Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 19:24 

Tom Felton aka Draco Malfoy komt naar Gent (België) tijdens het FACTS weekend (22 en 23 oktober 2011) in het Flanders Expo.

Daar ga ik voor geen geld van de wereld missen :cool:

Wie gaat er ook ?

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 19:54 

Nou, dit is pas interessant. Ik twijfelde eerlijk gezegd om te gaan, aangezien ik het vorig jaar niet zo leuk vond.
Als ik vervoer kan vinden hoop ik er toch bij te zijn. Ik wil dit niet missen. :3 Komt hij beide dagen?

- Gregory House

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 20:07 

Mijn god!
Ik ben nu blut, even wachten op stufi en dan treinkaartjes kopen voor mij en een vriendin (a)

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 20:08 

Oh dat is wel leuk! Waar kan je meer informatie hierover vinden? Van wanneer, hoe laat, hoe en wat e.d. Komen er ook meer mensen?

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 20:58 

Draco komt zowel op zaterdag als op zondag op FACTS.

Meer informatie kan je vinden op de site van FACTS

Ik ga een paar leuke foto's eisen :twisted:

En een personlijke handtekening moet ik ook hebben :D

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 21:26 

Nou, ik ben eens benieuwd wat ik neer zal moeten tellen voor een foto met hem samen, want erheen ga ik sowieso en ik moet natuurlijk een foto hebben.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 22, 2011 10:59 

Opzich is een kaartje maar 10 euro per dag, dus dat valt nog wel mee. Het is meer de reis die prijzig wordt voor de Nederlanders. Dit is overigens de website voor de beurs.

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 22, 2011 12:44 

Het is al een paar jaar dat ik van Facts hoor. Ik denk dat ik dit jaar wel zal gaan. De kans dat ik Tom Felton zie is waarschijnlijk klein. Hij zal wel omringt zijn door duizende fans. Maar ik wil er gewoon is heen, voor al de rest ook te zien.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 19:54 

Ik ga er zo goed als elk jaar al heen, al dan niet in Cos' play. Ik vond het persoonlijk vorig jaar ook wat minder, maar toch ging ik zowiezo gaan dit jaar. Dat Tom Felton komt is natuurlijk heel leuk meegenomen :). De jaren daarvoor vond ik het wel altijd heel tof, en als je verkleed gaat mag je ook goedkoper binnen ;).

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 20:36 

Lupos schreef:
Ik ga er zo goed als elk jaar al heen, al dan niet in Cos' play. Ik vond het persoonlijk vorig jaar ook wat minder, maar toch ging ik zowiezo gaan dit jaar. Dat Tom Felton komt is natuurlijk heel leuk meegenomen :). De jaren daarvoor vond ik het wel altijd heel tof, en als je verkleed gaat mag je ook goedkoper binnen ;).

Oh leuk! Wat voor cosplay heb je gedaan?

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 19:57 

Ik ga al enkele jaren naar FACTS, omdat ik er dicht bij woon, maar ik was van plan om dit jaar niet te gaan omdat het elk jaar voor mij hetzelfde is.
Maar, dit jaar ga ik dus WEL!
Mijn zus cosplayt elk jaar, en dit jaar gaat ze als Narcissa Malfoy, dus ze zal haar eigen zoon zien. Beetje vreemd, maar toch.

Leintje schreef:
Het is al een paar jaar dat ik van Facts hoor. Ik denk dat ik dit jaar wel zal gaan. De kans dat ik Tom Felton zie is waarschijnlijk klein. Hij zal wel omringt zijn door duizende fans. Maar ik wil er gewoon is heen, voor al de rest ook te zien.

Je zal even geduld moeten hebben, maar er zal geen horde fans rond hem hangen.
Je moet aanschuiven nadat je betaalt hebt voor de foto en de handtekening, en dan moet je wachten en mag er naartoe voor de foto en de handtekening.

x.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 21:43 

Daar wil ik zeker heen! Ik hoop dat ik alleen tegen die tijd geen afspraken heb ofzo

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 12:23 

badeendjex5 schreef:
Leintje schreef:

Je zal even geduld moeten hebben, maar er zal geen horde fans rond hem hangen.
Je moet aanschuiven nadat je betaalt hebt voor de foto en de handtekening, en dan moet je wachten en mag er naartoe voor de foto en de handtekening.

x.

Oké nu ga ik zeker!!! :D
Ik hou wel niet van in rijen wachten, maar voor deze keer doet het er niet toe

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 16:11 

Mrs. Lucius schreef:
Lupos schreef:

Ik was een soort dooddoenner denk ik xD, laten we het zo zeggen, ik was bleek, had een zwarte mantel aan en had een wand bij , dus dat is een dooddoenner :').

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 18:41 

Lupos schreef:
Mrs. Lucius schreef:
Lupos schreef:

Ik was een soort dooddoenner denk ik xD, laten we het zo zeggen, ik was bleek, had een zwarte mantel aan en had een wand bij , dus dat is een dooddoenner :').

Ah cool! :wizard:

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Keer terug naar Algemeen
Ga naar: