Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 32  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 10:49 

Afbeelding

Emma heeft na haar cocktail een flinke tijd op de dansvloer doorgebracht. Een groot gedeelte van de groep gaat helemaal los en Emma vindt het geweldig om te zien. Caleigh was weer bij Eric, Jessa en Mel maakten samen de dansvloer onveilig en zelfs Isra had een man gevonden! Het liefst van alles zou Emma enthousiast met ze meedoen, maar wonderlijk genoeg stonden vanavond haar gedachten niet zo naar feesten.

Ze ploegt zich door het feestgedruis heen en ziet Levi samen met Luc aan de bar zitten. Naast Levi laat ze zich op een barkruk vallen. Door de drukte hoort ze niet precies wat hij zegt, maar ze vangt nog net het woord ‘charmes’ op. Emma kan het dan ook niet laten om naar hem te knipogen en plagend te zeggen: ”Met zo’n blouse heb je verder toch helemaal niks nodig om vrouwen te versieren?”

Ze kijkt hem even speels aan en wendt zich dan tot de barman om nog een drankje te bestellen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 18:22 

Afbeelding

Mel kan zich tijdens het dansen eigenlijk alleen scherp stellen op Jessa. De drank, het bewegen en de sfeerlichtjes zorgen ervoor dat de rest in een soort waas aan haar voorbij gaat.
Als Jessa vraagt zo nog een drankje te gaan doen knikt ze enthousiast van ja. Ze was dan wel dronken, maar hoe erg kon het zijn als ze hier ook nog gewoon met Jessa kon dansen?

"Ik vind het ook echt heel heel heel erg gezellig" Lalt Mel terug.

Het langzame nummer gaat over in een volgende en erna besluit Mel dat ze genoeg gedanst hebben en dat ze weer dorst heeft.

"Het is Bennies beurt om ons een drankje te geven." Zegt ze met een lach, pakt Jessa's hand weer vast en waggelt samen met haar door de menigte terug naar de bar. Of die van Luc, mocht die er ondertussen ook zijn.

Bij de bar grijnst ze naar Isra, maar duwt vervolgens Benicio speels tegen de schouder aan.

"Hoi. We hebben dorst." besluit ze en trekt Jessa naast zich. "En we laten ons graag door je trakteren."

Afbeelding

Eric kijkt haar een moment aan en kijkt dan kort in de richting waar Nick is opgelopen. Haar reactie doet hem glimlachen. Als hij haar aankijkt lijkt hij een seconde te vergeten waar hij nu was en wie er met hem mee kijkt en kan hij een lach niet onderdrukken.

"Ik vrees dat met wat ik je aan doe, een kleine verwonding door jou zelfs al dodelijk zou kunnen zijn.."

Zijn glimlach verzwakt als hij Nick een glas naar hem ziet heffen en zijn gelaat verhard als deze vervolgens suggestief een wenkbrauw optrekt.

"Het spijt me Dame, maar ik dank je voor de dans.. Zegt hij op meer zakelijke toon. "Zal ik je terug naar de andere dames begeleiden?"

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr jul 12, 2013 14:14 

Afbeelding

Nonchalant haalt Luc zijn schouders op en wijst vervolgens naar Emma die bij hun aanschuift.

"Maar dat vast niet wat je zocht" zegt hij vervolgens met een grijns op zijn gezicht. "en je hebt al iets gestolen van haar als je het mij vraagt." fluistert hij en geeft Levi een speelse por in zijn zij met zijn elleboog. Luc zijn blik glijdt naar Mel die blijkbaar met Jessa besloten had dronken te worden en daarbij Benicio het slachtoffer te laten zijn. Als Luc de opmerking van Emma hoor kan hij het niet helpen keihard te lachen.

"hup hup, je hoort de dame. Ga het mysterie maar oplossen van deze stad der liefde." zegt hij tegen Levi terwijl hij naast Emma aan de bar schuift. "Dan ga ik uitzoeken hoe wel snel naar Chelan kunnen." Als hij ook een drankje heeft besteld bij de barman richt hij zich tot Emma.

"Emma, hoe denk je dat Levi het mysterie van de liefde kan oplossen? Een heldhaftige reddingsactie? Een ware actie van liefde waarbij het eigen leven op spel staat? " Rustig en gecontroleerd neemt hij een slok van zijn drinken. "Wat is liefde ĂŒberhaupt?"

Together we both make hurricanes

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 12, 2013 17:40 

Afbeelding

Ze pakt haar witte wijn aan van de barman en draait zich dan weer om naar Luc en Levi. Ze ziet de twee met elkaar fluisteren en is stiekem benieuwd of ze het over haar hebben. Dan schuift Luc zich op de kruk naast haar en Emma slaat vriendschappelijk een arm om hem heen. Ze vindt Luc echt hilarisch wanneer hij gedronken heeft.

”Wat een diepe vragen zo laat op de avond, Lucje,” antwoordt ze, terwijl ze probeert uit te vinden wat Levi nu gaat uitspoken. Als ze denkt aan alle andere meisjes die hij vanavond vast zonder moeite in zijn armen kan krijgen, voelt ze iets onaangenaams in haar onderbuik. ”Maar over liefde gesproken
 Hoe zit het nou met jou en Mel?” Eigenlijk wilde ze dit met Mel bespreken, maar nu ze Luc alleen sprak kon ze deze mogelijkheid natuurlijk niet laten liggen. En misschien kon ze Mel straks wel iets heeeeel leuks vertellen, in deze stad der liefde.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr jul 12, 2013 18:26 

Afbeelding

"Lucje" herhaalt hij Emma twijfelend terwijl hij kijkt naar de arm die ze om zijn schouder heeft geslagen. Niemand noemde hem Lucje. Als Emma vraagt over Mel haalt hij zijn wenkbrauw op.

"Dat is niet eerlijk hé, om de vraag om te keren." opnieuw neemt hij een slokje van zijn drinken. "Maar ik zie niet wat Mel en ik te maken hebben met liefde." Hij kan het niet helpen Mel weer op te zoeken met zijn ogen. Hij staart wat langer dan gewoonlijk

"Naah, Mel is net een jongen, een tomboy, denkt niet aan liefde....Daarnaast heb ik geen tijd voor liefde, we moeten de mysteries van de sleutels oplossen" verteld hij Emma. "en ik snel naar Chelan" mompelt hij vervolgens zachtjes

Laatst bijgewerkt door Tengaar op za jul 13, 2013 0:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr jul 12, 2013 19:02 

Afbeelding

Caleigh voelt dat haar hart een klein sprongetje maakt als hij lacht om haar woorden. De spanning lijkt iets minder te zijn, maar als hij dan op een meer zakelijke toon verder gaat knikt ze even. Ze produceert een flauwe glimlach als hij vraagt of hij haar terug moet begeleiden naar de andere dames. Dan schud ze haar hoofd.

"Nee dank je," zegt ze dan, "Ik red me wel die paar meter... Ik ben gewapend."

Ze glimlacht even kort en doet een stap naar achteren toe. Ze kijkt kort naar de bar, het is duidelijk dat hij Eric in de gaten houdt en het bevalt haar niet. Ze heeft het gevoel dat er meer aan de hand is, maar ze weet niet wat. Dan kijkt ze Eric weer aan.

"Ga maar..." zegt ze dan, "En als het gesprek over is of je het zat bent kom dan naar de rest. Dan krijg je wat te drinken van me, om het gesprek eventueel te vergeten."

Ze haalt kort haar hand door haar haren heen.

"Bedankt voor de dans Eric," zegt ze dan met een glimlach.

Dan draait ze zich om en loopt weg naar waar ze eerder de rest had gezien. Ergens doet het pijn om weg te lopen bij hem, maar ze moest nu wel. Bij een bar staat de rest van de groep, ook Mel die duidelijk dronken is. Ze gaat naast Emma staan en besteld een glas whisky. Dan draait ze zich om en probeert mee te luisteren wat er bij de rest gebeurd. Als ze eerlijk is, wilt ze eigenlijk niet eens meer blijven en ze probeert de andere bar te vinden waar Eric staat. Als ze merkt waar ze mee bezig is schud ze haar hoofd kort en richt haar blik naast haar, naar de groep.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 13, 2013 10:04 

Afbeelding

Isra observeert het gedeelte van de groep dat aan de bar hangt - inmiddels is dat zo'n beetje de hele groep. Ze neemt het laatste slokje van haar Firewhiskey en draait zich dan zo dat ze met haar rug tegen de bar aan zit. Mel en Jessa hebben zich bij hen gevoegd en Isra kijkt met enig amusement naar Mel's dronken gelal.

Luc en Emma hebben ondertussen een bijzonder diepzinnig gesprek over de liefde. Isra buigt zich naar voren om hen beter te kunnen zien.

'Misschien moet je Mel gewoon eens zoenen en kijken wat er gebeurt,' zegt ze met een grijns tegen Luc.

Afbeelding

Benicio zat weer wat voor zich uit te staren wanneer plots Mel en Jessa zich bij het gedeelte van de groep dat aan de bar hangt voegen. Mel is overduidelijk stomdronken, maar Jessa kijkt nog redelijk helder uit haar ogen. Een paar seconden kan hij zichzelf er niet van weerhouden haar aan te kijken, mar dan draait hij zich weer naar de bar en bestelt twee honingwijn voor de dames. Hij overhandigt hen de drankjes met een knikje.

'Geniet ervan,' zegt hij, hard genoeg om hoorbaar te zijn over de muziek, maar met weinig enthousiasme.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jul 13, 2013 12:11 

Afbeelding

Terwijl de muziek langzaam overgaat in het volgende nummer, sleurt Mel haar mee terug naar de bar. Tot haar schrik ziet ze dat ze Benicio om een drankje vraagt. Het is absoluut haar bedoeling om bij Benicio om drank te gaan lopen bedelen. Even voelt ze zich schuldig, maar als ze ziet hoe hij haar aankijkt maakt het gevoel plaats voor iets anders. Zijn ogen... Jessa had wel vaker opgemerkt dat hij mooie ogen heeft, maar ze lijken nu meer dan ooit dwars door haar heen te kijken. Even vraagt ze zich af of dat nu een goed of slecht iets is, maar dan wordt er al een glas in haar handen gedrukt.

"Dank je wel!" zegt ze, iets luider om boven de muziek uit te komen, terwijl ze tegelijkertijd wat meer naar voren leunt, "Dat is erg lief van je."

Ze neemt een slok van haar wijn, niet wetende dat het over het algemeen geen goed idee is om na zware cocktails over te stappen op een licht wijntje. Hij smaakt haar goed.

"Oh, Mel," zegt ze enthousiast, "Deze is ook echt heel erg lekker." Ze begint weer te giegelen en kijkt nog eens naar Benicio. Ze leunt een beetje op de bar. De combinatie van de alcohol en hoge hakjes maken haar wat minder stabiel.

Afbeelding

Emma ploft naast hem neer op de barkruk en als Levi hoort wat ze zegt lacht hij. "Schoonheid, misschien hem je daar gelijk," zegt hij met een grijns, om vervolgens Luc te porren. "Zie je nou wel! En trouwens, wie zegt dat zij niet de dame is die ik zoek?"

Als Luc hem aanspoort om het mysterie even op te lossen, lacht hij opnieuw, zeker als Luc ook nog eens zijn vreemde theorieën gaat spuien. "Tsja, misschien moet ik dat nog eens gaan doen." zegt hij, "Het probleem is alleen dat ik dan dringend opzoek moet gaan naar een mooie dame in nood." Hij grijnst naar Emma, "Ken jij er toevallig één?" Hij blijft haar even aankijken. Ze zag er goed uit vanavond. Die jurk beviel hem wel. "Of zal ik je gewoon een drankje aanbieden?"

Als het gesprek op de relatie van Luc en Mel aankomt, moet Levi even zijn best doen om niet gelijk in lachen uit te barsten. Hij had net gezien hoe gefocust Luc op zijn zoektocht naar Melina was. Als Isra nog een duit in het zakje doet met haar voorstel, kan Levi het niet laten om even zachtjes te lachen. Nee, Luc was nog steeds te hard met zijn meisje bezig, dat was hem nu wel duidelijk.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 15, 2013 18:51 

Afbeelding

Mel neemt het drankje van Bennie maar al te graag aan.

"Ja dank je Bennie. Heeeeeeeeel erg lief!" vult ze Jessa aan. "En inderdaad ook errug lekker."

Mel klakt haar tong nog een keer tegen haar gehemelte. 'Errug', wat lag dat nu lekker in de mond. Ze grinnikt even.
Dan ziet ze achter Bennie Luc zitten. In gesprek met Emma en Levi. Haar grijns wordt wat breder. Gelukkig, Luc was er ook. Als hij haar kant opkijkt zwaait ze even, mogelijk wat lomp door de alcohol, naar hem.

"Hooooooooooi!" Lacht ze zijn kant op.

Dan kijkt ze weer naar Jessa.

"Ik hou wel van de stad van de liefde. Alles lijkt gewoon al zo veel leuker en gezelliger."

Mel neemt nog een slok en tot haar genoegen komt ook Caleigh er weer bij staan. Ze waren nu, oké op eentje na dan, weer helemaal compleet als groep. Ze lacht nog een keer naar Bennie en Jessa, houdt dan de schouder van Jessa vast zodat ze zeker weet dat ze stabiel genoeg staat en loopt dan naar Emma en Caleigh toe.

"Hebben jullie het ook errug naar jullie zin?" Vraagt ze en schiet meteen in de lach. Ja, een heerlijk woord.

Afbeelding

Eric volgt haar met zijn ogen als ze terug loopt naar de bar. Uiteindelijk schudt hij zijn hoofd. De drank had hem losser gemaakt dan hij had gewild. Nee, moet hij zichzelf bekennen, de drank had hem los genoeg gemaakt om juist te doen wat hij had gewild.. Bij haar in de buurt zijn.

Maar met deze wetenschap groeide de knoop in zijn maag en als hij in de richting van zijn neef kijkt weet hij weer precies waarom. Eric zijn kaak spant zich aan, maar hij loopt dan uiteindelijk toch naar de bar waar Nick op hem stond te wachten. Zonder iets te zeggen pakt hij het glas wat er voor hem is neergezet op en neemt hij een flinke slok voordat hij zich tot zijn neef richt.

"Ik weet zeker dat het niets dringends is.. Maar ik geef je drie minuten.." Gromt Eric hem dan toe.

Nick kijkt geamuseerd toe hoe Eric zich onder een volgende dans uit praat en na een korte woordenwisseling de dame even nakijkt voordat hij zijn kant op komt. Bij de Barman bestelt hij twee glazen whisky en neemt uit zijn eigen glas een slok voordat Eric bij hem komt staan.

"Drie.. Ben ik dan toch in waarde gestegen?" lacht hij vals.

De opgetrokken wenkbrauw van zijn neef is de enige reactie die hierop volgt en daarom vervolgt Nick.

"Eric, meer tijd heb ik ook niet nodig. Ik zie dat je smaak qua vrouwen niet veranderd is. Ja, verder verfijnt misschien.. Maar voor iemand zo fel tegen de liefde.. is dat slechts om de buitenwereld voor de gek te houden? Of heb je nu eindelijk wel door dat je ze alleen voor eigen genoegen dient te gebruiken?"

Als hij ziet hoe de knokkels van Eric wit worden door de kracht waarmee hij het glas vast houdt kan hij een lach niet onderdrukken.

"Ik begrijp maar al te goed hoe graag je dat glas vast het liefst dwars door me heen zou slaan.. Maar ik geloof dat je meer van je positie en status houdt.. Gaat hij vervolgens verder.

Hij kijkt kort naar de bar aan de andere kant, om vervolgens Eric met een valse grijns weer aan te kijken.

"Weet m'n vader hier al van?"

Nooit zou hij Nick het kunnen vergeven. Maar dat wist Eric ook zeker, daar zou Nick ook nooit naar opzoek zijn. De woorden maken hem woedend. Niet alleen om het bedrog toen, maar ook omdat hij de woorden tegen wil en dank meteen persoonlijk neemt en Haar zeker niet slechts voor eigen genoegen wilde gebruiken..
De reactie van Nick haalt hem terug en hij snuift kort. Ja, maar alleen dat glas zou hem zeker niet voldoende voldoening schenken.. Bij de laatste vraag blijft Eric hem een paar seconden aankijken, voordat hij kort vals naar hem glimlacht.

"Wat zal ik zeggen.." Begint hij maar stopt even om zijn glas te bekijken en de omgeving kort. Dan kijkt hij Nick weer aan. "Je drie minuten zijn om.

Eric trekt zijn wenkbrauw op en drinkt zijn glas in een teug leeg. Met een klap zet hij het glas op de bar om vervolgens zonder nog maar iets te zeggen om te draaien en terug te lopen naar de rest van de groep.

But I’m being born again

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 15, 2013 20:57 

Afbeelding

God, die blouse. Emma kan niet stoppen met staren naar het kleine stukje huid dat er van Levi te zien is. Ze schudt zichzelf wakker als hij vraagt of ze nog een mooie dame in nood kent. ”Dames in nood ken ik niet
 Alleen stoere vrouwen die voor zichzelf opkomen, zoals ikzelf,” zegt ze plagend tegen hem. Ze moet plots denken aan de dag dat ze door Luc gered werd van Ryce en Davon. Tot zover haar imago als stoere, voor zichzelf opkomende vrouw. Maar dat hoefde Levi niet te weten.
”Met gewoon een drankje maak je mij ook blij; daar hoef je geen ingewikkelde reddingsacties voor uit te voeren. Verras me maar,” vervolgt ze.

Emma’s wenkbrauw schiet omhoog als Luc dan zegt dat hij niet ziet wat hij en Mel samen te maken hebben met liefde. Als er twee weg waren van elkaar
 ”Over die sleutels heb je wel gelijk
 Het wordt echt tijd dat we daar serieus mee aan de slag gaan. Maar er komt telkens heel veel gezelligheid tussen,” antwoordt ze richting Luc.

Isra komt er ook bij en Emma moet lachen om haar droge opmerking. ”Daar ben ik het helemaal mee eens!” De situatie wordt nog beter als Mel, met Jessa als ondersteuning, besluit om zich ook bij het groepje te voegen. ”Misschien moeten jullie het maar gelijk proberen?” suggereert Emma lachend. Ze klopt Luc op zijn schouder.
”Grapje, Lucje.”

Ze kijkt nogmaals in de richting van Levi en zegt dan lachend tegen Mel: ”Ja, ik heb het ook errug naar m’n zin. Zo’n avond als deze mag wat mij betreft vaker voorkomen!”

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di jul 16, 2013 20:17 

Afbeelding

Caleigh neemt net een slok van haar glas whisky als Mel naar haar toekomt en vraagt of zij en Emma het ook naar hun zin hebben. Het is duidelijk dat Mel dronken is. Emma reageert als eerste en Caleigh neemt nog een slok van haar glas. Ze glimlacht even naar Mel.

"Ik heb het prima naar mijn zin," zegt ze dan.

Eigenlijk is ze wel klaar met het feest. Die man had de dans verpest van Eric en haar en hoe eerder ze hier weg zou gaan, hoe makkelijk het zou zijn om Tommy te ontwijken. Ze drinkt haar glas leeg en haar blik glijd even richting de andere bar. Als ze dan ziet dat Eric richting de bar komt glimlacht ze flauw. Ze draait zich naar de bar toe en besteld twee dubbele whisky's bij de man achter de bar. Ze had gezegd dat ze hem wat te drinken zou geven en hij zag er niet uit alsof het een heel gezellig gesprek was geweest. Als ze de twee glazen heeft knikt ze kort naar de barman, ze pakt de glazen op terwijl ze zich omdraait. Caleigh stapt naar hem toe als hij vlakbij de bar is en produceert een flauwe glimlach.

"Ik had een belofte gemaakt geloof ik," zegt ze dan en ze houdt het glas voor zich uit zodat hij het aan kan pakken., "En dat was laatste de belofte die ik deze avond heb gemaakt."

Ze neemt een slok van haar eigen glas en haar blik glijd over de menigte. Mooi, ze ziet Tommy nergens. Dan kijkt ze Eric weer aan.

"Ik ga straks terug naar de herberg, ik ben nooit het type geweest die tot het einde bleef op een festival.."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jul 20, 2013 21:25 

Afbeelding

Dit rare gesprek begon bij Emma, maar het leek ondertussen alsof iedereen zich ermee ging bemoeien. Luc dacht deze avond nog wel gewoon te kunnen genieten van zijn drankje. Een idioot voorstel van Isra doet hem zijn drankje uit proesten. Als hij haar aankijkt ziet hij haar grijns en lacht met sarcasme terug.

"ha ha ha, ik dacht het niet" reageert hij op haar. "en wat sta jij te lachen Cortez" zegt hij terwijl hij een por in de zij van Levi geeft met zijn elleboog. "Koop voor Emma een drankje of ga wat beters doen." De situatie wordt nog gekker als Mel komt aan zwalken en naar hem zwaait. Met lichte aarzeling zwaait hij terug.

"Die is helemaal gestoord geworden" zegt hij tegen niemand in het bijzonder. Hij kijkt naar zijn glas en ziet tot zijn verbazing dat deze leeg is. Wanneer is dat gebeurd? Zonder na te denken besteld hij een nieuw biertje.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 18:42 

Afbeelding

Isra grijnst bij Lucs reactie op haar voorstel.

'Zelf weten,' zegt ze, voordat ze zich omdraait omdat ze op haar schouder getikt wordt. De kerel waar ze net mee had staan dansen staat voor haar neus met twee drankjes in zijn handen, waarvan hij er overduidelijk eentje aan har wil geven. Ze trekt een wenkbrauw op en bekijkt de drankjes - hij heeft in ieder geval Firewhiskey meegenomen, en niet zo'n sneu mixdrankje die meer suiker dan alcohol bevatten.

Ach, wat kan het ook kwaad.

Ze neemt het drankje aan, knikt naar de man bij wijze van bedankje en wil zich weer omdraaien naar de groep, maar de hand van de man ligt nog steeds op haar schouder. Ze draait zich weer om en de man maakt duidelijk dat hij haar graag mee terug wil nemen de dansvloer op. Even twijfelt ze, maar dan besluit Isra dat ze genoeg alcohol op heeft om zijn aanbod te accepteren.

'Adios,' mompelt ze richting de groep, hoewel dat hoogstwaarschijnlijk niet te verstaan is over de luide muziek.

Afbeelding

Benicio kan het niet laten te grinniken om de enthousiaste manier waarop Jessa en Mel reageren op het honingwijntje. Hij draait zich een beetje aan de bar zodat hij Jessa fatsoenlijk kan aankijken. Mel is intussen alweer druk met anderen aan het kletsen.

'Kijk je uit dat je niet omvalt?' zegt hij tegen Jessa, die er behoorlijk instabiel uitziet.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 19:27 

Afbeelding

Jessa kijkt met een grote glimlach naar Benicio als hij tegen haar begint te praten. "Zolang ik de bar vast blijf houden, sta ik prima." zegt ze lachend, "Ik denk dat ik straks wel hulp nodig heb om naar de herberg te lopen. Anders ga ik onderuit en ben ik de weg kwijt en loop ik door de stad te dwalen." Ze lacht weer.

Ze neemt nog een slokje van haar wijn. Haar vingers spelen met het puntje van een plukje haar. "Ga jij me dan helpen?" vraagt ze met een brede glimlach, "Dat zou ik namelijk heel lief van je vinden!" Ze merkt dat ze haar evenwicht weer verliest, dus ze laat het plukje los en grijpt snel de bar vast.

Afbeelding

Levi grijnst. "Stoere vrouwen zijn misschien wel leuker dan dames in nood." zegt hij tegen Emma, "Die kunnen soms nog wel eens verrassend uit de hoek komen." Deze avond bevalt hem wel. Iedereen lijkt in een goed humeur te zijn en zelfs Isra, zelfs Isra, lijkt zich met andere mensen te vermaken.

Als Luc hem een por geeft lacht hij even, maar hij gaat er verder niet op in. In plaats daarvan richt hij zijn aandacht op de dame achter de bar. "Deze dame wil wat drinken." zegt hij met een grijns, "Geef haar maar een mooie mix van Wodka, amandellikeur, koffielikeur en roomlikeur."

Het drankje wordt voor Emma's neus gezet. "Als het je bevalt krijg je er misschien nog wel eentje van me." zegt hij terwijl hij voor zichzelf nog een biertje regelt en het barmeisje betaalt.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 21:39 

Afbeelding

Benicio trekt zijn wenkbrauwen op als Jessa openlijk met hem begint te flirten. Dat is de alcohol, Benicio. Hij wil net voorstellen dat het misschien verstandiger is als ze als groep teruggaan richting de herberg - een neutrale opmerking, zonder enige onderliggende boodschappen - maar dan begint Jessa nog uitgebreider dan daarnet aan een pluk haar te draaien en Benicio weet even niet meer wat hij ook alweer wilde zeggen.

Dan lijkt het even alsof Jessa echt omvalt en zonder na te denken grijpt hij haar elleboog terwijl ze zelf de bar vastpakt. Met haar elleboog nog in zijn hand kijkt hij op.

'Ja, ik help je wel,' zegt hij dan, hard genoeg dat het verstaanbaar is over de muziek, maar wel zo zacht dat alleen Jessa hem kan verstaan.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: