BeeGee Kenobi schreef:
Ik was erbij, heb in de regen gestaan, heb in de kou op de straten van London geslapen, en heb uiteindelijk een paar van de meest indrukwekkende uren van mijn leven gehad. Ik ga nog een volledig verslag schrijven, maar ik ben nu nog te moe (heb 42 uur niet geslapen en ben nog steeds niet helemaal hersteld) om daar aan te beginnen. De foto's moeten ook nog geupload worden, en die wil ik er toch wel bij zetten.
Wij stonden trouwens helemaal vooraan tegenover het museum (dus bovenaan de trappen), en we hebben heel veel handtekeningen kunnen bemachtigen. <3
WAT ZIJ ZEGT! Ik heb in de regen gestaan, heb in de kou op Trafalgar Square twee nachten geslapen en heb zowel de worst als de best days van mijn leven meegemaakt :'). Ik schrijf ook nog echt een heel erg uitgebreid verslagje want ik heb nog zoooooooveeeeeeel te vertellen, maar dat wil ik netjes doen met foto's en eventueel filmpjes, want omg, it was totally amazing. Maar een volledig verslagje komt dus nog!
Ik stond vóór het grote scherm, bij de grote middengang dus, rechts van het scherm (voor live viewers, links ervan). Ik stond oorspronkelijk tweede rij, maar uiteindelijk ben ik op de zesde ofzo terecht gekomen want het duwen en trekken was verschrikkelijk. MAAR HET WAS HET ALLEMAAL ZO HARD WAARD!! Ik heb ook echt veel handtekeningen en veel filmpjes en omg omg, maar ik schrijf dit allemaal later netjes uit, want nu ben ik te week en te moe en ook eigenlijk nog wel veel te excited om iets coherent neer te schrijven.
It was amazing. Totally awesome.