelijk is, maar als snel zorgt Eric voor opheldering. Het feest. Juist. Zijn tafelgenoten zijn het gelukkig met hem eens.

"Ik ben ook voor." zegt hij. Hij hoopt echter ten zeerste dat ze niet naar hetzelfde plein gaan als waar hij gisteren ook was. Hij had geen zin om de meisjes van gisteren opnieuw tegen te komen.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 17, 2013 20:02 

Afbeelding

Met een opgetrokken wenkbrauw luistert Emma naar Luc’s vage verhaal. Die kan echt rekenen op een fikse kater morgenochtend. Daarna volgt Eric en Emma krijgt even een zwaar gevoel van binnen wanneer ze hem zo hoort praten over liefde. Kort werpt ze een blik op Levi, maar ze weet dat ze voor Levi lang niet voelt wat ze in het verleden wel heeft gevoeld.

Als Mel voorstelt om naar een van de feesten te gaan, kijkt Emma met een glimlach op. Caleigh reageert instemmend en ook Levi is enthousiast. ”Ik ga mee!” roept Emma enthousiast. Ze was wel weer toe aan goed feestje.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 19:41 

Afbeelding

Benicio schraapt zijn keel en luistert naar Jessa, zonder haar aan te kijken. Hij merkt dat Jessa nerveus is. Geen wonder. Als Jessa uitgepraat is kijkt hij op en kijkt haar aan.

'Ik denk... ik denk dat je prima in staat bent voor jezelf te bepalen of het een verstandige beslissing is om... met mij samen verder te gaan.'

De woorden voelen ietwat ongemakkelijk in zijn mond, en in eerste instantie denkt Benicio dat dit komt omdat hij Levi's advies volgt, of omdat hij de dingen zegt die Jessa misschien minder pijn doen. Maar als hij er even over nadenkt realiseert hij zich dat het onwennig voelt omdat hij de waarheid spreekt.

Dat gebeurt niet zo vaak.

Hij blijft Jessa aankijken, een nieuwe verwondering over haar duidelijk zichtbaar in zijn ogen. Dan voelt hij iets dat hij enkel en alleen maar als verlegenheid kan bestempelen, en hij wendt zijn ogen af.

'Je weet niet half wat je met me doet,' mompelt hij, en het is eruit voordat hij het kan helpen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 20:13 

Afbeelding

Gespannen luistert Jessa naar Benicio's antwoord. Ze moet het zelf bepalen... Ze glimlacht wrang.

"Verstandig zijn en dingen graag willen zijn wel twee verschillende dingen." zegt ze zacht, "Ik merk... dat ik de laatste tijd heel erg verdrietig ben geweest. En dat ik je mis..."

Ze leunt wat meer naar hem toe. "Ik weet niet of het verstanding is... maar ik weet wel dat ik diep van binnen heel erg verder wil... Zeker nu ik geen huis heb..."

Dan ziet ze een blik in zijn ogen die ze niet kent. Voor ze een duidelijke naam aan deze blik kan geven, kijkt hij al weg. Ze hoort van hij mompelt.

"Wat doe ik dan?" vraagt ze zo zacht dat alleen Benicio het kan horen.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jun 23, 2013 12:01 

Afbeelding

[[... Later die avond ...]]

Na de bespreking was Caleigh gaan eten en had ze zich wat afzijdig gehouden van de groep. Het verhaal hield haar bezig, maar niet op de manier waarop het haar bezig moest houden. Ze had kort met Lillian gesproken en nog geen tien minuten na het gesprek was ze aangekomen met een jurk. Dat was dan tenminste ook iets waar ze niet meer over na hoefde te denken. Uiteindelijk was ze naar boven gegaan en had ze zich omgekleed. De jurk was niet iets wat ze waarschijnlijk zelf had uitgekozen, maar Caleigh zou nooit zelf een jurk uitkiezen. Die periode was ze al voorbij. Ze had zwarte pumps aan en kort bekijkt ze zichzelf nog eens in de spiegel. 'Als hij dan toch niet wilt toegeven aan zijn gevoelens kan ik er maar beter voor zorgen dat hij er tenminste spijt van krijgt,' bedenkt ze ironisch. Ze haalt nog even haar hand door haar haren heen en schud haar hoofd dan. Ze heeft geen idee hoe deze avond gaat verlopen.

Ze waren als groep richting het plein gegaan en Caleigh wist dat dit wel een van de grotere feesten was, maar zeker niet de grootste. Het was al redelijk druk, overal hingen versieringen, lampjes en op drie verschillende plekken stond er een grote bar. Caleigh keek rond en ergens hoopte ze dat ze geen andere bekende van vroeger tegen zou komen, maar Lilian had haar verteld wie er zeker zou zijn en ze heeft er absoluut geen zin in. Ze stapt naar de bar toe en besteld een glas whisky, kort glijd haar blik naar Eric toe totdat haar glas voor haar wordt neergezet. Ze neemt een kleine slok en op dat moment hoort ze haar naam.

"Caleigh Raven..." zegt hij en hij bekijkt haar met een grijns als ze zich omdraait, "Ik dacht niet dat je nog lekkerder kon worden dan je al was... Maar dromen komen dus zeker uit."

Natuurlijk moest ze hem tegenkomen. Als ze dan zijn woorden hoort trekt ze kort haar wenkbrauw op en neemt een slok van haar whisky.

"Jij daarentegen bent geen steek veranderd," zegt ze dan, "Nog steeds een perverse zak die niet weet wanneer hij zijn mond moet houden."

Ze kijkt hem kort aan en zijn grijns wordt alleen maar groter. Het was altijd hetzelfde met hem geweest, een grote mond en hij probeerde zoveel mogelijk vrouwen te krijgen. Het enige verschil was nu dat Caleigh wist dat hij ondertussen getrouwd was en een kind had.

"Hallo Tommy," zegt ze dan.

OOC:: Onderbreek dit gesprek gerust, hij gaat toch niet voor problemen zorgen (; Hoe dan ook, ze zijn op het feest, have fun (;

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jun 25, 2013 17:42 

Afbeelding

Mel kijkt een beetje beteuterd naar beneden. Ze had niets anders gehad om aan te trekken dan dit, maar het was wel duidelijk dat het niets feestelijks was. Een van haar broeken onder uit haar tas, die ze eigenlijk nooit aan had, een simpel zwart shirtje en om de boel dan maar iets op te fleuren Luc zijn sjaal. Ze kijkt een keer naar links waar Caleigh in een zwarte jurk en op enorme hakken staat. Mel kan dan toch een glimlach niet onderdrukken. Het maakte bij Caleigh niet uit wat ze aan had, zij zag er altijd goed uit. Ze haalt haar schouders op, en besluit dat ze het er maar mee moest doen vanavond.

Mel bestelt een biertje en net als ze haar glas krijgt, staat er een vreemde man bij Caleigh. Ze kijkt kort om zich heen en ziet nog net hoe Eric duidelijk weg draait. Ze begreep echt helemaal niks van die vent. Waarom deed hij in hemelsnaam zo moeilijk? Mel schudt haar hoofd, pakt haar biertje vast en loopt naar Caleigh toe. Onderweg pakt ze de hand van Jessa vast zonder te kijken waar zij verder mee bezig is.

"Caleigh.. Nou ja ik heb je hulp nodig." Zegt Mel slechts en loopt door zonder Jessa los te laten."Ik heb een leuke avond nodig.. En geen gedoe, voor een keer.." Vult ze aan en glimlacht even over haar schouders naar Jessa toe.

Bij Caleigh botst ze de man wat lomp aan de kant, mompelt een zachte duidelijk niet gemeende sorry naar hem toe en grijnst vervolgens naar Caleigh.

"We hebben je nodig. Zegt Mel maar om meteen met de deur in huis te vallen. En om duidelijk te maken dat ze wel wilde helpen om deze man te verdrijven.

Afbeelding

Eric schudt zijn hoofd nadat hij het eerste glas whisky van de avond aan de bar leeg heeft gedronken. De stad der liefde.." schiet er ironisch door hem heen. Hij had heus wel gezien hoe ze er vanavond uit zag. En het enige positieve wat hij hierbij kon bedenken dat dit misschien wel meer met lust dan liefde te maken kon hebben waarom hij zijn ogen niet van haar af kon houden.
Als hij, weer, opzij kijkt ziet hij hoe ze door een man wordt aangesproken en al vrij snel is het hem duidelijk dat ze hem kent. Eric wendt zijn blik af, draait zich om naar de bar en bestelt een nieuw glas.

Bedenkelijk bekijkt hij de inhoud van zijn glas, om er uiteindelijk een flinke slok van te nemen. Het leek op dit moment een heel goed idee om zo veel te drinken dat hij alle rationele gedachtes kon verliezen, maar tegelijkertijd was dit misschien juist wat hij helemaal niet moest doen. Zeker niet nu hij wist dat Nick in de stad was. En hij was wel de laatste wie mocht weten wat hij voor haar voelde.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jun 27, 2013 9:32 

Afbeelding

Caleigh weet eigenlijk niet zo goed wat ze moet zeggen, ze heeft geen behoefte aan de opmerkingen van Tommy en ze heeft al helemaal geen zin in zijn geflirt. Als dan plotseling Mel ertussen komt en hem lomp aan de kant botst glimlacht ze even. De woorden van Mel zijn genoeg en ze knikt even.

"Dat klinkt heel belangrijk," zegt ze dan en ze richt haar blik op Tommy, "Tot ziens Tommy."

hij kijkt op als hij lomp aan de kant wordt geduwd door een brunette en gromt even binnensmonds. Het is al snel duidelijk dat ze Caleigh kent en hij gokt dat ook de rode erbij hoort. Bij de woorden van Caleigh kijkt hij haar aan. "Ik kom nog terug schoonheid, je bent me een dans verschuldigd," zegt hij dan. Hij grijnst kort naar haar en dan draait hij zich om en loopt weg.

Caleigh schud haar hoofd kort als hij zegt dat ze hem een dans verschuldigd is. Absoluut niet. Als er iets is wat ze gaat proberen te ontwijken, is het wel een dans met hem. Dan kijkt ze Mel en Jessa aan en glimlacht kort.

"Dus, een noodgeval?" vraagt ze met een kleine grijns en ze neemt een slok van haar glas whisky.

Kort glijd haar blik over de rest van de groep en blijft een seconde langer hangen op hem. Dan kijkt ze de twee voor haar weer aan. Terwijl ze op antwoord wacht gaan haar gedachtes al door, misschien moest ze zelf maar de stap zetten, hij was het overduidelijk niet van plan en om braaf af te gaan wachten totdat hij eens toe zou geven zou ook geen succes worden..

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jun 27, 2013 23:07 

Afbeelding

De rest van de middag was snel voorbij gegaan en Luc was er niet echt nuchter op geworden...Niet dat hij ook echt heeft geprobeerd. Eenmaal op het plein was hij snel de rest van de groep kwijt geraakt, maar daar had hij geen problemen mee. Deze wildvreemde mensen in deze gekke stad bleken meer in hun mars te hebben dan dat hij in eerste instantie had gedacht. Ook de dames van leken zijn aandacht te genieten...en ondanks dat hij het niet zal toegeven hij eigenlijk zelf ook. Geen idee hoeveel tijd er verstreken was als hij Levi tussen de mensen ziet staan. Zonder na te denken stapt hij op hem af.

"Heeey" zegt hij terwijl hij een arm om zijn schouder slaat. "Ik heb iets gevonden " zegt hij tegen hem en blijft vervolgens een beetje onderuit aan hem hangen. "Deze stad is de sleutel." brabbelt hij verder maar komt nu wat dichter bij zijn oor.
"Ze leeft...dat kan niet anders...." fluistert hij in zijn oor. Snel laat hij Levi los en begint in zijn broekzak te graaien en haalt er een stuk papier uit. Het is een aantal keer dubbelgevouwen en een beetje verkreukelt. Zonder woorden en actie staat hij een tijdje geruisloos met het briefje in zijn handen en kijkt vervolgens Levi met een grote grijns aan.

ooc: Ik wens levi veel succes xD

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 28, 2013 13:45 

Afbeelding

Isra had haar minst smerige kleren aangetrokken en was achter de rest aan naar het feest vertrokken. Ze had weinig verwachtingen van de avond, en als Caleigh direct bij aankomst al wordt lastiggevallen door een of andere opdringerige flapdrol voelt ze haar frustratie naar de oppervlakte borrelen. Voordat ze de kerel een klap kan verkopen is Mel er al en de situatie is snel opgelost. Isra kijkt om zich heen. Het was druk, en het was lawaaierig. Ze voelt zich slecht op haar gemak. Ze besluit zich te richten op het gesprek tussen Mel en Caleigh.

Afbeelding

Als Jessa hem toevertrouwt dat ze hem mist, doen zijn hart en zijn maag tegelijkertijd iets raars, waardoor hij op een impuls naar voren leunt, haar gezicht met een hand dichter bij het zijne brengt en een kus op haar lippen drukt.

Onmiddellijk heeft hij door dat hij hier een grens overschrijdt, en hij gaat gehaast staan.

'Sorry,' zegt hij zacht, terwijl hij haar aanstaart. Terwijl hij zich al omdraait om de herberg in te vluchten voegt hij daaraan toe: 'Ik zie je vanavond.'

[...]

Benicio staat naast Eric aan de bar, met een glas Firewhiskey in zijn hand. Hij staart naar de vloeistof. Dan draait hij zich om. Goeie timing, zo'n feest, denkt hij wrang.

'Stad der Liefde,' gromt hij dan een beetje verbitterd, waarna hij zijn Firewhiskey achteroverslaat.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr jun 28, 2013 20:19 

Afbeelding

Deze zoen had ze niet verwacht en het overvalt haar een beetje. Ze weet niet goed hoe ze hierop moet reageren. Moet ze het wegduwen of moet ze juist op de zoen ingaan. Voor ze echter daadwerkelijk iets kan ondernemen, breek hij de kus al af en loopt hij weg. Een beetje verbouwereerd blijft ze achter op het bankje.

Wat moet ze hier nou mee? Het ene moment lijkt hij zo min mogelijk met haar te maken te willen hebben, het andere moment kust hij haar, om vervolgens weer heel hard weg te rennen. Dan begint het Jessa te dagen. Dat is hetgeen wat hij doet. Benicio rent weg voor zijn problemen... Ze moest nog maar een keer met hem gaan praten. En dan maar heel hopen dat hij niet weer weg rent...

[...]

Nadat Jessa hoorde dat de groep naar het feest zou gaan was ze naar de eerste de beste kledingzaak gelopen om een jurk te kopen. Ze wilde niet weer in een jurk eindigen waarin ze een diep decolette had. Eigenlijk vond ze deze toch net iets te bloot, maar alles wat bedekt moest zijn was bedekt, dus het moest maar. Met wat bloemen in haar haar en hakjes aan haar voeten was ze naar het feest gegaan.

Ze wilde heel graag Benicio aanspreken, maar het mysterie was natuurlijk de reden dat ze op het feest waren en dat moest maar voorrang hebben. Ze zou Benicio straks wel aanspreken.

Wanneer ze plotseling door Mel wordt meegenomen kijkt ze even verbaasd. Waar gingen ze naartoe? Als Mel zegt een leuke avond nodig te hebben, knikt ze even. "Ik zal mijn best doen..." zegt ze zacht.

Wanneer Mel Caleigh uit een benauwde situatie redt, valt Jessa's blik even op Benicio die verderop naast Eric aan de bar staat. Even wilt ze naar hem toe lopen om het nog eens over de situatie te hebben, maar dan bedenkt ze zich dat ze Mel net belooft heeft om een leuke avond te hebben. Geen tijd voor gedoe, dus.

"Mel zegt net dat we een leuke avond gaan hebben," zegt ze zacht als Caleigh vraagt of er een noodgeval is, "Doe je met ons mee?"

Afbeelding

Levi heeft een van zijn mooiste blouses aangetrokken en de bovenste knoopjes open gelaten. Terwijl hij inmiddels zijn oog al heeft laten vallen op een nogal naief ogende brunette wordt hij ineens door Luc omarmd. Even kijkt hij opzij, Luc is nog steeds strontlazarus en al snel komt er een kort onsamenhangend verhaal uit, maar de globale samenvatting is hem wel duidelijk. Z'n meisje leeft. Dit maakt Levi ontzettend nieuwsgierig.

"Vertel verder..." zegt hij terwijl hij Luc wat uit de menigte mee neemt. Dit zou wel eens heel interessant kunnen worden.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 30, 2013 9:18 

Afbeelding

Mel glimlacht naar Caleigh. Ja, dat was inderdaad belangrijk. Ze kijkt opzij als de man nog wat zegt en haar wenkbrauw schiet omhoog. De man loopt weg en pas als ze er zeker van is dat hij is verdwenen verdwijnt de arrogante blik in haar ogen en kan ze weer met een grijns naar Jessa en Caleigh kijken. Ook Isra staat erbij en Mel glimlacht.

"Duidelijk een noodgeval, als we gedoemd zijn tot dat soort honden op dit feest." Zegt ze met een knik in de richting waar zojuist die kerel is verdwenen. "Maar ik heb gelukkig dat hier wat de avond wel nodig heeft om te doen slagen.. Mijn vriendinnen. En daar wil ik graag met jullie op toosten." Ze grijnst nogmaals breed.

Ook al wist ze dat Eric en Bennie aan de bar zaten, het was wel de meest dichtstbijzijnde en ze wilde graag drinken. Daarom loopt ze er toch heen en bestelt bij het meisje achter de bar 'iets lekkers, zoets, feestelijks en graag met alcohol'.
Met vijf grote glazen op een blad met een vrolijk ogende cocktail gevuld draait ze zich weer om. Ze laat Isra, Caleigh en Jessa een glas hiervan afpakken, pakt vervolgens de andere twee op en legt het blad dan weer weg. Iets dichter bij Bennie en Eric aan de bar ziet ze Emma.

"Emma, kom!" Roept ze en duwt haar niet veel later het andere glas in de hand.

Dan klinkt ze met haar glas tegen die van de anderen aan.

"Op een leuke avond."

Afbeelding

Eric neemt een grote slok als de krullenbol naast hem met duidelijke verbittering in zijn stem precies zo lijkt te denken over deze stad als hijzelf. Met een grom zet hij zijn glas weer op de bar en wenkt om een nieuwe ronde voor hemzelf en de krullenbol.

"Inderdaad.. Laten we daar dan maar op drinken.."

Als de glazen weer zijn gevuld kijkt Eric kort opzij. De man was verdwenen en daarvoor in de plaats hadden alle dames uit de groep een gezellig onderonsje. Hij richt zich weer op Benicio. Nou ja, vooral weer tot zijn glas.

"Ik geloof niet dat deze groep in staat is om tot een actie van echte liefde te komen.. " Gromt hij en neemt vervolgens een slok. "Echte liefde.. Alsof sprookjes bestaan.."

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: