Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 18:45 

Ik las zojuist het volgende bericht:

Citaat:
Harry Potter-sterren naar Amsterdam

De Harry Potter-acteurs Rupert Grint, James en Oliver Phelps komen naar Nederland om een fototentoonstelling te openen. Vanaf 30 juni zijn op het Amsterdamse Rembrandtplein Harry Potter-foto's te bewonderen.

De tentoonstelling toont foto's die zijn genomen achter de schermen van de acht Potter-films, laat Warner Bros donderdag weten. Grint (Ron Wemel) en James en Oliver Phelps (Fred en George Wemel) verzorgen de opening van de tentoonstelling. De foto's zijn tot 17 juli gratis te bezichtigen.

Het bezoek van de drie acteurs is ter gelegenheid van de release van Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2. De laatste Harry Potter-film verschijnt op 13 juli.

Bron

Wat vinden jullie hiervan? Zijn er mensen die bij die tentoonstelling gaan kijken? Zijn er nog mensen die Rupert, James en Oliver gaan proberen te spotten?

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 19:19 

Haha, awesome. Want:

Citaat:
In aanloop naar de release van Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 op 13 juli opent volgende woensdag in het Centraal Station van Antwerpen een speciale Harry Potter-expo met nooit geziene behind-the-scenes - foto's van alle vorige films. De tentoonstelling zal twee weken lopen en wordt op 29 juni om 16.30 uur plechtig geopend door twee acteurs uit de films, Jason Isaacs (Lucius Malfidus) en Evanna Lynch (Loena Leeflang).

Bron

Ik ga sowieso woensdag naar de opening met Jason en Evanna :'). En ik heb ook meegedaan aan een wedstrijd om een meet & greet te winnen. xD Ik ben wel benieuwd wat die fototentoonstelling gaat inhouden. Het feit dat ze zo 'groots' worden ingeleid vind ik wel goed klinken.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 19:51 

Tss, dacht ik dat wij iets unieks hadden, hebben ze het in België ook! En jullie hebben nog coolere mensen ook. xD Als ik zou kunnen kiezen, zou ik er in België bij willen zijn. xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 21:41 

Ooh, awesome! :D Ik wist helemaal niet dat er een tentoonstelling kwam. Het zou zo gaaf zijn om Rupert en de tweeling te kunnen spotten! :D Ik ben die dag al in Amsterdam, dus nu ga ik met een vriendin, yay!

Trouwens, hoe laat is die opening?

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 21:50 

Ik wil er eigenlijk ook wel heel graag naartoe, maar ik zit nog een beetje rond te kijken naar een eventueel maatje want ik vind het ook zo sneu om daar in m'n eentje heen te gaan :') Wel heel tof dat ze eens in Nederland zijn, zeker Rupert, die wil ik wel een keer in het echt zien : D

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 22:25 

Oeh ik wil zeker gaan. Ik vind de Phelpstwins echt zo leuk <3 Ik moet wel om half 4 weer in Leiden zijn. Hoe laat zou het zijn? Of gaan we er heel de ochtend staan tot ik rond half 3 teleurgesteld moet afdruipen :P

Jan, ik wil dus wel met je mee! Lijkt me vet gezellig. Hebben het er anders zondag nog wel over.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 17:06 

Ga dat weekend er toch al heen voor me zus haar verjaardag, maar anders was ik ook wel gegaan. Ga zeker kijken ben benieuwd, maar wat ze laten zien komt uiteindelijk toch ook in de filmbox terecht of niet?

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 9:09 

Hoe laat is nog niet bekend geloof ik. Ik zelf ga ook heen, deze kans kan ik niet laten schieten, helemaal niet als ik in de hoofdstad zelf woon! Hier heb ik al die jaren op gewacht, haha.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 19:10 

Ik wou dat ik donderdag kon, maar ik moet helaas werken. Wel ga ik naar dezelfde tentoonstelling in Antwerpen, waar Evanna Lynch en Jason Isaacs komen. #soexcited

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Mister Moneypenny

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 17:32 

Citaat:
For all Dutch fans who were asking about time: Rupert Grint will be at Amsterdam’s Rembrandt Square at 7 p.m. on June 30th!

Bron

Het lijkt mij heel gaaf om er bij te zijn, alleen de tijd is niet heel handig i.v.m. het terugreizen naar huis. Ik ga nog even nadenken over het wel of niet gaan.

Laatst bijgewerkt door Kevin op zo jul 31, 2011 20:05, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 17:55 

Aaaah crap dat is laat T_T Voor mij ook niet ideaal. Ik ga er nog eens goed over nadenken.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 19:58 

Neeee dan kan ik er helaas niet bij zijn :( Moet werken tot half 9. Nooooz, ik had er echt best wel zin in :( Wat een rottijd zeg.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 10:59 

Ik kan ook niet meer, want ik ga naar een concert en die begint om 8 uur (en ik wil natuurlijk wel vooraan staan, want het is mijn lievelingsband). ;___;

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 18:09 

Crap, ik kan niet. Wel altijd fijn dat we op de hoogte gehouden, dus thanks Dennis. Ga je zelf wel?

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 20:38 

Ik ga er samen met mijn beste vriendin heen. :) We zijn toch beide vrij van school, en Amsterdam is met 1,5 uur reizen opzich wel te doen.
Ben benieuwd donderdag! Ik denk dat het behoorlijk druk gaat worden, haha!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar Algemeen
Ga naar: