Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 44  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 11:31 

Afbeelding

Na een zoektocht die zeker een paar uur heeft geduurd keert Charu terug naar het kasteel. Zelfs met zijn scherpe zintuigen heeft hij Lilith niet kunnen vinden. Dit was niet goed. Het is niet dat hij zich zorgen maakt, maar ze heeft zijn interesse gewekt. Gooi daarbovenop dat het Charu enorm frustreert als dingen niet gaan zoals hij wilt en het is duidelijk dat hij niet bepaald in de beste stemming is.

Met grote stappen loopt hij door de gangen terug naar de woonkamer. Hij fronst als hij even later een meisje ziet zitten. Aangezien hij toch nu eigenlijk helemaal geen zin meer heeft in het feestje besluit hij naar haar toe te lopen. Hij leunt tegen de muur aan. "Verdwaald?" zegt hij terwijl hij haar nieuwsgierig bekijkt.

Afbeelding

Gabriella heeft heus wel door dat Blake haar uitgebreid liep te bekijken toen ze zich uitrekte en over hem heen leunde en als ze eerlijk is bevalt haar dat prima. Ze vindt het geweldig dat hij zo naar haar kijkt en als hij door haar haren streelt glimlacht ze even.

"Ik heb vrij weinig te verbergen." zegt Gabriella lachend, "Behalve dat ik het niet zo nodig vind dat gelijk de hele klas me binnen een week al naakt heeft gezien." Ze neemt nog een slok uit haar fles.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 14:48 

Afbeelding

Merle zit er nog maar een korte tijd op de grond te mokken als er opeens een opvallende jongen voor haar neus staat. Hij vraagt of ze verdwaald is.”Ik zit altijd voor de lol op de grond, terwijl er daarbinnen een feestje gaande is…” zegt ze bot tegen hem. Dan beseft ze dat dit misschien geen goede zet was als ze vanavond nog in een warm bed wil slapen.

”Sorry, dat was nogal onbeleefd. Ik ben hier nieuw en ik ben vergeten waar mijn slaapzaal is. Kan jij misschien de weg wijzen?” Ze steekt haar hand naar de jongen uit. ”Ik ben Merle trouwens.”

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jan 27, 2013 18:52 

Afbeelding

Allen grijnst terwijl hij weer naar beneden kijkt naar zijn glas. Het is een kwestie van tijd tot hij erachter komt. Jade claimt dat hij haar beter had kunnen inschatten, maar dat deed hij ook. Het was zij die gelijk heeft, hij houdt net zo goed van het spelletje dat ze spelen. Kort lijkt ze afgeleid en ergens lijkt ze zelfs verveeld terwijl ze naar de tafel met drank kijkt. Dit was zijn kans. Hij pakt haar arm en trek haar naar hem toe, zijn andere arm achter haar rug en drukt haar lichaam dicht tegen de zijne. In dezelfde seconde brengt hij zijn mond dicht bij haar oor.

"Tot wat voor ras behoord deze dame?"fluistert vragend in haar oor. "Welke vleugels draag jij, welke vorm, welke kleur. Verteld mij alles." fluistert hij verder. "vertel het mij en ik zal je een dans aanbieden die je nooit zal vergeten." Hoe Jade nu zou reageren kan Allen niet voorspellen, hij kan alleen maar hopen dat ze het verteld. Zijn nieuwsgierigheid lonkt naar de antwoorden.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 10:35 

Afbeelding

Als ze een slok neemt hem vertelt dat hij precies zo is als ze hem wilt, slikt Sem een keer. Wat was er met hem aan de hand? Waarom was hij zo zenuwachtig? Kyra was een vriendin.. Was het de naderende volle maan? Sem schudt zijn hoofd licht. Nee, die zat eraan te komen, maar zo vroeg had hij er nog nooit eerder last van gehad.
Wat uit zijn gedachten geschrokken kijkt hij haar weer aan als ze zijn naam zegt. Hij blijft haar afwachtend aankijken, maar als ze kort haar ogen sluit om vervolgens steun bij de tafel te zoeken beseft Sem dat ze aangeschoten is. Had ze al zoveel op?

"Ja, natuurlijk." Antwoordt hij haar met een lichte glimlach op haar vraag.

Hij legt een arm om haar heup zodat ze op zijn schouder kan leunen en loopt met haar naar de bank. In het voorbijgaan ziet hij Jade innig met een jongen. Sems ogen flitsen kort van Jade, naar de jongen en terug naar Jade, maar loopt dan door met Kyra naar de bank.

Voorzichtig laat hij haar op de bank zitten en gaat dan naast haar zitten.

"Maar, Blake.." Begint hij dan voorzichtig. "Als je wilt, kan ik wel eens voorzichtig polsen wat hij van je denkt?" Vraagt hij, terwijl hij meteen baalt dat hij zijn nieuwsgierigheid de overhand laat nemen.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jan 29, 2013 23:55 

Afbeelding

Gelukkig wilt Sem haar helpen naar de bank. Vrolijk kijkt ze naar Sem terwijl hij haar voorzichtig op de bank neerzet. Dit was een stuk beter dan bij de dranktafel blijven staat. Tevreden kijkt ze voor zich uit terwijl het feestje nog in volle gang is. Wat geschrokken kijkt Kyra Sem aan als hij zegt dat hij wel wilt vragen wat Blake van haar vind, als zij dat wilde. Dat wilde ze echt niet.

"Oh"
stamelt ze zachtjes "Nee dat hoeft niet hoor." antwoord ze hem. "Ik ben bang dat hij er dan achter komt hoe ik over hem denk." fluisterd ze er vervolgens achteraan. Zo gecontroleerd mogelijk neemt ze een slokje van haar drinken. Waarom vraagt Sem dit ineens. Waarom gaat het gesprek ineens over Blake? Had ze iets gezegd over hem of iets verkeerds gedaan. Ze kijkt weg van Sem en kijkt de ruimte rond. Veel mensen zijn in gesprek met elkaar en enkele dansen. Ze ziet nu pas dat Jade met een jongen in de vensterbank staat. Ze twee zien er intiem uit samen. Hoe zou dat zijn? Het is voor Jade niets nieuws, maar Kyra heeft geen idee. Opnieuw kijkt ze Sem en glimlacht.

"Dat Blake ook een vuurwezen is, wilt nog niet zeggen dat hij mij mag." Daarnaast wilt ze helemaal geen vrienden zijn met Blake. Hij maakt haar bang. Er is iets wat ze niet kan bevatten van zijn aura. Totaal niet zoals de ondode, maar toch iets bijzonders, iets machtig. Terwijl ze een slokje neemt van haar drinken realiseert Kyra pas wat ze heeft gezegd. Een golf van zenuwen komt over haar heen en zorgt ervoor dat ze drank niet goed doorslikt en begint te proesten. Waarom had ze zegt dat hij ook een vuurwezen is. Ze wilt helemaal niet dat iemand dat weet over haar, dat Sem het weet. Voor je het weet, weet hij ook de rest. Het is dan een kwestie van de eindjes aan elkaar binden om er achter te komen dat ze een duister en hels wezen is.

Kyra doet haar best om het proesten onder controle te krijgen en gaat rechter op zitten, maar het lijkt niet te helpen. Ze wilt hier weg en snel. Met betraande ogen, niet zeker of het komt door het hoesten of de emoties, kijkt ze Sem wat hopeloos aan.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 9:42 

Afbeelding

Jade voelt plotseling hoe een hand haar arm beetpakt. haar in beweging brengt en hoe een andere arm om haar middel glijd. Voordat ze echt kan protesteren trekt Allen haar tegen zich aan en ergens is ze in tweestrijd wat ze moet doen. Blijven staan of wegduwen. Als ze dan zijn woorden hoort glimlacht ze. Blijven staan werd het.

"Alleen een dans om nooit ie vergeten?" zegt ze dan, "Ik verwacht eigenlijk wel iets meer dan alleen een dans... Maar je hebt geluk, ik heb toch niet heel veel beters te doen vanavond."

Ze is even stil, nadenkend over haar volgende woorden.

"Mijn vleugels zijn zo zwart als de nacht," fluistert ze dan, "De meeste vergelijken ze met de vleugels van raven. En in mijn ware vorm zijn mijn ogen bloedrood... Ik kom vooral voor in de Japanse folklore. Ze noemen mijn ras ook wel de 'Tengu'."

Afbeelding

Blake grijnst even als Gabriella verteld dat ze weinig te verbergen heeft, maar erna wel verteld dat ze het niet nodig vind dat de rest haar na Ă©Ă©n week al naakt heeft gezien.

"En je vind het niet erg dat ik je dan al wel naakt heb gezien," vraagt hij dan op een plagerige toon.

Ondertussen blijft hij haar zachtjes door haar haren strelen en haar aankijken met een glimlach.

OOC:: Crappy post XD Jade's uiterlijk/ras is overigens gebaseerd op de manga versie van de Tengu :')

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 23:20 

Afbeelding

Even trekt Charu een wenkbrauw op als het blonde meisje een bijdehante opmerking maakt, maar al snel biedt ze haar excuses aan. "Charu," zegt hij als hij haar hand pakt en deze schudt. "De slaapkamer zit niet ver achter deze deur."

Hij trekt haar omhoog en opent de deur naar de woonkamer. Het feestje is nog steeds aan de gang, maar het valt hem gelijk op dat Blake er niet meer is. Waarschijnlijk is hij niet gaan slapen, dus Charu heeft wel een vermoeden van hij eventueel kan zijn. Of eerder... wat hij aan het doen is.

"Jouw slaapkamer is daar aan het einde," zegt hij terwijl hij in die richting gebaart.

Afbeelding

Gabriella lacht even als Blake zegt dat dat hij haar wel naakt heeft gezien. "Ja, maar jij bent niet de hele klas," zegt ze, "en bij jou vind ik het niet erg." Ze neemt nog een slok uit haar fles, die nu bijna leeg is. "Dit beviel me zeker wel." gaat ze verder.

Ze kijkt hem even aan en gaat weer op haar knieën zitten en houdt nog even de fles tegen haar lippen aan. "Jij hebt echt hele mooie ogen."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2013 18:34 

Afbeelding

De uren die Lilith lopend heeft doorgebracht zijn haar niet in de koude kleren gaan zitten - vaststellen dat ze ernstig twijfelt over haar beslissing zou niet overdreven zijn. Hoewel ze haar sporen goed heeft uitgewist om ervoor te zorgen dat niemand haar heeft kunnen volgen, bemerkt ze nu dat ze misschien juist wel zou willen dat iemand haar zou volgen. Haar hoofd is Ă©Ă©n grote chaos, maar de vraag die het vaakst boven komt drijven is waar moet ik heen?

Ze kan nergens heen. Terug naar haar zogenaamde familie - ze deinst mentaal achteruit bij het woord alleen - is geen optie. Ook weet ze dat het daar in de gewone wereld nog geen week in haar eentje zou kunnen uithouden. Teruggaan naar het kasteel en haar klasgenoten weer onder ogen komen is een beschamende gedachte... Maar hoe langer ze loopt, hoe sterker het besef wordt dat ze geen andere keus heeft.

Lilith blijft staan bij een grote boom, leunt er tegen en voelt dan pas hoe zeer haar voeten eigenlijk doen. Ze heeft uren aan een stuk gelopen en ze mocht dan een abnormaal wezen zijn, haar voetzolen ontwikkelen wel degelijk blaren. Ze zakt op de grond met haar rug tegen de boomstam en hijgt uit.

'Lilith, idioot,' scheldt ze zichzelf hardop uit, 'waarom kun je niet gewoon een keer bedenken wat je wil?'

Ze zucht en haalt een hand door haar haren. Ze weet precies wat ze wil, ze weet alleen niet hoe ze het voor elkaar moet krijgen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 01, 2013 15:37 

Afbeelding

Sem knikt bijna onmerkbaar. Goed, ze wilde niet dat Blake het wist dat ze geĂŻnteresseerd was in hem. Blake zou van Sem er dan zeker niets over horen. Sterker nog als ze het wel had gewild, een goed woordje, wist hij eerlijk gezegd niet of hij het uiteindelijk gedaan had.
Hij knikt nogmaals als Kyra verder praat. Hij wist niet precies wat voor wezen Blake wel of niet was, maar veel tijd om hier bij stil te staan heeft hij niet. Kyra begint te proesten en als ze hem met betraande ogen aankijkt pakt Sem snel de beker van haar over en wrijft met zijn vrije hand voorzichtig over haar rug, om de hoest proberen weg te krijgen.

"Ik ben bang dat hij je dan te veel mag.." Mompelt hij zacht terwijl hij naar de twee half gevulde bekers in zijn linkerhand kijkt.

Waarom kon hij er niet over ophouden? Waren zijn drankjes echt zo veel sterker dan dat hij dacht? Was het de alcohol die hem liet praten? Sem schudt zijn hoofd en kijkt dan weer naar Kyra.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 20:58 

Afbeelding

Verbaast kijkt Kyra Sem aan als hij over haar rug begint te wrijven. Zijn reactie die volgt leek helemaal niet in te gaan op haar opmerking over haar ware element. Sterker nog het ging alleen maar over mogen of niet mogen. Ze wist niet zo goed wat hij bedoelde met de opmerking, maar ze begrijpt nog minder wat er op het moment gebeurde. Wist Sem al van haar ras? Is hij daarom niet verbaast. Ze kijkt hem nog steeds aan terwijl hij zijn hoofd schud. Heeft hij wel door gehad wat ze heeft gezegd? Kort schraapt Kyra haar keel. Kon ze hier zo makkelijk mee wegkomen?

"Waarom ben je daar bang voor?"
vraagt ze hem terwijl ze zijn bijna afkeurende blik bestudeerd. "Ik denk dat hij mij helemaal niet mag." Kyra begreep er niets meer van, waar gaat dit gesprek eigenlijk over, waar denk Sem aan waar zij totaal niet bij kan?

Afbeelding

Een grijns siert het gezicht van Allen als Jade opmerkt dat alleen een dans geen goed aanbod is. Even lijkt het erop dat ze niet zal toegeven aan zijn verzoek. Zachtjes ademt hij in haar oor terwijl ze toch besluit te praten. Een Tengu met prachtige zwarte vleugels. Die zullen prachtig aansluiten bij zijn bijna witte vleugels.

"Tengu" fluistert Allen haar na terwijl hij zijn hoofd weer weghaalt bij haar oor. "Een prachtig wezen van een andere cultuur dan de mijne. Ik had bijna niet anders verwacht." zegt hij terwijl hij zijn hand over haar wang laat glijden. Hij laat Jade volledig los en doet een stapje bij haar weg.

"Mag ik je dan nu meenemen voor een dans?" vraagt hij haar galant terwijl hij in een buigende beweging zijn hand naar haar uitsteekt

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 14:54 

Afbeelding

Jade glimlacht lieflijk als Allen haar laatste woord herhaalt. Ze wist al dat zijn ras van een andere cultuur was, maar zijn woorden bevestigen het alleen nog maar een keer. Als hij dan weg stapt volgt ze hem met haar ogen terwijl ze een slok van haar whiskey neemt. Als hij dan galant vraagt of hij haar mee mag nemen voor een dans glimlacht ze. Ze drinkt haar glas leeg, zet die op de vensterbank en legt dan haar hand in de zijne.

"Dat mag je zeker doen..." zegt ze met een glimlach.

Afbeelding

Blake glimlacht als Gabriella hem verteld dat ze het niet erg vind dat hij haar wel naakt heeft gezet. Hij blijft haar aankijken als ze op haar knieën gaat zitten en de hand die nu vrijkomt gebruikt hij om zijn fles te pakken en een slok te nemen. Hij houdt haar goed in de gaten als ze de fles tegen haar lippen houdt en dan zegt dat hij hele mooie ogen heeft. Hij glimlacht.

"Draai je nu de rollen om?" vraagt hij terwijl hij speels zijn wenkbrauw optrekt, "mij complimentjes geven in plaats van dat ik jou een complimentje geef."

Hij zet de fles en buigt naar haar toe. Zonder wat te zeggen pakt hij haar hand, die de fles vast heeft, vast en duwt die zacht dwingend naar beneden. Hij kijkt haar aan en glimlacht.

"Al ben ik natuurlijk wel uren bezig als ik je complimentjes moet geven..." fluistert hij dan zacht met een speelse ondertoon.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 17:31 

Afbeelding

Sem kan zich niet herinneren wanneer hij zich voor het laatst zo ongemakkelijk heeft gevoeld zonder dat hij de naderende volle maan als last erbij had. Hij neemt een slok uit zijn eigen beker en houdt die van Kyra voor haar op om terug te pakken nu het hoesten over lijkt te zijn. Dan schudt hij zijn hoofd.

"Dan zal ik het wel mis hebben.." Zegt hij en probeert iets van een glimlach te produceren. "Maar ik denk vooral dat hij niet te vertrouwen is, en zo iemand verdiend je niet."

Hij gooit de rest van de inhoud van de beker in Ă©Ă©n keer naar achteren, kijkt een seconde naar de bodem, voordat hij Kyra weer aankijkt en nogmaals zwak glimlacht.

"Maar als je hem echt leuk vindt, zal ik verder niks erover zeggen."

But I’m being born again

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 16:05 

Afbeelding

Ze schudt de hand van de jongen en bestudeert ondertussen de bijzondere jongen even. Hij helpt haar omhoog en loopt dan weer in de richting van de woonkamer. Fijn… Wat zal de rest wel niet van haar denken als ze nu wéér die kamer in komt lopen met d’r koffer? Ze heeft vast een lekkere eerste indruk achtergelaten, maar niet heus.

”Dankjewel,” zegt ze tegen Charu terwijl ze zo goed mogelijk probeert te glimlachen. Ze kijkt de jongen even aan. Haar moeder zou trots op haar zijn als ze hier bij was geweest.”Ik ben niet zo goed in sociaal doen,” waarschuwt ze hem ”maar wil je nog even wat drinken? Of heb je al met iemand anders afgesproken?”

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 19:41 

Afbeelding

"Sociaal doen is overrated," zegt Charu terwijl hij zijn schouders ophaalt, "Laten we samen ons onsociaal opstellen." Hij is absoluut niet goed in feestjes, maar blijkbaar Merle ook niet. Hij loopt naar de dranktafel toe en schenkt zichzelf weer een whiskey in. "Wat drink jij eigenlijk?" vraagt hij over zijn schouder aan Merle. Ondertussen kijkt hij de kamer rond. Er mist nog iemand, Gabriella... Dus Blake was er met Gabriella vandoor.

Afbeelding

Gabriella lacht even als Blake haar hand met de fles weg haalt en haar aankijkt. Ja, ze draaide even de rollen om, en het beviel haar wel, maar als Blake dan voorstelt uren bezig te zijn met complimentjes geven wordt haar glimlach breder. "Nou dan zou ik maar snel beginnen." zegt ze met een ondeugende ondertoon in haar stem.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 05, 2013 0:14 

Afbeelding

Verbaast kijkt Kyra naar Sem als hij zegt dat hij Blake niet vertrouwd. Ze had wel opgemerkt dat hij en Blake niet de beste vrienden waren, maar er was een groot verschil tussen de twee. Het verbaast haar echter nog meer dat Sem zegt dat ze beter verdient dan Blake. Met een lichte blos kijkt ze naar Sem terwijl hij in Ă©Ă©n keer zijn glas met drinken achterover slaat. De glimlach die hij haar daarna schenkt zorgt ervoor dat ze snel de beker naar haar mond brengt en neemt langzaam een slokje.

"Ik vind hem niet leuk." zegt ze terwijl ze nog wat dichter bij Sem schuift op de bank. "Ik vind hem eng" fluistert ze terwijl ze nog wat meer naar Sem toe leunt. Ze wilt niet dat iemand anders haar hoor, maar Sem vertrouwd ze wel. "Ik haat hem....een beetje." fluistert ze verder.

Afbeelding

Een grote grijns verschijnt op het gezicht van Allen als Jade zijn hand pakt. De aanraking van haar hand was al bijna genoeg om zijn vleugels kracht te geven. Hij trekt haar dicht tegen hem aan.

"Bedek je ogen." zegt hij tegen haar terwijl hij kort zelf zijn ogen sluit. Met een flits die de kamer vult schieten de vleugels van Allen uit zijn rug. Het knisperende geluid van de elektriciteit die door zijn vleugels gaat voelt elke keer weer alsof hij herboren wordt. Hij sluit ontspannen zijn ogen en neemt het moment in zich op. Het blijft heerlijk elke keer weer. De schok die vrijkomt wanneer Allen zijn vleugels uitslaat zorgt ervoor dat de ruimte springen. Zachtjes tilt hij het gezicht van Jade op zodat hij haar in haar ogen kan aankijken.

"Oeps" zegt hij nonchalant terwijl hij opnieuw een grijns op zijn gezicht zet. "Tijd om te gaan." Hij tilt Jade op en vliegt met haar naar buiten. Met hoge snelheid stijgt hij steeds verder de lucht in. Aangezien Jade een Tengu is het eigenlijk helemaal niet nodig om haar vast te hebben. Het is een gok, ze zou hem voor de rest van zijn leven kunnen haten, maar daar kon hij dan vast ook wel mee leven. Het is niet alsof zij de laatste zal zijn die ooit naar hem omkijkt. Als hij het gevoel heeft dat hij hoog genoeg is....laat hij haar los.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: