@Melinda: Je maakt wel heel veel fouten in werkwoord vervoeging ;_;
GearriveerD (als in: Gearriveerde boodschappen)
"Mijn wand," zegt Matt met een zucht,
"ligt in mijn kamer. Ik wil dus wel magic gebruiken, maar dat kan op dit moment niet. Tenzij iemand hem voor mij ophaalt en dan mag die persoon inderdaad gelijk doorlopen naar de supermarkt. Maaltijdsalades zijn voor konijnen dus die eet ik niet."Tevreden aait hij Dragon. Hij hield al van dat beest sinds hij zijn eerste stap zette in het pension. Gezien het beest nu op zijn schoot ligt, gaat Matt ervan uit dat de liefde wederzijds is.
En dan... BOEM! Een harde klap in de keuken. Dragon is het niet eens met de hoeveelheid geluid die er geproduceerd wordt en zet gelijk al zijn nagels in Matt's benen.
"AUW!" Hij kijkt naar zijn broek en ziet dat er enkele rode vlekjes in zitten, op de plekken waar Dragon zijn nagels in zijn vel geboord heeft.
Ook is er een hels kabaal op de bovenverdieping. Rodney had zijn kans gezien om zich van het bureau af te gooien. Waarschijnlijk was zijn kooi nu open gevlogen en probeerde Rodney zich nu de muur in te boren. Matt springt op van zijn stoel en stormt naar de keuken.
"YUI! ZORG DAT DIE UIL ZICH STIL HOUDT!"Zodra Matt de hoeveelheid boodschappen ziet, kalmeert hij en loopt hij naar de koelkast. Tevreden kijkt hij naar alle spullen die er staan en hij pakt er wat drinken uit.