Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 20:10 

Afbeelding

Oei, ze is echt pissig. Snel klimt Chris uit het water, terwijl het meisje aanstalte maakt om weg te lopen. Balancerend op één been om zijn linkerschoen aan te trekken zegt hij:
"Hey het spijt me echt dat ik nu je zon-geniet-moment verpest heb! Kan ik het goedmaken ofzo?"
Zijn sneaker wil nog steeds niet aan - waarschijnlijk omdat zijn voeten nog kleddernat zijn en Chris staat nog steeds te wiebelen op één been. Hij hinkt Jackie achterna en probeert haar bij haar schouder beet te pakken, maar juist op dat moment komt zijn rechtervoet een opstandige graspol tegen, waardoor hij struikelt en omvalt.
"Waaaaah!" ontsnapt er verschrikt aan Chris' mond. Het is hem gelukt om Jackie net los te laten, waardoor zijn kan blijven staan, maar hij zelf ligt nu in het zanderige gras aan haar voeten. Gelukkig doet het geen zeer en met een grote puppy-ogen blik en een ondeugend grijnsje kijkt hij op naar Jackie.
"Kijk, ik bijt zelfs voor je in het stof om je om vergeving te smeken! Kun je alsjeblieeeeeft mijn excuses accepteren?"

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 20:35 

Afbeelding
Jackie McCourtney

Jackie stroopt de mouwen van haar gewaad op. Hij is helemaal doorweekt en dat heeft zij te danken aan de onhandige Chris. De woorden die haar achterna geroepen worden, hoort ze niet eens meer. Stampvoetend loopt ze bij het meer weg, tot ze bij haar schouders wordt vastgegrepen. Ze schrikt en slaakt een hoog gilletje. Gelukkig wordt ze weer los gelaten, waardoor ze zich kan omdraaien. Nog net ziet ze hoe Chris struikelt en op de grond valt. Er verschijnt een glimlach tussen haar lippen. Het is best komisch om iemand zo zijn best zien te doen voor een excuus.

"Oké. Misschien liep ik wel iets te hard van stapel, maar je moet de volgende keer wel beter uit kijken waar je het water in springt." Ze werpt hem een serieuze blik toe, terwijl ze naar hem wijst met haar wijsvinger.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 21:05 

Afbeelding
RAVENKLAUW

Cornelia glimlacht als ze Ryan hoort praten. Hij lijkt perfect haar eigen gedachten te verwoorden en, op één of andere manier, vind ze dat fijn om te horen.
"Hetzelfde als bij jou. Origineel, hé?" lacht ze. "Ik leer hier graag." Cornelia strijkt een lok achter haar oor. Ze zet haar armen terug achter haar en neemt terug een meer ontspannen houding aan. Wat verderop ziet ze nog net hoe een jongen valt aan een meisje haar voeten, waar Cornelia luidop om moet lachen. Het zag er best grappig uit.
"Ik vind Hogwarts echt de meest geweldige plek op aarde." zucht Cornelia gelukkig en al lachend kijkt ze Ryan aan.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 10:34 

Afbeelding

Jade knikt lichtjes als ze Stern hoort. Ze had ook wel al eens aan de rand van het bos gaan kijken naar de mensen. Helemaal op haar gemak was ze niet geweest, maar het was wel leuk om hen over het terrein van dat grote kasteel te zien rondlopen en plezier maken.

Ze kijkt opzij als Ti zich ook bij de jachtgroep voegt. Ze grijnst even vrolijk naar Ti. "Ga je ook nog eens mee? Leuk!" Reageert Jade vrolijk op de oude wolvin. Al van jongs af had Jade veel respect voor Ti, ze was er immers al toen zij geboren was.

Stern vangt dan de geur van herten op en Jade steekt haar neus ook eventjes in de lucht. Ze vangt de geur op maar merkt dat ze een eind van hen vandaan zijn. Stern lijkt zich daar niet veel van aan te trekken en zet het al op een rennen. Jade kijkt eventjes om naar de rest van de wolven om te zien wie er nog mee gaat. Ze had wel zin om zich eens uit te leven in de jacht. Ze had te lui gedaan vandaag.
Ze zet zich af en zet het ook op een rennen, achter Stern aan.
"Kom op, jongens!" Roept ze achterom.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 12:35 

Melanie - Griffoendor

Melanie begint al stilletjes in te dommelen als ze ineens wakker schrikt van een plof die van naast haar komt.
Dan hoort ze een bekende stem die 'goedemiddag' zegt.
Even schudt ze met haar hoofd en ze is al meteen terug wakker.

"Heey Noel!" zegt ze met haar vrolijk glimlachje "En alles goed?"
Ze kijkt hem vragend aan terwijl ze glimlacht.
De schaduw is ondertussen al weer een beetje opgeschoven en begint haar zicht te irriteren. Ze knijpt haar kleine oogjes toe en met haar hand probeert ze een zonneklepje te maken voor haar ogen terwijl ze nog probeert naar Noel te kijken.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 12:23 

Afbeelding
    Gryffindor

Melanie begroet hem vrolijk terug. Er verschijnt even een grijns op Noels gezicht.
"Ik ben bang dat Filch niet zo blij met me is..." beantwoordt hij haar vraag met een veelbetekenende blik. "Maar goed, dat is hij nooit. Dus alles is goed."
Noel haalt even een hand door zijn haren en kijkt naar Melanie. Lag ze nou te slapen voordat hij aankwam? Daar leek het wel op.
"Zat je te slapen?" vraagt hij, om er plagerig aan toe te voegen: "Het is nog niet zo laat hoor."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 16:03 

Afbeelding

Faoiltiama knikt naar Jade.
"Ja," zegt ze. "Deze oude dame heeft af en toe ook wat beweging nodig."
Ze grijnst haar tanden bloot.

Dan, als Stern het teken geeft om te gaan, snuift ze even diep de buitenlucht in. Ze werpt een grijns naar Nova, de jongere wolf, toe, en zet het dan op een rennen. Ze kijkt tijdens het rennen achterom en wil een beetje in de buurt van Nova blijven - of deze het nu wil of niet - en past haar tempo daar op aan.

Ze was inmiddels geen leidende wolf meer tijdens de jacht - daar was ze te oud en traag voor geworden - maar nog steeds wel een dodelijke jaagster. Nu echter stelde ze zich meer in het midden van de groep op. Ze kijkt goed om zich heen. Ze ziet een hert langsschieten - heel vluchtig, nauwelijks zichtbaar of hoorbaar - maar wacht nog even voor ze in de aanval schiet.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 9:59 

Afbeelding

Melanie grinnikt wanneer Noel zegt dat Flich niet blij met hem is. Typisch, denkt ze.
Dan vraagt hij of ze lag te slapen. Op haar vrolijk gezichtje ligt al snel een zachte roze blos.
"Ik ben inderdaad even ingedommeld," lacht ze terwijl ze bekent, "Ik was moe en door het mooie weer viel ik in slaap."
Ze kijkt hem lachend aan. Noel plaagt toch graag denkt ze. Waarschijnlijk zal haar haar in een rare vorm liggen en is hij daar op in gegaan.
Snel voelt ze of haar haar goed ligt en inderdaad het steekt vanachter een beetje. Ze probeert te verdoezelen dat ze haar haar probeert recht te strijken.
"En trouwens, ik moet wakker en fit zijn voor het feest morgen, he!" voegt ze er snel aan toe.
Zo haar haar is weer normaal en hij heeft er niets van gemerkt. Of dat hoopt ze toch.

Laatst bijgewerkt door ankeRawrr op do maart 03, 2011 13:31, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 13:39 

Afbeelding
    Gryffindor

Noel grijnst even kort als Melanie toegeeft dat ze in slaap was. Zijn vermoedens zijn dus juist. Ze stapt snel over op het volgende onderwerp - het feest van de volgende avond (en nacht, hopelijk).
"Ah, ja... la fiesta!"
Er verschijnt een brede grijns op Noels gezicht. Hij heeft nu al zin in het feest, die zijn altijd zo gezellig. Hij kijkt weer naar Melanie.
"Goed punt. Hoewel je geen beauty rest nodig hebt, hoor."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 17:47 

Afbeelding

Als een stout schooljongetje laat Chris zich door Jackie de les lezen.
"Ja mevrouw, goed mevrouw, ik zal eraan denken mevrouw.", zegt hij quasi-schuldbewust, terwijl hij overeind krabbelt.
Dan lacht hij naar haar. Misschien lachte ze dan ook weer terug, want Chris vindt die serieuze blik maar niks. Haar glimlach is veel leuker!
"Weet je, ik heb een idee...", begint Chris. Ondertussen denkt hij hard na. Okay een idee. Wat is het idee?
Ergens vlakbij ziet hij twee Griffoendors zitten, en hij vangt nog net het woord 'feest' op. Natuurlijk, het grote feest morgenavond!
"... Eh ja. Mijn idee; morgenavond tracteer ik je op een boterbiertje om het goed te maken. En ik zal niet in het Meer springen. Of althangs, niet vlak bij jou in de buurt.", zegt Chris met een speelse schittering in zijn ogen.
Vrolijk kijkt hij Jackie aan.
"Dus, goed idee of nah?"

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 13:49 

Afbeelding
    Gryffindor

Melanie merkt dat Noel enorm zin heeft in het feest en ze glimlacht vrolijk om zijn enthousiasme. Zij heeft er zelf ook zin in.
Dan zegt hij ineens dat ze geen beauty rest nodig heeft en onmiddellijk schiet er een blos op haar wangen.
Wat zou hij daar mee bedoelen? denkt ze Hij zal mij wel aan het plagen zijn. Noel zou mij nooit knap vinden. Dat denk ik toch.
Melanie kijkt Noel eens goed aan.
Hij is nochtans niet mis. denkt ze.

Melanie beseft niet dat ze Noel even aankijkt zodat er een kleine stilte ontstaan.
Wanneer ze beseft dat ze hem aanstaart begint ze te lachen om alles te verdoezelen.
"Als jij het zegt," antwoord ze lachend, "Ik weet dat ik toch slaap nodig heb, al is het voor de hele avond op te kunnen blijven.'
Bloos.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 14:36 

Afbeelding

Matthew huppelt dwars door de Great Hall heen, naar buiten. Het is heerlijk weer en hij heeft echt behoefte aan wat zonlicht. Hij heeft een zonnebril opgezet, zodat hij geen last van zijn ogen krijgt. Zijn riem matcht perfect met zijn T-shirt, laarzen en broek. Vrolijk voegt hij zich bij Ryan en Cornelia. "Guys!" Hij glimlacht breed en legt een doek neer om op te zitten, zodat er geen grasvlekken in zijn broek kunnen komen.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 14:44 

Afbeelding

Jackie staart een beetje naar haar doorweekte schoenen, in plaats van dat ze luistert naar Chris. Ze heeft geen idee waar hij het over heeft, tot het slijmen begint. Hij wil haar dus een boterbiertje aanbieden, niet meer in het meer springen. Het zou goed van pas kunnen komen.

"Beloof je het?" vraagt ze, terwijl ze hem met een serieus gezicht aan kijkt. Zweer het! Zweer het!

Jackie heeft wel zin in het feest. Er zal veel muziek zijn, hoopt ze. De enige manier om te bekomen van een drukke schoolweek of schooldag.
"Trouwens, maakt van het boterbiertje maar een glas elfenwijn."

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 11:09 

Afbeelding
    Gryffindor

Noel heeft het gevoel dat hij haar misschien een beetje te veel plaagt, maar aan de andere kant denkt hij dat Melanie het stiekem ook wel een beetje waardeert. Melanie zegt dat ze wel slaap nodig heeft om de hele avond wakker te blijven.
"Oh, daar kan ik ook wel een beetje bij helpen."
Hij grijnst even. Natuurlijk kan hij haar wel wakker houden, mocht ze zijn aanbod aan willen nemen. Noel wordt even afgeleid. Hij heeft zin om iets te doen. Hij staat op en kijkt naar Melanie.
"Zullen we even naar het meer lopen, of zo? Pootjebaden?"
Hij steekt zijn hand uit met een vragende blik op zijn gezicht.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 21:56 

Afbeelding
Ravenclaw

"Dat is het zeker, ik zou me geen betere plek kunnen voorstellen," antwoord Ryan en hij glimlacht lichtjes naar Cornelia voordat zijn ogen over het meer dwalen, die de zon reflecteerd die hij weer op zijn gezicht voelt. Zijn ogen glijden verder naar het kasteel en in zijn hoofd bevestigd hij het nogmaals. Ja, Hogwarts was fantastisch. Ryan kijkt op als hij de stem van Matthew hoort.
"Hi Matt," zegt hij met dit keer een iets grote glimlach als hij ziet dat zijn half-broertje op een kleed gaat zitten, zodat zijn broek niet vies wordt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: