Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 44  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 19:39 

Afbeelding

"Ach, zo zijn er wel meer leraren op deze school bij wie ik mijn twijfels trek." zegt Charu lachend, "Om eerlijk te zijn, heb ik zo'n beetje mijn twijfels bij elke leraar." Hij gooit zijn haar naar achter. Ja, vooral Saiga moest hij niet. Te soft, te mensvriendelijk. Sowieso begon hij de mensvriendelijkheid in deze school helemaal zat te raken.

"Ik vind je plan prima." zegt hij dan terwijl hij nonchalant zijn schouders ophaalt en zijn tas op de grond zet, "Zeg maar wie en waar."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 19, 2011 20:52 

Afbeelding

Sems blik komt los van Lilith als Jade fel uithaalt naar haar. Hij kijkt Jade even bedenkelijk aan. Waarom was ze zo kwaad? Er is iets in hem dat roept het voor Lilith op te nemen. Het was tenslotte niet haar schuld dat die jongens zo raar deden. Was Jade echt alleen zo boos omdat die vervelende docent juist hen na liet komen?

Als Lilith zacht haar excuus naar Jade stammelt, flitsen zijn ogen weer haar kant op. Ze zag er diep ongelukkig uit zo met haar blik op de grond gericht. Sem twijfelt er geen moment aan dat het niet haar bedoeling was om hen met straf op te zadelen. Sterker nog, zij kon er toch ook niets aan doen dat die jongens haar zo lastig hadden gevallen.. Als ze opkijkt en hem uiteindelijk even aankijkt, stokt zijn adem even.

"Ik..." stammelt hij schor. Sem schudt zijn hoofd kort. Wat was er aan de hand? "Natuurlijk heb je daar niet om gevraagd.." Gaat hij voorzichtig verder. Maar als hij zijn stem weer vertrouwt, durft hij de rest van zijn zegje ook te doen. "Maar die jongens wel.. Ze hadden je niet zo mogen intimideren.."

Sem voelt een vreemd gevoel, een soort euforie door zich heen trekken terwijl hij tegen Lilith praat en naar haar kijkt. Het maakt hem licht in zijn hoofd. Werd hij ziek? Dat kon toch niet, het was net Volle maan geweest; hij was nu juist op zijn sterkste..

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 7:47 

Afbeelding

Blake kijkt even bedenkelijk rond als Charu begint over wie en waar. Zijn oog valt op het bos, een mooie plek waar meestal weinig mensen zijn. En laat er nou net een jongen en een meisje het bos ingaan.

"Wat dacht je van ons koppel daar?" zegt hij dan, "Die verwachten zeker dat er niets gaat gebeuren en dat ze alle rust hebben.."

Alle zintuigen van Blake staan op scherp. Hij wenkt Charu hem te volgen en niet veel later staan ze in het bos. Het koppel heeft hun niet door, ze hebben slechts oog voor elkaar.

"Ik hoop dat je tegen vuur kan.."

Het is geen vraag, maar meer een waarschuwing. Vanuit het niets beginnen bladeren op de grond vlam te zetten en op een razend tempo verplaatst het vuur zich in een cirkel om het koppel. De hoge vlammen zijn een paar meter bij hun verwijderd, maar Blake voelt de hitte en geniet ervan. Een angstige gil ontsnapt er bij het meisje die als eerste doorkrijgt dat ze omsingelt zijn door vuur.

Afbeelding

Jade voelt een lichte overwinning als Lilith geschrokken en wat bang reageert. Er waren genoeg monsters geweest die een grote mond hadden teruggegeven. Als Lilith dan vertelt dat ze niemand had gevraagd om ze aan te vallen rolt ze met haar ogen. De reactie van Sem doet haar even naar hem kijken en ze trekt gaar wenkbrauw even op. Leek Sem nerveus? Ze schud haar hoofd en dan kijkt ze Lilith aan.

"Wat had je dan verwacht? Dat iedereen zou toekijken en niets zou doen?" zegt ze dan, "Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar waar ik vandaan kom, daar helpen we elkaar als het nodig is. En daar gaan we er niet vandoor zonder verklaring te geven wat er is gebeurd."

Ze wilt nog een heel pleidoor geven over hoe ze wel reageren als ze plotseling een verschil merkt in de omgeving. Even twijfelt ze, het is een klein verschil, maar het is er. Alsof er warmte door de lucht gaat. Ze staat op en kijkt om.

"Er gebeurd iets..." zegt ze dan, "Maar ik weet niet waar en ik weet niet wat.."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 19:13 

Afbeelding

Het gesprek barst los en Kyra weet eigenlijk niet zo goed wat ze moet zeggen. Lilith bleek helemaal niet geholpen te willen worden, maar ergens was dat ook niet helemaal de reden dat zij over ging tot actie. Ze kijkt naast haar naar Sem maar richt haar blik snel weer op Jade die met snoei harde opmerkingen komt.

Jade lijkt nog niet klaar te zijn met haar verhaal, maar ze stopt toch. Kyra sluit kort haar ogen. Dit voelt niet goed, haar instinct reageert op wat er in de verte gebeurd. Voordat ze iets kan zeggen doet Jade het al. Er valt een stilte na de opmerking van haar.

"Vuur." mompelt ze zachtjes. Ze opent haar ogen en ze weet dat ze nu vuurrood van kleur zijn. Ze probeert een beetje weg te kijken van de rest en staat op.

"Brand." zegt ze terwijl ze richting het bos kijkt. Haar Hellhound instinct voelt het vuur steeds meer kracht krijgen. Het helse vuur maakte haar onrustig. Ze doet haar best haar de onrust die ze van binnen voelt opkomen te onderdrukken. Dit is geen simpel per ongeluk brandje.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 21:34 

Afbeelding

Charu lacht hardop als Blake hem een waarschuwing voor het vuur geeft. Honestly, waar dacht ie mee te maken te hebben? Een sneeuwpop? "Vuur is wel het laatste wat mij kan deren." zegt hij, met glimmende ogen.

Het vuur verspreidt zich snel en de warmte doet hem goed, even als het gegil van het meisje. Vuur was niet zijn eerder keuze om anderen iets aan te doen, hij was meer van het fysieke geweld.

Langzaam loopt hij richting het vuur. Hij moest dit gewoon van dichterbij bekijken. Hij voelt hoe hij transformeert, zijn handen veranderen in klauwen en met een sprong landt hij op een tak van een boom. Het perfecte uitzicht en de perfecte gelegenheid om in te grijpen mocht het het stelletje iets te makkelijk vergaan.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 17:35 

Afbeelding
    Helena Sachs

Helena is na de les maar naar de commonroom gegaan. Ze ligt wat achter met huiswerk dus heeft een stapel schoolboeken voor zich liggen, haar haren in een sloppy knot en een pen klaar voor gebruik. Ze begint aan een opstel dat binnenkort afmoet terwijl ze niet te veel afgeleidt probeert te zijn door de mensen om haar heen.

Nadat ze wat koffie heeft gehaald in de kantine, neemt ze even een pauze. Helena gaat bij het raam zitten en vraagt zich af waar haar klasgenoten zijn, als ze net twee bekende figuren het bos in ziet gaan: Charu en Blake.
"Wat zouden die gaan doen?" vraagt Helena zich hardop af, mompelend. Het bos is nou niet echt een plek waar de leerlingen vaak te vinden zijn...

OOC: Ik ga er proberen weer een beetje in te komen. : D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 12:31 

Afbeelding

Bij Jade's opmerking over waar ze vandaan komt schieten Liliths ogen van haar schoenen naar Jade's gezicht. De tranen zijn waarschijnlijk goed te zien in haar ogen maar op dit moment kan dat Lilith even helemaal niets schelen. Jade haalt op dit moment het slechtste in Lilith naar boven, zodat ze zelfs geen aandacht meer heeft voor de manier waarop Sem naar haar zat te kijken.

'Waar ik vandaan kom? Geloof me, Jade, jij wilt niet weten waar ik vandaan kom, maar ik kan je dit zeggen: ze zouden me zeker niet helpen. Aanmoedigen, ja, maar me helpen te vechten tegen wat ik ben? Jij weet inderdaad niet waar ik vandaan kom, dus je hebt geen enkel recht om daar uitspraken over te doen.'

Lilith ademt zwaar in en uit en voor een paar seconden is de neiging om Jade eens te laten zien wat ze in zich heeft behoorlijk sterk, maar dan wordt haar woede doorbroken door het besef dat er iets aan de hand is. Lilith krimpt ineen en begint zich te schamen voor de manier waarop ze zo naar Jade was uitgevallen, maar dat probeert ze weg te drukken nu er tastbaar gevaar in de buurt leek te zijn. Vuur.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 11:22 

Afbeelding

Sem snapt er niets van, maar hij voelt dat hij boos wordt. Boos op Jade, omdat ze het Lilith bewust zo moeilijk maakt. Hij schudt zijn hoofd, wat was er aan de hand?

Dan, vlak voordat Jade haar opmerking maakt, ruikt Sem iets wat hem grote angst inboezemt. wat was er aan de hand dat hij zo vlak na volle maan helemaal in de war was? Zijn angst wordt bevestigd door de woorden van Kyra; brand. Zijn boosheid, vreemde euforie en welk ander gevoel verdwijnt en de angst overheerst. Hij had niets met vuur, maar sinds zijn vreselijke verandering in het monster dat hij nu is, maakte het hem doodsbang.
Sem staat op en kijkt wat schichtig om zich heen. Hij rook het, maar zag het niet. Het was dus nog ver genoeg weg om weg te kunnen komen.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 21:38 

Afbeelding

Kyra knippert een paar keer met haar ogen in hoop dat ze weer terug van kleur zouden schieten, maar het heeft niet veel nut. Het vuur is te sterk en om eerlijk te zijn vertrouwd ze het voor geen meter. Schichtig kijkt ze om naar haar klasgenoten en vervolgens weer naar het bos.

"Sorry van wat er is gebeurd vanmiddag, Lilith."
zegt ze zonder terug terug te kijken. "Laten we er later nog over hebben." vervolgt ze haar zin wat kortaf. Als het vuur werkelijk ernstig is, kan het zo zijn dat het hele bos afbrand....en zij zou er iets aan kunnen veranderen. Ze zet de eerste paar stappen richting het bos.

"Ik ga kijken wat er aan de hand is." zegt Kyra vlak voordat ze begint met rennen. Ze weet dat ze sneller gaat dan een gemiddeld mens nu en dat het iets verraad van haar monsterlijke kant, maar het maakt haar op dit moment niets uit. Het zou net het verschil kunnen maken.

Als Kyra dichter bij het bos komt ziet ze de eerste vlammen al, eenmaal aan de rand staat ze nu bij toren hoge vlammen. Zenuwachtig kijkt ze om zich heen voor aanwijzingen. Tot haar verbazing ziet ze Charu en Blake.

Ooc: niet mijn meest prachtige post ooit, maar we komen denk ik wel weer een stapje verder in het verhaal zo xD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2011 13:25 

Afbeelding

Blake ziet in zijn ooghoek hoe Charu transformeert naar zijn echte vorm en kan een valse glimlach niet onderdrukken. Dit was een perfect manipulatiemiddel wat hij misschien nog wel eens zou gaan gebruiken. Met gemak stuurt hij de vlammen aan, zonder echt wat te hoeven doen. De vlammen worden hoger, groter en heter. Maar voor hem voelt het alsof het een tweede huid is. De vlammen ontwikkelen zich alsof het een storm is die steeds krachtiger wordt en het gegil van het meisje wordt hoger. Ze proberen een uitweg te vinden maar het lukt ze niet en Blake wilt het vuur laten insluiten als er in zijn ooghoek iets beweegt. Zonder om te kijken instrueert hij de vlammen en de persoon wordt ingesloten door de vlammen. Geen enkel wezen zou deze vlammen overleven zolang Blake dat niet wilde.

Hij kijkt om en dan ziet hij wie hij heeft ingesloten. Het roodharige meisje uit zijn klas. In een seconde gebeuren er honderden dingen in zijn hoofd en scenario's die er perfect uit zouden zien. Zijn blik gaat terug naar Charu. Die redde zichzelf wel. Hij draait zich om en loopt naar Kyra toe. De vlammen deren hem niet en als hij bij Kyra aankomt pakt hij zachtjes haar hand vast.

"Heeft het vuur je geraakt?" vraagt hij dan, "Vuur deert mij niet, maar zelfs deze vlammen zijn een gevaar voor mij. Ik kan je hier weghalen als je me vertrouwt."

Misschien kan hij metd eze actie het hart van de roodharige voor zich winnen. En elk vrouwenhart dat hij kan winnen, is belangrijker dan een beetje rondspelen met vuur.

Afbeelding

Jade trekt slechts arrogant haar wenkbrauw op als Lilith aan haar betoog begint over waar ze vandaan komt en dat ze haar daar zouden aanmoedigen. De woorden lijken weinig inhoud te hebben omdat Jade niet weet wat Lilith is en ergens kan het haar niet schelen.

"Als je zo wanhopig wilt vechten tegen wat je bent, misschien moet je dan eerst leren begrijpen dat je niet de enige bent die tegen zichzelf vecht. Je gaat ervandoor als anderen je helpen zonder dat je enige uitleg geeft en dan verwacht je dat anderen dat begrijpen."

Haar ogen flikkeren naar de originele rode kleur van haar ras en Kyra is de eerste die de plek verlaat om te kijken wat er aan de hand is.

"Kijk eens goed om je heen, waarom denk je dat er een school is voor mensen als ons? Niet omdat we allemaal een perfect voorbeeld zijn voor ons ras en dan verwacht jij dat je de enige bent die problemen heeft. Als je echt wilt veranderen, begin dan met het veranderen van je gedrag, want met huilen en wegrennen, zul je nooit jezelf onder controle krijgen of jezelf accepteren."

De gebeurtenis die er verderop gebeurd lijkt niet eens belangrijk meer en ze blijft Lilith strak aankijken.

OOC:: Van buitenaf lijkt het niet alsof Blake diegene is die het vuur aanstuurt. Dus Kyra, wees een beetje lief voor hem [A] Verdre, sorry voor de crappy post, ik wist niets echt goeds ^^''

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 09, 2011 0:38 

Afbeelding

Nerveus doet Sem een stap naar voren. Kyra rende zojuist in de richting van het vuur. En dat wat er vlak naast hem afspeelt doet hem ook weinig goeds. Jade is duidelijk op oorlogspad. En hoewel hij zelf ook straf heeft en het misschien ergens ver weg van deze plek het duidelijk met haar eens zou zijn, spelen zijn zenuwen hem nu parten.

"Houdt op!" Zegt hij uit pure frustratie, terwijl zijn ogen een keer in de richting van waar het vuur is flitsen.

Verwoed haalt Sem een hand door zijn haren. Het vuur was nog ver weg, waarom kon hij zichzelf niet in de hand houden? Nogmaals kijkt hij in de richting van waar Kyra verdwenen was. Misschien was ze in nood.. Hij durfde geen stap die kant op te doen.. Hij was uitgevallen tegen Jade.. En Lilith bleef in zijn hoofd zitten.. Sem schudt zijn hoofd. Wat was er aan de hand? Waarom maakte hij er plotseling zo'n zooitje van?

Hij ruikt hoe het vuur groter wordt, en dichterbij komt en hij doet nog een stap, maar ditmaal naar achteren.

"Ik.. Sorry.." Mompelt hij nog voordat hij zich omdraait en wegrent, weg van het vuur en alles wat hij mogelijk kon verpesten.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo nov 09, 2011 21:31 

Afbeelding

Kyra schrikt een beetje als Blake ineens door de vlammen naar haar toe gaat en haar hand pakt. Hij blijkt bezorgt om haar te zijn en ze geeft hem een flauw glimlachje. Ze twijfelt over wat ze wilt zeggen, ze wilt niet dat hij weet dat vuur ook haar niet deert. Dat ging deze jongen helemaal niets aan, dat ging niemand wat aan.

"Nee" antwoord ze uiteindelijk toch maar zachtjes. Als hij zegt dat ze haar hier veilig weg kan halen besluit ze het spelletje mee te spelen. Ze heeft zijn hulp niet nu net niet nodig, maar neemt het toch maar aan. Ze knikt instemmend om het de jongen te laten weten.

"Zijn er geen andere mensen die we nog moeten helpen?" vraagt ze vlak voordat ze weg gaan.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2011 13:24 

Afbeelding

Het is lang geleden dat Lilith zo graag haar monsterlijke vorm wil aannemen. De bijna niet te onderdrukken neiging verrast en beangstigt haar en de woorden die Jade haar kant op spuwt helpen daar niet echt bij. Lilith staat te trillen op haar plaats, haar ogen op Jade gefixeerd. Ze kan niet eens meer een fatsoenlijke zin formuleren.

Sems gefrustreerde uitroep doet haar terugkomen naar de realiteit. Liliths ademhaling is onregelmatig en oppervlakkig en ze voelt zich licht in haar hoofd. Het valt haar nu pas op dat Kyra weg is. Sem vlucht nu ook van hen weg en Liliths blik glijdt langzaam terug naar Jade. Ze voelt hoe haar benen haar gewicht niet meer willen dragen en ze zakt langzaam op de grond, de tranen over haar wangen stromend. Beschaamd richt ze haar blik naar beneden, zonder nog iets tegen Jade te zeggen.

OOC: Ooooooh angsty-angst! :')

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 9:56 

Afbeelding

Blake merkt dat Kyra iets verbergt maar zegt er niets over. Als ze vraagt of er geen andere mensen zijn die ze moeten helpen schud hij zijn hoofd.

"Te gevaarlijk," zegt hij dan.

Hij kijkt even rond en kiest de meest veilige route, zowel voor hem als voor Kyra, om van het vuur weg te komen. Enkele meters van het vuur vandaan stopt hij en draait hij zich om. Het vuur had zich uitgebreid, precies zoals hij had gepland. De grote van het vuur kan niet lang onopgemerkt blijven bij de leraren en hij is benieuwd hoe de leraren dit gaan oplossen. Konden ze dit wel oplossen? Hij hoopt het niet. Hij heeft geen idee waar Charu zich in de vlammen beland, maar hij gokt dat die zich prima red daar.

Afbeelding

Jade schrikt op als Sem plotseling naar haar uithaalt met de woorden 'houdt op'. Ze kijkt hem aan, niet wetende wat ze moest doen. Waarom reageerde hij zo op haar, waarom koos hij de kant van Lilith? En dan gaat hij ervandoor. De reactie van Sem zorgt ervoor dat ze wat onzeker wordt, maar tegelijkertijd kwaad. Ze kijkt weer naar Lilith en is klaar om de discussie verder te voeren, zeker nu Sem zo had gereageerd. Maar Lilith reageert precies het tegenovergestelde, ze stort in. Jade haar woede is nog lang niet over, maar ze heeft geen zin in een ruzie waar zij de enige is die wat zegt. Ze zucht geirriteerd en kijkt naar Lilith.

"Als je zo graag wilt veranderen, moet je eens leren jezelf onder controle te houden," zegt ze dan kil, "Met huilen zul je nooit ver komen."

Dat ze de woorden al eerder had gezegd interesseert haar niet. Ze draait zich om en loopt weg, voor haar gevoel is dit nog lang niet afgelopen. Ze loopt weg van het vuur, niet eens wetend waar ze heen loopt. Ze wilde weg van alles. Terwijl ze liep, bleef de vraag waarom Sem zo kwaad was geworden op haar zich herhalen in haar hoofd. Ze begreep het niet en het frustreerde haar.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 16:29 

Afbeelding

Zonder nog om te kijken, rent Sem terug naar school. Elke stap die hij verder weg van het bos zet, maakt het dat zijn schuldgevoel jegens Jade groeit. Maar het vuur achter hem is de enige reden dat hij niet omdraait. Nog steeds begreep hij niet wat hem had bezielt zojuist in het bos. Het enige waar hij altijd van op aan had gekund was dat als het volle maan geweest was, hij tenminste weer een maand normaal was. Maar er was momenteel niks normaals aan hem. Hij rende weg door een oerangst die was ontstaan vanuit zijn ziekte en hij was tegen Jade uitgevallen, terwijl hij juist aan haar kant behoorde te staan.

Terug op het terrein van school, stopt hij met rennen maar loopt met een flinke pas wel helemaal door tot aan de deur naar de woonkamer toe. Binnen loopt hij direct naar het raam toe, gaat in het kozijn zitten en houdt zijn blik strak in de richting van waar het vuur is gericht. Hij had Kyra, Jade en Lilith daar gewoon aan hun lot over gelaten. En hij was zelfs zo laf dat hij nu binnen zat. Maar hoe erg hij zichzelf hierom haatte, hij kon geen vezel in zijn lijf motiveren om terug te gaan in de richting van het bos. Elke spier in zijn lijf stond gespannen en klaar om te vertrekken mocht het vuur dichterbij komen. In de verte ziet hij iets en Sems ogen vernauwen zich wat. Het is Jade, die het bos ook uitgelopen komt.

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: