Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 9:31 

Afbeelding

Alex haar hoofd gaat met een geí«rgerde beweging richting Yui. Wie zegt dat ze het eten alleen maar haalt voor Matt? Ze heeft zelf immers ook honger. Ze zucht eens diep om het allemaal nog dramatischer te laten lijken.

"Als Matt zegt dat er geen eten is, is er geen eten. Dus er is ook geen eten om vanavond op te gaan eten. Op een lege maag slapen is vrijwel onmogelijk." Ze neemt even pauze, "Daarnaast heb ik ook dringend nieuwe kleren nodig. Mijn garderobe begint al te verouderen."

Alex rolt kort met haar ogen en kijkt dan de rest weer aan, hopend dat er iemand mee gaat, die niet op haar zenuwen werkt. Ze kan heus wel lief zijn, hoor. Dus, wie gaat er mee?

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 10:07 

Afbeelding

Yui rolt met haar ogen. Yui houdt net van dramaqueens. Niet op deze manier. En ze houdt niet van mensen die beweren dat hun garderobe aan het verouderen is.

"Als Matt zegt dat er geen eten is," ze kijkt even naar Matt, "Niets persoonlijks," dan kijkt ze weer naar Alex, "Dan betekent dat er niets is wat hij wilt eten. Ik kom net uit de keuken en er stond nog genoeg in de koelkast voor twee dagen."

Ze neemt ngo een slok cola.

"Nog belangrijker dan dat. Je gaat hier nooit hongerig naar bed toe, want als er iets is waar we allemaal goed in zijn, is het pizza bestellen of ander eten bestellen. Dus maak je maar geen zorgen over die lege maag," zegt ze dan zoetjes.

Voor Yui is het een wonder dat er uberhaupt wel eten is in het huis. Er zijn dagen geweest dat ze een hele week achter elkaar eten bestelden en dan moesten ze nog drinken erbij bestellen ook. En daarna was ze een week ziek geweest. Lang leve fastfood. Not.

BOEM.

Een harde knal in de keuken en Yui kijkt om. Ze kijkt even naar Matt, maarz e gokt echt dat Rodney niet in de keuken is. Ze staat op en duwt de keukendeur open. Er staan verschillende tassen... met boodschappen. En er ligt een briefje op tafel. Snel leest ze het en grinnikt. Dan loopt ze de keuken uit.

"De huisbaas verontschuldigt zich voor het ongelukje met het eten en ter vergoeding heeft hij boodschappen gehaald. Geen idee welk ongelukje hij bedoelt, maar ik klaag niet."

Met een korte beweging van haar wand beginnen de spullen uit de tassen te zweven en zichzelf op hun plek te zetten. Yui denkt er overigens niet eens aan om wat te voor Matt te pakken.

OOC:: *hoopt stiekem dat dit Rodney wakker maakt*

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 10:50 

Dave Anderson
Is er iemand zo lief om voor mij een banner te maken?

Dave strekt zich uit en kijkt boos naar beneden toe. Wie moet er nu weer voor zoveel kabaal zorgen dat hij wakker wordt? Hij kijkt naar zijn wekker toe en haalt zijn schouders op. Weer te laat voor zijn werk. Ach, ze kunnen vast wel zonder hem. Die laatste paar uurtjes zijn het ook niet meer waard om te komen. Hij doet snel wat kleding aan en loopt naar beneden toe, maar kan zo snel niet ontdekken waar dat stomme geluid vandaan kwam. Hij haalt zijn schouders op, hij heeft ook geen zin om op onderzoek te gaan, daarvoor moet hij bewegen. Hij loopt naar de woonkamer toe en laat zich daar ergens op een stoel neerploffen. "Goede morgen," mompelt hij, zich totaal niet de moeite nemend dat het inmiddels alweer bijna etenstijd is en dan bedoelen we niet het ontbijt natuurlijk.

"Is er nog iets te drinken?" vraagt Dave, al bedoeld hij dus eigenlijk. Wie haalt er drinken voor hem.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:24 

Afbeelding

Alex haar blik gaat naar Dave die zijn hoofd ook laat zien. Gelukkig is hij vriendelijker dan Matt, aangezien hij er netjes om vraagt en niet direct oppert of iemand het voor hem gaat halen.

"Er zal vast nog wel iets in de koelkast staan." Er is tenslotte net een tas met boodschappen gearriveerd. Yui is de eerste die zich er om bekommert, dus blijft Alex maar zitten.

"Weet je. Als ik nou eens drinken voor je haal, ga jij dan mee naar de winkel?" Er verschijnt een speelse glimlach rond haar lippen. Als Dave mee gaat, kan hij ook mooi alle tassen dragen.

Laatst bijgewerkt door Melinda op za feb 05, 2011 20:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:48 

Afbeelding

Als Alex er dan nog een schepje bovenop doet staat er vuur in Pan's ogen. Altijd met haar perfecte haar en hakjes en poefjurkjes. Ugh. Pan moest er bijna van kotsen. Ze had echt een hekel aan dat wijf. Valerie geeft tenminste fatsoenlijk antwoord en Pan steekt haar duim op als goedkeuring.
Ze blijft rebels aan de fles zuipen terwijl ze het gesprek volgt. Matt begint te zeuren over eten en de supermarkt, Alex blijft irritant doen en Yui ondervindt een nieuwe voorraad eten.
Als Pan klaar is met drinken mikt ze de lege fles bam op Alex haar hoofd.

"Ohjee, het ontglipte zomaar mijn hand!" zegt ze compleet sarcastisch.

Dan draait ze zich prompt om om de trap op te lopen en zich te gaan kalmeren onder de douche.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op zo feb 06, 2011 20:31, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:41 

@Melinda: Je maakt wel heel veel fouten in werkwoord vervoeging ;_;
GearriveerD (als in: Gearriveerde boodschappen)

Afbeelding

"Mijn wand," zegt Matt met een zucht, "ligt in mijn kamer. Ik wil dus wel magic gebruiken, maar dat kan op dit moment niet. Tenzij iemand hem voor mij ophaalt en dan mag die persoon inderdaad gelijk doorlopen naar de supermarkt. Maaltijdsalades zijn voor konijnen dus die eet ik niet."

Tevreden aait hij Dragon. Hij hield al van dat beest sinds hij zijn eerste stap zette in het pension. Gezien het beest nu op zijn schoot ligt, gaat Matt ervan uit dat de liefde wederzijds is.

En dan... BOEM! Een harde klap in de keuken. Dragon is het niet eens met de hoeveelheid geluid die er geproduceerd wordt en zet gelijk al zijn nagels in Matt's benen. "AUW!" Hij kijkt naar zijn broek en ziet dat er enkele rode vlekjes in zitten, op de plekken waar Dragon zijn nagels in zijn vel geboord heeft.

Ook is er een hels kabaal op de bovenverdieping. Rodney had zijn kans gezien om zich van het bureau af te gooien. Waarschijnlijk was zijn kooi nu open gevlogen en probeerde Rodney zich nu de muur in te boren. Matt springt op van zijn stoel en stormt naar de keuken. "YUI! ZORG DAT DIE UIL ZICH STIL HOUDT!"

Zodra Matt de hoeveelheid boodschappen ziet, kalmeert hij en loopt hij naar de koelkast. Tevreden kijkt hij naar alle spullen die er staan en hij pakt er wat drinken uit.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:07 

Afbeelding

Valerie kijkt naar Matt, die met de kat op schoot deze of gene commandeert om wat koffie voor hem te halen. Valerie lacht zachtjes. Wat een ego heeft die man toch ook. Ondertussen komt Agnes ook het pension binnen, die met hoge nood naar de toiletten doorvlucht. Van het rustige moment dat ze enkel met Gyon en Yui in de kamer zat is niets meer over. Yui en Alex komen een beetje in een gesprek terecht over Matt en zijn behoeftes naar voedsel. Er klinkt opeens een harde knal en nadat Yui heeft gekeken deelt ze mee dat de huisbaas een foutje heeft gemaakt maar dat het nu allemaal in orde is. Dave komt ook binnen en Valerie glimlacht hem even toe als begroeting.

Valerie kijkt naar Pan, als die een fles naar Alex' hoofd gooit. Valerie doet haar mond open om er iets van te zeggen, maar sluit die dan weer. Want het is stiekem best grappig. Valerie kijkt naar de anderen.
"Dus..."
Ze lacht zachtjes.

OOC: Lame, maar moet er even weer inkomen. ^^"

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:30 

Afbeelding
Agnes Thompson

Wat verbaast luistert Agnes naar de verbale 'gevecht' tussen Yui en Alex. Aan de ene kant geeft ze Yui gelijk als die, in andere woorden, opmerkt dat Alex haarzelf nogal tegenspreekt. Afwezig duwt ze steeds een dvd in haar tas die, door het gebrek aan organisatie, er steeds uitglijdt en ze dus eigenlijk in feite dezelfde steeds in haar tas schuift. Maar aan de andere kant, kleren betekende waarschijnlijk wel wat voor Alex. Zij ging in ieder geval geen kant kiezen en ze verbaasde zich er nog steeds over hoe Matt zijn wand in zijn kamer had kunnen laten liggen. Die van haarzelf stak in haar achterzak, zodat ze hem altijd bij de hand had. Er klinkt dan een harde knal waardoor Agnes een klein, onopvallend, gilletje slaakte van schrik. Idioti!

Haar hand lag op haar hart om dat ding tot kalmte te manen. Ze kijkt op als Yui weer van de keuken in de woonkamer verschijnt.
"De subtiliteit van die man is gewoon... verbluffend," merkt Agnes op als het dus blijkt dat het de huisbaas was. Het gevolg van de 'ontploffing' is dat er boven een hels kabaal is. Hoogstwaarschijnlijk Rodney en Pan gooit ineens een fles leeg over Alex. Ergens besefde Agnes dat ze hier liever geen getuige van wilde zijn en propt in één keer alle dvd's in haar tas en glipt richting de keuken. Ze hoort nog net Matt schreeuwen. Waarom had iedereen hier een ochtendhumeur?

"Yui? Offer jezelf niet op aan die uil. Je haar zit net zo leuk," bemoeite Agnes zich ermee. En trouwens, het was Matt zijn uil.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:28 

Afbeelding

Yui is bezig met de booschappen, althans haar wand is ermee bezig. Plotseling stormt Matt de keuken in en schreeuwt dat ze die uil stil moet houden. Met opgetrokken wenkbrauw kijkt ze hem aan. Ze zou bijna zweren dat Rodney haar uil is geworden. Als Matt dan gewoon naar de koelkast loopt en er drinken uit pakt schud ze haar hoofd. Agnes bemoeit zich ermee en Yui kan een zachte lach niet onderdrukken.

"Agnes heeft wel een punt Matt..." zegt ze dan met een geamuseerde glimlach.

De laatste boodschappen ruimen zichzelf op en van boven komen rare geluiden. Toch kan Yui het niet over haar hart krijgen om dat arme beestje zichzelf te laten vermoorden. Ze haalt even een hand door haar haren en kijkt Agnes aan.

"Ik ben echt veels te goed voor hem... Als ik binnen een halfuur niet terug ben, kom je me dan redden?" zegt ze met een knipoog.

Ze pakt Matt hij zijn bovenarm en zonder te vragen of hij meewilt, sleurt ze hem mee naar boven toe. Ze duwt zijn slaapkamerdeur open en duwt hem als eerste naar binnen.

"Rodney?" vragat ze, omdat ze de uil niet gelijk ziet.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:40 

Afbeelding

"Nou, ik heb ook een punt. Als die uil nu door mij recht wordt gezet, zal hij zijn eigen polsen doorbijten. Ok, ik weet dat hij die niet heeft, maar je begrijpt wat ik bedoel." Matt heeft zich ondertussen aan tafel geĂ­ÂŻnstalleerd en drinkt rustig uit zijn glas.

Dan wordt hij opeens ruw van zijn stoel meegesleurd en mee naar boven. In het proces gooit hij zijn hele glas drinken over zijn witte shirt heen, waar nu dus een enorme oranje vlek in zit. "KIJK EENS UIT VOOR JE MENSEN MEESLEURT!" Dit geluid is natuurlijk ook boven te horen en Rodney gaat nog harder te keer, waardoor hij zijn kooi onder Matt's bed rolt.

Als Yui dan eindelijk zijn arm loslaat, gaat hij in de deuropening staan. Als Rodney dan nergens te zien is, leunt hij tegen de deurpost aan. "Ooh, while you're at it... Mijn wand ligt op mijn bureau. Zou je die ook even aan willen geven?"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 19:19 

Afbeelding

Yui kijkt Matt aan met een kwade blik waar zelfs de slechtste tovenaars bang van zouden worden als hij boos is over zijn shirt. Ze stapt de kamer verder in en Matt doet zoals gewoonlijk niets en zegt zelfs dat ze zijn wand moet pokken. Never. Aangezien er maar één plek over is in de kamer waar Rodney kan zijn gaat Yui op haar knieen en kijkt onder het bed. Ze negeert het feit dat sommige jongens dit een prachtig uitzicht zouden vinden, alsof Matt ooit zo naar haar zou kijken. Yeah sure.

"Hey liefje," zegt ze zachtjes terwijl ze de kooi van Rodney onder het bed tevoorschijn haalt.

Ze zet de kooi voorzichtig op het bureau neer en daarbij negeert ze dat haar shirtje wat omhoog is gekropen en raar zit. Ze opent de kooi en steekt haar hand uit naar Rodney om hem zachtjes over zijn kopje te aaien.

"Is je baasje weer een rotzak?" vraagt ze aan hem.

Ondertussen probeert ze wat lekkers voor Rodney te vinden op het bureau.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 23:33 

OOC: Sorry guys, ik ben dit weekend nogal druk (lees: ik heb drie logees), dus ik zal niet constant online zijn om te posten, maar hierbij toch Will's intropost (: Ik probeer zo snel mogelijk weer te reageren.

Afbeelding

Will slaakt een zucht van verlichting als hij EINDELIJK het bordje 'De Koperen Ketel' in de verte ziet opdoemen. Hij stuurt zijn koffers, die hij voor zich uit laat zweven, met een kleine handbeweging in de richting van de deur en duwt deze open.

'Hallo?'

Hij ziet niemand bij de balie zitten, drukt een paar keer te vaak op het belletje (ding ding ding ding ding ding ding ding d-ding d-ding d-ding d-d-d-ding) en besluit dan, wanneer er geen reactie komt, op onderzoek uit te gaan in de kamer verderop. Hij zet zijn koffers bij de balie neer, stopt zijn wand in zijn broekzak en strompelt dan wat een woonkamer blijkt te zijn in.

Zijn entrée gaat echter met wat meer bombast gepaard dan hij in eerste instantie gepland had. Het moment dat hij de kamer instapt en de inzittenden wil groeten, struikelt hij over de drempel, valt met zijn heup tegen een kastje aan en dan - BOEM.

Uit zijn wand komen met een knal een paar felrode vonken. Zijn broek en mantel vliegen in de fik en als een human fireball rent Will hysterisch gillend door de kamer.

'Blus me! Iemand - BLUS ME! AAAAAAARGHHH!'

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 23:43 

Afbeelding

Valerie kijkt even naar Yui die Matt gewoon meesleept. Aanpakken die hap. Ze schudt haar haren even los en kijkt een beetje de kamer rond. Ze weet niet echt wat ze tegen deze mensen moet zeggen. Ze droomt een beetje weg en hoort dan het belletje. Ze is eerst te lui om maar overeind te komen, maar dan komt de nieuwe gast al hun kant op. Zijn entree gaat echter niet als gepland.

Valerie staalt meten op uit haar stoel. Ze grijpt naar haar wand, die in haar zak zit en trekt die.
"Aguamenti!" roept ze met een vaste stem uit en haar wand produceert een mooi straal water. Ze beweegt de stok heen en weer zodat zijn hele lichaam onder het water komt. Als het vuur geblust is, houdt Valerie op met de spreuk. Ze stapt op de nieuwe gast af.
"Je hebt toch geen brandwonden opgelopen hoop ik?" vraagt ze, terwijl ze hem onderzoekend aankijkt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 7:42 

Afbeelding

Alex let niet helemaal op, waardoor er een lege fles tegen haar hoofd belandt. Pan blijkt de schuldige te zijn, en blijkt er nogal sarcastisch over te doen. Vrijwel meteen verdwijnt ze weer. Yui sleurt Matt ineens mee naar boven, richting de uil die nogal aan krijsen is. Om het gekkenhuis compleet te maken, komt er een nieuwe man binnen vallen, waarna er meteen rode vonken uit zijn broekzak schieten om zijn broek in de fik te zetten.

Het moet niet veel gekker worden.
"Zeg Dave, heb je nog steeds zo'n dorst?"
Met twinkelende oogjes kijkt ze hem nu aan.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 8:47 

Afbeelding

Ook Gyon kijkt op als er plotseling een harde knal vanuit de keuken komt en staat op. Maar Als Matt plotseling een bevel naar Yui begint te schreeuwen, vernauwt zijn blik zich iets. Hoe haalt hij het in zijn hoofd.. Gaat er door Gyon heen.

Hij loopt de keuken in en als hij ziet dat Yui alle boodschappen al op heeft geruimd, door naar de gootsteen om zijn beker koffie leeg te gooien. Terwijl hij naar de resten zwarte vloeistof kijkt die langzaam door het afvoerputje verdwijnen hoort hij Agnes. Zonder op te kijken wacht hij iets wat gespannen de woorden van Yui af. Als deze zegt dat Agnes gelijk heeft, glimlacht hij licht, zet de beker neer en kijkt op. Juist op dat moment geeft ze echter gehoor aan het belachelijke commando van Matt en sleurt ze hem mee naar boven. Sprakeloos blijft Gyon even naar de deur staren waardoor ze zojuist was verdwenen.

Pas bij de onbekende gil die plotseling uit de woonkamer komt, wordt Gyon weer bij het heden terug geroepen en geschrokken loopt hij terug naar de woonkamer. Daar ziet hij nog net een vreemde man in brand staan voordat Valerie hem helpt.

"Alles in orde?" Vraagt hij in de richting van Valerie en de nieuwe man.

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: