LindaWeasley schreef:
Hanne schreef:
Hmm, deze is inderdaad best een moeilijke. Je bent een familiemens, wat je wel bij meerdere afdelingen kan zetten. Wanneer ik je positieve eigenschappen zie, zou ik eerder Huffelpuf willen zeggen. Doorzetten en hard werken is een echte Huffelpuf-eigenschap. (aan de andere hand doen de zwadderaars er ook alles aan om hun dool te bereiken...) Ook het opkomen voor de zwakkeren is typisch Huffelpuf: voor ons ik er plaats voor iedereen, dus dat ik ook weer een gedeelde eigenschap met de huffies. Verder is Moed inderdaad wel iets Griffoendors. Koppigheid dan weer, kan je ook wel bij de griffoendors zetten, maar eigenlijk past het al even goed bij Zwadderich. Best snel geïrriteerd zijn is dan weer een eigenschap die niet echt bij de huffies past. Huffelpuf is ook wel gekend om zijn geduld. Niet ordelijk zijn, welja, dat kan bij alles wel gaan. Misschien iets minder bij ravenklauw... Je hebt grote ambities aan de ene kant, wat wel iets is voor zwadderich. Maar een fopwinkel openhouden lijkt je nog iets fijner. Daar kan ik niet meteen een afdeling op plakken... Het reliek vind ik ook iets waar ik niet meteen een afdeling op kan plakken. Ook met de lessen kan ik niet meteen veel. jou eigen stem weegt ook door. Jij kiest het liefst woor Griffoendor en daar kan rekening mee gehouden worden.
Laat ons dan eens kijken naar de tussenstand:
Griffoendor:5
Huffelpuf:3
Zwadderich:5
Ravenklauw:1
Hieruit besluit ik: Niet echt Ravenklauw, Huffelpuf misschein nog wel en Griffoendor en Zwadderich hebben de meest doorwegende stem. Het gaat dus tussen Griffoendor en Zwadderich volgens mij. Maar laat mij jou 1 tip geven: laat je niet leiden door vooroordelen over de afdelingen. Elke afdeling is even goed en ik ben er zeker van dat je in beide huizen je thuis zal voelen.
Dankje, ik wacht nog even de andere stemmen af maar ik weet nu welke ongeveer. Als je bij Zwadderich zit hoef je toch niet perse slecht te zijn? Want ik had bij een andere test ook Zwadderich maar ik vind mezelf niet slecht.
Laat me dit even heel duidelijk maken: Zwadderich is nÃet slecht. Zwadderich is even goed als de andere afdelingen. De goede en grootse tovenaar Merlijn komt eruit.
Zwadderaars zijn ambitieus en sluw. Beiden geen slechte eigenschappen, je kunt sluw zijn op de goede manier, het is maar te zien aan welke kant je staat. En Zwadderaars zijn grootse leiders. En niet altijd grootste leiders van de slechte kant ^^
Zwadderaars zijn op z'n minst even goed als Griffoendors, Huffelpuffers of Ravenklauwers.