Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 18:16 

Afbeelding

Jessa ligt naar Benicio te kijken en hoopt dat hij bij haar komt liggen. Hey, waar kwam die gedachte ineens vandaan? Ze wilde toch dat hij in bed kwam liggen omdat dat beter voor hem was, niet omdat zij dat zo graag wilde? Als hij opstaat om een deken te pakken, voelt ze een diepe teleurstelling. Ze bijt even op haar lip.

"Maar..." zegt ze zachtjes, "Waarom dan niet? Vind je het dan erg om naast me te liggen?" Ze merkt dat dit niet goed gaat, de avond begon zo leuk. "Want ik vind het niet erg, hoor."

Ze blijft hem aankijken terwijl ze nog steeds op haar zij ligt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 19:30 

Afbeelding

Caleigh glimlacht als Eric met 'goed' antwoord op haar woorden over de rustigste route. Samen met Eric loopt ze op een rustig tempo door de straat heen, Caleigh had absoluut geen haast. Tijdens de korte stilte probeert ze na te denken over de avond. Ze was blij dat Eric 'ja' had gezegd toen ze hem ten dans vroeg en ondanks dat zijn neef - of wat het ook was - de dans had verpest, had ze genoten van elke seconde. Als Eric dan de stilte verbreekt en haar vraagt of ze een leuke avond heeft gehad kijkt ze hem aan en knikt met een glimlach.

"Ja zeker," antwoord ze dan, "Ik heb het meest genoten van onze dans, ondanks dat die te snel afgelopen was door die idioot."

Haar ogen glunderen wat bij haar woorden. Het was haar duidelijk dat Eric en zijn neef niet de beste vrienden waren en daarnaast mocht ze man absoluut niet. Als ze bijna bij een straat zijn waar ze de bocht om moeten pakt ze zacht zijn pols vast en trekt hem licht mee.

"Hierheen," zegt ze als ze de straat inlopen, "Anders moeten we omlopen. Het is hier de derde straat links en dan zijn we in de straat van de herberg."

Ze laat zijn pols langzaam weer los. en kijkt dan de straat kort door. Nog steeds een rustige straat. Mooi..

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 21:01 

Afbeelding

Als ze naar hem glimlacht, wendt Eric zijn blik af en kijkt hij naar voren als ze hem antwoordt. Ze had het meest genoten van hun dans.. Eric kijkt toch weer haar kant op als ze naar Nick refereert als die idioot en hij kan een kleine glimlach niet onderdrukken.

"Idioot.." Herhaalt hij haar woorden zacht met ongeloof en glimlacht nogmaals.

Nog voor hij nog maar iets over Nick kan zeggen, lijkt er een schok door zijn arm te trekken en wordt hij door haar de bocht in getrokken. Pas als ze hem weer los laat, durft Eric te slikken en knikt hij slechts bij haar uitleg. Hij was hopeloos. Hopeloos verliefd en met een sneltreinvaart zich zelf hiermee de afgrond in aan het werken. En hoe hij ook op zijn verstand in probeerde te praten, zijn gevoelens bleven elke keer bij haar in de buurt de overhand nemen.

Eric loopt in hetzelfde tempo als haar door, de stilte bijna tastbaar. Hij was bang dat als hij zijn mond open zou doen, hij de verkeerde dingen zou zeggen en er helemaal geen weg meer terug was. En dat was geen optie. Niet alleen omdat hij John dat had belooft. Maar ook zijn troebele blik bij verliefdheid en het niet tegen te houden stuk jaloezie wat hierbij bij hem komt kijken. En dit stond hem zijn taak te veel in de weg.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 21:28 

Afbeelding

Benicio kijkt op als Jessa zacht protesteert. Hij maakt een wat hulpeloze handbeweging.

'Nee, nee... Ik vind het absoluut niet erg om naast je te liggen, geloof me...' - hij lacht wrang - '...maar Jessa, jij bent dronken en ik ben in de war en we zijn niet samen en jij bent veel te mooi en de kans dat dat goed gaat is ongeveer 1 op 5 miljoen.'

Hij haalt diep adem en staart naar zijn voeten. De situatie begon hoe langer hoe ongemakkelijker te worden.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 21:45 

Afbeelding

Caleigh kan de stilte bijna voelen nadat ze zijn pols heeft losgelaten en even weet ze niet zo goed wat ze moet doen of moet zeggen. Een tijdje zegt ze niets, maar ze realiseert zich dat nu het onderwerp van zijn neef naar boven is gekomen, ze meer wilt weten. Eric was eerder duidelijk niet blij geweest met de man. Ze stopt even en zwijgt. Dan draait ze naar hem toe en kijkt hem aan.

"Eric... mag ik vragen wie het eigenlijk precies was?" vraagt ze zacht na een korte stilte, "En... of hij voor problemen kan zorgen.."

In Kalne was het ook familie geweest die voor problemen had gezorgd en toen was het maar net goed afgelopen. Ze wilt weten wat ze kan verwachten. Ze slikt even kort en haalt een hand door haar haren heen. Nee, dit was niet hoe ze had voorgesteld dat de avond zou eindigen.

"Ik wil graag voorbereid zijn als hij voor problemen kan zorgen..." eindigt ze dan met een zachte toon.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 22:07 

Afbeelding

Terwijl Benicio zijn verhaal doet, gaat Jessa weer rechtop zitten. Ze schuift zichzelf naar de rand van het bed en kijkt fronsend naar hem. Ze zucht. Zo dronken is ze toch helemaal niet? Daarbovenop heeft ze het idee dat hij weer heel hard aan het wegrennen is.

"Ik ben ook heel erg war, hoor," zegt ze plotseling bijzonder nuchter voor haar toestand, "Het ene moment zijn we heel erg tevreden met elkaar, dan ren je ineens heel hard weg. Dan wil je weer praten en kus je me en dan ren je weer weg. Nu ben je weer heel lief voor me en ren je weer van me weg. Het is allemaal heel verwarrend voor mij. Ik vind het helemaal niet leuk dat je steeds wegrent."

Ze slaat met haar hand op het matras. Het frustreert haar enorm. Waarom rent hij nou steeds weg?

"Ik zou het heel fijn vinden als je daarmee stopt en gewoon zegt wat je echt vindt en echt wilt." zegt ze terwijl ze naar haar knieën kijkt, "Want ik denk dat jij wel weet wat je wilt."

Dan kijkt ze weer op. "Maar ik vind het wel lief dat je me mooi noemt."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo aug 04, 2013 19:38 

Afbeelding

Luc draait zich weg van de bar met een nieuw biertje in zijn handen en realiseert zich dat zijn groepsgenoten druk met elkaar bezig waren. Wat verdwaald kijkt hij rond en naar de bestudeerd hij de menigte. Hij vangt de blik van Eric nog net op, maar heeft geen enkel idee wat zijn plannen waren. Als Eric vervolgens achter Caleigh door de menigte verdwijnt schud hij kort zijn hoofd. Het blijft Luc een mysterie waar hij mee bezig is. Wanneer ging Eric nu eens toegeven hoe hij voelde over haar of er simpelweg een punt achterzetten. Zoals hij wist wat hij wilde, waar hij naar toe moet, naar Chelan. Luc laat zijn blik naar Emma en Mel glijden. Hij wist wat hij wilde...toch?

"En Mel drinkt als een bouwvakker." reageert hij op haar opmerking. Nonchalant neemt hij een slokje van zijn bier. Het feest wordt steeds minder druk en loopt langzaam tot zijn einde. Kort kijkt hij naar zijn glas. Misschien moest dit maar zijn laatste worden van de avond anders vind hij de herberg niet meer terug. De stad is hem te onbekend voor rondslenteren in rondjes met deze andere mafkezen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo aug 04, 2013 20:47 

Afbeelding

Mel grijnst als Luc reageert. Ze kijkt vervolgens naar Emma, haalt onschuldig haar schouders op en drinkt haar glas wijn vervolgens leeg. Vervolgens draait ze zich om om het lege glas op de bar te zetten. Dan beseft ze, Bennie en Jessa, maar ook Caleigh en Eric waren weg. Eigenlijk werd het hier sowieso wel heel rustig opeens. Het feest zou zo wel afgelopen zijn.. Jammer, want ze was nog helemaal niet moe.

"Ik wil nog helemaal niet dat het feest stopt.." Zegt ze als ze weer naar Emma toe draait. "Jij?"

Meteen ontstaat er een plan in haar hoofd en haar gezicht licht op.

"Want anders gaan we samen nog een leuke 'after' opzoeken!"

Afbeelding

Was hij de heenweg ook zo lang onderweg geweest? Of voelde de terugreis alleen maar zo veel langer omdat hij zich van alles rondom haar en in zijn eigen geest super bewust was op dit moment? Als ze stopt, staat hij ook automatisch stil en als ze zijn naam uitspreekt, kijkt hij haar aan. Zijn keel slaat dicht. Als ze maar niet zou beginnen over zijn laatste moment van zwakte.. 'Hopeloos Jones' Schiet er meteen door hem heen als ze vervolgens verder vraagt, naar Nick.

"Nick bedoel je.." Zegt hij, opgelucht over het onderwerp waar ze over begint. "Dat was mijn neef.." Zegt hij met een wrange ondertoon.

Eric kijkt kort de straat in om te zien dat deze verder uitgestorven is, voordat hij haar weer aankijkt en verder gaat.

"Ik ben er van overtuigd dat hij voor problemen kan zorgen.. Dat doet hij namelijk het liefste. Als ik ook maar een kans zag om dat te voorkomen, had ik dat al veel eerder gedaan.. Dan had hij hier niet rond gelopen.. Maar dat zou ook betekenen dat alles wat ik bezit en voor heb gewerkt kwijt ben.."

Eric glimlacht even wrang, schudt zijn hoofd en loopt langzaam weer verder. Hoe kon ze zich voorbereiden op Nick? De herinnering aan Kiara komt in een flits terug en zijn kaak spant zich een seconde aan.

"De enige voorbereiding die ik je mee kan geven is val niet voor zijn gladde praatjes en charmant goed bedoelde adviezen.." Zegt hij dan.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo aug 04, 2013 21:06 

Afbeelding

Caleigh knikt kort als haar eerdere vermoedens bevestigd worden. Het was dus inderdaad zijn neef. Als Eric dan verder verteld dat deze Nick maar al te graag voor problemen zorgt maakt ze een mentale notitie. Nog meer redenen om deze man niet te mogen. Als hij echter verder verteld staan haar gedachtes op scherp. Dan had hij hier niet rond gelopen.. en wat ik bezit en voor heb gewerkt kwijt ben.. Ze kon hier maar één conclusie uittrekken. Eric had hem eerder al willen vermoorden... maar het mocht niet... Als Eric dan langzaam verder loopt staat ze nog een seconde stil en gaat dan weer naast hem lopen. Ze begreep weinig van de conclusie die ze trok, maar ergens heeft ze het idee dat dit in verband stond met de brief die ze had gelezen.

De woorden van Eric over voorbereiding halen haar uit haar gedachtegang en ze kan een kleine glimlach niet onderdrukken.

"Ik heb dan misschien het voordeel dat ik gladde praatjes en adviezen van mannen in het algemeen niet vertrouw of opvolg," zegt ze dan, "Het enige wat hij kan verwachten als hij zo tegen me doet is een flinke kaakslag of een goede vervloeking."

Ze moesten bijna de laatste straat in en ergens wilt Caleigh niet terug naar de herberg, maar nu een andere route nemen was geen optie.

"Maar je hebt er zo te horen dus ook geen problemen mee dat ik hem een klootzak vind?" vraagt ze dan.

De straat was nog een paar meters verwijderd en het stuk was al gelijk drukker. Het was duidelijk te horen dat rechts richting het feest was en dat links een doorgaande weg is. Ja, als ze bij de herberg zouden aankomen was dit sowieso het einde van de avond. Misschien had ze dan nog wat tijd om na te denken over dit gesprek en over de woorden van Eric.. Er was zoveel wat ze niet wist..

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo aug 04, 2013 21:37 

Afbeelding

Eric kende haar vervloekingen en kaakslagen maar al te goed. Daarom kan hij slechts glimlachen bij haar woorden. Voor hen wordt de straat een stuk drukker en Eric herkent een van de gevels als een uit de omgeving van de herberg.

"Je bent vrij om te vinden wat je vindt van hem," Zegt Eric en kijkt haar aan. Hij wilde geloven dat ze het ook echt vond. En hij wist ook hoe ze was tegen mannen. Maar zo was ze ook naar hem toe geweest. Fel, vurig, vol haat maar daarna ook daarna vol passie. Net als Kiara. "Maar daar heb ik sowieso absoluut geen problemen mee.."

Hij moet even lachen bij het besef dat zijn familie wel een goede indruk moet maken.

"Ik geloof dat je wel een goed beeld krijgt van mij en mijn familie op deze manier." Vult hij aan.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma aug 05, 2013 12:14 

Afbeelding

Caleigh glimlacht flauw als Eric zegt dat hij absoluut geen moeite heeft met dat ze Nick een klootzak vind. Als hij dan even lacht en aanvult dat ze zo wel een goed beeld moet krijgen van hem en zijn familie schud ze glimlachend haar hoofd kort.

"Ik geloof niet dat familie definieert wie je bent of hoort te zijn," zegt ze dan, "Je kiest je familie niet en de ene heeft gewoon wat meer geluk dan de andere.."

Ze kijkt de straat even door. Alles hier herinnerde haar aan haar ouders en de pijn die ze de afgelopen jaren had genegeerd en weggestopt, leek terug te komen. Alleen erger...

"Ik gok dat ik sowieso niet iemand ben die over familie mag oordelen... Ik had alleen mijn ouders, geen zusjes of broertjes, geen grootouders..." zegt ze dan, "En nu ben ik alleen over..."

Ze probeert er luchtig over te doen en produceert een flauwe glimlach, maar ondanks dat is de pijn en het verdriet in haar ogen te zien. De moord op haar ouders had ze geprobeerd weg te stoppen, maar het bleef haar achtervolgen met de nachtmerries. En nu was ze in deze stad, zonder enige uitweg om alles te negeren. Ze kijkt weg en draait de straat in, verderop ziet ze de herberg al.

"Ondanks dat ik niet echt goed kan oordelen over iemands familie, horen jouw familieleden die ik tot nu toe heb ontmoet zeker niet bij mijn favorieten," zegt ze dan, "Maar dat veranderd niet wat ik van jou vind.."

Nee, zelfs zijn familieleden konden haar gevoelens niet veranderen. Hij was alles wat ze wilde hebben. Ze glimlacht even kort en probeert het eerdere onderwerp van haar ouders weg te stoppen. Daar wilde ze nu absoluut niet over nadenken.

"Oh, we zijn er," zegt ze dan als ze vlak voor de herberg staan.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma aug 05, 2013 19:09 

Afbeelding

Eric glimlacht even wrang. Familie was zeker wat hem daar op een positie had gebracht wie hij was en waar hij behoorde te zijn. Of in ieder geval, zijn vader en later zeker zijn oom. Over de twee familieleden welke Caleigh wel had ontmoet had hij echter geen enkel goed woord over.
Hij kijkt haar kant op als ze begint over haar eigen familie, of eigenlijk het missen daarvan. De glimlach die ze hem schenkt lijkt echter alles behalve gemeend. Even twijfelt Eric, maar als ze wegkijkt en de hoek omloopt beseft hij dat het niet zijn zaken zijn.

Hij loopt achter haar aan de hoek om, stapt wat bij om weer naast haar uit te komen en ziet de herberg liggen.

"Dat ze niet bij je favorieten behoren, begrijp ik volkomen. Dat doen ze bij mij ook niet.." Zegt hij, de rest van haar woorden bewust negerend.

Het praten verder weg van hem, over familie, kon hij wel. Maar hij wist maar al te goed dat hij de fout niet moest maken om nu weer persoonlijker te worden.. Ze zijn bij de herberg en Eric kijkt naar de deur.

"Veilig tot aan de deur terug, Dame.." Zegt hij en kijkt haar dan weer aan.

Hij wilde nog iets zeggen maar alle woorden lijken te zijn verdwenen als hij haar aankijkt. Maar dat veranderd niet wat ik van jou vind..galmen haar woorden in zijn hoofd na. Gevolgd door die in het dorp. Eric blijft haar een paar seconden aankijken, voordat hij zijn blik los weet te maken, naar de deur toe loopt en deze open maakt.

"Na u.." Zegt hij uiteindelijk, zonder haar echt aan te kijken.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 06, 2013 18:57 

Afbeelding

Benicio staart nog steeds naar de grond als Jessa begint aan haar verhaal over dat hij wegrent, en dat ze dat niet leuk vindt. Ze klinkt verbazingwekkend nuchter. Als ze dan met haar hand op het bed slaat kijkt hij wat verschrikt op. Zo fel heeft hij haar nog niet meegemaakt.

En ze heeft gelijk.

Hij schaamt zich, en hij kijkt weer weg. Ze zegt dat hij wel weet wat hij wil. Hoe ze hem zo goed doorheeft weet hij niet, maar hij weet dat ze gelijk heeft. Hij weet wat hij wil. Hij wil haar.

Als ze besluit door te zeggen dat ze het lief vindt dat hij haar mooi noemt, glimlacht hij waterig. Hij kijkt op.

'Je hebt gelijk...' zegt hij zacht. 'Ga maar slapen. Dan hebben we het er morgen weer over.' Hij wacht even, en blijft haar aankijken. 'Ik beloof dat ik deze keer niet wegren.'

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di aug 06, 2013 19:34 

Afbeelding

Terwijl Jessa naar Benicio kijkt wacht ze zijn antwoord af. Ze merkt dat er een zekere boosheid in haar zit en het is nogal een onwennig gevoel. Ze werd bijna nooit boos, maar dit frustreert haar zo erg.

Als hij haar gelijk geeft en zegt dat ze moet gaan slapen, knikt ze even.

"Ja... Morgen..." zegt ze zacht. Ze gaat weer op haar knieën op bed zitten. Haar handen glijden over de deken op zoek naar de rand. Wanneer ze deze gevonden heeft, kruipt ze onder de deken en gaat ze op haar zij liggen, haar blik op Benicio gericht.

"Je mag er nog steeds bij, als je dat wil." zegt ze zacht, terwijl ze zichzelf wat naar achter verplaatst om meer ruimte te maken en hem recht aan blijft kijken.

Afbeelding

"Dames!" zegt hij zodra hij hoort dat Mel een afterparty aan het plannen is, "Gaan jullie nou werkelijk een feestje plannen zonder mij?"

Hij grijnst en kijkt Emma aan. "Dat doe je me toch niet aan, schoonheid?" zegt hij, terwijl hij zijn liefste gezicht trekt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di aug 06, 2013 19:43 

Afbeelding

Caleigh is blij dat Eric niet verder gaat op het onderwerp van haar ouders, ze weet momenteel niet zeker of ze dat aan zou kunnen. Als hij dan zegt dat ze veilig tot aan de deur zijn gekomen en haar aankijkt merkt ze de stilte op die er even hangt. Plots kijkt hij weg en loopt naar de deur toe. Caleigh volgt hem en stapt naar binnen toe als hij 'na u' zegt. Binnen is het druk, maar het is duidelijk dat het grotendeel van het publiek feestgangers zijn. Ze knikt even naar de man van Lillian en kijkt dan Eric aan die naar binnen is gestapt.

"Ik ga maar gelijk naar mijn kamer toe," zegt ze dan, "Ik kan wel wat slaap gebruiken."

Ze vraagt zich af of ze nog iets moest zeggen of misschien toch vragen of hij nog wat wilde drinken, maar ze besluit dat ze echt beter naar bed kon gaan.

"Dank je, voor alles vanavond," zegt ze dan, "Welterusten alvast."

Ze glimlacht even kort en dan draait ze zich om en loopt naar de trap toe. Ze merkt de nastarende blikken van een groepje jonge mannen niet en loopt gelijk naar boven toe. Bij haar kamer aangekomen opent ze de deur, stapt naar binnen toe en sluit de deur goed. Ze gaat op haar bed zitten en terwijl ze haar pumps uittrekt probeert ze de storm van emoties tegen te gaan.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: