Oscar schreef:
De leukste film vond ik HalfBloed-Prins. Waarom? Er worden zoveel geheimen onthuld (vind ik dan), er wordt een stuk duidelijk over Severus Sneep. De personages zijn ook niet zó heel erg oud (of heb ik nu de verkeerde film voor me? xD). Ik heb de laatste film nog niet gezien, misschien verandert mijn mening wel als ik hem gezien heb.
Ook vind ik de effecten van de film heel erg mooi gedaan. Sommige, nieuwe personages vind ik ook leuk om te zien hoe ze eruit zien. In de eerste films zijn het bijna dezelfde mensen. Naja, HPB dus.
Jij bent officieel de eerst persoon die de Halfbloed Prins als favo film kiest. De meeste vinden hem waardeloos. Ik vind hem persoonlijk ook niet slecht. De meeste personen vinden de film anders, hij lijkt erg on-harry potter volgens hen. Maar het boek is ook zo. Je moet altijd de vergelijking maken naar het boek. En dan pas naar de andere films. Mijn nr.1 is toch wel Orde van de Feniks. Er zit veel emotioneel gedoe in. Zoals het terug zien van Sirius. Maar ook het afscheid van Sirius. Het is verschrikkelijk einde dat geef ik toe. We krijgen ook voor de eerste keer het ministerie van toverkunst te zien en ik vind het in elke geval geslaagt.