Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 12, 2011 11:34 

Ik heb eindelijk toegegeven en toch maar een solli gemaakt. xD

Over Jezelf:

Naam: Cho
RPG Paspoort: Hier!

Over je personage:
Naam: Kuzco
Uit de film: Keizer Kuzco (of The Emperor's New Groove)
Goed of Slecht: Daar ben ik nog niet helemaal uit...

Uiterlijk: Kuzco is een 18-jarige, slungelige jongen. Hij heeft stijl, zwart haar tot op zijn schouders. Hij is koning, dus hij draagt een gouden kroon, ketting en enkelbanden. Zijn kleren bestaan uit een rood gewaad met sleep en sandalen. Oh, en hij draagt heel grote, blauwe oorbellen.

Karakter: Er is maar een woord om Kuzco te omschrijven: arrogant. Hij is ongelooflijk egoí¯stisch en doet alleen iets als het hem uitkomt. Nouja, hij láát het voor hem doen. Hij heeft een enorm paleis en een hele hoop bedienden die hem alles geven wat hij wil. Ook is Kuzco een beetje gestoord en sarcastisch en hij houdt er niet van als mensen aan hem komen.

Speciale kracht - Ja/Nee (geef omschrijving): Ja (als dit mag, haha). Omdat Kuzco wel eens in een lama is veranderd, zit er nog een beetje toverdrank in zijn lichaam. Hij kan dus soms in een lama veranderen. Zo kan hij dingen dragen, wat best handig kan zijn.

Geschiedenis (Kort): Kuzco is keizer van een of ander Incakoninkrijk. Nadat hij zijn adviseur Yzma heeft ontslagen, neemt ze wraak door hem in een lama te veranderen. Haar hulpje Kronk moet hem afmaken, maar in plaats daarvan wordt hij meegenomen door de boer Pacha. Pacha woont precies op de berg waar Kuzco zijn Kuzcotopia wil bouwen. Kuzco belooft dat als Pacha hem terugbrengt naar het paleis, hij Kuzcotopia zal schrappen. Ondertussen probeert Yzma Kuzco te vermoorden, maar Kuzco komt op tijd bij het paleis aan en na een hoop gedoe verandert hij terug naar een mens.

Wat denk je dat dit personage toe zal voegen aan de RPG: Kuzco is gewoon een heel grappig personage, vooral omdat hij zo sarcastisch is. En hij kan heel handig als lama zijn!

Overig: Ik wil graag Kuzco spelen zoals hij aan het begin van de film is, want dan is hij wat leuker en kan ik wat meer met hem . :)

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 12, 2011 15:02 

Oké, guys, ik ben zo blij met al die solli's ~
Maar ik heb bijna een kwartet voor The Emperor's New Groove.
Ik wil niet vervelend zijn en ik hou van beide characters (Zoals ik ook van Kronk hou), ik wil alleen niet de hele 'cast' van één film bij elkaar sparen..

Naja, jullie zijn gewoon allemaal door ^^"
Alleen wil ik dus wat solli's voor characters van andere films.
Dat maakt het leuker, right? Ik vind nu dat ik teveel zeur, maar Ok.

Goed:
Pottergirl - Kronk (The Emperor's New Groove)
Trijn - Maximus (Tangled)
Carrick_Fergus - Robin Hood (Robin Hood)

Dine - Meg (Hercules)
Alice - Belle (Beauty and the Beast)
Arianna - Rapunzel (Tangled)
MissMyrna - Tinkerbell (Peter Pan)
Sjar - Boo (Monsters, Inc.)

Twijfelgeval:
Agenia - Jack Sparrow (Pirates of the Caribbean)
Changetje - Kuzco (The Emperor's New Groove)

Slecht:
San Riddle - Gaston (Beauty and the Beast)
Unknown~Diva - Scar (The Lion King)

Alice - Maleficent (Sleeping Beauty)
Tom Riddle - Yzma (The Emperor's New Groove)

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 8:47 

Over Jezelf:

Naam: Steffie
RPG Paspoort: hier]

Over je personage:
Naam: Mad Hatter
Uit de film: Alice in Wonderland
Goed of Slecht: Dat is niet echt duidelijk

Uiterlijk:]Mad Hatter heeft altijd een rare hoge hoed op. (verklaard de naam) Verder heeft hij altijd gekke en rare kleren aan die hij zelf heeft gemaakt. Met gekke strikken en pofbroeken. Zijn haren en wenkbrauwen zijn knal oranje en staat alle kanten op. Zijn gezicht is geschminkt wit met oogschaduw waardoor zijn knal groene ogen extra opvallen.

Karakter:Mad Hatter is gestoord. Hij is gek, raar en vrolijk. Hij doet waar hij zin in heeft wanneer hij er zin in heeft. Hij leeft in een totaal eigen wereld. Zijn gesprekken zijn niet te volgen omdat ze helemaal nergens overgaan. Hij is dol op thee feestjes en dansen op tafel. Maar let op! Soms kan hij iets heel slims doen.

Speciale kracht - Ja/Nee (geef omschrijving):Nee niet echt. Maar hij kan wel alles naaien wat hij voor ogen ziet.

Geschiedenis (Kort):
Mad Hatter gaf vroeger elke dag theefeestjes met zijn vrienden. Hij woonde in Wonderland dat geregeerd werd door de gemene Queen of Hearts. Hij hielp Alice haar te verslaan. Daarna is hij weer verder gegaan met zijn gekke en onvoorspelbare leven.

Wat denk je dat dit personage toe zal voegen aan de RPG:
Een hele gekke personage wat het verhaal op een gek niveau zou kunnen keren en onverwachte wendingen zou kunnen geven.

Overig:
Sorry als er spelling fouten instaan! Ik kan daar echt niets aan doen.

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 17:59 

Preu - Door ~
Ik hou van The Mad Hatter <3

Goed:

Dine - Meg (Hercules)

Twijfelgeval:
Preu - Mad Hatter (Alice in Wonderland)

Slecht:

Ja, ik realiseer me dat we nu heel veel spelers hebben. Maar ik wil deze tactiek uitproberen, om te zien of de RPG gemakkelijker loopt met veel spelers. Zeker omdat er altijd een aantal mensen zijn die het druk hebben, dus dan loopt het ook niet vast ~
Daarbij wil ik iedereen een kans geven om een awesome personage neer te zetten. En ik weet hoe moeilijk het is om als beginner in een RPG te komen, dus dit redelijk gemakkelijke verhaal, zou voor iedereen een opstapje kunnen zijn om te laten zien wat je kunt en te leren van RPG'ers met wat meer ervaring ^^

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 18:41 

kan het nog??

over jezelf:
naam: Lies
RPG-paspoort: klik

over je personage:
naam: Piglet
uit de film: Winnie the Pooh
Uiterlijk: Piglet is een lief klein biggetje met een knalroze badpak aan, als het koud is draagt hij graag zijn mooie paarse sjaal. Zijn gezicht is erg vriendelijk en natuurlijk heeft hij ook een klein krulstaartje.
Karakter Piglet is erg lief en behulpzaam. Hij wil graag iedereen helpen en doet soms meer dan goed voor hem is. Hij is erg verlegen, bang, stil en stottert, maar als je hem wat beter leert kennen merk je vanzelf dat dit kleine varkentje weet wat hij wil. Hij woont in een groot huis middenin een grote beuk in het honderbunderbos, voor zijn deur staat een bordje met: "Trespassers Will" dat is een afkorting van: Trespassers William. Ook staat er een net voor zijn huis en elke dag kijkt hij erin in de hoop dat er al eikeltjes in liggen, want eikelsdat is zijn lievelingskostje. Knorretje kan mooi tekenen en goed lezen en schrijven

Zijn vrienden zijn alles voor hem. Voor Winnie, Tigger, Eeyoor (Piglet heeft vaak zat een nieuw huis voor hem gebouwd), Christopher Robin, en Rabbit heeft hij alles over en waarschijnlijk ook voor zijn nieuwe vrienden:)
speciale kracht: geen
Gechiedenis: Piglet woont zijn hele leven al in het honderbunderbos en heeft daar veel avonturen beleeft zoals: het jagen naar Huffels en Woezels, en een expeditie naar de noordpool.
Wat denk je dat dit personage toe zal voegen aan de RPG: Piglet helpt graag iedereen, maar zijn goede bedoelingen pakken vaak verkeerd uit. Het is ook leuk om er een verlegen, klein, stotterend varkentje aan toe te voegen ;).
Overig: Dit is mijn eerst sollicitatie/RPG, dus sorry als het niet helemaal goed is.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 19:40 

Over Jezelf:

Naam: Joyce
RPG Paspoort: Klik

Over je personage:
Naam: Hector Barbossa
Uit de film: Pirates of the Caribbean series
Goed of Slecht: slecht

Uiterlijk: Als Barbossa aan het woord zou zijn, zou hij zichzelf omschrijven als een knappe, sophisticated gentleman. Hij heeft klasse en straalt veel gezag uit. Truth is, dat dit wel een beetje verbloemde omschrijving van hem is. Hij ziet er zeker autoritair, maar vooral afschrikwekkend uit. Zijn dure kapiteinskleding is in de jaren van zijn vervloeking oud, stoffig, vies en gerafeld geworden. Zijn rossige haar is vies en uitgedund, hij heeft een vettig baardje en snor, vergeelde tanden en een oude huid getekend door littekens. Zelfs nu hij niet meer vervloekt is heeft hij een spookachtige air over zich heen.
Karakter: Voor een valse piraat is Barbossa verrassend goedgemanierd. Ladies first, een rijk diner voor zijn gijzelaar en af en toe zelfs een haast charmerende opmerking. Maar, buiten dat, is hij vooral sluw en vals. Hij weet recht te praten wat krom is - 'Ik heb haar inderdaad vrijgelaten, maar je specificeerde niet waar of wanneer...' - en is verder gewoon een goud- en machtsbeluste schavuit. Hij is goed met het zwaard, heeft zeer goede navigatiekennis, en wat Jack Sparrow ook mag zeggen: hij is een goede kapitein.
Speciale kracht: Nee
Geschiedenis (Kort): Hector Barbossa zeilde als first mate onder leiding van Jack Sparrow op de Black Pearl. Toen ze op weg waren naar Isla de Muerta heeft de crew onder zijn leiding gemuit op Jack en zijn ze er met het schip en de schat vandoor gegaan. De schat bleek vervloekt te zijn; bij blootstelling aan het maanlicht veranderde de crew in halfverrotte spookpiraten. 10 jaar lang hebben ze moeten zoeken naar alle goudstukken om de vloek op te kunnen heffen. Toen deze eenmaal opgeheven was, werd hij neergeschoten door Jack Sparrow. Later is hij door Tia Dalma - oftewel Calypso - verrezen uit de dood om Jack Sparrow uit Davy Jones' locker te bevrijden, de Brethren Court als één van de 9 Piratelords bij te wonen, en te vechten tegen de East India Trading Company.
Wat denk je dat dit personage toe zal voegen aan de RPG: bitchfights met Jack : D
Overig: Barbossa draagt zijn ondode aapje Jack altijd bij zich.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 20:51 

Lies: Piglet! Hij is zo schattig ~ DOOR

Joyceeey, Barbossa is ook welkom xD

Goed:
Lies - Piglet (Winnie the Pooh)

Dine - Meg (Hercules)

Twijfelgeval:
Preu - Mad Hatter (Alice in Wonderland)

Slecht:
Nienna - Hector Barbossa (Pirates of the Caribbean)

Momenteel wil ik graag vrouwelijke characters. Anders gaan al die mannen zo jaloers zijn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: