Geplaatst: wo feb 09, 2011 15:48
Naam; Nevo RPG-paspoort; Komt even later
Naam Character; Mulciber (voornaam onbekend, dus daar zal ik nog een passende bij zoeken. Waarschijnlijk zal het grootste gedeelte hem gewoon Mulciber noemen, op een enkele leraar na) Leeftijd; 17
Persoonlijkheid; Mulciber doet de stereotype Slytherin eer aan, want hij heeft een kwaadaardige soort humor. Hij vindt zijn lol in het martelen en voor schut zetten van andere mensen. Daaruit blijkt dat zijn interesse voor Dark Arts heerst en hij is ook erg likely om Death Eater te worden, deels omdat hij trots is op z'n vader, die bij de harde kern Death Eaters hoort. Mulciber is pureblood en is ook vastberaden om zoveel mogelijk niet-purebloods het leven zuur te maken, op school, danwel na school.
Uiterlijk; Mulciber heeft zijn bruine haar strak achterover, waardoor alles netjes aan zijn hoofd staat, oftewel ongeveer 15 centimeter lang. Het is een jongen met kleiner dan gemiddelde lengte, en toch heeft hij geen gezicht waar je makkelijk vrienden mee kunt worden. Hij heeft een nogal chagrijnig hoofd met donkerbruine ogen, maar als hij lacht, is elke spier in zijn gezicht gespannen en is het een heel ander persoon. Behalve zijn haar houdt hij zich niet erg bezig met zijn uiterlijk. Z'n kleren zijn niet erg netjes, lees gekreukeld. Overige info; I'm blue, dabadi dabadaai (8)
Waarom dit Character; Het leuke aan Mulciber is dat er niet veel over hem bekend is, behalve dat hij een sick twisted sense of humour heeft. 't Is voor mij soms moeilijk om een IC-character echt IC te houden, en daarbij hoef ik bij Mulciber dus niet zo erg bij na te denken. Bovendien is er op Mulciber nog niet gesolli't Waarom moet ik jou kiezen; Becuz u likez me? *puppy-eyes* en omdat je weet hoe evil ik ben =D (Greyback) En anders nog iets; Imperio!
_________________ Twitter RPG Paspoort
|