Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jun 30, 2013 10:35 

Afbeelding

Caleigh knikt even bij de woorden van Jessa. Ze was sowieso niet van plan om haar avond te laten verpesten door iemand als Tommy. Als Mel ook antwoord geeft besluit Caleigh er niet tegenin te gaan, ze heeft geen zin om de situatie tussen haar en Tommy uit te leggen en het zou waarschijnlijk ook niets veranderen. Als Mel hun haar vriendinnen noemt en wilt gaan toosten neemt Caleigh de laatste slok van haar glas whisky en niet veel later komt Mel terug met cocktails. Als ze een glas eraf pakt ruikt ze de zoete geur al en ze probeert zich te bedenken wanneer ze voor het laatst ooit zoiets zoets had genomen... Waarschijnlijk was de laatste keer geweest vlak nadat ze Hoderan had verlaten... Ze schud haar hoofd kort en met een glimlach klinkt ze dan haar glas tegen die van de andere aan.

"Op een geweldige avond," zegt ze na Mel en ze grijnst even kort.

Dan neemt ze een slok van de cocktail en gelijk weet ze weer waarom ze met cocktails was gestopt. Het zoete spul is absoluut niet wat ze gewend is en ondanks dat het niet vies was, had ze toch liever een glas whisky. Ze kijkt het groepje even rond en het was alweer duidelijk hoe verschillend iedereen was in deze groep. Kort kijkt ze naar hem en net als ze weer weg wilt kijken, kijkt hij op. Ze glimlacht even kort en dan richt ze haar blik op diegene die naast haar staat, Jessa. Ze droeg een zachtroze jurk, zonder mouwen.

"Je draagt een mooie jurk Jessa, is die van jezelf?" zegt ze dan.

Ze was van Jessa gewend dat ze alleen jurken droeg die alles bedekte en in Kalne had Ann aan iedereen een jurk uitgeleend. Ze neemt nog een slokje van haar cocktail. Hierna geen cocktails meer, dat was zeker.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jun 30, 2013 22:09 

Afbeelding

Ook Isra voegt zich bij de groep en al snel begint Jessa door te krijgen dat nu bijna alle meiden bij elkaar zijn. Ergens hoopt ze wel op een leuke meidenavond. Het is al zo lang geleden dat ze zo iets gedaan heeft. Ze glimlacht als Mel haar onder haar vriendinnen schaart. Ja, dat waren deze meiden, haar vriendinnen, hoe verschillend ze ook allemaal waren.

Mel neemt ze meer naar de bar en even blijft JEssa's blik hangen op Benicio... De drang om met hem te gaan praten blijft knagen, ze schudt haar hoofd. Nee, hier was vanavond geen plaats voor. Hierdoor mist ze de bestelling van Mel.

Ze kijkt pas op als Mel haar een glas in de handen drukt. De oranje vloeistof ruikt zoet, maar zeker niet verkeerd. Mel toast en Jessa doet vrolijk mee. "Inderdaad, op een geslaagde avond." zegt ze zacht. Ze neemt een klein slokje van haar drankje en de zoete sinaasappelachtige smaak vult haar mond. Dit was echt heel lekker.

Dan vraagt Caleigh of deze jurk van haar is en Jessa knikt kort. "Ik heb hem vanmiddag in een winkeltje tegenover de herberg gekocht," zegt ze zacht, "Het was de enige zonder enorm decolette..." Ze bijt even op haar lip "Maar eigenlijk vind ik hem nog iets te bloot voor mijn smaak..."

Ze neemt nog een slokje van haar drankje. "Mel, dit is echt ontzettend lekker!" Dan het drankje bomvol alcohol zit, heeft ze door de zoete smaak niet door.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 01, 2013 9:17 

Afbeelding

Ook Emma heeft voor deze avond een redelijk gewaagde jurk uit haar koffer getrokken. Ze volgt de groep in de richting van het feest, maar ongeveer halverwege ziet ze een bekend gezicht… Haar adem stokt in haar keel en even kan ze geen stap meer verzetten. Snel mompelt ze wat tegen de rest, maar die lijkt niks te merken. Emma duikt een zijstraat in.

[…]

Emma staat aan de bar en wilt net een drankje bestellen als ze Mel aan ziet komen, die gelijk een glas in haar hand drukt. Ze glimlacht breed en proost mee met de anderen. ”En… hebben jullie nog wilde plannen voor vanavond?” vraagt Emma met een ondeugende twinkeling in haar ogen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 01, 2013 11:47 

Afbeelding

Mel neemt een flinke slok en ze beseft meteen dat het gevaar van deze cocktail is dat het smaakt naar limonade. Ze kon zo het hele glas achterover slaan, maar na twee glazen zou ze dan zeker ook ondersteboven aan de bar hangen.

Ze luistert naar Caleigh en Jessa en ze knikt. Jessa had inderdaad een mooie jurk aan. Meteen zakt haar blik nogmaals naar beneden en haar eigen kloffie. Ze had echt beter haar best moeten doen.
Ze kijkt op als Jessa haar naam zegt en glimlacht naar haar als ze zegt het lekker te vinden. Speels klinkt ze nogmaals tegen het glas van Jessa aan.

"Ja, ik dacht met een proost met de meisjes, daar hoort duidelijk geen bier bij."

Ze lacht als ze naar Emma kijkt.

"Wild, weet niet.. Wat had je zelf in gedachten?" Vraagt ze aan haar.

Afbeelding

Eric kijkt op en zijn blik lijkt als gevangen als ze ook net zijn kant op kijkt. Zonder een emotie weg te geven ziet hij haar juist glimlachen en vervolgens in gesprek gaan met Jessa. Hij heeft nog een seconde of twee nodig om zijn blik weer van haar af te wenden en weer naar zijn glas te kijken. Hij kon hier niet de hele avond aan de bar blijven zitten drinken. Alleen al niet omdat hij vanaf hier waarschijnlijk weinig meer te weten zou komen over het mysterie. Maar ook omdat hij niets anders leek te kunnen doen dan haar in de gaten te houden.

Eric neemt nog een slok en laat zijn blik over de mensen op de dansvloer heen glijden. Niet dat hij het verwachtte, maar misschien zag hij nog iets waar hij wat mee kon wat betreft de reden van het feest. De reden dat ze hier waren.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di jul 02, 2013 17:24 

Afbeelding

Caleigh knikt bij de woorden van Jessa en besluit niet te reageren op de woorden 'enorme decolleté' en 'te bloot'. Als Caleigh ergens niet op kon reageren dan was het wel op twee dingen die haar jurk wel had. Het was duidelijk dat ze toch niet dezelfde mening hadden en ergens begreep ze nog steeds niet hoe Jessa zo... preuts kon zijn in zo'n degelijke jurk. Ze had ook gewoon kunnen antwoorden zonder de toelichting. Als Emma dan vraagt of iemand nog wilde plannen heeft neemt Caleigh een slok van haar cocktail en schud dan kort haar hoofd. Ze rekent er niet op dat er iets gaat gebeuren.

[[...]]

De tijd gaat voorbij en na de cocktail heeft ze een glas whisky besteld. Die cocktail was haar veel te zoet. Caleigh vond het gezellig met de andere, maar af en toe gleed haar blik richting Eric. Ze wist dat het misschien niet goed uit kon pakken, maar ze had heus wel gemerkt dat hij haar in de gaten hield en ergens wilde ze gewoon zijn volledige aandacht. Ze neemt de laatste slok van haar glas en besluit dat ze net zo goed maar de eerste stap kon zetten.

"Zo terug," mompelt ze tegen de rest.

Ze draait zich om, loopt naar de bar toe en gaat naast hem staan zonder hem echt aan te kijken. Bij het meisje achter de bar besteld ze een nieuw glas whisky en als ze die heeft draait ze zich om en blijft staan. Ze neemt een slok terwijl haar ogen over de dansvloer glijden.

"Weet je..." zegt ze dan en ze draait richting Eric en kijkt hem aan met een glimlach, "Van alle vrouwen hier die je al enige tijd in de gaten houden, heeft nog geen één de kans gewaagd om je ten dans te vragen..."

Ze neemt een slok van haar glas whisky en haar ogen glunderen licht. Ze haalt een hand door haar haren heen.

"Misschien moet ik dan maar die gewaagde stap zetten..." vervolgt ze haar woorden dan zonder de glimlach te verliezen, "Mag ik deze dans van u?"

OOC:: Er is als het ware 1 uur verstreken voordat Caleigh hem echt ten dans vraagt, maar ga vooral door met waar je mee bezig bent :')

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 14:15 

Afbeelding

Jessa schudt haar hoofd. "Ik heb geen wilde plannen." zegt ze, "Mijn enige plan is gewoon een leuke avond te hebben." Toch schieten haar ogen gelijk naar Benicio.

Mel klinkt vrolijk met haar glas tegen het hare en Jessa lacht zachtjes. Ze neemt nog een slokje van haar drankje. Het was echt heel erg lekker, daar zou ze er straks nog wel één van nemen.

[...]

Ongeveer een uurtje en nog zo'n cocktail later, heeft Jessa Mel bij de arm. "Mel," zegt ze vrolijk, "ik heb het echt ontzettend naar mijn zin." Ze neemt nog een slokje van dat heerlijke drankje. Het zou een geweldige avond worden.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 19:13 

Afbeelding

Ja, het smaakte echt als limonade. En ja, ze had echt nog een tweede genomen. Sterker nog, het derde glas had ze nu in de hand. Mel grijnst breed. En nogmaals ja, ze was dronken.

Jessa pakt haar bij de arm en automatisch duwt Mel een kus op haar wang als antwoord. Ze bofte echt met zulke vriendinnen!

"Ja ik ook!" Mel lacht en neemt nog een flinke slok. "Zullen we dansen?" Vraagt ze met lichte dubbele tong aan Jessa.

Even verderop ziet ze Caleigh bij Eric aan de bar. Naast Bennie. Maar waar was Luc eigenlijk?

"En dat kunnen we ook wel zonder een man." Giechelt ze.

Afbeelding

Eric had zijn glas het afgelopen uur een paar keer bij laten vullen. De drank leek zijn maalstroom van gedachten iets vertragen en te vervagen. Hij had geen idee hoeveel tijd er precies was verstreken. Maar behalve de muziek en glazen drank was er weinig spannends voorbij gekomen.

De vingers om zijn bijna lege glas trekken strakker als ze naast hem komt staan. Wat deed hij? Zich schrap zetten voor wat ging komen? Eric schudt zijn hoofd, maar net op dat moment begint ze met praten en draait ze naar hem toe. Ze staat dicht bij hem en haar glimlach zorgt ervoor dat hij even niks uit weet te brengen. Zijn blik glijdt over haar heen als ze een slok van haar whisky neemt en hij beseft maar al te goed dat ze weet welke uitwerking ze op hem heeft.

Eric draait zich zo dat hij over haar schouders even de menigte in kan kijken. Hij had de hele avond geen glimp opgevangen van Nick. Was dit een goed teken? Kon hij het risico nemen?

Nee wilt hij zeggen, "Maar natuurlijk." Klinkt het over zijn lippen en hij kijkt haar met donkere ogen aan.

Eric neemt het laatste slok uit zijn glas, zet deze terug op de bar en blijft er een seconde naar kijken. Misschien wel zijn eigen zwakte vervloekend, misschien wel haar. Dan pakt hij haar hand vast en begeleidt haar naar de dansvloer.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 20:43 

Afbeelding

Caleigh voelt ergens toch de zenuwen door haar lijf gieren als ze wacht op Eric zijn antwoord. Als hij over zijn schouder kijkt en zijn blik over de menigte laat glijden neemt ze de laatste slok van haar glas whisky. Als hij haar dan weer aankijkt klinken de woorden nog even na in haar hoofd en dan glimlacht ze. Ze zet haar lege glas terug op de bar en als hij haar hand vastpakt voelt ze een sensatie door haar lichaam gaan. Ze weet niet of dit allemaal heel verstandig was voor later, maar alles in haar wilde dit.

Als ze op de dansvloer staan begint er net een rustiger nummer en zonder een teken van zenuwen kijkt ze hem aan en laat zich leiden door Eric. Ze laat haar blik geen seconde afdwalen en glimlacht licht.

"Ik hoop dat ondanks de zoektocht niet geweldig gaat je toch kan genieten van het feest?"

Ze wilde zijn reactie peilen, zijn gevoelens peilen, want de blik in zijn ogen vertelde haar zoals altijd weinig. Daarnaast wilde ze zijn volledige aandacht. Eigenlijk wilde ze veel meer dan zijn aandacht en ze wist dat hij dat heel goed doorhad, net zoals dat ze zelf doorhad welke invloed ze momenteel op hem had in deze situatie.

Laatst bijgewerkt door Catie op do jul 04, 2013 9:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 21:57 

Afbeelding

Jessa moet ontzettend lachen om het feit dat Mel haar een kus op haar wang geeft. Wat was dit toch een vreemde, maar gezellige avond. Ze merkt dat ze moeite begint te krijgen met zich op één ding te focussen. Al het geluid en alle andere prikkels lijken haar aandacht te willen.

Als Mel vraagt of ze wilt dansen, knikt Jessa lachend. "Maar ik kan helemaal niet goed dansen, hoor!" zegt ze, "Ik was zo blij in Kalne dat Benicio kon leiden en anders was het echt mis gegaan. Jij kan toch wel leiden, he?"

Wanneer Mel zegt dat ze best zonder man kunnen dansen, lacht Jessa opnieuw. "Ja, wij gaan dansen." zegt ze lallend en terwijl ze Mel's arm nog steeds vast heeft loopt ze met haar de dansvloer op. Door de alcohol gaat dit echter niet helemaal in een rechte lijn en het duurt even voor ze een plekje hebben gevonden waar het niet extreem druk is. Lachend steekt ze haar handen uit naar Mel.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 14:17 

Afbeelding

Mel schudt enthousiast van ja. Dat moest haar wel lukken! Samen met Jessa loopt ze naar de dansvloer en pakt haar uitgestoken hand vast en lacht.

"De hele dansvloer is nu al jaloers op mijn partner." Grijnst ze als ze verschillende mensen ziet kijken.

Er wordt alleen ineens een langzaam nummer gestart.

"Ah, romantiek." Lacht ze en begint de dans met Jessa.

Afbeelding

Eric vervloekt zichzelf om het feit dat hij hier ondanks al zijn voornemens met haar op de dansvloer staat. Maar tegelijkertijd beseft hij ook maar al te goed dat hij niets liever zou doen dan hier nu met haar te zijn.. Ze blijft hem aankijken en ook Eric wendt zijn blik niet af. Haar woorden doen hem even flauw glimlachen en zijn hand glijdt zacht over haar onderrug.

"Ondanks het feit dat ik mijn eigen voornemens lijk te zijn vergeten.. Zeker Dame."

Eric wilt juist wat naar voren buigen maar als zijn ogen een bekent gestalte in de menigte opvangen spannen zijn kaken zich kort aan. Inplaats van naar voren, glijdt zijn hand van haar af, stapt hij wat naar achteren en creëert meer ruimte tussen hem en Caleigh.

Hij zag Eric. En hij is er vrij zeker van dat hij andersom nog niet gezien is. Langzaam loopt hij door de menigte in zijn richting. Natuurlijk had Eric hem nog niet gezien. Deze was duidelijk te druk met het vrouwelijke schoon waar hij mee danste. Nick kan een glimlach niet onderdrukken. Daar was niks veranderd. Aan de smaak van Eric hoefde hij niet te twijfelen..

Nick zijn glimlach gaat over in een wat valse grijns. De seconde dat zijn neef zijn kaak strak trekt was een ander misschien niet opgevallen. Maar hij wist waar hij op moest letten. Hij knikt als begroeting en legt de laatste meters tussen hem en het tweetal af. Hij kijkt Eric geamuseerd aan maar als hij bij hem is kijkt hij kort naar de dame voordat hij zich weer tot Eric richt.

"Ik hoopte al dat ik je hier zou tegen komen. Maar ik zie dat ik hier misschien wel iets moois verstoor.. Misschien heb je zo tijd voor me, m'n beste neef."

Dan kijkt hij naar de dame in de zwarte jurk en hij glimlacht even onbeholpen.

"Excuseer me voor deze onderbreking, maar ik was bang op een groot feest als dit, als ik de kans nu niet greep.. Ik Eric misschien wel weer uit het oog verloren was."

Nick kijkt Eric weer aan en de blik in zijn ogen doet hem herinneren aan die avond. Ow jah, hij had toen ondanks alles het voordeel van de twijfel gekregen.. Maar Nick wist ook maar al te goed dat Eric zich geen enkele fout meer kon permitteren. En als dat wel gebeurde, was zijn toekomst een stuk minder zeker en bracht het voor Nick zelf een hoop mogelijkheden mee. Daarom glimlacht hij even naar Eric.

"Ik zal daar bij de bar op je wachten."

Zonder zijn reactie of die van haar af te wachten loopt hij weer de menigte in, door naar de bar.

Als Nick bij hen is en begint te praten, blijft zijn blik eerst vooral strak op zijn neef gericht. Als deze zich echter tot haar richt, kan Eric er niets aan doen maar flitsen zijn ogen kort in de richting van Caleigh. Was ze van hem gecharmeerd? De herinneringen aan die bewuste avond flitsen door zijn gedachtes en Eric kan de woede bijna in zijn mond proeven. Hoe had zij hem zo voor de gek kunnen houden..
Nog voordat Eric kan zien of dit wel of niet zo is, vertrekt Nick alweer en blijft hij alleen met haar achter. En met de weet dat zijn neef hem duidelijk in de gaten hield, wist Eric dat waar hij zich zojuist bijna in had dreigen te verliezen, dit nu helemaal geen optie was.

"Familie.." Zegt hij uiteindelijk kort met een toon van ironie.

Hij kon, nee.. Hij wist niet te vertellen wat zijn geschiedenis met Nick is. En de beloftes en afspraken die hij had gemaakt..

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 20:36 

Afbeelding

Nieuwsgierig kijkt Jessa op als Mel zegt dat iedereen vast jaloers op haar is. Ze kijkt om zich heen en ziet dat er inderdaad mensen kijken. Door de drank kan ze de uitdrukkingen op gezichten niet zo goed onderscheiden en normaal gesproken zou ze zich nogal generen als mensen massaal naar haar zouden kijken, maar vanavond merkt ze dat ze daar minder last van heeft. Zou dat door het drankje komen? Nee, vast niet, dat was zo zoet dus daar zou vast niet zo heel veel alcohol in zitten.

Ze kijkt Mel weer aan. "Waarom zouden ze jaloers zijn?" vraagt ze dan, "daar hebben ze toch geen reden toe?"

De muziek wordt langzamer en de rustige dans begint. Hoewel het best gezellig is met Mel, dwaalt haar blik toch rond. Ze ziet wel dat er nog steeds mensen kijken. Is het echt zo raar dat twee meisjes met elkaar dansen? Ze had verwacht dat in de grote stad mensen daar niet zo veel moeite mee hadden als de mensen thuis.

"Mel..." zegt ze met een glimlach, "Als we straks klaar zijn met dansen, zullen we dan nog zo'n lekker drankje nemen? En dan moeten we ook Benicio vinden, want we zouden elkaar vanavond nog zien en als we elkaar mislopen dan denk hij misschien dat er iets is gebeurt en dan gaat hij zich zorgen maken en dat is zielig. Niet dat ik het niet gezellig vindt, hoor!" voegt ze er snel aan toe, "Want ik vind het heel gezellig!"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 22:15 

Afbeelding

Caleigh weet dat zelfs als haar actie een nare afloop krijgt, ze er absoluut geen spijt van krijgt. De manier hoe zijn hand over haar onderrug glijd en hoe hij haar vasthoud is het enige wat ze momenteel wilt. Zijn antwoord doet haar glimlachen en ze wilt er net een reactie op geven als er iets veranderd. Zijn blik vangt iets op in de menigte achter haar en de manier hoe hij kijkt, haar loslaat en meer ruimte creëert zorgt ervoor dat haar herinnering even kort terug flitst naar Kalne. Zo was het toen ook begonnen op het feest.. Ze laat hem los en op dat moment komt er een man bij die ze nog nooit heeft gezien. Ze kijkt Eric aan en ergens herkent ze de emotie die door hem heen gaat. Als de man zich dan op haar richt en zegt dat hij Eric niet uit het oog wilde verliezen snuift ze kort.

Deze man bevalt haar absoluut niet, zijn manier van praten en doen, maar belangrijker, hij verpestte het moment. Eigenlijk wilde ze hem gewoon een flinke knal verkopen voor het verpesten van dit moment. Als hij weer verdwijnt kijkt ze Eric weer aan. Zijn toon is duidelijk en ergens vind ze het typisch dat het in Kalne ook familie was geweest en nu weer. Caleigh weet dat het moment verpest is en ze haat het.

"Als hij je nu al kon vinden in de menigte dan had hij je ook zeker gevonden als hij zich niet met ons had bemoeit..." zegt ze luchtig, "Als je een gesprek met hem wilt ontwijken, ik kan wel een lichte verwonding verzorgen zodat je terug moet naar de herberg."

Ze probeert de situatie wat luchtiger te maken en ze produceert een flauwe glimlach.

"Maar dan ben je me een goed glas whisky verschuldigd. Zo niet, dan zal ik je met rust laten en zie ik je later op de avond vast nog wel."

Ze glimlacht flauw. Alles in haar haat dit moment, nog geen minuut geleden was het moment perfect geweest en nu was het verpest. Ze wilde niet weglopen, ze wilde niet dat hij weg zou lopen. Ze wilde bij hem zijn en nog liever wilde ze dat hij bij haar zou blijven..

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jul 08, 2013 14:32 

Afbeelding

"Ze is hier geweest, in deze stad" antwoord Luc op Levi zijn voorstel om verder te vertellen. Terwijl Levi hem wat weg neemt van de menigte laat Luc zijn blik over Levi glijden. Hij had een nette blouse aan het en het was duidelijk dat hij op jacht was met een nonchalant eerste knoopje dat los is.

"Is dat waar meiden op vallen hier?" vraagt hij terwijl hij met zijn wijsvinger op zijn borstkas drukt. Een paar keer schud Luc met zijn hoofd en ritselt vervolgens het papiertje met een hand open.
"Ze was dus hier...waarschijnlijk....en ging naar naar Chelan." zegt hij vervolgens enthousiast. "Ik moet er heen, zo snel mogelijk ook, misschien ben ik alweer te laat en is ze weer weg..." kort kijkt hij Levi aan en laat zijn arme van zijn schouder afglijden "Misschien ben ik haar alweer mis gelopen..." met een lichte expressie van wanhoop kijkt hij Levi aan. Hij was zo dichtbij en toch voelt het op dit moment alsof hij weer verloren had.

"Hoe lang duurt het festival hier nog?" vraagt hij uiteindelijk terwijl hij zijn blik over zijn groepsgenoten laat glijden. Hij kan hen toch ook niet zomaar in de steek laten.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 08, 2013 17:30 

Afbeelding

Voordat ze het wist had Isra een of ander chemisch uitziende cocktail in haar handen gedrukt gekregen, en na het afschuwelijke mengsel te hebben geproefd was ze onmiddellijk teruggegaan naar Firewhiskey. De andere meiden vermaken zich prima en raken langzaam maar zeker behoorlijk aangeschoten, of, in Mel's geval, dronken, en Isra begint het effect van de alcohol ook wel een beetje te voelen. Geheel tegen haar principes in merkt ze dat ze met de muziek begint mee te bewegen, totdat ze, voordat ze het weet, zomaar met een of andere wildvreemde figuur staat te dansen.

Dan begint er opeens een langzaam nummer. De man waarmee ze aan het dansen was wil haar onmiddellijk bij haar middel tegen zich aan trekken, maar daar moet Isra niets van hebben en zonder pardon loopt ze weg, de dansvloer af, richting de bar. In het voorbijgaan ziet ze Jessa en Mel samen op het romantische nummer dansen, en ze grinnikt kort. Ze ploft naast Benicio neer op een kruk en bestelt nog maar een Firewhiskey. Ze kijkt opzij en ziet dat Benicio er niet bijzonder vrolijk uit ziet.

'Rotavond?'

Afbeelding

Benicio had iets onverstaanbaars terug gemompeld op Erics statement en was daarna wat afwezig voor zich uit gaan zitten staren. De Firewhiskey kon hem eigenlijk niet echt smaken vandaag, waardoor hij nu, na iets meer dan een uur op het feest, als een van de weinige gasten nog relatief sober is.

Op een gegeven moment kijkt hij om en denkt hij te zien dat Jessa naar hem kijkt, maar een seconde later is het weg en verwijt hij zichzelf dat hij dingen begint te zien.

Dan merkt hij een verandering op in de muziek, en opnieuw draait hij zich om. Nu weet hij zeker dat hij aan het hallucineren is - Jessa danst met Mel. Benicio knippert een paar keer, maar nu hij wat beter kijkt ziet hij dat Mel stomdronken is en Jessa rode wangen heeft van de alcohol. Dat verklaart een hoop. Hij kan een kleine glimlach niet onderdrukken, maar ondertussen steekt ook een bepaalde jaloezie bij hem de kop op. Half geamuseerd en half geĂŻrriteerd blijft hij naar het schouwspel kijken, tot Isra naast hem neerploft en naar zijn avond vraagt.

'Behoorlijk.'

Hij weet dat Isra geen prater is, dus dat ze niet zal verwachten dat hij er dieper op in zal gaan. Hij blijft naar Jessa's rode haar staren, dat makkelijk te vinden is in de menigte.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 10, 2013 22:05 

Afbeelding

Nieuwsgierig luister Levi naar het verhaal van Luc. Zijn meisje is hier geweest, maar voor hij daar antwoord op kan geven begint Luc over zijn blouse. Levi haalt zijn schouders op. "Dames vallen hier nog steeds voor," zegt hij, "en zolang ze dat doen, ben ik niet de persoon om ze dat plezier te ontnemen." Hoewel Luc dronken is, verwacht Levi wel dat Luc begrijpt wat zijn werkelijke doelen zijn.

"Wat ik begrepen heb is dat het festival nog 6 dagen duurt," zegt hij en onmiddellijk begint hij zachter te praten, "Het wordt dus tijd wat wel maar snel die maffe sleutel vinden. Ik stel voor dat jij je dan hard gaat maken om hierna richting Chelan te gaan. Ik help je wel."

Hij grijnst. Ja, dat was een prima plan. "En om de sleutel te vinden," gaat hij verder, "moeten we een link met de liefde gaan vinden." Hij zucht, hij is een typisch mensenmens, maar hij moet er niet aan denken om zich in een vaste relatie te storten. "Wat denk je, wie van de dames hier zou er het hardst voor mijn charmes kunnen vallen?" zegt hij lachend.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: