En ik hoopte nog zo dat er bepaalde dingen zeker goed gefilmd zouden worden maar nee! Het meeste was op de verkeerde momenten of volgorde gedaan erg jammer.
Wat fout en weggelaten werd:
Meeste was gedaan of verteld door de film heen, waardoor je op de momenten dat ze nodig waren juist het spannende of scenes afzwakte. En er zaten grote jammerlijk momenten in:
-Goudgrijp was anders gedaan en ook dingen weggelaten, zoals dat ze bangerig waren voor Bellatrix.
De draak had ik wat anders verwacht, zoiezo hoe hij ontsnapte was voor mij verbazend. En hoewel er doden vielen (in t boek dacht ik niet zeer jammer) Was het een gaaf en super moment! :-\ ;D
-Ze hebben gewoon het hele stuk wanneer harry op zweinsveld komt veranderd of weggelaten?? net als de Kragges moment ging veel te snel. Dat was een belangrijk en leuk stuk van het boek.
-Het moment dat iedereen weet dat Harry er is, en iemand zegt 'daar is ie pak m'' moet iedereen opeens naar de kerkers dat vind ik ook overdreven?
-Sneep z'n herinneringen - De plaats en dood zijn nogal veranderd erg jammer terwijl het in het boek zo sterk is! Al heb ik wel het idee net als wanneer de geest ouders komen, ze andere acteurs hebben gebruikt? Want de eerdere Lilly zag er toch veel mooier uit.
-Blegh die Dementoren waren echt niks, zover maar in 1 film waren ze echt schrikwekkend en zagen ze er goed uit!
-Percy z'n stuk zit er helemaal niet in dat is echt stom.
-Het moment voor Marcel en de slang, ik had echt zoiets van geef marcel dat nou, wat een zooi zeg!
Hoewel een redelijk goeie speech en uiteindelijk toch nog z'n moment. 8)
-Over de doden werd weinig gerept en wel heel onwaardig gedaan, Fred z'n dood was net zo koel en nutteloos als Tonks en Lupos! Niet eens dat men bij elkaar was met percy en de grote knal, en dat Fred nog zo'n lach op z'n mond heeft als ie er lig.
-Teddy het kind, en het stuk na Dobby's begrafenis ontbrak. Jammer van de foto's die had ik willen zien, en je had echt een Huh! moment.
-Het eind gevecht wat je las waar alleen nog Bellatrix en Voldemort vochten, en de rest tegen de muur stond en gepraat en de onknoping was heel spannend.
Hadden ze Ver&*@#$ niet gedaan en zo erg veranderd! >:( >:( :'( :'(
Het stukje Bellatrix en Molly zat er wel in, hoewel toch beetje anders toch verrassend was. :-\
-De epiloog..... wat kan ik daar over zeggen het zuigt zo ontzettend nog erger dan het boek, echt nauwelijks toevoeging. Niks geen oude vrienden zien, geen harry en Draco woordje, zelfs geen enkele naam van kids behalve die van harry. ??? :-X