Is dit het moment waarop hij medelijden moet hebben? Ja, hij vind het heel sneu voor haar en nee hij wenst niemand een leven in Between toe. Maar Celeste is ook geen heilige, al doet ze haar best zo over te komen en heeft Noah haar op een altaar geplaatst. Celeste is niet alleen het lieve glimlachende poppetje, iets wat ze nu wel weer bewijst.
Hij glimlacht âGraag gedaanâ fluistert hij terug waarna hij een hap van zijn croissant neemt. Hij spoelt zijn hap weg met wat thee. Hij werpt even een blik op de rebelse meiden en de steeds zenuwachtiger wordende Kit. âAch je kunt niet ontkennen dat onze komst wat leven in de brouwerij brengt.â Hij glimlacht even mysterieus âmaak je over mij maar geen zorgen.â
Genietend pakt hij een aardbei uit een schaal en doopt deze in de slagroom. Hij likt de slagroom van zijn duim af en leunt voldaan iets achterover in zijn stoel. Rose is net een opstandige puber en hij grinnikt zacht bij haar opmerking over de vaas. Hij leunt Celeste haar kant op âMocht Noah je een dagje vrij geven en je benieuwd zijn naar de goede oude tijd, dan stel ik mij volledig beschikbaar. Je weet me te vinden, we delen allemaal een kamer met Kit.â Hij leunt snel weer achterover bij het zien van de priemende blik van Noah. Speels roert hij wat in zijn thee en zoekt hij zijdelings nog eens haar blik op. 
Noah klemt zijn lippen stijf op elkaar en kijkt verbitterd naar zijn boterham. Rose is bijzonder luidruchtig en ze heeft lak aan alles waar hij waarde aan hecht. Zoals manieren. Hij klakt zijn tong tegen zijn gehemelte en werpt Sam en Rose een verbitterde blik toe. Tot zijn grote ergernis is Celeste al de hele tijd met Ryan in gesprek. Door Rose haar gekakel kan hij hun gesprek niet volledig horen en alleen maar toezien hoe Ryan zich dichter bij Celeste begeeft dan Noah wenselijk acht.
In zijn linkeroor klinkt ondertussen de stem van Kit.
Bent u boos op mij? Noah draait zich iets naar de jongen toe en werpt zijn servet op zijn bord neer, hij heeft geen trek meer.
âZou ik dat moeten zijn Kit?â sist hij duidelijk geagiteerd door alle aanwezigen.
Noah slaat zijn ogen ten hemel als Sam, duidelijk met opzet, de halfvolle thee kan omstoot.
âAls je zo door gaat is het enige wat je voorlopig zult zien de kerkers.â Ryan trekt zijn wenkbrauwen op âMisschien moet je je vriendje even kalmeren, hij ziet er niet zo best uit.â Seint hij Celeste zachtjes.