Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 12:22 

Ik hou zoiezo niet van 3D. Ik probeer voor elke film naar de digitale versie te gaan.
Ik krijg nl. hoofdpijn van 3D en mijn papa en zus ook, dus is het nogal nutteloos om naar de 3D versie te gaan.
Ik vind dat een 3Dversie niets toevoegt aan de film, ook verschier ik mij altijd dood bij 3D. :P

x.

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 9:17 

Ik ben niet voor de 3D versie gegaan. Van 3D krijg ik hoofdpijn en dan zit dat brilletje niet goed. Ik ben echt niet voor 3D tenzij er echt super veel dingen op je afkomen. Ik heb niet echt het gevoel bij 3D dat ik echt in film zit. En dat is toch de bedoeling of niet.
Ik zou hem misschien wel eens willen zien in 3D, gewoon om te weten hoe dat is, Harry Potter in 3D. Maar voor mij hoeft het eigenlijk niet.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 19:56 

Ik ben hem tweemaal in 3D gaan bekijken en de tweede keer merkte ik veel meer details die het 3D-gevoel meer weergaven. Het is wel irritant als je zo al een bril draagt en die 3D-bril erop moet zetten, maar de laatste drie keer dat ik een film in 3D zag ging dat al véél beter (andere brillen denk ik).

Om te zeggen dat 3D nooit iets toevoegt aan een film is wat kort door de bocht - dat hangt echt heel erg van de film af. Bij Harry Potter is het wel duidelijk dat de 3D pas achteraf gedaan is.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar Films
Ga naar: