Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 8:58 

Om het simpel te houden, kunnen we de resterende solliciteerders meedelen dat Agenia en ik jullie, alle vijf, doorlaten!

Hier dus het lijstje van de RPG'ers.

Trijn - Lana Boyle (Dorpsbewoner)
Agenia - Finlay Talbot (Dorpsbewoner)
Preu - Emily Depoix (Onderzoeker)
Machoefeltje - David Middleton (Dorpsbewoner)
Sjar - Katherine Whittle (Kruidenierster)
Nevodeon - Hank Brown (Dorpsbewoner)
Debbert - Elvin Millbrooke (Onderzoeker)
Melody - Isabella Fowler (Dorpsbewoner)
Angel - Tristan McCloud ( Onderzoeker)
Nienna - Lucy Masin (Reiziger)
Trijn & Agenia - Oliver Watts (Onderzoeker)
Nienna - Elizabeth Rose (Onderzoeker)

De personen die zijn geselecteerd voor het complot zullen gauw op de hoogte gebracht worden. Deze moeten hun rol dan ook zeer sterk geheim houden om de RPG spannend te houden.
Als iedere persoon op de hoogte gesteld is, dan zullen Agenia en ik de RPG zelf openen.

Laatst bijgewerkt door Trijn op di mei 31, 2011 19:09, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 8:35 

We zijn nog steeds op zoek naar enkele bewoners/reizigers/ambachtslieden/... van het dorp om het verhaal extra spannend te maken door nog verschillende karakters bij te voegen.
Eventueel een onderzoeker mag ook nog, nu deze persoon zich nog gemakkelijk bij de andere kan voegen als 'laatkomer' van de groep.

Aarzel niet om te solliciteren!

Groetjes

Agenia en Trijn

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 19:13 

Naam: Trijn
RPG-paspoort:

Naam character: Oliver Watts
Geslacht: 34
Leeftijd: Man
Rol: Onderzoeker
Persoonlijkheid: Oliver kan je het beste omschrijven als een 'real pain in the ass.' Door zijn al wat redelijke leeftijd heeft hij menig ervaring in de wereld van het onderzoeken. Hij is dus gewoon het beste in het vak. Nou, dat denkt hij dan zelf toch. Verder heeft hij het liefst mannelijke collega's. Zijn mening over vrouwelijke onderzoekers? 'Wat?! vrouwen horen aan de haard! Straks willen ze nog stemrecht ook! @@'

Uiterlijk: Oliver Watts

Waarom dit character?: Agenia en ik hebben er voor gekozen om nog een onderzoeker in de RPG te gooien, zodat de RPG weer meer tot leven komt.

Overig: Dit personage zal zowel door mij als Agenia gespeeld worden.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 21:58 

Zoals in het OOC-board staat, heeft Yuuki zich afgemeld als onderzoeker.

Daarom een sterke oproep om een nieuwe onderzoeker te vinden!

Aarzel niet om te solliciteren.
Hier nog eens het lijstje dat je in achting moet nemen.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]RPG-paspoort:[/b]

[b]Naam character:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Rol:[/b]
[b]Persoonlijkheid:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]

[b]Waarom dit character?:[/b]
[b]Overig:[/b]

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 19:08 

Naam: Joyce
RPG-paspoort: Kijk maar bij mijn andere solli [a]

Naam character: Elizabeth Rose
Geslacht: Female
Leeftijd: 28
Persoonlijkheid: Elizabeth is een zelfverzekerde vrouw, die goed weet wat ze wilt. Een van die dingen is dan ook om de vrouwen vanachter de haard vandaan te krijgen. Ze is goed in haar werk, heeft dan ook een duidelijke mening over zaken en laat die graag horen. Vooral in haar werk zijn er nogal wat mannen ouderwets en deze kunnen haar aanwezigheid dan meestal ook niet zo apprecií«ren. Zo nu en dan kan ze wat chaotisch overkomen, maar zij weet alles heel goed en daar gaat het tenslotte om.
Uiterlijk: Elizabeth is knap.
Waarom dit character?: Omdat er een actieve onderzoeker bij moet.
Overig: Misschien dat Elizabeth na een tijdje weer verdwijnt, maar dat zien we nog wel :')

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 19:08 

Nienna schreef:
Naam: Joyce
RPG-paspoort: Kijk maar bij mijn andere solli [a]

Naam character: Elizabeth Rose
Geslacht: Female
Leeftijd: 28
Persoonlijkheid: Elizabeth is een zelfverzekerde vrouw, die goed weet wat ze wilt. Een van die dingen is dan ook om de vrouwen vanachter de haard vandaan te krijgen. Ze is goed in haar werk, heeft dan ook een duidelijke mening over zaken en laat die graag horen. Vooral in haar werk zijn er nogal wat mannen ouderwets en deze kunnen haar aanwezigheid dan meestal ook niet zo apprecií«ren. Zo nu en dan kan ze wat chaotisch overkomen, maar zij weet alles heel goed en daar gaat het tenslotte om.
Uiterlijk: Elizabeth is knap.
Waarom dit character?: Omdat er een actieve onderzoeker bij moet.
Overig: Misschien dat Elizabeth na een tijdje weer verdwijnt, maar dat zien we nog wel :')

Door xD

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 11:37 

We zijn nog steeds sterk op zoek naar enkele actieve RPG'ers om leven te blazen in deze RPG.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 20:23 

He lieve RPG'ers :)

Sade (Agenia) heeft net aan mij laten weten dat ze stopt als leider en als RPG'er.
En aangezien Maligni al een hele tijd zo goed als dood is wegens onactieve posters, niet dat ik met vingers ga wijzen :) en er geen nieuwe sollicitanten over de vloer komen...
Heb ik maar besloten om een slotje te zetten op Maligni en het rustig te laten sterven.

Toch bedankt voor degene die iets probeerden te maken van het verhaal.

Groetjes

Katrijn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: