Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Professor

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 11:52 

Poging 2. ^^

Over Jezelf:
Naam: Niinza of Nina.
Leeftijd: Bijna 17.
Paspoort: Klik ïÂÅ 

Personage
Naam: Jake Butler.
Leeftijd: 17.
Geslacht: Mannelijk.
Afdeling: Hufflepuff.

Karakter: Jake is een beetje stil. Als hij in een grote groep is, komt hij meestal een stil over. Het is niet per se dat hij heel erg verlegen is, maar hij weet soms niet wat hij moet zeggen and he doesn't talk when he doesn't have to. Daarom zul je hem wel bij een groep zien, maar niet als haantje de voorste het grootste woord hebben.
Verder is Jake wel nieuwsgierig en wil hij wel nieuwe dingen ontdekken. Hij kon nooit wat aannemen, hij moet altijd weten hoe het in elkaar zit. Dat kan soms best irritant zijn.
Jake heeft een erg droog gevoel voor humor, dat vaak niet gedeeld wordt.
Uiterlijk: Jake heeft donkerblond haar, dat hij met de juiste spreuk wel goed in model kan krijgen. Hij heeft blauwgrijze ogen en is iets langer dan 185 centimeter. Hij draagt niet vaak Dreuzelkleding en is meestal gekleed in een gewaad of zijn schooluniform.
Waarom gaat hij/zij mee?: Hij is nieuwsgierig naar het Mansion.

Overig:

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 12:16 

Over Jezelf:
Naam: Esther
Leeftijd: 19
Paspoort: Klikkie!

Personage
Naam: Percy Lewis
Leeftijd: 13
Geslacht: M
Afdeling: Griffoendor

Karakter: Percy is... een wandelende ramp. Waar de meeste mensen eerst denken en dan pas doen, is dat bij Percy precies andersom. Voordat hij beseft wat hij aan het doen is, is het allang weer gebeurd: Percy loopt in zeven sloten tegelijk en neemt daarbij vaak ook medestudenten mee. Hij zit dan ook dikwijls in de problemen, en dat neemt niet iedereen hem in dank af. Maar het is nooit Percy's bedoeling dat dit soort dingen gebeuren! Hij is alleen een beetje een sukkeltje, het prototype van een onhandig onderdeurtje dat zichzelf vaak per ongeluk verwondt. Ondanks al deze onhandigheid, is Percy best een lieve en gevoelige jongen. Trap je hem op zijn teentjes, dan zal hij beledigingen naar je splutteren. Percy is heel eng namelijk, lol.

Op school is Percy een middenmoter: geen topstudent, maar ook geen flopstudent. Hij zwerkbalt graag, want vliegen is awesome, en hij is een absolute ramp in Toverdranken – hij heeft ingredií«nten er al bijgegooid zodra hij de naam van zo'n ingredií«nt meent te herkennen in het recept, en dat resulteert nogal vaak in ontploffingen midden in zijn gezicht.

Uiterlijk: Percy is klein, iel – het verbaast mensen vaak dat hij niet wegwaait, en Percy verbaast zich daar zelf eigenlijk ook over, met zijn geluk – en heeft de beschikking over een klerenkast met kleding die aanvankelijk prachtig chique was, maar inmiddels versierd is met de nodige slijtageplekken en brandplekken. Verder heeft Percy grijsblauwe ogen en een woeste zwarte haardos op zijn hoofd.
Waarom gaat hij/zij mee?: Om te bewijzen dat hij ook wel eens een keertje géén wandelende ramp kan zijn.
Overig: HM yay? =D

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 8:57 

Sollicitatie teruggetrokken, bij nader inzien toch geen tijd om in verschillende RPG's mee te doen!

Laatst bijgewerkt door Indian Violet op do maart 24, 2011 15:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 16:41 

Over Jezelf:
Naam: Melinda
Leeftijd: 16
Paspoort: Hierzo ^^

Personage
Naam: Ian McKoard
Leeftijd: 17
Geslacht: Mannelijk
Afdeling: Hufflepuff

Karakter:
Ian is een echte dramaqueen. Hij maakt overal de grootste problemen van, ook al gaat het vaak maar om een klein incident.
Mode is zijn leven. Hij kan niet zonder een uitgepuilde kledingkast leven. Een leven zonder kleren is voor hem niets meer dan leven in een lege kast. Andermans kleding beoordeling doet hij ook met plezier. Als iemand hem er om vraagt, wil hij je graag helpen.
Nieuwsgierig is hij ook zeker. Geen tripje kan zonder hem beginnen, geen zoektocht mag zonder hem starten.
Al met al dus een dramaqueen, modefreak, behulpzaam en nieuwsgierig iemand.

Uiterlijk:
Ian is een kleine jongeman van ongeveer rond de 1.75m. Hij heeft zwart, halflang haar tot net iets boven de oren. Er zit altijd een lading gel in, want het moet altijd in model zitten. Als er een hand door heen gaat van iemand anders, moet er meteen een spiegel komen om het weer te fiksen. Ook met de kleding gaat het zo. Uren zit hij voor zijn kast te staren wat hij nu eens zal aantrekken. Zelfs met het aantrekken van een t-shirt onder zijn gewaad is hij al uren bezig voor hij het juiste t-shirt heeft gevonden.

Waarom gaat hij/zij mee?: Hij is nieuwsgierig naar wat hij in dat huis zal gaan beleven. Geen tripje kan zonder hem beginnen!
Overig: He's totally gay!

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 14:31 

Met spijt in het hart moet ik mij afmelden. Ik heb er gewoon écht geen tijd voor :(

Enjoy! En laat HM bestaan! Dan ben ik blij :)

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 22:18 

Ik vrees dat ik ook ga stoppen met de RPG. Het is ook niet leuk voor de andere RPGers om zo lang op een post te moeten wachten en ik ben er laatste tijd ook helemaal niet meer mee bezig. Toen ik me aanmeldde voor HM was ik vastbesloten actief te posten, maar het heeft niet meer dezelfde charme als vroeger... Het spijt me ):

will hold

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 22:48 

Ah, wat voor nut heeft het nog dat iedereen hier zich begint af te melden.
We weten toch dat HM aan het uitbloeden is.
Dus waarom niet gewoon in mooiheid allemaal samen blijven als rolspeler en wachten tot HM wordt gesloten.

Blijven we allemaal toch samen de HM vriendjes. ^^

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: