Tweede uitslag
Jill
Alhoewel het eerste gedeelte ons wat aan Matt herinnerd, doet het tweede gedeelte van de persoonlijkheid dat niet. We denken dat het een interessante inval is omdat hij zo'n pureblood-lover is. Dus het is simpel, je bent DOOR!
Debbert
We twijfelden over Lyra. Op zich is er niet veel mis met haar, maar er was toch iets niet helemaal wat ons over de streep trok van, ja dat is een geweldig personage. En andere personages trokken ons wel over die streep. Vandaar dat ik geen goed nieuws heb. NIET DOOR.
Dine
Zoals je misschien gelezen hebt, is je personage similar aan die van Sjar en dat is puur toeval. Maar bij jou hadden we vooral hetzelfde probleem als bij Debbert. Je personage trok ons niet over de streep van dat je personage geweldig is en echt goed past. En we hebben keuzes moeten maken tussen de vele vrouwelijke sollicitaties. Vandaar dat het geen goed nieuws is. NIET DOOR.
Sjar
Jouw sollicitatie trok ons wel over de streep, ondanks dat het wat similar was met die van Dine. Ik (Catie) hoop echter wel dat je actief wordt, omdat je er een lange tijd "Ëœuit' hebt gelegen in RPG-land. Verder vind ik Pan wel een interessant personage. Daarom ben je... DOOR!
Yaraa
Ik vind Agnes heel erg schattig ^^'' Ze is een vreemde eend, iets wat we nog niet echt hebben. Zeker niet op het gedeelte dat ze dol is op Muggles en hun wereld. Ze is gewoon een interessant personage. DOOR!
Carrick_Fergus
Hoewel we nog wel mannelijke personages nodig hadden, zijn we beide niet overtuigd van je personage. We hebben al iemand die iets met kunst doet (want schrijven is ook een soort kunst) en het stoorde ons vooral dat hij eigenlijk niet is geïnteresseerd in andere mensen. En we willen wel dat de groep met elkaar in aanraking komt. We denken niet dat dat gaat lukken met Ollie. Daarom ben je NIET DOOR.
Vrouwelijk
Catie – Yui Castle (19 – >1 jaar )
Melinda – Alexandra "˜Alex' Montgomery (21 – twee maanden)
Niinza – Valerie Walsh (23 – twee weken)
Sjar - Pan Fisher (22 – een maand)
Yaraa - Agnes Thompson (21 – 2 jaar)
Mannelijk
Blijerd – Matt Davis (24 – 4 jaar)
Pottergirl – Will(iam) "˜Terrier' Sharpe (27 – komt net aan)
TheKimKommer – Gyon Pince (25 - halfjaar)
Jill – Dave Anderson (18 – paar weken)
Sollicitaties nog steeds geopend
Mannelijke personages gezocht
Eventueel nog één vrouwelijk personages, maar we zoeken sowieso 1 a 2 mannelijke personages.
Code:
[b]Naam: [/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-Paspoort::[/b] [url=link naar RPG-paspoort]Naam[/url]
[b]Naam personage::[/b]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Karakter::[/b]
[b]Uiterlijk::[/b]
[b]Opleiding/Beroep::[/b]
[b]Reden om in het Pension te blijven::[/b]
[b]Hoelang woont hij/zij al in het pension::[/b]