Lileika schreef:
Ik denk niet dat je echt zou zien wat je te wachten staat, je ziet enkel wat je verlangt. Je gaat niet je echte toekomst zien maar je droomtoekomst. Is dat erg realistisch? Neen. Is het leuk? Misschien wel maar misschien ook weer niet als je dingen zou zien die je nooit gaat bereiken, nogal deprimerend dan.
Misschien dat één keer kijken je een beter zicht kan geven op wat je wil bereiken en om je dromen waar te maken maar de spiegel is ook gevaarlijk en verslavend.
Ik weet zelf niet goed wat ik zou zien. Er zijn veel dingen waar ik van droom en die ik echt wil en ergens ben ik wel benieuw hoe de spiegel dat zou tonen.
Ik weet niet wat je grootste verlangen is, maar moest de spiegel ene realistische toekomst tonen, denk ik wel te weten wat jij zou zien.
Ik weet natuurlijk niet zeker of dit een echt groot verlagen van je is maar ik denk dat je jezelf zou zien, die voor een klas staat, waar je geschiedenis (van de toverkunst) aan het geven bent, of gewoon misschien jezelf, samen met je vriend en kindjes?
Dit is een pure gok hoor.
x.