@ Agenia: Ik ga hem NU openen

De solli''s zijn nog open. Ik zal ook mijn personage alvast plaatsen (hoewel sommige gegevens nog ontbreken) Deze zal ik op een later moment aanvullen als mijn 'zusje' dat ook heeft gedaan
@ Alice; jij bent ook door
PersonageNaam: Chloe
Leeftijd ...
Geslacht: vrouw
Karakter:Chloe heeft een identieke tweelingzus. Hun identieke uiterlijk zorgde al in hun jongere jaren voor een hoop verwarring. Toch zijn ze elk een individu met hun eigen karakter, goede en slechte eigenschappen. Chloe is de meest uitbundige van de twee en ontfermt zich ondanks het gebrek aan leeftijdsverschil als een grote zus over haar tweelingzus.
Familie staat dan ook hoog bij haar in het vaandel, ze zal haar zusje nooit afvallen of in de steek laten. Toch zijn het zusjes en de gebruikelijke onenigheden zijn dan ook zeker op hun van toepassing. Hoewel ze in hun jongere jaren weleens mensen in de maling namen met hun uiterlijk, is Chloe daar een beetje in doorgeslagen. Ze manipuleert mensen nu ook zonder haar identieke zusje hiervoor te gebruiken. Ze flirt graag, maar houdt de touwtjes altijd zelf in handen. Een carriere als actrice is haar dan ook op het lijf geschreven. Ze gaat van pruillippen en betraande ogen binnen enkele seconden over naar een happy face. Chloe is hierdoor dan ook moeilijk in te schatten en nogal onvoorspelbaar.
Uiterlijk: Komt nog...
Rol in de groep: Chloe is diegene die buiten de gevangenis alles in werking heeft gezet. Ze is dus de handlanger.
Strafblad: Nee, maar ze zou er wel eentje moeten hebben. Chloe heeft al een aantal overtredingen en moorden op haar naam staan maar ze tot enkele jaren terug altijd goed verborgen weten te houden. Het is dan ook Chloe die in Azkaban had moeten zitten en niet haar onschuldige zus.
Overig: Klein feitje. Volgens de gegevens van het ministerie is slechts één zusje nog in leven. Het zusje dat veilig opgeborgen zit in Azkaban. Chloe zou zijn omgekomen bij een brand, of was het nu toch haar tweelingzus? In elk geval zou er nog maar één exemplaar in leven zijn.