Patricia schreef:
Uhu, hier heb ik ook over nagedacht. Ik denk dat Wormtail hem ergens heeft verstopt, omdat hij wist dat Voldy naar Lily/James ging, en hij heeft ook Voldemort z'n wand terug gegeven. Maar echt zeker weten, dat doen we niet.
Dat was ook mijn enige logische theorie maar er is gezegd dat Peter meteen in een rat veranderde en het riool in dook toen hij zijn dood in scene zetten + dat zou een zeer riskante onderneming zijn geweest, wat als iemand hem had gezien? Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat risico wou lopen.
Ik vind dat er over die tijd niet alles waterdicht is uitgedacht door Rowling, hetzelfde als een ander topic van mijn, ik vind het nog steeds niet logisch dat Lily en James zich twee jaar hebben kunnen verstoppen zonder gepakt te worden en zodra de fidelius bezwering word uitgesproken worden ze gevonden (Peter wist dus al die tijd waar ze waren want ze vertrouwde hem maar heeft niks gezegd maar toen hij geheimhouder werd verraadde hij ze) Harry/Hermelien en Ron hadden een voordeel, niemand wist waar ze waren.