Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

2e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 15:48 

Naam; Nevo
RPG-paspoort; Komt even later

Naam Character; Mulciber (voornaam onbekend, dus daar zal ik nog een passende bij zoeken. Waarschijnlijk zal het grootste gedeelte hem gewoon Mulciber noemen, op een enkele leraar na)
Leeftijd; 17

Persoonlijkheid; Mulciber doet de stereotype Slytherin eer aan, want hij heeft een kwaadaardige soort humor. Hij vindt zijn lol in het martelen en voor schut zetten van andere mensen. Daaruit blijkt dat zijn interesse voor Dark Arts heerst en hij is ook erg likely om Death Eater te worden, deels omdat hij trots is op z'n vader, die bij de harde kern Death Eaters hoort. Mulciber is pureblood en is ook vastberaden om zoveel mogelijk niet-purebloods het leven zuur te maken, op school, danwel na school.

Uiterlijk; Mulciber heeft zijn bruine haar strak achterover, waardoor alles netjes aan zijn hoofd staat, oftewel ongeveer 15 centimeter lang. Het is een jongen met kleiner dan gemiddelde lengte, en toch heeft hij geen gezicht waar je makkelijk vrienden mee kunt worden. Hij heeft een nogal chagrijnig hoofd met donkerbruine ogen, maar als hij lacht, is elke spier in zijn gezicht gespannen en is het een heel ander persoon. Behalve zijn haar houdt hij zich niet erg bezig met zijn uiterlijk. Z'n kleren zijn niet erg netjes, lees gekreukeld.
Overige info; I'm blue, dabadi dabadaai (8)

Waarom dit Character; Het leuke aan Mulciber is dat er niet veel over hem bekend is, behalve dat hij een sick twisted sense of humour heeft. 't Is voor mij soms moeilijk om een IC-character echt IC te houden, en daarbij hoef ik bij Mulciber dus niet zo erg bij na te denken. Bovendien is er op Mulciber nog niet gesolli't
Waarom moet ik jou kiezen; Becuz u likez me? *puppy-eyes* en omdat je weet hoe evil ik ben =D (Greyback)
En anders nog iets; Imperio!

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 15:22 

Naam; Anke
RPG-paspoort; Klik

Naam Character; Molly Prewett
Leeftijd; 17
Persoonlijkheid; Molly is op het eerste gezicht een schattig en lief jong klein meisje. Dat is ze ook. Ze is een schat van een mens zoals ze zeggen. En toch probeer maar niet iets te doen wat haar niet aanstaat of probeer maar niet iets te doen met mensen waar ze veel om geeft of die ze wil helpen. Nee, probeer het niet want dan wordt ze enorm kwaad en dan zie je dat kleine meisje veranderen in een kwaad meisje. Dan wordt haar gezicht rood van woede en geeft ze u zo een grote uitbrander dat je achter over valt.
Toch blijft ze een schat hoor. Ze helpt graag mensen, als ze ziet dat ze kan helpen staat ze paraat. Voor iedereen ook al komen ze van een andere afdeling. Iedereen die hulp nodig heeft helpt ze.

Molly is ook echt enorm emotioneel. Ze is echt zo een type om te huilen als ze tv kijkt. Gelukkig voor haar hebben ze in de tovenaarswereld geen tv. Ook als er iets gebeurt trekt ze zich er veel van aan. Of als er iets gebeurt met mensen waar ze veel om geeft dan voelt ze enorm slecht en ontroostbaar. Haar grootste angst is dan ook dat alle mensen waar ze om geeft sterven.

Molly is ook stapelverliefd op Arthur Weasley. Maar echt stapel. In de klas droomt ze over hem tijdens de lessen. En ooh, als ze hem in de klas tegen komt wordt ze zo verlegen. En zo stil. Dan kan ze geen woord meer uitbrengen. Ze wil enkel maar bij hem zijn. Ze is al een aantal jaar gek op hem. Stiekem hoopt ze dat het iets wordt voor dat ze afstudeert, want misschien ziet ze hem daarna niet meer.

Uiterlijk; Molly is klein voor haar leeftijd. Ze heeft vuurrood haar en bruine ogen. Ze is iets molliger dan de normale leerlingen, maar dat is juist schattig bij haar. Ze heeft een heel kinderlijk en schattig gezichtje wat nog geaccentueert wordt door haar vele sproetjes waar haar hele gezicht mee vol staat.
Als ze haar tweedehands uniform niet draagt, draagt ze oude afgedragen kledij.

Waarom dit Character; Omdat ik Molly zo een schattige moeder vind. Ze is een typische overbezorgde moeder. En haar spelen in een RPG zie ik echt zitten. Ook omdat ik gelijkenissen zie tussen haar en mij. Ik wil ook echt proberen om haar volledig IC te houden.
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik gewoon van Molly haar karakter hou en ik haar terug wil spelen. n.n
En anders nog iets; Koekje? ^^

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 20:35 

Hallo Hallo,

Ik wilde even zeggen dat ik op nu mijn keuze ga maken. Over een paar minuten edit ik deze post.

There it is;

Gryffindor 5de jaars:
Sirius Black - Mrs Jessica Black
Lily Evans - Margo
Remus Lupin - Pottergirl
Mary McDonald -
Peter Pettigrew - Jalf (Tijdelijk)
James Potter - Blijerd

Gryffindor 7de jaars:
Molly Prewett - AnkeRawrr
Kingsley Shacklebolt - BeeGee Kenobi
Ted Tonks -
Arthur Weasley -

Slytherin 5de jaars:
Narcissa Black - Jalf
Rabastan Lestrange - BeeGee Kenobi
Lucius Malfoy - Malou
Evan Rosier - Jalf
Severus Snape - Luna

Slytherin 6de jaars:
Andromeda Black - Michelle
Bertha Jorkins -

Slytherin 7de jaars:
Avery - Carrick_Fergus
Bellatrix Black - Agenia
Rodolphus Lestrange - Malou
Mulciber - Nevodeon
Rita Skeeter -

Verder heb ik de rol van McGonagall toegewezen aan Luna.

Ik wil ook nog even zeggen dat ik tijdelijk de rol van Peter op me zal nemen, tot iemand anders auditie voor hem doet. The Marauders zijn immers niet compleet zonder hem.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 18:44 

Naam; Sanne
RPG-paspoort; Klik!

Afbeelding

Naam Character; Rita Skeeter
Leeftijd; 17?
Persoonlijkheid; Om het maar even kort te zeggen, Rita is vreselijk gemeen, houdt ervan om mensen te chanteren en zo nieuwsgierig dat het bizarre vormen aan is gaan nemen. Ze wilt altijd alles weten van iedereen en daarbij kent ze eigenlijk geen grenzen. Iemand afluisteren tijdens een privégesprek met een professor? Uilen onderscheppen om iemands grootste geheim te leren kennen? Allemaal geen probleem voor Rita.
Er zijn maar weinig mensen die graag vrienden willen worden met Rita, want je kan haar nooit voor honderd procent vertrouwen. Ze heeft het daar soms wel moeilijk mee, maar aan de andere kant is het haar eigenlijk schuld en door haar trotse en arrogante houding is daar voor de buitenwereld vaak weinig van te merken. Rita komt uit een Pure Blood family en heeft vanuit huis meegekregen dat Pure Blood heel erg belangrijk is; ze vindt het ronduit al vreselijk als ze in een ruimte met Mudbloods is en dit laat ze dan ook duidelijk merken.

Uiterlijk; Rita heeft krullend blond haar dat ongeveer tot haar schouders komt. Haar haar ziet er op een bepaalde manier nogal vreemd en stijf uit; dit komt waarschijnlijk door alle haarproducten die ze gebruikt. Daarnaast heeft Rita donkerbruine ogen, die altijd gevaarlijk fonkelen vanachter haar met strass bekleede, groene bril, en heeft ze een opvallend zware kaaklijn. Als ze haar schoolgewaad niet aan heeft, draagt ze graag kleren in de kleuren gifgroen en lila en ze houdt er van als haar kleding haar vrouwelijke rondingen benadrukt. Ten slotte heeft ze ongebruikelijk lange nagels, waardoor haar handen wel een beetje op klauwen lijken.

Overige info; Haar favoriete schoolvak is Transfiguration, ze zou dan ook graag willen leren hoe ze een Animagus moet worden, zodat het voor haar nog makkelijker wordt om mensen af te luisteren en te bespioneren.

Waarom dit Character; Ik vind het altijd heerlijk om ongewone en ronduit gemene personages te spelen, daar kan ik me helemaal in uitleven. Verder heb ik toen ik pas begon met RPG'en ook een tijd Rita gespeeld in een andere RPG (de Ochtendprofeet, volgens mij) en dat vond ik echt heerlijk om te doen. Dus je kan wel zeggen dat ik een connectie voel met Rita *grin*
Waarom moet ik jou kiezen; Like I said - ik heb haar al eens eerder gespeeld. En ik weet al precies hoe ik haar neer wil gaan zetten.
En anders nog iets; Volgens HP Wiki is Rita geboren in 1951, wat haar in 1974 dus 23 maakt. Ik weet niet of daar verder naar gekeken wordt, anders kan ze in de RPG wel gewoon voor 17 doorgaan? & yay voor Rita! : D

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 22:59 

@San; You're in. Rita mag zich bij de 7de jaars voegen.

Ik ben me d'r trouwens van bewust van dat Rita (En Lucius, Andromeda, Bella, Narcissa ect.) eigenlijk al van school waren in 1974, maar anders hebben we heel weinig intressante characters, dus vandaar dat ik ze verjongd hebt XD

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 10:45 

Dag iedereen.

Ik ben van plan om met deze rpg te stoppen. Sorry. Ik heb weinig tijd en zeker zonder Arthur is het moeilijk om dan in de rpg te geraken.
Het spijt me want ik vind het een leuke rol. Maarja.

Liefs,
Anke

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 21:37 

Malou heeft laten weten helaas niet door te gaan met deze RPG, dus ik ben met spoed en zeer dringend op zoek naar een Lucius en een Rodolphus!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: