lordmistery schreef:
Om een paar van jullie te beantwoorden. Oh het is geen offence..ik vind alleen dat films als Twilight en uhm..Hunger games gewoon niet leuk vanwege dat ze de prijzen afnemen die voor ons zijn. En nee ik oordeel niet over HG heb hem nog niet gezien. Het is nl. heel irritand. De bioscopen zijn tegenwoordig aardig duur en als je hem op dvd koopt weet je niet eens of hij wel leuk is..dus ik wachtw el tot hij een keer op film 1 of HBO komt.Nou ik denk juist dat het wel met solidariteid te maken heeft want opd at moment verkies je HG boven HP. Ik zoek geen ruzie dit is gewoon een discussie,heel normaal heel gewoon. My fellow dear potterheads :-)
Het spijt me zeer maar dit slaat werkelijk nergens op, dus je vind de Hunger Games niet leuk omdat ze prijzen van de HP films afpakken? Ten eerste is dat niet de schuld van de film zelf, ten tweede kan de Hunger Games die prijzen ook gewoon verdienen, ik heb hem nog niet gezien maar ben de boeken aan het lezen en ik vind ze goed. Ten derde waarom moet je HP verkiezen boven iets wat je ook leuk vind? Omdat we toevallig op een HP forum zitten en dat dan maar wil zeggen dat we niks anders leuk vinden dan de Potter films/boeken? & dat we uit solidariteit maar voor HP moeten kiezen? Zo werkt het voor mijn niet en je reacties werken echt irritaties bij me op omdat ik het allemaal nogal kleinzielig vind.