Jalf
The Immortal Mod
|
|
Geplaatst: za jul 13, 2013 12:11

Terwijl de muziek langzaam overgaat in het volgende nummer, sleurt Mel haar mee terug naar de bar. Tot haar schrik ziet ze dat ze Benicio om een drankje vraagt. Het is absoluut haar bedoeling om bij Benicio om drank te gaan lopen bedelen. Even voelt ze zich schuldig, maar als ze ziet hoe hij haar aankijkt maakt het gevoel plaats voor iets anders. Zijn ogen... Jessa had wel vaker opgemerkt dat hij mooie ogen heeft, maar ze lijken nu meer dan ooit dwars door haar heen te kijken. Even vraagt ze zich af of dat nu een goed of slecht iets is, maar dan wordt er al een glas in haar handen gedrukt.
"Dank je wel!" zegt ze, iets luider om boven de muziek uit te komen, terwijl ze tegelijkertijd wat meer naar voren leunt, "Dat is erg lief van je."
Ze neemt een slok van haar wijn, niet wetende dat het over het algemeen geen goed idee is om na zware cocktails over te stappen op een licht wijntje. Hij smaakt haar goed.
"Oh, Mel," zegt ze enthousiast, "Deze is ook echt heel erg lekker." Ze begint weer te giegelen en kijkt nog eens naar Benicio. Ze leunt een beetje op de bar. De combinatie van de alcohol en hoge hakjes maken haar wat minder stabiel.

Emma ploft naast hem neer op de barkruk en als Levi hoort wat ze zegt lacht hij. "Schoonheid, misschien hem je daar gelijk," zegt hij met een grijns, om vervolgens Luc te porren. "Zie je nou wel! En trouwens, wie zegt dat zij niet de dame is die ik zoek?"
Als Luc hem aanspoort om het mysterie even op te lossen, lacht hij opnieuw, zeker als Luc ook nog eens zijn vreemde theorieën gaat spuien. "Tsja, misschien moet ik dat nog eens gaan doen." zegt hij, "Het probleem is alleen dat ik dan dringend opzoek moet gaan naar een mooie dame in nood." Hij grijnst naar Emma, "Ken jij er toevallig één?" Hij blijft haar even aankijken. Ze zag er goed uit vanavond. Die jurk beviel hem wel. "Of zal ik je gewoon een drankje aanbieden?"
Als het gesprek op de relatie van Luc en Mel aankomt, moet Levi even zijn best doen om niet gelijk in lachen uit te barsten. Hij had net gezien hoe gefocust Luc op zijn zoektocht naar Melina was. Als Isra nog een duit in het zakje doet met haar voorstel, kan Levi het niet laten om even zachtjes te lachen. Nee, Luc was nog steeds te hard met zijn meisje bezig, dat was hem nu wel duidelijk.