Geplaatst: zo apr 08, 2012 14:21
Naam RPG: Fantasy Favoriete scene/gebeurtenis: Kalne was erg leuk, de openbare mislukte executie van Eric, het feest erna, de ruzies, de irritaties tussen de groepsleden. Favoriete karakter: Eric, Jessa, Luc, Isra Caleigh. Ik kan hiervoor gewoonweg niet kiezen. Eric is arrogant/zelfverzekerd en heel erg sexy en je weet gewoon dat er veel meer is dan hij laat zien. Jessa is de onschuldigheid zelve, nog wat naief en schattig as 't om initimiteit gaat, maar het is ook gewoon geloofwaardig. Luc is grappig, beetje lichtelijk gestoord op een vreemde manier (grijnzen en lachen als hij iemands keel doorsnijd zegt genoeg) Isra is een stille kracht, maar wel gewoon met een duidelijke mening. Caleigh ia van mezelf dus die vind ik sowieso leuk, maar ze is gewoon een arrogant en koppig persoon. Alle dubbelrollen zijn ook leuk overigens. Overige opmerkingen: De relatie van Jessa&Benicio waarvan 't nou nog niet echt is gezegd van; we hebben een relatie. En dan het constante gebekvecht tussen Eric&Caleigh, die elkaar niet uit kunnen staan, maar eigenlijk wel heel erg tot elkaar worden aangetrokken. We hebben zeer interessante relaties in de groep <3
Naam RPG: Cruiseship Favoriete scene/gebeurtenis: De kamelen, de piramide en wat er nu gaat gebeuren. Dit feest wordt echt geniaal :') Favoriete karakter: Chris, Gallagher, Lauren, Leonard, iedereen eigenlijk... Chris is fijn omdat hij met elk meisje probeert et flirten en hij bij de helft faalt en omdat hij constant Ana probeert te krijgen. Gallagher is zo gay en zo goed geschreven. Je kan hem niet haten. Lauren is leuk omdat ze eigenlijk wat jaloers is op Ana omdat die aandacht krijgt van Chris. En Leonard is gewoon leuk omdat hij overal doorheen manoevreert, hij zorgt ervoor dat Ana rustig blijft en tegelijkertijd heeft ie superveel plezier met iedereen. Elk personage in CS is gewoon zo fijn om te lezen en mee om te gaan! Emily is bijv. echt superschattig (: Overige opmerkingen: Ik hoop dat we nog superlang doorgaan : D En dat Chris Ana veel blijft stalken met ongepaste aanrakingen, opmerkingen en bewegingen :')