@Charlie
Wanneer ik m weer ga zien ga ik er even beter opletten, maar volgens mij heb je gelijk het was nou niet echt een goed deuntje erbij.
Ik had die scene na de schilderij en dat ze bij de strijders eruit komen, echt heel anders voorgesteld. Wat een armoedzaaierij hoe het eruit zag, hoewel misschien passend was?
De film start en de Soundtrack begint hoewel het bekende deuntje lang geleden vervaagd is, is het zo ongeloofelijk passend en sfeerbepalend zeer goed. Ze hadden dezelfde filmstijl als part 1 nog dus dat was geweldig.
De muziek was geweldig in deze film het gaf een epic gevoel, en was heel passend op momenten. o.a het magische koepel gedeelte + grijze dame etc..
Het gaf echt kracht en sfeer aan de film, het is alleen jammer dat alles op verkeerde momenten of volgorde was gedaan. o.a dus het einde wat alles zwakker maakten.
--
Edit
Ik ben weer geweest en heb de muziek/deuntjes gehoord, het klopt het is het herkenbare deuntje uit de eerste films. Kom er ook op terug dat het geen goed deuntje is, dat is het wel alleen niet voor dat moment met al die ander muziek en duistere omgeving.
Al is het wel mooi om weer eens te horen, ook al lijkt het net of ze geen ander deuntje konden maken voor dat moment.