Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 20:13 

Ik heb de live stream van begin tot eind gevolgd en ik moest op het eind toch wel echt moeite doen om niet even te huilen. Je ziet gewoon hoe moeilijk ze het er allemaal hebben dat het eindigt. Poor them.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 20:16 

Moeite doen om niet te huilen? Respect :') Ik heb het ook allemaal gekeken, gezellig samen met Changetje, en ik heb de tranen nog in m'n ogen staan! Ik heb echt vier of vijf keer hardop zitten snikken XD Ik weet niet hoe ik het in de bioscoop ga overleven, eerlijk gezegd. Jeetje. Vooral toen Emma, Rupert, Dan en Jo elkaar (en ons!) stonden te bedanken had ik het echt zwaar. En al die compilatiefilmpjes tussendoor met die mooie filmmuziek hielpen ook niet echt :')

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 20:21 

Ik heb ook het meeste gezien. Mijn laptop ging op een gegeven moment vervelend doen, dus ik heb wel stukje gemist. Maar gelukkig was ik weer op tijd terug online om Alan Rickman en Ralph Fiennes te zien :D
Ik vond Jason Isaacs trouwens echt super gezellig tijdens zijn interview :P
Ik heb ook heel erg moeten huilen T_T Het was zo emotioneel. Op een gegeven moment snapte ik niet hoe Emma, JK, Dan en Rupert het nog droog konden houden, maar toen begonnen ze ook. Haha. Ik vond het heel mooi, maar ik ben vet verdrietig dat dit de laatste film is T_T

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:22 

Ik kom echt net terug van school, want ik had een toets en ik heb dus alles moeten missen. Als ik jullie verhalen zonhoor, is het het zeker waard om het terug te kijken! Weet iemand toevallig ook waar dat kan? *puppyeyes*

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:32 

Ik zag net op Tumblr ook al mensen die dat vroegen en toen antwoordde er iemand dat het waarschijnlijk pas over een paar uur online staat. Ik heb overigens geen idee waar precies... Ik zou Tumblr in de gaten houden als ik jou was, daar zullen de links vast geplaatst worden (:

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:38 

http://www.youtube.com/harrypotter
Hier wordt de herhaling al uitgezonden [A] *is aan 't kijken, want moest werken*

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 9:38 

Ik heb ook gekeken, samen met Pottergirl en ooh, het was echt zo mooi. ;___; Gisteren heb ik maar heel even hoeven huilen, maar ik ging daarnet de speech van het trio en Jo herkijken en toen kwam er echt een waterval van tranen :')

Ik vond het zo leuk om alle acteurs te zien en alle fans en kdl;askdl;skd;s. Ik heb zelfs m'n bord eten mee naar boven genomen om niets te hoeven missen. Mijn ouders denken nu officieel dat ik gek ben, haha (maar volgens mij wisten ze dat al).

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 10:37 

Ik heb de premiére gisteren ook gekeken en het was zo mooi. Ik vond het echt fijn om alle acteurs en fans zo nog één keer bij elkaar te zien en je merkte gewoon dat iedereen het toch wel een beetje moeilijk had, omdat het de laatste keer was.
Ik heb nu echt zoveel zin in de film, maar tegelijkertijd wil ik ook nog lang niet dat het helemaal voorbij is. Het is toch wel een raar idee.

Wat ik me nog wel afvraag is of Percy wel in de laatste film zit. Ik kan nergens vinden of hij officieel gecast is (A) En stiekem hoop ik dat hij toch nog even terug komt in de laatste film.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 10:38 

Ik was erbij, heb in de regen gestaan, heb in de kou op de straten van London geslapen, en heb uiteindelijk een paar van de meest indrukwekkende uren van mijn leven gehad. Ik ga nog een volledig verslag schrijven, maar ik ben nu nog te moe (heb 42 uur niet geslapen en ben nog steeds niet helemaal hersteld) om daar aan te beginnen. De foto's moeten ook nog geupload worden, en die wil ik er toch wel bij zetten.

Wij stonden trouwens helemaal vooraan tegenover het museum (dus bovenaan de trappen), en we hebben heel veel handtekeningen kunnen bemachtigen. <3

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 10:55 

BeeGee Kenobi schreef:
Ik was erbij, heb in de regen gestaan, heb in de kou op de straten van London geslapen, en heb uiteindelijk een paar van de meest indrukwekkende uren van mijn leven gehad. Ik ga nog een volledig verslag schrijven, maar ik ben nu nog te moe (heb 42 uur niet geslapen en ben nog steeds niet helemaal hersteld) om daar aan te beginnen. De foto's moeten ook nog geupload worden, en die wil ik er toch wel bij zetten.

Wij stonden trouwens helemaal vooraan tegenover het museum (dus bovenaan de trappen), en we hebben heel veel handtekeningen kunnen bemachtigen. <3

WAT ZIJ ZEGT! Ik heb in de regen gestaan, heb in de kou op Trafalgar Square twee nachten geslapen en heb zowel de worst als de best days van mijn leven meegemaakt :'). Ik schrijf ook nog echt een heel erg uitgebreid verslagje want ik heb nog zoooooooveeeeeeel te vertellen, maar dat wil ik netjes doen met foto's en eventueel filmpjes, want omg, it was totally amazing. Maar een volledig verslagje komt dus nog!

Ik stond vóór het grote scherm, bij de grote middengang dus, rechts van het scherm (voor live viewers, links ervan). Ik stond oorspronkelijk tweede rij, maar uiteindelijk ben ik op de zesde ofzo terecht gekomen want het duwen en trekken was verschrikkelijk. MAAR HET WAS HET ALLEMAAL ZO HARD WAARD!! Ik heb ook echt veel handtekeningen en veel filmpjes en omg omg, maar ik schrijf dit allemaal later netjes uit, want nu ben ik te week en te moe en ook eigenlijk nog wel veel te excited om iets coherent neer te schrijven.

It was amazing. Totally awesome.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 10:58 

Jullie zijn echt gek, my gods xD Ben wel benieuwd naar de foto's

Vond het jammer dat de live coverage op youtube dit jaar een beetje crap was. Die hosts wisten echt niks van HP en spraken constant dingen verkeerd uit of haalden namen door elkaar. En ze stelden ook echt mongole vragen die totaal niet op elkaar aan sloten.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 11:09 

Malou schreef:
Jullie zijn echt gek, my gods xD Ben wel benieuwd naar de foto's

Vond het jammer dat de live coverage op youtube dit jaar een beetje crap was. Die hosts wisten echt niks van HP en spraken constant dingen verkeerd uit of haalden namen door elkaar. En ze stelden ook echt mongole vragen die totaal niet op elkaar aan sloten.

Mee eens. Ik vond het ook jammer dat we heel veel acteurs ook helemaal niet zagen op de red carpet. Want ze hebben lang niet iedereen geïnterviewd. Wel de belangrijke acteurs, maar er waren ook veel meer interessante acteurs die ze helemaal links hebben laten liggen. Daarbij waren de hosts gewoon slecht.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar jullie verslagen van de premiere! Ik ben echt jaloers!

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 12:02 

Ik was d'r ook bij! <3 En aangezien ik min of meer hetzelfde heb mee gemaakt als BeeGee zal mijn verslag waarschijnlijk niet veel verschillen XD Ik had helaas alleen een minder goeie plek, ik stond net achter BeeGee, waardoor ik dus amper goede foto's heb kunnen nemen, dus dat was wel jammer.

MAAR HET WAS ZO EPIC! :DDDDDDDDDDD De Emoties, de mensen, het slapen in de kou op het plein, de gezelligheid en uiteindelijk de Premiere zelf! <3 Ook mijn verslag komt later, want ik ben ook helemaal kapot. Al heb ik 2 nachten volledig in coma gelegen, lijkt het wel XD

Mijn PoA boek, die ik wilde laten signeren, is helemaal naar de klote dus ik kijk zo op Bol of ik een nieuwe kan vinden. (Ze hadden in London alleen die Gouden Edities en de witte en die wil ik niet @@)

@Malou en Eva; Ik heb zelf niets mee gekregen van de presentatoren, maar ik ben verbaasd dat Edith Bowman (Spelling?) het blijkbaar zo slecht deed, want ze deed 2 dagen daarvoor de Q&A met Jason, Helen, Tom en Matt en die deed ze hartstikke goed. Sowieso kunnen ze lang niet iedereen interviewen, want d'r doen gewoon TE VEEL acteurs mee in HP. Sommigen zijn niet eens door de hoofdingang naar binnen gekomen en kwamen dus niet langs het podium.

ENOMGHETWASZOEPIC! <3333333333333333333333

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 12:54 

Jalf schreef:
@Malou en Eva; Ik heb zelf niets mee gekregen van de presentatoren, maar ik ben verbaasd dat Edith Bowman (Spelling?) het blijkbaar zo slecht deed, want ze deed 2 dagen daarvoor de Q&A met Jason, Helen, Tom en Matt en die deed ze hartstikke goed. Sowieso kunnen ze lang niet iedereen interviewen, want d'r doen gewoon TE VEEL acteurs mee in HP. Sommigen zijn niet eens door de hoofdingang naar binnen gekomen en kwamen dus niet langs het podium.

ENOMGHETWASZOEPIC! <3333333333333333333333

Dat van meer acteurs laten zien lag opzich niet alleen aan Edith (en die andere dude), maar meer ook aan de camera's. Je had drie verschillende beelden en ze lieten bij de Main Stage camera gewoon weinig acteurs zien. Al is dat mijn mening, volgens mij had niet iedereen hier problemen mee. Daarbij hebben ze gewoon ook echt minder acteurs geinterviewd dan andere jaren. Edith was trouwens wel iemand die ook namen verkeerd uitsprak. Sowieos erger ik me er aan dat iedereen Rowling verkeerd zegt. xD Al was de ergste host de dude die de voice-over deed. Hij zei gewoon dingen compleet verkeerd. Zoals Luna Lovejoy, Neville twins, Jim Broadbent best supporting actress. En soms wist hij de namen niet eens van de acteurs die in beeld waren. En hij had het steeds over de o-zo-belangrijke Love triangle die volgens hem in Deathly Hallows zit. Heel irritant dus.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 15, 2011 14:46 

Ik weet via via dat er morgen voor landelijke media ivm de release van de allerlaatste Harry Potter film een cameraploeg rondloopt om een paar reacties te krijgen van Harry Potterfans, die de film gaan kopen. Het is tussen 9 en 10 's ochtends in het winkelcentrum van Hoofddorp, bij de Blokker.

Het zou leuk zijn als er HPFers gefilmd zouden worden. Zijn er mensen die daar heen gaan?

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Keer terug naar Films
Ga naar: