Geplaatst: wo mei 11, 2011 12:06
Luna
Luna laat haar ogen over de wolven en mensen glijden, terwijl ze merkt dat er allerlei vragen oprijzen in hun kleine hoofdjes. Even trekt ze haar wenkbrauwen op als ze de kleine wolf hysterisch bezig ziet met een plastieken verpakking, nadat ie deze uit de broek van de tovenaar had gesleurd. 'Nou, als dat mijn kind was, kreeg ie een fikse tik.' Luna richt haar blik dan naar Ryan, die vraagt waarom ze in godsnaam de spreuk moeten ongedaan maken. 'Vertrouw me nu maar. Ga je een oude centaur wantrouwen, jongeheer?' Ze kijkt hem zwijgend aan terwijl ze even met haar ene hoef over de grond gaat zodat er een klein stofwolkje wordt gecreërd. Matt gaat ze zelfs negeren, want ze heeft al lang door dat deze persoon van het mensenras een geval apart is. *Sweetface*
Luna schraapt haar keel als die nogal droog aanvoelt en vangt de woorden op van Ti. Ti mocht ze wel, en kende ze ook al van ontmoetingen in het verleden. Oude, wijze Ti. 'Dat heb je goed opgemerkt, Ti' Antwoordt ze met een glimlach en zet dan een paar stappen achteruit. 'Ik wens jullie allemaal veel succes. Als ik jullie een tip kan geven...Misschien dat jullie me best volgen naar onze woonplaats. Misschien dat Ster daar aanwijzigingen heeft nagelaten.' Met zachte stappen loopt ze naar de tovenaar toe en geeft er een schopje tegen. 'Eerst maar deze weer op zijn voeten zetten.' Daarna kijkt ze over haar schouder, richt haar blik dan liefdevol naar Sterre en mompelt een paar onverstaanbare woorden. Ze glimlacht zwak als Sterre langzaam in de grond wegzakt, tot ze helemaal verdwenen is en er dan uiteindelijk een hele zwerm prachtige bloemen op de grond staan waar ze net in verdween. 'Rust zacht, Sterre. Waak over hen.'
|