Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 44  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 8:44 

Afbeelding

Blake heeft een groot glas water gepakt, hij houdt absoluut niet van het zoete spul wat er voornamelijk staat. Eigenlijk nog liever, had hij een glas whisky voor zich, maar dat zou vast tegen de regels zijn. Eten slaat hij over, hij heeft nog geen honger. Als Lilith dan lichtjes naar ehm glimlacht merkt hij een wat vreemd gevoel, maar het is binnen een seconde ook weer weggetrokken. en hij heeft geen zin om er aandacht aan te besteden. Vreemde gevoelens waren voor zwakkere wezens.

"Geen dank," zegt hij dan met een glimlach.

Hij neemt een slok van zijn drinken en kijkt de zaal even rond. Echt veel bekende ziet hij niet, maar hij merkt wel dat er af en toe een blik op Lilith en hem wordt gericht.

"Als je wilt kun je ook altijd met een van hun gaan praten? En dat hoeft niet aanvallend, maar gewoon proberen een gesprek te beginnen en dan kijken wara het op uitloopt," stelt hij dan voor met nog steeds een glimlach, "Ik kan in de buurt blijven voor als je het moeilijk krijgt of als je dat gewoon fijn vind."

Er moest natuurlijk wel iets voor hem inzitten. Zo krijgt hij de kans om alledrie de meiden te observeren in een keer. Beter kan bijna niet.

Afbeelding

Jade weet niet zo goed wat ze moet zeggen als Sem zegt dat hij dacht dat er iets mis was. Ondanks datz e het niet toe wilt geven, heeft hij haar wel door. Natuurlijk was er iets mis, dat was er altijd al geweest en zeker na gisteravond.

"Dat is er ook..." zegt ze uiteindelijk, "Maar er is geloof ik iets mis bij ons allebei," ze had zijn gedrag ook wel opgemerkt na zijn gesprek, ze is niet helemaal blind voor dat soort dingen, "En ik denk dat we beide weten dat onze frustraties en woede door dezelfde persoon komen."

Kyra had blijkbaar geen interesse in hun problemen, ze was te druk met haar nieuwe speeltje, maar Jade hoopt dat Sem haar misschien wel begrijpt. Er was tot nu toe maar één iemand die echt interesse in haar had getoond en hij was er vandoor gegaan zonder wat te zeggen...

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 20:05 

Afbeelding

Kyra kijkt de man bij het lint aan en vlak voordat hij antwoord wilt geven begint Jay een verhaal te ratellen. Geschrokken en verbaast kijkt hij hem aan. Waar heeft hij het over en hoe weet hij dat. Zenuwachtig kijkt hij de man van de school aan en probeert te glimlachen.

"uuuuhm wij zijn zo terug." zegt ze tegen hem terwijl ze Jay bij zijn arm pakt en weg sleurt bij de man en buiten bereik van zijn gehoord. Hoopt ze, ze weet tenslotte niet wat voor monsterlijke krachten deze gast heeft.

"Uhm Jay"
begint Kyra haar zin aarzelend. "Je weet toch wel dat we niet in onze originele form mogen rond gaan op school. Eigenlijk ook niet onze krachten gebruiken." Ze kijkt even terug naar de man bij de rand van het bos. "Als we het toch doen mogen docenten en ander personeel van de school daar echt niet achter komen. Dat kan je in grote problemen brengen!" Ze kijkt even van hem weg en denkt na over de woorden die hij heeft gesproken.

"...maar toch..." zegt ze terwijl ze hem weer aankijkt. Ze is nieuwsgierig hoe hij dit weet. Ze kent eigenlijk geen monsters die op afstand dit soort informatie binnen krijgen. Ze wilt het aan hem vragen, maar ze weet dat dit niet kan. Zij zou het ook niet fijn vinden als hij haar zou ondervragen over haar monsterlijke ras. "Denk je dat we moeten gaan kijken? Hoe je het ook weet, denk je dat het fout ging, dat het een gevaarlijke situatie was?"

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 15, 2012 8:51 

Afbeelding

Sems gezicht betrekt kort als Jade benadrukt dat er iets mis is met hen beide, maar knikt uiteindelijk als ze dit aan de docent toeschrijft. Zijn eerste reactie was ook dat hij woedend en gefrustreed was richting de docent Maar die gevoelens bleken nu helemaal in het niet te vallen door de woede en vooral verachting jegens zichzelf omdat hij er ergens van binnen nieuwsgierig naar was.

"Wat heeft hij je aangeboden?" Vraagt hij aan Jade, met zijn eigen vreselijke aanbod in gedachten.

Als hij echter zijn eigen woorden hoort, beseft hij dat deze vraag vreemd is, en Jade geen problemen heeft met haar ware vorm. Integendeel zelfs.

"Ik bedoel, wat heeft hij gezegd wat je zo kwaad heeft gemaakt.."

But I’m being born again

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 16, 2012 19:15 

Afbeelding

Wanneer Jay eindelijk de kracht vindt zich af te sluiten voor Otis , staan hij en Kyra verder van het bos en de man verwijderd. Hij krijgt meteen een hele preek.
"Ik heb helemaal geen andere form ofzo" zucht hij. Hij was hier op een monsterschool en eigenlijk leek hij helemaal niet op monster. "Maar je hebt gelijk , ik moest afstand doen van Otis, maar het lukte echt niet, het gebeurde gewoon" verdedigt hij zichzelf, helemaal vergeten dat Kyra natuurlijk niet wist wie Otis was.

"Ik weet het niet, het leek erg want anders zou ik niet zo een beelden stroom gekregen hebben. Het moet iets zijn waar Otis van geschrokken is. Ik denk dat we misschien even moeten gaan kijken, gewoon, voor de zekerheid?"

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 16:26 

Afbeelding

Jade blijft Sem aankijken en als hij het heeft over wat hij aangeboden heeft en dan vraagt wat hij heeft gezegd haalt ze een hand door haar haren heen. Ze kan gemakkelijk een bij een optellen, ze had hun docent in zijn ware vorm gezien en ze weet van Sem zijn ware vorm af. Als Sem iets voorgesteld is kan het maar een ding zijn en dat is ook de reden dat Jade haar gesprek heel anders is gegaan.

"In zijn ogen ben ik een flirt voor alle jongen die hier rondlopen en dat ik geniet van de aandacht die ik krijg. Ik ben egoistisch en sta de ontwikkeling van andere studenten in de weg met mijn gedrag..." zegt ze dan zonder haar blik af te wenden van Sem.

Niet dat de docent volledig ongelijk had. Ze is dol op de aandacht die ze krijgt van jongens en ze flirt graag, maar wat daarna was gekomen had haar kwaad gemaakt.

"Hij heeft me verboden om bij een student in de buurt te komen. Deze student, zoals hij het heeft gezegd, heeft belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan de aandacht van iemand zoals ik. En als ik niet bij hem uit de buurt blijf, dan zorgt hij er persoonlijk voor dat ik straks niet eens meer in de buurt kan komen," gaat ze dan door en haar stem wordt wat zachter, maar er ligt een kwade ondertoon in haar stem, "Die student... ben jij Sem."

Jade haat het als iemand haar regels oplegt, niet alleen omdat het regels zijn, maar omdat ze Sem echt mag. Hij is een van de weinige die ze durft te vertrouwen, ook al weet Sem dat misschien niet.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do maart 29, 2012 19:54 

Afbeelding

Nog steeds ziedend zit Charu op het dak van de school. Hoewel hij al een heel stuk kalmer is dan toen hij bij de leraar vandaan kwam, staat hij nog steeds op het punt de boel kort en klein te slaan.

Hoe haalde die eikel het in z'n hoofd om over z'n moeder te beginnen? Ja, hij is een halfbloed, maar zijn moeders kant is hem niets waard. Het ging om zijn vader's kant, zijn demonen-kant, zijn sterke kant. Zijn zwakke mensen kant was nutteloos. Daarom was hij ook hier op school, om af te rekenen met zijn menselijke eigenschappen. En niemand hoorde te weten over zijn moeder.

De leraar had ook gesproken van de spookhuis, maar dat boeide Charu niet. Ook de bedreiging dat hij het niet moest wagen om onder zijn visie nog zo iets te flikken, deed hem vrij weinig. Zijn cijfers waren prima. Zijn uiterlijk vroeg volgens de leraar te veel vragen op, maar dat zou hem worst wezen. Zijn haar zou niet afgeknipt worden, dat hij stellig gezegd. Trots had Charu in de stoel gezeten, niets zou hem breken.

Tot hij over zijn moeder begon. Dat ze zwak was, dat Charu daarom vast ook wel zwak zou zijn, dat hij waarschijnlijk meer mens dan Demon was. Kokend van woede had Charu zijn leraar aangestaard, terwijl in zijn hoofd het ene na het andere moordscenario afspeelde. Toen hij mocht gaan, was hij stampvoetend door het kasteel gelopen en direct op het dak geklommen.

En daar zat hij nu nog steeds. Hij had niet helemaal doorgehad dat de lessen al weer waren begonnen. Niet dat hij zin heeft zich weer in de klas te begeven, het was hem gewoon niet opgevallen.

Als hij naar beneden kijkt ziet hij de leerlingen over de binnenplaats lopen. Hij kijkt naar de zon en ziet dat die op z'n hoogst staat. Het zou nu dus een uur of 12 moeten zijn. Hij kijkt nog even naar beneden. Het werd hem te druk en hij had rust nodig. Met een grote sprong springt hij van het dak af. Als een kat landt hij op de binnen plaats. Dan loopt hij door, niet echt wetend waar naar toe, in ieder geval naar een plek waar het rustig is.

Hij blijft lopen tot hij bij de kliffen aankomt. Hier is het tenminste rustig. Hij heeft geen idee dat hij eigenlijk niet zo ver van Jade en Sem vandaan staat.

Afbeelding

Als Gabriella door de school loopt kijkt ze haar ogen uit. Alles was zo anders dan het dorp bij de rivier waar de woonde. Sowieso bestond haar kolonie maar uit enkele personen en was deze school een drukke plek, maar iedereen zag er zo anders uit. In de kolonie was ze een buitenbeentje, qua uiterlijk, met haar bruine krullende haar, groene ogen en sproeten, terwijl de meeste waterspirits lang stijl zwart haar hadden, blauwe ogen en een bleke, egale huid. Iedereen was hier zo verschillend, ze werd er spontaan gelukkig van.

Ze plukt wat aan haar armbanden. Het was nu min of meer de bedoeling dat ze haar klasgenoten ging vinden. Dat was dan wel weer het nadeel van een grote school, ze had geen idee wie wie was en wie er uberhaubt in haar klas zat. Er zouden toch vast wel behulpzame schoolgenoten zijn die haar wel zouden willen helpen, en zo niet, dan vond ze ze vanzelf.

Met haar lesrooster in haar hand komt ze de kantine binnen. Ze tikt een lange jongen aan die het dichtst bij de deur staat. "Hoi, mag ik iets vragen? Ik ben op zoek naar iemand uit deze klas." Ze houdt haar lesrooster op. De jongen schudt zijn hoofd, hij zit blijkbaar in een compleet ander jaar en kent verder niemand uit die klas. "Toch bedankt." zegt ze met een glimlach. Ze besluit nog een paar leerlingen te vragen, maar niemand kan haar verder helpen. Ze zucht lichtelijk gefrustreerd. Ze zou toch niet het toeval hebben getroffen dat echt niemand van haar klas in de kantine zat. Ze besluit het er nog één keer op te wagen.

Ze loopt op een tafeltje af waar een knappe jongen met donker haar en een mooi meisje met een bril aan zitten. "Hoi, mag ik iets vragen?" zegt ze met een grote glimlach, "Ik ben op zoek naar iemand die in deze klas zit." Ze houdt haar lesrooster op. "Ik ben de hele kantine afgegaan en ben nog helemaal niemand tegengekomen uit mijn klas."

Laatst bijgewerkt door Jalf op za maart 31, 2012 14:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 20:50 

Afbeelding

Lilith richt haar blik op haar fruit. Als Blake dan voorstelt dat ze misschien gewoon een gesprek moet beginnen, begint ze licht te blozen. Ze kijkt hem niet aan als ze antwoord geeft op zijn suggestie.

'Ik - ik ben niet zo goed in... praten, met mensen.' Ze kijkt hem heel even aan, voordat ze weer beschaamd naar haar schaaltje kijkt. Van binnen vervloekt ze haar verlegenheid.

Er ontstaat een wat gespannen stilte, die gelukkig wordt doorbroken door een meisje dat Lilith nog niet eerder heeft gezien. Haar vraag geeft aan dat ze inderdaad nieuw is. Lilith glimlacht lichtjes naar haar - het meisje maakt een aardige eerste indruk.

Lilith werpt een blik op het rooster en knikt dan naar het meisje. 'Dat zijn wij,' zegt ze zachtjes.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 9:47 

Afbeelding

Sem blijft Jade aankijken terwijl ze haar verhaal doet. Hoewel hij het liefste meteen wilt zeggen dat de docent zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. Hoe Jade is en doet buiten de lessen was pas zijn zaak als ze er regels mee verbreekt.. Maar de harde blik in haar ogen doet hem zwijgen en luisteren. Haar stem wordt zachter, maar de felheid erin blijft duidelijk als ze doorpraat. Tegelijk met deze woorden ontstaat er een vervelend gevoel in zijn buik.

Het vervelende gevoel wordt bevestigd als ze zijn naam uitspreekt. Sem blijft haar een seconde of wat aankijken, terwijl hij de juiste woorden probeert te vinden. Hoewel hij vanochtend al tot de conclusie was gekomen dat hij geen hoogte kreeg van Jade, mocht hij haar graag. En daarom wilde hij haar zeker niet in de problemen brengen. Maar die vreselijke bemoeial van een docent speelde hier niet alleen zo duidelijk buiten zijn boekje, maar had het ook nog eens helemaal verkeerd.

"Waar bemoeit hij zich mee.." Gromt Sem hard en beseft pas met het uitspreken van deze woorden dat zijn woede toeneemt.

Sem haalt nogmaals, maar ditmaal met duidelijke frustratie, een hand door zijn natte haren en kijkt dan Jade weer aan. Als hij in haar ogen kijkt, beseft hij dat ondanks de woede naar de docent, dat hij Jade echt niet in de problemen wilt brengen. En hij beseft maar al te goed dat zij slechts de student zijn hier op Yokai.

"Jij staat me niet in de weg, Jade. Dat doe ik zelf.."

Net als hij het wilt uit proberen te leggen ziet hij echter vanuit zijn ooghoek iets wits en als hij opkijkt ziet hij niet ver van hen vandaan Charu lopen. Sem heeft weinig met hem, maar had ook niets tegen hem.

"Charu." Roept hij in zijn richting, bij wijze van groet.

Hij had al voldoende moeite met zijn eigen problemen onder ogen te zien, om dit dan privé uit te spreken naar Jade toe was een opgave, maar met Charu in de buurt ging hij het niet eens proberen.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 14:55 

Afbeelding

Charu schopt wat tegen een steen aan die vervolgens van de klif af zeilt. Nu hij rust had kon hij zijn gedachten een beetje beter op een rijtje zetten. Die klootzak wist van zijn moeder af, maar dat hoefde nog niets te betekenen. Dat hij dacht dat hij zwak was, dan moest het hem dan maar meer reden geven om zichzelf te bewijzen. Hij zou wel eens laten zien dat hij wel sterk was.

Het vallen van zijn naam doet Charu even opkijken. Dan ziet hij Sem en Jade, beide kletsnat. Hij fronst even. Waarom waren die twee zo nat?

"Hey." zegt hij tegen Sem, "Zijn jullie van de klif afgedonderd ofzo?" Hij hoopt dat deze vraag ervoor zorgt dat hij geen vragen krijgt over waarom hij net niet bij de les was, maar ondertussen komt hij nog steeds behoorlijk gefrustreerd over.

Afbeelding

Als het mooie meisje zachtjes zegt dat zij en de jongen inderdaad bij haar in de klas zitten slaakt Gabriella een zucht van verlichting. "Eindelijk!" zegt ze opgelucht, "Ik was al bang dat ik m'n eentje op zoek moest gaan naar de lokalen. Ik heb echt een verschrikkelijk slecht richtingsgevoel." Ze glimlacht even, "Mag ik erbij komen zitten, ik heb anders niemand om mee te praten?" Gaat ze verder, terwijl ze een flesje water uit haar tas haalt. "Mijn naam is trouwens Gabriella." Ze steekt haar vrije hand uit naar de jongen. Hij zag er best knap uit.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 20:22 

Afbeelding

Blake maakt een mental-note als Lilith verteld dat ze niet zo goed is in praten met mensen. Hij wilt haar op te vrolijken door een plagende opmerking te plaatsen over dat niemand hier echt een mens is, maar ze worden onderbroken door een redelijk knap meisje met lichtbruin krullend haar. Ze vraagt hun naar haar klas en laat een rooster zien. Lilith reageert als eerste en verteld haar dat zij het zijn. Als het meisje dan opgelucht antwoord en begint te praten glimlacht Blake. Haar naam is dus Gabriella.

"ik ben Blake," zegt hij charmant, Blake is altijd charmant tegen dames, en hij schud haar hand, "En dit is Lilith. Kom er gerust bij zitten, we komen er gezamelijk vast uit waar we heen moeten."

Hij glimlacht even naar Lilith. Gabriella is nieuw, dus dit is misschien voor Lilith ook een mooie kans om een nieuwe vriendin te maken en Blake weet zeker dat ze die wel kan gebruiken.

"Als we tijd hebben kunnen we misschien nog langs onze slaapvertrekken?" vraagt hij dan aan Lilith en half aan Gabriella.

Afbeelding

Jade haar gedachtes worden uitgesproken door Sem, maar ze weet dat ze zelf weinig kan doen. Even twijfelt ze of ze dit wel had moeten vertellen, maar die gedachte zet ze opzij. Als Sem dan vertelt dat zij hem niet in de weg staat, maar dat hij dat zelf doet kijkt ze hem wat licht vragend aan. Maar voordat ze uitleg krijgt of uitleg kan vragen, merkt Sem iemand op. Als hij de naam van Charu roept kijkt ze op en enkele meters verderop komt Charu aanlopen. Als hij gelijk vraagt of ze van de klif afgedonderd zijn kijkt ze even naar haar kleding. Ze is nog steeds nat en ze merkt nu pas op dat haar blouse eigenlijk wat doorschijnt. Niet overdreven, maar genoeg om aandacht te krijgen als ze door de gangen zou lopen. Dan kijkt ze Charu aan.

"Het lijkt er wel op is het niet?" zegt ze dan, "Maar nee, afgedonderd is niet het juiste woord. Springen is denk ik de beste omschrijving."

Ze kijkt Charu even aan, hij ziet er absoluut niet vrolijk uit.

"Misschien moet je het ook proberen, werkt goed om frustraties even kwijt te raken."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 20:24 

Afbeelding

Verbaast en verward kijkt Kyra de nieuwe jongen aan. Wat wist ze eigenlijk van hem, nog niet zo veel. Het leek haar behoorlijk onschuldig om hem rond te leiden op school. De poging om iets meer uit haar schelp te kruipen lijkt op dit moment om te slaan.

"Otis" vraagt ze zachtjes mompelend, niet zeker wetend of ze wel verstaanbaar is. Is deze jongen wel goed bij zijn hoofd? Is hij schizofreen? Kyra begrijpt er niets van. Het is lastig om te beoordelen wat ze nu moet doen en ze kan eigenlijk niets anders dan een knikje geven als Jay zegt dat we misschien toch voor de zekerheid moeten gaan kijken. Misschien is het wel een bekende, wie het ook is, dan is ze ieder geval niet meer alleen met deze....deze, ja wat eigenlijk, gek?

Met haar handen achter haar rug loopt Kyra richting de kliffen. Af en toe kijkt ze naast haar waar Jay loopt. Ze moet vast belachelijk over komen, maar ze weet gewoon niet wat ze moet doen. Wat als hij echt schizofreen is? Er gaat even een rilling over haar rug. Ze weet nog maar nauwelijks met één persoonlijkheid om te gaan laat staan twee. Als de twee dichterbij komen doomt er een blonde vlek op en twee mensen vlakbij. Ze herkent de blonde vlek....Charu. Fijn dat kon er ook nog wel bij.

"Zo te zien zijn het Sem en Jade die daar zijn, Charu staat ernaast."
zegt ze zo normaal mogelijk terwijl ze hun kant op wijst. Als ze dichtbij genoeg zijn groet Kyra haar klasgenoten met een simpele hallo. Ze tuurt even naar Sem en Jade en probeert de blik van Charu te vermijden. Wat is hier in hemels naam gebeurd. Ze kijkt even naar Jay, misschien had hij toch gelijk.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 21:19 

Afbeelding

"Hoi." zegt Gabriella vrolijk als Blake zichzelf en Lillith voorstelt. Ze kan wel een vreugdedansje doen, niet alleen waren dit haar klasgenoten, ze leken ook nog eens aardig.

Ze neemt een slokje van haar water en bekijkt haar tafelgenoten nog eens goed. Ze vraagt zich af wat voor wezens zij zouden zijn. Ze waren vast allebei iets bijzonders, dat moest wel.

Als Blake over de slaapvertrekken begint, wordt Gabriella uit haar gedachten getrokken. "Oh!" zegt ze enthousiast, "Die heb ik nog niet gezien. Nouja, eigenlijk heb ik nog helemaal niets gezien behalve de hal, een paar gangen en dit hier."

Afbeelding

Charu kijkt even naar beneden. Hij was van hogere dingen afgesprongen, voornamelijk gebouwen, dus dit deed hem vrij weinig. "Ik denk dat ik een grote uitdaging nodig heb om van mijn frustraties af te komen." zegt hij koeltjes. Dan kijkt ie weer naar Jade en Sem. "Ik weet dat die leraar leerlingen flink kan opfokken, maar om gelijk sucidiaal van een klif te springen vind ik wat overdreven." Hij lacht even kort om zijn eigen opmerking.

Dan hoort hij een stem achter zich, hij kijkt op. Kyra. Great, mevrouw Spasme... Daar zat hij net op te wachten. Hij geeft een kort hallo terug.

"Maar goed," zegt hij terwijl hij zich weer op Jade en Sem richt, "Waarom zijn jullie eigenlijk van die klif gesprongen?"

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 9:38 

Afbeelding

Het nieuwe meisje stelt zich voor als Gabriella en Lilith glimlacht verlegen naar haar als Blake zichzelf voorstelt en daarna aangeeft dat zij Lilith heet. Lilith voelt dat Gabriella haar en Blake nieuwsgierig bekijkt. Ze moet toegeven dat ze zelf ook wel benieuwd is naar Gabriella, en wat voor wezen ze zou zijn. Nu ze erover nadenkt - ze weet ook niet wat Blake eigenlijk is.

Blake en Gabriella hebben het inmiddels over de slaapvertrekken en Lilith knikt kort om aan te geven dat dat haar een goed idee lijkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 18:57 

Afbeelding

Sem lacht bij de opmerking van Charu, maar Jade verklaart vrijwel meteen waarom ze doorweekt zijn. Als Charu dan zegt dat het lichtelijk overdreven is om suïcidaal te worden door de docent, haalt Sem slechts zijn schouders op. Hij had er geen seconde over nagedacht dat het misschien wel gevaarlijk had kunnen zijn om te springen. Net zoals dat hij er geen seconde over na had gedacht dat er misschien niets met Jade aan de hand was.
Sems gezicht betrekt even als er woorden van het gesprek van gisteren door zijn hoofd schieten. 'Je kunt niet verder komen als je er niet over nadenkt.'

Vanuit zijn ooghoek ziet hij een flits van rood en als hij omkijkt ziet hij Kyra en hoort hij haar groeten. Ze lijkt niet helemaal op haar gemak en Sem kijkt kort naar Jade en naar zijn eigen doorweekte kleren maar volgt dan haar blik naar de nieuwe jongen.

"Ik dacht niet na," Zegt hij dan tegen Charu, en kijkt de jongen dan weer aan. "dat schijnt wel vaker mijn probleem te zijn."

Hij wist niet wat Kyra dwars zat, hij wist niet hoe hij Jade moest gaan ontlopen om haar uit de problemen te laten, maar hij wist wel dat hij zo weinig mogelijk na moest denken over dat stomme aanbod van de docent, voordat hij zich erdoor zou laten overhalen. en daarom grijpt hij de eerdere woorden van Charu maar graag aan.

"Hoe groot moet die uitdaging dan wel voor je zijn?"

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 19:49 

Afbeelding

Als Gabriella ziet dat Lilith knikt wordt de glimlach op haar gezicht alleen maar groter. Hopelijk gingen deze twee haar de school laten zien en had ze in no time een mentale kaart van waar alles was. Dat laatste is echter vrij onwaarschijnlijk. Gabriella heeft totaal geen gevoel voor richting. Ze giet haar water achterover en kijkt de andere twee aan, afwachtend tot wanneer ze zouden vertrekken.

Afbeelding

Charu snort even als Sem aangeeft vaker niet na te denken. Hij kent hem niet zo goed, maar van een klif afspringen was inderdaad een goed voorbeeld van niet nadenken.

"Uitdagingen moeten voor mij enorm zijn." zegt hij koeltjes, "Ik ben niet gauw onder de indruk."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: