Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 7:19 

Afbeelding

Chelsea's gezicht trekt wit weg, wanneer Vanessa zegt dat ze helemaal niet slaapt maar dood is. Nu pas valt haar oog op al het bloed dat rond het lichaam van de vrouw ligt. Waarom heeft ze dat niet eerder gezien? Ineens hoort ze van achteren een bekende stem, die zich dan op het lichaam richt. Lucas! Chelsea voelt haar benen trillen. Ze gaat zitten, maar ook dat helpt het misselijke gevoel dat op komt niet weg te halen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 23:31 

Afbeelding

Gwen schrikt op uit haar gedachten als de zon onderbroken wordt door een drietal mensen die ervoor lopen. Ze volgt met haar blik waar ze heen gaan en fronst dan. De jungle? Wie gaat er nu de jungle in? Dan komt er nog iemand langs die vervolgens ook de jungle in verdwijnt.
Ze besluit ze maar te volgen, alles was beter dan hier maar wat te zitten. Terwijl ze de laatste slok wijn achterovergooit, staat ze op en ziet ze de mensen nog net de jungle in verdwijnen. Met een snelle pas volgt ze hen.

Net als ze denkt dat ze ze kwijt is geraakt, hoort ze verderop stemmen. Opgelucht loopt ze ernaar toe en al gauw ziet ze een groepje mensen staan. Ze wilt net gaan vragen wat hier gaande is als haar blik valt op Levi. Sprakeloos kijkt ze hem aan.
Dan valt haar blik op het mes in zijn handen en vlak daarna ziet ze verderop iemand liggen. Haar blik gaat van Crystal naar Levi. Had hij dit gedaan?

"ËœLevi..?' Zegt ze dan voorzichtig als ze haar stem weer gevonden heeft.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 23:50 

Afbeelding

Chelsea schijnt het allemaal een beetje teveel te vinden, en gaat zitten. Levi voelt zichzelf ook een beetje onstabiel worden op zijn benen. Hij wilt net een goed plekje zoeken om even te zitten - of desnoods een boom om tegenaan te leunen. Maar elk spotje lijkt wel bebloed te zijn, en hij wilt niets verkeerd doen, gezien de omstandigheden. Je weet wel, dat hij gevonden is met het freakin' moordwapen.

En dan hoort Levi een al-te-bekende stem zijn naam, op een weifelende manier uitspreken. Hij durft zich haast niet om te draaien. Nope, zij kan het niet zijn. Gwen kan onmogelijk zo psycho zijn om hem helemaal naar Isla de Nome te volgen. Dat soort rare ex-vriendinnetjes bestaan alleen in films - en het loopt nooit goed af. De jongen wordt altijd omver gehakt met een bijl, terwijl het meisje in kwestie hem met gestoorde ogen aankijkt. En dit is geen film - dat weet Levi zeker. Geen camera's, geen lichten, niks. Dus: het kan Gwen niet zijn.

Langzaam - HEEL langzaam - draait hij zich om. Waarschijnlijk staat daar een compleet onbekend meisje, met de stem van Gwen. Of zo. Maar als hij eenmaal oog in oog staat met de persoon, staart Levi haar met grote ogen aan. "Dit KUN je niet menen," komt het ontzet uit zijn mond. FDHRUTJSFSHGH!! Hij is toch weggegaan? Hoe kan iemand zo slecht zijn in het opvangen van hints? Oh dear god, dadelijk is zij degene die hem en Myrna een flinke dreun verkocht heeft! Als wraak D: Levi trekt een beetje wit weg. Jep, zijn gestoorde ex-vriendinnetje heeft hem gevolgd naar een vakantie-eiland.

Hij schraapt zijn keel, en probeert zo manhaftig te klinken als hij maar kan. "Wat doe jij hier?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di apr 05, 2011 23:22 

Afbeelding

Gwen wordt nog wat onzekerder als Levi zich omdraait en ze zijn eerste "Ëœbegroeting' hoort. Ze slikt even en kijkt hem afwachtend aan. Dan vraagt hij waarom ze hier is. Nou, dat is toch wel duidelijk, niet? Ze is hier voor hem. Hij heeft haar gewoon achtergelaten, terwijl ze echt bezig waren met iets op te bouwen. Terwijl hun gevoelens voor elkaar op een hoogtepunt waren.

Ze haalt even diep adem en herpakt zichzelf dan. Ze denkt even na wat ze moet antwoorden op zijn vraag. Die zij overigens beter aan hem zou kunnen stellen, want ja, wat doet hij hier al 11 maanden?! Is hij bij een of andere rare sekte gegaan? Haar blik gaat weer naar het mes.

"ËœIk.. ehh.. Ik ben hier op vakantie.' Zegt de dan zo overtuigend mogelijk, "ËœEn jij? En wat is de bedoeling van dit gebeuren hierzo in de jungle? Is dit waar jij je tegenwoordig mee bezig houdt?' Ze kan het niet laten om het laatste toch een beetje verwijtend te zeggen.

Eigenlijk had ze gehoopt dat deze ontmoeting zoveel anders zou gaan: Levi die haar om de hals vliegt, zegt dat het hem zo spijt en haar dan kust.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di apr 05, 2011 23:30 

Afbeelding

Levi trekt zijn wenkbrauwen hoog op, als Gwen beweert op vakantie te zijn. Wat toevallig. Dit betekent natuurlijk dat hij vanaf nu altijd alle ramen moet sluiten in zijn hotelkamer, de deur permanent op slot moet houden, en altijd op zijn hoede moet zijn. Dadelijk valt ze hem aan. En ja hoor, de verwijting is duidelijk te horen in haar laatste zin.

"Yeah, de laatste tijd hou ik me bezig met het neersteken van complete vreemdelingen," zegt hij sarcastisch. Na een paar tellen stilte, kijkt Levi droogjes naar Altair en de rest. "Dat was sarcasme," voegt hij eraan toe. "Laat dat duidelijk zijn."

Ietwat ongemakkelijk kijkt Levi dan om zich heen. Ja, wat nu? Is er í¼berhaupt wel politie op dit eiland? Myrna moet het allemaal weten! "Erh- Gwen, we zijn even bezig nu. Waarom ga je niet lekker socializen met andere mensen? Het zit hier vast vol met leuke jongens," voegt hij er dan terloops aan toe. Want Gwen moet zijn hint goed begrijpen: Levi heeft geen intenties om terug te keren naar Gwen en haar relatie-gedoe. En daarnaast, hij weet op dit moment niet of hij in de gevangenis wordt gegooid voor een moord die hij niet gepleegd heeft, dus hij is heel even bezig.

"Myrna? Wat moet ik nu doen? Wat gebeurt er nu?" Levi heeft zich alweer omgedraaid en kijkt met vragende oogjes naar Myrna - gemixt met bezorgdheid, wat zij ziet er ook niet meer 100% uit. En hij let niet meer op Gwen.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 10:37 

Afbeelding

Okay. Okay. Okay. Alles werd een beetje te veel voor Myrna en ze wrijft een nerveuze hand over haar voorhoofd heen. Haar rechtervoet beweegt nogal snel op en neer, terwijl ze alle chaos op een rijtje probeert te zetten. 1. Dode vrouw. 2. Levi met een mes. 3. Paniek heerst bij alle mensen. 4. Een nieuwe gast die Levi blijkbaar kent komt opeens uit het niets even binnenvallen?
Levi slaat een zeurderig toontje aan richting Myrna en ze kijkt een aantal keer op en neer van hem naar Gwen.

"Wie ben jij? Het is wel toevallig dat je eventjes hier binnen komt vallen, net nadat de brug is ingestort en er een vrouw DOOD is! Ik heb je hier nog nooit gezien en ik ken IEDEREEN." Zegt ze allemaal op een heel hoog toontje, terwijl ze een aantal stappen verder weg van 'Gwen' zet.

Ze denkt verder na over wat er nu moet gebeuren. "Okay, er zal geen hulp kunnen komen vanaf Jamaica, want de brug is verdomme ingestort. We moeten in ieder geval in drietallen blijven nu."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 22:22 

Afbeelding
Altair Forbes

Altair kijkt sceptisch naar Levi, die zich nu pas schijnt te realiseren wat er aan de hand is met de dode vrouw. Schijnt. Sommige mensen zijn goede acteurs. Er komen meer mensen bij, maar Altair wendt zijn blik niet af van Levi en Myrna. Die laatste is nu ook wakker geworden en ook in een 'gepaste staat' van paniek.

Datzelfde moment komt er een joch van nauwelijks 20 aanzetten die pretendeert dat hij ook maar iets hiervan afweet. "Amateurisme zal hier niet van pas komen," snauwt Altair hem toe, hoewel hij ook niet zeker weet of hij er wel bij betrokken wil worden, als Levi hem vraagt wat er nu gebeurt.
Het is a) te veel moeite en b) niet de reden dat Altair hier is. Vooral omdat het enorm counterproductive voor hem zal zijn om de dochter van de hotelmanager en mogelijke moordverdachte te verdedigen terwijl het juist de bedoeling is om haar naam door het slijk te halen.

"Duly noted," zegt Altair op Levi's sarcastische opmerking, terwijl hij voor zichzelf alle feiten op een rijtje zet en ondertussen verwerkt wat Myrna allemaal zegt, inclusief haar verbale aanval op een nieuwe gast die blijkbaar Gwen heet.

"Wellicht is het een idee dat jij, als een van de twee moordverdachten hier, geen bevelen uit gaat delen, Myrna," zegt Altair. Hij pauzeert even voor effect. "Daarnaast maakt het je alleen maar verdachter als je de schuld zomaar op anderen af probeert te schuiven - Gwen is niet bij een lijk gevonden, jij wel." Nog een pauze.

"Aangezien er geen Magical Law Enforcement aanwezig is op Isla de Nome, raad ik aan dat de hotelbeveiliging jullie tijdelijk in hechtenis neemt terwijl iemand" - misschien dat joch dat graag detective speelt - "hier de plaats delict afzet en voor de rest met rust laat totdat de experts vanuit Jamaica kunnen overkomen."

were mine.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 9:41 

Afbeelding

Altair begint opeens Myrna te beschuldigen en de manier waarop hij even 'verzint' om haar op te sluiten in haar eigen hotel staat haar niet aan. Haar boosheid begint te borrelen. Wat een kl**tzak. Eigenlijk wil ze hem een enorme vuist verkopen, maar ze heeft geen zin om aangeklaagd te worden, vooral niet door iemand die een advocaat is.

"Ik woon al jaren op dit eiland; er is geen reden om mij te verdenken. Ik ken dit meisje amper en ik heb geen crimineel record. Er is geen enkel bewijs dat ik ook maar enigsinds gelinkt kan worden aan deze moord. Denk je nou echt dat mijn eigen hotelbeveiliging mij op gaat sluiten? Dan kan je lang wachten mijnheer Altair. Oh en je mag je spullen dan ook meteen pakken en een plekje op het strand gaan vinden, want in mijn hotel verblijf je niet." brult ze dan tegen hem met een heel boos hoofd.

grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:44 

Afbeelding
Altair Forbes

Altair kijkt kalmpjes toe hoe Myrna steeds bozer wordt, tot het punt dat ze praktisch tegen hem staat te brullen. Het is niet de eerste keer dat mensen tegen hem schreeuwen, dus Altair heeft geen moeite om zijn kalmte te bewaren. En als Myrna hem zomaar het hotel uitgooit? Nou, meer slechte publiciteit voor het hotel, want Altair gaat daar zeker stennis over schoppen.

"De redenen die jij noemt die zouden moeten aangeven dat jij niet onder verdenking staat - dat je hier al jaren woont, geen criminal record hebt, etcetera, vallen in het niet naast het feit dat jij naast het lijk gevonden bent, en dus inderdaad een mogelijke verdachte bent. Wil jij suggereren om hiermee niets te doen?" zegt hij met een opgetrokken wenkbrauw.

"Hotel de Plaza is nu dan wel eigendom van de Clarkes, maar dat betekent niet dat hier geen wetten gelden en dat houdt in dat je niet zomaar weg kan lopen van een plaats delict alsof er niets aan de hand is. Als nu de regels niet gevolgd worden, Myrna, zie je er verdacht uit als uiteindelijk de experts uit Jamaica overkomen.

Verder kan jij mij best je hotel uitgooien, maar ik zou je aanraden om dat te heroverwegen. Ik ben immers slechts een bezorgde gast die alleen maar probeert om in deze vervelende situatie hulp te bieden."
Hoe denk dat je dit er uit zal zien tegenover je andere gasten? is duidelijk geí¯mpliceerd.

were mine.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:46 

Afbeelding

Gwen slikt even als Levi zich weer van haar wegdraait en haar negeert.
Voordat ze ook maar iets kan zeggen, begint Myrna haar beschuldigend te ondervragen. Die Myrna is wel heel erg vol van zichzelf. Blijkbaar vindt Altair dit ook en die zet haar dan ook terug op haar plaats. En daarbij, Levi zal die moord niet gepleegd hebben, toch? Dus dat móet Myrna dan wel hebben gedaan. Het is ook wel allemaal erg toevallig dat zij hier al jaren woont, het hotel bezit en dat er nu een moord is en de brug toevallig eerder vandaag in is gestort.

"˜Ik ben toevallig eerder vandaag hier aangekomen om een weekje vakantie te hebben,' begint ze dan tegen Myrna, "˜Dat jullie het hier zo slecht geregeld hebben dat de brug instort –ik had overigens wel dood kunnen zijn- en dat er hier in de jungle een lijk ligt, kan niet op mij afgeschoven worden. Overigens, heb ik geen crimineel record, dit kan Levi bevestigen.' Ze kijkt even naar Levi. Het moet niet veel gekker worden, nu wordt ze ook nog eens beschuldigd voor een moord.

Ze gaat wat dichter bij Altair staan en gaat dan verder waar hij gestopt is. "ËœDaarbij is er misschien geen bewijs dat je het niet gedaan hebt, maar het komt natuurlijk wel allemaal erg goed uit voor jou. De brug ingestort, jij beheert het hotel hier. Straks komen we er nog achter dat de brug expres is ingestort.'

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 11:03 

Afbeelding

Myrna luistert maar half naar wat Altair en Gwen te zeggen hebben. Wie denken deze mensen wel niet dat ze zijn? Myrna die mensen heeft vermoord? Ja dan is de wereld al helemaal gek.

"Er is geen enkel bindend bewijs aan mij, enkel aan Levi die met een mes in zijn handen is gevonden. Het lijkt me zeer sterk dat ik mezelf knock-out heb geslagen en overigens ook dat Levi zichzelf knock-out heeft geslagen met een mes in zijn handen. Ik weet in ieder geval zeker dat wij het niet hebben gedaan, aangezien het geschreeuw al te horen was voordat wij de jungle in gingen. Oh en heb ik er al bij gezegd dat we cameras hebben over het gehele terrein? Het zal aantonen dat wij niet in het bezit waren van een wapen en het zal ook ons gesprek over geschreeuw uit de jungle laten zien. Kom op. Zelfs al zou Magical Law Enforcement op dit eiland zijn, mogen ze mij niet arresteren, omdat er geen enkel motief of bindend bewijs is." Vertelt ze aan een stuk door tegen Altair en Gwen. "Dus pak alletwee je spullen maar, immediately. Ik signaleer hotel beveiliging en neem jullie in custody. Want voor mij klinken JULLIE juist heel verdacht. Mevrouw het stalkertje." bijt ze richting Gwen.

Ze pakt haar wand en stuurt een aantal rode vonken de lucht in. Zo.

grey.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 18:14 

Afbeelding

Chelsea hoort al het gepraat heen en weer aan. Ze voelt zich er niet zo prettig aan. De wijze man denkt alles beter te weten en wil meteen Levi en Myrna op gaan sluiten. En dan begint de discussie. Even wil ze haar oren tegen het vele lawaai dicht drukken, maar ze heeft een beter idee.

"OPHOUDEN!" Ze kijkt ongemakkelijk naar het discussierende groepje, "Het zal er niet beter van worden."

Misschien heeft ze te veel gezegd? Nee, vindt Chelsea.

"Gaat het niet zo als in de televisieseries? Niemand wordt opgesloten tot er bewijs is?" Ze kijkt vragend naar Lucas. Hij weet alles!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 20:54 

Afbeelding

Oh my god. De situatie gaat van kwaad naar erger. Altair suggereert dat Levi en Myrna de moord hebben gepleegd, en Gwen vindt ook dat Myrna het gedaan heeft, waarbij ze impliceert dat Myrna expres de brug heeft laten instorten of iets dergelijks. Levi zou alles wat hij heeft ervoor over hebben om buiten dit alles te staan. Dan zou hij op de barbeque zijn, en later iets horen over een lijk in de jungle. En hij zou er met de andere bewoners over gepraat hebben, tot het onderwerp uitstierf. Maar nee, in plaats daarvan is hij een verdachte. Geweldig.

"Alright, laten we allemaal rustig blijven," probeert Levi de boel te sussen, voor zover dat mogelijk is. "Zullen we eerst een head count doen, om te kijken of alle ingeschreven bewoners er nog zijn? Want hoewel mijn woord weinig betekent nu, kan ik met 100% zekerheid zeggen dat Myrna en ikzelf enkel slachtoffers zijn hierin. En ik betwijfel of Gwen dit gedaan zou hebben," voegt hij er dan nonchalant aan toe, zonder haar aan te kijken. "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, niet waar, Altair?" Hij knikt daarbij kort naar Chelsea, aangezien zij dit net ook zei.

"En Myrns, het is vast niet nodig om mensen het hotel uit te trappen. Zeker niet onder de omstandigheden. Waar zouden ze moeten slapen? De jungle?" Levi haalt zijn schouders op. "We kunnen nergens heen. Niemand kan ergens heen. De waarheid komt vanzelf wel boven water. Dus kan iedereen even kalmeren?"

Dus. Ja. En Levi wilt HEEL graag naar zijn hotelkamer om een douche te nemen.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 22:33 

Afbeelding

Aaaargh, waarom luistert er niemand naar hem?! Hij had KENNIS! Maar nee, meneer-ik-ben-advocaat-dus-ik-weet-het-beter moet weer bossy over iedereen doen. Als hij ook nog een snauw krijgt, klemt hij woest zijn kaken op elkaar. Hij wil wat zeggen, maar hij voelt dat hij nu zo erg zou stotteren dat hij zichzelf alleen maar voor gek zou zetten.
Lucas kijkt gefrustreerd rond. Zijn blik valt op Chelsea, die lijkbleek op de grond zakt.
Terwijl er een heftige discussie ontstaat tussen moordverdachte Levi, zijn blijkbaar stalkerige exvriendinnetje, Myrna de hotelvrouw, en - uiteraard - meneer Altair 'superego' Forbes, begint Lucas meer lint tevoorschijn te toveren.
De emoties lopen steeds hoger op en niemand let meer op het lijk van Christal.
Lucas schetst met zijn staf een vierkant in de lucht en een wit kleed verschijnt. Langzaam laat Lucas het over Christals lichaam zakken. Zo ligt ze er tenminste niet meer zo open en bloot bij. Bovendien, de geur van haar bloed zou wilde dieren kunnen aantrekken, which wouldn't be a pretty sight.
De discussie heeft ondertussen zijn hoogtepunt bereikt en Lucas vangt de blik van Chelsea, vlak voor ze een einde maakt aan het luidruchtige geruzie.
Na Levi's woorden knikt Lucas.
"Chelsea en Levi hebben gelijk. We hebben ons te houden aan het onschuldvermoeden; Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat. En aangezien er een moordenaar rondloopt op het eiland, lijkt het me verstandig dat er niemand vannacht buiten slaapt."
Lucas zwijgt. Hij staat een beetje versteld van zichzelf, dat hij zo bazig had gesproken. Hij besluit het verder aan Altair en Myrna over te laten, ze vechten het maar uit.
Hij loopt naar Chelsea, die nog steeds bleek ziet.
"Als ik jou was, zou ik zometeen in het hotel vragen of ze een kopje valeriaanthee voor je willen zitten. Dat werk ontspannend en stress-bestrijdend en volgens mij heb je wel een beetje stress."
Onzeker kijkt hij naar haar.
"A-als je w-wilt natuurlijk...", stottert hij.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 9:07 

Afbeelding

Vanessa is al een poosje gestopt met het hysterisch stuiteren om de hele situatie. Stilletjes volgt ze de discussies en verwijten. Haar blik schiet van de een naar de ander, terwijl ze al het bloed probeert te negeren. Ze kijkt eventjes met grote oogjes van de nieuwe Gwen naar Levi en richt zich vervolgens op Altair en Myrna. Meh, ze wil hier weg.

Ze blijft diep adem halen terwijl ze Lucas zo goed mogelijk vermijdt - aangezien die met het lijk bezig is en dat is like heel eng vies.

"Ik denk ook niet dat het nodig is om iedereen hiervan op de hoogte te stellen. Er is nog steeds genoeg paniek over het instorten van de brug." mompelt ze uiteindlijk na haar hele lange stilte. En misschien voor het eerst eens een keer niet-hysterisch. "Alhoewel iedereen wel op de hoogte moet zijn van het gevaar.." aarzelt ze dan. Ze heeft het gevoel alsof ze elk moment besprongen kan worden door een enge moordenaar. "Maar het zou alleen maar nog meer onrust, verwijten, wantrouwen en paniek veroorzaken - toch?"
Kunnen we nu weg? =(

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: