Geplaatst: ma jun 25, 2012 21:30
ooc: En omdat we op een volgende pagina zijn telt de twee-posters-tussen, regel niet. (aa)
Lotte
Terwijl ze nog een beetje verveeld op haar broodje aan het knabbelen is, wat hierdoor een beetje vochtig word en niet meer lekker smaakt, begint er een meisje dat zichzelf voorstelt als Lily tegen haar te praten. Blij dat ze een paar mensen leert kennen kijkt ze haar vrolijk aan. "Hoi! Ja, het eten is hier inderdaad heel erg lekker." Haar blik volgt die van Lily, zwadderaars, hallelujah. Het nieuwe schooljaar is amper een dag bezig en het is al van dat. "Weet je trouwens welk vak we eerst hebben? Ik moet bekennen dat ik geen idee heb waar ik mijn lessenrooster heb gelaten!" Een zucht ontsnapt uit Lotte haar mond. Ze had haar zelf nog plechtig beloofd dit jaar eens wat ordelijker te zijn. Zoals eerder vermeld, het schooljaar is amper een dag bezig en ze is haar lessenrooster al kwijt. Rommel maken is nu eenmaal haar gave, en zo iets leer je niet snel af. Na nog een beetje gepulk aan een omelet dat op haar bord ligt kijkt ze nog eens nieuwsgierig de grote zaal rond. Hoe langer je hier naar kijkt hoe meer details je opvallen en hoe meer liefde je gaat ontwikkelen voor de magie die dit teweegbrengt.
_________________ 2 seconds ago via HPF · Like · Comment
|