Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 16:07 

De vraag is heel simpel, wat is jou ultieme fanmoment? Ben je bijvoorbeeld naar een premiere geweest? Misschien een boekrelease of heb je een HP acteur ontmoet? En heb je nog (concrete) plannen voor de toekomst?

En wat heb jij over voor het 'ultieme fanmoment'? Zou jij bijvoorbeeld uren in de regen staan, om JKR te zien? Of heb je €x over om naar een confentie te gaan?

===

Mijn ultieme fanmoment tot nu toe was de HP Truck Tour in Haarlem, waar ik Matt Lewis en de Phelp twins heb ontmoet (samen met Vivica en Eva). Was erg gezellig, heb een gesigneerd boek en ben met de acteurs op de foto geweest *SQUEE*

Maar wat in juli gaat gebeuren is zoveel beter xD Ik ga dus naar LeakyCon, een HP confentie in Orlando, Florida, waar ook het WWoHP staat. Ik ga daar samen met 2000 andere HP fans van over de hele wereld de laatste film kijken en enorm janken [a]

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 18:36 

Het valt misschien een beetje tegen maar mijn ultieme fanmoment is eigenlijk het midden in de nacht De Orde van de Feniks ophalen bij een boekenwinkel. Samen met heel veel andere fans. Collega's verklaarden me voor gek maar ik vond het best gezellig. :D Verder trekt het me niet zo erg.

Al ben ik wel een keer naar Londen geweest speciaal voor een opname van Absolutely Fabulous. Dat zou ik zo weer doen. :cool:

Sirius: "The ones who love you, never really leave you."

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 22:21 

Hmmm .... mijn "fanmoment" was bij Equus in London í¨n dat ik het laatste boek in handen kreeg zonder dat ik de kaft had gezien.
De hele leestijd had ik geen kaft gezien want dat verteld het verhaal al een beetje en dat wilde ik nog niet weten.
Equus spreekt voor zich. Ok, het is geen Harry Potter maar maar Daniel was er wel :p

Gryffindor Rule # 1: Be a hero

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 13:24 

Mijn ultieme fanmoment is niet al te spectaculair... dat is toch wel dit denk ik...

Afbeelding

Ik kwam tijdens de fietsvakantie met mijn nichtje een bordje tegen richting Snape. Dus toen zijn we tijdens de vakantie helemaal om gefietst om maar met dit bordje op de foto te kunnen. xD

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 13:02 

Patricia schreef:
Mijn ultieme fanmoment tot nu toe was de HP Truck Tour in Haarlem, waar ik Matt Lewis en de Phelp twins heb ontmoet (samen met Vivica en Eva). Was erg gezellig, heb een gesigneerd boek en ben met de acteurs op de foto geweest *SQUEE*

Wat zij zegt. xD Daar was ik dus ook bij en het was echt heel erg leuk. Daarbij heb ik natuurlijk ook 's nachts voor de winkel gelegen al doen dat meer mensen dus dit is dan meer speciaal.

Daarbij hebben Patricia en ik ook wel eens in de Metro gestaan. Dat was toen bekend werd gemaakt dat Dumbledore gay was. Zij hebben toen een quote van mij en Patricia van HPF af geplukt en in de krant geplaatst. Wel hip aangezien je hem in heel Nederland kon lezen. Wel jammer dat ik het later hoorde, dus ik heb de krant zelf nooit in de hand gehad. Ik heb alleen het artikel uitgeknipt van de website af. Dat was opzich ook wel hip aangezien wij neergezet werden als die-hard Harry Potter fans. xD Ook stonden we in de Haarlemse krant de dag na de HP Truck Tour. Die vrouw vond het zo bijzonder dat Patricia en ik helemaal vanuit het noorden/oosten naar Haarlem waren gegaan om daar de hele middag bij die truck te gaan liggen om dus de acteurs te zien. xD Dus Patricia en ik zijn zo wel echt de celebrities van HPF. xD

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 15:25 

Ik heb zoiets eigenlijk nooit meegemaakt :P
Wat je misschien als ultieme fanmoment kan tellen is dat ik 3 keer om 0:00 in de boekhandel stond. Dat was echt super gezellig. Er liepen daar ook verklede (ingehuurde) figuren rond en 1 daarvan was een Snape en die moest me de hele tijd hebben xD Fantastische man was dat en hij bleef ook in character.
Ik ben 1 keer met mijn moeder geweest en toen was ik nog best jong enzo en toen vond ik het allemaal maar eng. De andere twee keren ben ik met mijn beste vriendin geweest en toen hebben we dus heel veel gepraat met die ''Snape'' xD Het sloeg soms nergens op, maar ik heb echt heel erg naar mijn zin gehad en ik vind het echt jammer dat ik zoiets niet meer mee ga maken =(

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 17:38 

@ Eva: Heb je een link daarvan? Ik zou het wel willen lezen! : D

Ik weet niet wat mijn grootste fanmoment was. Ik ben naar bijna alle premií¨res geweest van de films - soms bijzondere (bijvoorbeeld een gala-premií¨re met prosecco of in de IMAX met 3D brillen) en soms gewone, maar for some reason voelt dat niet ech als een fanmoment. De films zijn voor mij een extraatje, niet veel meer. Eigelijk is HP voor mij: alles, behalve de films.
Ik begin de laatste maanden pas echt ontdekken hoe groot de HP community is dus ik denk dat ik mijn grote fanmomenten nog ga krijgen. (: Ik zou bijvoorbeeld heel graag naar een HPcon willen gaan waar iedereen helemaal verkleed en in character is. Of een wizard rock show. Het liefst een combinatie. En dan één of twee dagen helemaal obsessed zijn, Quidditch spelen en discussies houden enzo. Dat lijkt me echt geweldig leuk. Helaas speelt het niet zo in Europa - in de U.S.A. is dat allemaal veel groter. Ik las laatst wel dat er in Engeland meer in opkomst is, dus misschien moet ik dan gewoon daar een keer heengaan. (:

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 20:29 

Afbeelding
Foto is niet van mij, die ben ik kwijt :(

Het cafe waar Rowling vaak heeft geschreven ligt in het centrum van Edinburgh. Heel leuk om in het cafe een kopje thee te drinken :)

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 6:55 

Ik wou dat ik ze had, zover ik nog weet is de Premiere van de 1e film.
Voordat de film begon kwam er een goochelaar of hp artiest, die deed wat trucjes en dat was het eigenlijk.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 17:16 

30 juni 2011 toen ik Rupert Grint en James&Oliver Phelps zag in Amsterdam voor de HP fototentoonstelling :)
En een foto met James + z'n handtekening.
Het was echt geweldig.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 23:12 

7-7-2011 Trafalgar Square bij de Premiere van de laatste film.

We hebben 36 uur op het plein gezeten, gepoogd te slapen tussen alle andere fans, samen gewacht, alle hoeken van het plein gezien en zo intens veel plezier gehad. Van overdreven hysterisch reageren op alles wat uit een vrachtwagen kwam (Tot op een flesje aan toe) tot samen bordjes tekenen ("Bloody Hell, what are all these muggles doing here?" & "Natalia is our Queen of Thrones."), van random spelletjes doen tot het geen waar we uiteindelijk op gewacht hebben. De Premiere!

Het einde was het mooist, JKR ging speechen, zoveel mensen stonden te huilen en uiteindelijk stond d'r een heel plein "Thank you, Thank you, Thank you." te chanten! Heel bijzonder en een ervaring om nooit te vergeten. <3

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 12:48 

Jalf schreef:
7-7-2011 Trafalgar Square bij de Premiere van de laatste film.

We hebben 36 uur op het plein gezeten, gepoogd te slapen tussen alle andere fans, samen gewacht, alle hoeken van het plein gezien en zo intens veel plezier gehad. Van overdreven hysterisch reageren op alles wat uit een vrachtwagen kwam (Tot op een flesje aan toe) tot samen bordjes tekenen ("Bloody Hell, what are all these muggles doing here?" & "Natalia is our Queen of Thrones."), van random spelletjes doen tot het geen waar we uiteindelijk op gewacht hebben. De Premiere!

Het einde was het mooist, JKR ging speechen, zoveel mensen stonden te huilen en uiteindelijk stond d'r een heel plein "Thank you, Thank you, Thank you." te chanten! Heel bijzonder en een ervaring om nooit te vergeten. <3

Hier heb ik weinig tot niets aan toe te voegen. En alles wat ik er nog wel aan toe te voegen heb, kan je hier lezen. Zonder twijfel ook mijn ultieme fanmoment. :')

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 12:52 

Mijn ultieme fanmomenten hebben eigenlijk niks te maken met het aantal celebs die ik zie of officiële merchandise die ik heb of HP-gerelateerde locaties ofzo.

Mijn ultieme fanmoment was de 4 jaar dat ik op het GLR heb gezeten met MJB. 4 jaar lang HP-crack, en gewoon iedere dag de hele dag door over HP praten. Of het nou nieuwe theorieën waren of gewoon dikke lol. De hele dag door RPGen in de klas en klasgenoten er bij betrekken terwijl ze niet wisten waar het over ging, en die uiteindelijk maar toe gaven en terug Engels gingen praten.
Telkens als we weer iets cracky hadden bedacht er een tekening over maken en op internet zetten, en HP zelfs betrekken in onze schoolopdrachten.

Ik mis die hysterie best wel ,_,

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 19:37 

Ik ben net terug van LeakyCon, en ik kan echt wel zeggen dat dat mijn ultieme fanmoment is op het moment. 3500 fans van over de hele wereld, loads of wizard rock, het ontmoeten van de next generation kids, Scarlett Byrne (Pansy), Chris Rankin (Percy) en het huggen van Evanna Lynch (!!) (she's so awesome!), luid janken samen met alle andere fans in de bioscoop en je er niet over schamen en veel nieuwe vrienden maken. Uiteraard hoort hier ook het WWoHP bij, wat echt een must is voor fans (ook al is het to freaking hot in juli #sigh).

Aaaaaah, ik wil weer terug!

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 9:25 

Ik ben nooit naar een premiere met acteurs ofzo geweest, dus dat kan het voor mij niet zijn. Jammer vind ik het wel, maar omdat ik nog redelijk jong ben mag ik niet zomaar naar Londen, en mijn ouders staan niet te springen om mee te gaan. Ik ben wel voor de première van Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 in België naar de Harry Potter marathon in de Kinepolis gegaan. Dat was wel fantastisch. 26 uur lang met andere megafans van Harry Potter alle films terugzien. Die sfeer was onbeschrijflijk, allemaal samen lachen, samen juichen (de zaal barstte echt los bij de kus van Ron en Hermelien) en heel veel samen huilen!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar Algemeen
Ga naar: