Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 18:05 

Afbeelding
Leonard Bradley

Summer schiet meteen wakker en doet ongeveer hetzelfde als hij: alles tegelijk. Een glimlach verschijnt spontaan op zijn gezicht als hij haar zo bezig ziet. Vooral het gemompel met haar tandenborstel nog in de mond doen hem echt lachen. 'Ja, het is er vast heel warm,' bevestigt hij met een grijns. 'Maar doe maar rustig, 10 minuten is echt meer dan lang genoeg.' Maar ze schiet alweer de badkamer in met haar kleren voor die dag -lichte kleuren, slimme keuze- voordat ze echt kan antwoorden op zijn woorden.

'Jup, let's go,' zegt hij, terwijl hij de sleutel van hun kamer van zijn nachtkastje pakt en zijn portefeuille nog snel in zijn achterzak stopt. 'Ik zal vandaag de sleutel bijhouden.'

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 14:24 

Afbeelding
Austin McIntyre

De volgende ochtend staat Austin iets langer onder de douche dan nodig is, uiteraard neemt hij ook extra lang de tijd om zichzelf helemaal goed op te frissen. Je kent het wel crèmepjes, haar en noem maar op, maar dat is dan weer niet zo heel ongekend bij Aussi. Met een final touch door zijn haren, hij trekt z’n shirt wat beter recht en dan is het tijd om een goed ontbijt te benuttigen. Austin loopt met zijn handtas over zijn schouder geslagen nadat hij uiteraard alles had gecheckt of hij wel genoeg bij zich had om fashionable te shoppen in la bella Italia. In de ontbijtzaal neemt hij twee crackers met kaas, wat aardbeien, een broodje jam en een glas met vers geperste sinaasappelsap.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 9:49 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Na dat Chris een hele tijd geĂŻrriteerd op zijn horloge heeft staan kijken, het hele dek is rondgelopen en alle reddingsboten heeft geteld is de groep eindelijk compleet op het dek. Ze zijn precies op tijd, want het schip komt net aan in de haven. Op de kant ziet Chris twee jonge mannen zitten. Aha, dat zullen de nieuwe reizigers zijn!

"Zoals jullie kunnen zien, zijn we aangekomen in Bella Italia! Op de kant staan twee nieuwe reisgenoten te wachten, dus geef ze een hartelijk welkom. We zullen de ochtend doorbrengen met het bezoeken van de winkelstraten. Om één uur vanmiddag lunchen we met zijn allen en daarna volgt een rondleiding op de stad per brommer! Dat schijnt een of ander Muggle voertuig te zijn, dus ik ben benieuwd! Veel plezier vandaag!"

Dan springt Chris als eerste van het schip af. Hij loopt eerst naar de jongen met de belachelijk grote reistas toe (Hadrian) en geeft hem een hand. "Chris Robertson, ik ben de animator op het schip. Welkom!" Hij glimlacht even. Dan sleept hij de jongen mee naar de andere kant waar Misha op een bankje zit. Ook Misha krijgt een hand en Chris stelt zichzelf voor. Ondertussen probeert Chris te peilen of de jongens voor harde concurrentie gaan zorgen.

ooc: Even een flash forward, anders gaat het echt te lang duren.
ooc2: Say hello to our new friends! (:

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 16:20 

Misha "Zonderbanner" Lucas

De kat schiet er als een speer vandoor als er een enthousiaste jongeman op Misha af komt lopen. Hij kijkt op en glimlacht naar de man die zichzefl voorstelt als Chris. Hij schudt zijn hand. "Misha." zegt hij, terwijl hij Chris en de andere jongen even observeert.

Hij kijkt even naar de andere reizigers. Sommige van hen vallen hem op, anderen minder. Hij glimlacht ook even naar hen. Dan richt hij zich weer op Chris. "Kan ik m'n spullen op het schip zetten?" Hij gebaart even naar zijn koffer en gitaar. "Ik heb nu wel meer genoeg met die koffer lopen slepen."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 8:28 

Afbeelding

Ana was dus te laat bij de rest van de groep, maar eigenlijk kan het haar weinig schelen. Het is niet alsof ze zoveel interesse heeft in zo veel mogelijk bij Chris te zijn. De zak. Als er blijkbaar twee nieuwe reizigers bijkomen kijkt Ana nieuwsgierig naar de twee jongens. Hopelijk zijn ze normaal en niet zo gestoord als Chris, Ana kan wel wat normale jongens gebruiken om haar heen. eentje waar ze normaal mee kan praten zonder dat ze uitgekleed wordt met de ogen. Een van de jongens stelt zich voor als Misha en heeft zowel een koffer als een gitaar bij.

"Het is vast wel mogelijk om jullie spullen in jullie hut te krijgen, dan kunnen jullie erna de groep vergezellen," zegt ze dan met een kleine glimlach, "Dan leren jullie alvast anderen kennen. Ik ben Ana, voordat ik mezelf vergeet voor te stellen."

Ze haalt een hand door haar blonde haren heen en glimlacht even. Dan kijkt ze Chris aan.

"Jij als animator zou dat wel moeten kunnen regelen lijkt me?" zegt ze dan.

Haar stem is misschien iets té onschuldig, maar het deert Ana niet. Laat Chris ook maar eens wat doen, in plaats van het niets doen en denken dat hij alles is.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 9:51 

Afbeelding

Hadrian kijkt verbaasd op als er opeens iemand voor hem staat. De jongen stelt zich snel voor en voordat Hadrian ook maar de kans heeft echt te antwoorden sleurt de wervelwind die deze Chris lijkt te zijn hem al mee naar de jongen die een eindje verderop een zwerfkat had zitten voeren.

"Hadrian", mompelt hij nog snel. "Aangenaam."

Als ze stil staan bij de jongen die zich voorstelt als 'Misha', neemt hij even de tijd om de animator te bekijken. Hij lijkt enthousiast, maar zijn kledingkeuze zegt iets anders. Zijn shirt schreeuwt zelfs om aandacht, maar niet op de goede manier. Ouch.

"Hadrian King," stelt hij zich voor, terwijl hij Misha de hand schudt. "Hoi."

Als Misha vraagt of ze de koffers op het schip op kunnen bergen is Hadrian meteen geinteresseerd in het antwoord. En nog een beetje bozer op zichzelf omdat hij niet voor de makkelijke weg heeft gekozen en zijn tas een stuk lichter had getoverd. Wanneer een meisje van het schip af komt en de vraag beantwoord met een onschuldige glimlach, grijnst hij automatisch terug.

"Awesome," zegt hij. "Dan ben ik eindelijk even van dit onding af. Ik ben Hadrian trouwens."

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 13:43 

Afbeelding

Summer loopt samen met Leonard de hut uit, richting het dek. Als ze net aankomen, begint Chris zijn speech te houden. Shoppen en brommer rijden, dat kon nog leuk worden! En ook nog eens twee nieuwe reizigers. Als ze aanleggen, begeeft de hele groep zich van het schip, met Chris voorop, richting de nieuwe jongens. Na Chris en Ana, stelt ook Summer zich voor aan beide jongens.
"Summer," zegt ze, terwijl ze eerst Hadrian en daarna Misha een hand geeft. Als ze hoort hoe Ana Chris de opdracht geeft om hun spullen op het dek te zetten, is Summer het daar eigenlijk wel mee eens. Wat heeft Chris nou tot nog toe gedaan, behalve panieken om haar Versprokkeling, ze opgesloten gekregen in een piramide en heel hard gefeest?
"Ja, Chris, help die jongens eens een handje, zet jij de spullen eens op de boot!" zegt ze met een vermakelijke toon. Ze wilde Chris wel eens zien slepen met al die spullen, konden ze lachen!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 19:18 

Afbeelding

Misha vraagt wat aan Chris en nog voordat hij antwoord kan geven, wordt er antwoord gegeven door Ana. Een kortsluiting in Chris’ brein volgt als hij haar ziet staan in haar korte jurkje. Wat. Een. Vrouw. Hij besluit dat hij vandaag eens even goed indruk op haar moet gaan maken.

Op het moment dat Chris zijn mond open doet om de jongens hun hutnummer mede te delen, wordt hij onderbroken door Summer. Hmpf! Hij besluit om te doen alsof er niks aan de hand is en glimlacht met moeite naar Summer. ”Natuurlijk. Bedankt voor jullie hulp, Summer. Ana.”
Hij kijkt de dames even indringend aan en neemt dan de spullen van Misha en Hadrian over. De tas van Hadrian heeft hij over zijn schouder geslagen en de koffer van Misha sleept achter hem aan.

Chris is nog niet eens halverwege de loopplank als hij een scheurend geluid hoort. Met een ruk draait hij zich om en hij ziet nog net hoe een aantal kledingstukken uit de tas van Hadrian naar beneden dwarrelen. Dit kon niet waar zijn! Geschrokken kijkt hij naar Hadrian. Dit werd zijn einde.

Laatst bijgewerkt door San Riddle op do aug 30, 2012 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 20:11 

Afbeelding

Hadrian moet van binnen een beetje lachen om de wanneer waarop de meisjes Summer en Ana met hun animator omgaan. Het is wel duidelijk wie er echt de baas zijn op het schip.
Als Chris zijn tas oppakt en over zijn schouder hangt wil Hadrian hem eerst tegenhouden; dat ding is zwaar! Als zijn tas dan ook scheurt terwijl de animator nog niet eens bij de boot is houdt hij van schrik zijn adem in. Niet zijn kleren. Alles behalve zijn kleren...
De blik op het gezicht van Chris als hij zich verschrikt naar hem omdraait is priceless, en Hadrian kan het eigenlijk niet over zijn hart verkrijgen om hem een uitbrander te geven, wat overigens wel zijn eerste instinct was.

"Huh. Blijkbaar heb ik teveel kleren," zegt hij in plaats daarvan, en loopt de brug deels op om de gevallen kleren van de grond en uit het water te vissen. Hier zit namelijk ook een positieve kant aan: Tijd voor een shopping trip!"Niets wat een beetje water en zeep niet kan fixen. En anders ben ik altijd in voor nieuwe kleren."

Als Chris nog niet minder geschrokken kijkt voegt hij er aan toe: "Trouwens, die tas was al oeroud. Het verbaast me dat dat ding nog niet eerder gescheurd is."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 21:18 

Afbeelding

Ana knikt even bij de naam van Hadrian en als Summer haar dan helpt om Chris zover te krijgen de spullen op te ruimen glimlacht ze naar haar. En Chris valt ervoor. Als hij haar met een indringende blik aankijkt trekt ze haar wenkbrauw kort op. En de gebeurtenis die erna volgt zorgt ervoor dat Ana een zachte lach niet kan onderdrukken. De blik van Chris is priceless en Ana slaat haar hand voor haar mond om niet harder te gaan lachen. Hadrian probeert er nog iets positiefs van te maken, maar Ana schud haar hoofd. Ze veegt een traan van het lachen weg.

"En als water en zeep je kleding niet kan redden, dan kan magie het wel," zegt ze dan, "Wat me eraan herinnerd Chris... Als je een kleine spell had gebruikt was dit niet gebeurd. Erg slim van je..."

Er ligt een hint van ironie in haar stem, maar daar blijft het ook bij. Ze richt zich op de twee jongens.

"Zeker weten dat jullie je daaraan durven toe te vertrouwen?" vraagt ze met een kleine glimlach.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 12:55 

Afbeelding

Met een glimlach op zijn gezicht komt Gallagher de douche weer uit. Hij heeft zijn handdoek als een tulband om zijn hoofd gedraaid en een andere handdoek om zijn lichaam geslagen. Als hij de de hut in loopt ziet hij dat Dominic nog steeds ligt te slapen. Even kijkt hij naar dit vertederende schouwspel en dan beseft hij dat dit toch wel een heel klein beetje extreem creepy is. Dus trekt hij snel ondergoed aan, en gooit daarna de handdoeken luidruchtig in een hoek van de kamer. Als Dominic zelfs daar nog niet wakker van wordt, schraapt Gallagher even zijn keel. Geen reactie. Even blijft Gallagher naar Dominic staren tot hij zeker weet dat hij nog wel adem haalt. Dan, terwijl hij zijn blouse dichtknoopt en nog niet de moeite heeft genomen om een broek aan te trekken, loopt hij naar het bed van Dominic aan en legt hij een hand op diens schouder. Hij schudt hem zachtjes heen en weer.

'Eh - Dominic? We zijn in Italië, geloof ik,' zegt hij zachtjes. 'Wakker worden?'

Dit is wel een beetje gĂŞnant, maar op de een of andere manier kan Gallagher het niet laten om te glimlachen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 20:14 

Afbeelding

"Nou," zegt Misha als een zekere Ana en Summer zeggen dat Chris zijn koffers naar het schip kan brengen, "Waarom ook niet?" Hij was immers nog steeds op reis en mocht wel een beetje verwend worden.

Als hij ziet hoe vervolgens de kleding van Hadrian naar beneden valt, schrikt hij even. Hij hoopt maar dat zijn spullen (en dan vooral zijn gitaar) niet dezelfde behandeling gaan krijgen. Het meisje dat Ana heet maakt een scherpe opmerking en Misha kan het toch niet laten om even te lachen. Hij moest toegeven, ze had humor.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 18:09 

Afbeelding

Chris kijkt Hadrian vol spanning aan terwijl hij wacht op een uitbrander… die vervolgens niet komt. Opgelucht haalt hij adem en hij kijkt Hadrian dankbaar aan. Hij helpt hem met het opvissen van zijn kleding en grinnikt als hij zegt dat hij waarschijnlijk te veel kleren had.

”Tof van je dat je dit zo goed opneemt, man.” zegt Chris tegen Hadrian terwijl hij zorgt dat de rest van de groep het niet kan horen. ”Volgens mij zijn ze er vandaag op uit om me af te zien gaan…” Hij knipoogt even. Dan richt hij zich tot Ana.
”Oh en Ana, ik weet niet of je al om je heen hebt gekeken, maar het wemelt hier van de Muggles. Als ik een spell had gebruikt, had ik ons vast in moeilijkheden gebracht. Of denk jij dat je je daar uit had kunnen redden met je mooie blauwe ogen?”

Als alle kleren weer zijn weggestopt draait Chris zich naar Hadrian en Misha.
”Zal ik jullie je hut even snel laten zien? Jullie slapen samen in hut vijf, bij Austin. Volg mij maar.”

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 18:24 

Afbeelding

Ana trekt kort haar wenkbrauw op als Chris zich tot haar richt en begint over de muggles, die overigens nog meevallen, wacht maar totdat ze in het centrum zijn en haar mooie blauwe ogen. Ze glimlacht even liefjes en haalt een hand door haar haren heen.

"Daar heb ik mijn mooie, blauwe ogen," er klinkt een lichte ironie in haar stem, "Niet voor nodig. Je bent blijkbaar vergeten dat er hele subtiele spells zijn die ervoor hadden gezorgd dat niemand wat had gemerkt."

Ana maakt een mental note over waar de twee jongens slapen, het is niet naast haar kamer in ieder geval. Over kamers gesproken, waar is haar kamergenootje Emily? Ana kijkt even rond, maar ziet dan dat Gallagher en Dominic er ook nog niet zijn. Vreemd..

OOC:: Ik zie nu pas dat Chris in kamer 001 zit en Ana in 002... XD

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 18:30 

Afbeelding

Chris kan het niet laten om nog een opmerking tegen Ana te maken. Hij gaat iets dichterbij haar staan en bekijkt haar nogmaals van top tot teen. Dat deed hij vooral om haar ongemakkelijk te laten voelen, maar naar Ana kijken was sowieso geen straf.

"Ana liefje, volgens mij weet jij ondertussen wel dat ik verre van subtiel ben." zegt hij tegen haar met een grijns.

Dan begeeft hij zich in de richting van de hutten. Als hij Hadrian en Misha hun hut had laten zien, kon hij mooi de rest van de groep uit hun hutten ophalen. Dan konden ze eindelijk Italië gaan verkennen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: