Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 18:05 

Afbeelding

Mina laat haar blik over de onbekende man gaan, zich nog steeds afvragend wie hij in godsnaam moet voorstellen. Aha, blijkbaar is hij de koning van de vampieren van deze staat. Blijkbaar hebben zij dus enkel een koning. Hm, vreemd. Kan één man zoveel volk in het gareel houden? Ze volgt hem met haar ogen als hij naar Drew en Elaine toewandelt.

In haar gedachten verzonken, merkt ze Nicholas niet op en slaakt dan ook een verschrikte gil als hij doodleuk 'boo' tegen haar zegt.
Ze slaat snel een hand voor haar mond en kijkt lichtelijk panisch opzij.
'Begroet jij altijd zo mensen?' Mina voelt een rilling over haar rug gaan.

Afbeelding
King Russel.

De koning grijnst zijn hoektanden bloot als ze bevestigd dat ze inderdaad de zus is - maar natuurlijk weet hij dat al lang - en dan gaat vragen wie hij moet voorstellen. 'Ik ben de koning van deze staat. Voor de vampierensoort weliswaar.'
Hij kijkt haar geamuseerd aan, neemt haar hand, en drukt er plagerig een zoen op. 'Enchanté'

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 19:31 

Afbeelding

Drew ogen vernauwen zich als deze koning haar hand pakt. "Ik wist niet jullie soort royalty had." zegt ze koeltjes. Ze besluit dat ze zo afstandelijk mogelijk blijft reageren, om vooral niet wanhopig over te komen. Vragen kwamen van zelf wel. Wanneer de koning haar hand kust, trekt ze deze onmiddellijk weg. Noway dat een vampier haar ooit zou kunnen kussen, zelfs niet zo'n kleintje als deze.

"Van hetzelfde." zegt ze ijskoud, "En mag ik vragen hoe je weet wie ik ben?" Haar ogen schieten over het plein, hopend dat ze met iemand oogcontact kan maken. Deze vent beviel haar maar niets.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 20:18 

Afbeelding

Tom neemt een haal van zijn sigaret terwijl zijn blik over het steeds vollere plein heen glijdt. Een paar van de gezichten heeft hij al eerder gezien, maar er zijn ook gezichten die hij nog niet eerder heeft gezien. Hij voelt niet de behoefte om zich in een nieuw contact te mengen.

De oude vampier verlaat de zijde van de burgemeester en loopt langs Tom heen. Langzaam blaast hij de rook uit en hij kijkt waar de man heen loopt. Als deze bij Elaine en Drew gaat staan, kan hij niet ontkennen de oude Vampier gelijk te geven. Hij ziet vanaf hier prima hoe hij de hand van Drew vast pakt en hier een vreselijk ouderwets gebaar mee maakt. Er flitst een spottende glimlach rond zijn lippen als hij de reactie van Drew ziet. Tom gooit zijn sigaret op de grond, trapt deze uit en loopt dan op zijn gemak in de richting van het drietal.

"Goede avond, Dames." Zegt hij kort als hij bij hen komt staan.

Zijn blik blijft kort op de man hangen, hij knikt bijna onmerkbaar en richt zich dan tot Elaine.

"Interessante kostuumkeuze." Zegt hij met een wat valse glimlach.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 20:35 

Afbeelding

Elaine grijnst even kort als Drew vertelt dat ze niet snel bang is te maken. Ze heeft genoeg opmerkingen om terug te plaatsen, maar een derde persoon mengt zich bij hun en Elaine trekt kort haar wenkbrauw op. Het enige wat ervanaf kan is een korte knik en Elaine besluit er niet eens op te reageren. Ze kijkt even over het plein terwijl ze aandachtig luistert naar het gesprek. Abigail. Geen naam die Elaine kent, niet dat dat vreemd is, ze kent Drew amper. Maar de reactie van Drew is interessanter. Als de man zich voorstelt dat de koning van de vampiers moet Elaine de neiging om te lachen onderdrukken. Als Elaine één ding weet, is het dat zij niemand over haar laat regeren. Als Drew dan een overduidelijke hint geeft naar ongeveer heel het plein, is Tom de eerste die reageert en ze kijkt hem even aan als hij erbij komt staan en hun begroet.

"Natuurlijk is het een interessante keuze," antwoord ze op zijn woorden over haar kostuum, "Iemand moet het doen."

Ze haalt haar hand door haar haren heen waarbij haar jas wat omhoog gaat en er nog wat van haar blote benen te zien is. Het is niet alsof ze zich schaamt voor haar lichaam. Beter gezegd, het is niet alsof de mening van andere haar wat kan schelen.

"Maar de keuze van Drew ziet er tot nu toe ook erg spannend uit," zegt ze dan, met een glimlach en ze richt haar blik op Drew.

Als Drew zo graag uit dat gesprek weg wilt. is dit haar kans.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 20:40 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Nicholas is niet erg onder de indruk van haar gil en blijft haar onbewogen aankijken. Hij glimlacht lichtjes “Nee, maar gezien het thema vond ik het wel zo gepast.” Bovendien weet hij nu meteen dat Mina niet zo heldhaftig zal zijn tijdens de geplande spooktocht. Zijn blik gaat opnieuw even kort richting Russel, Drew en Elaine.

“Nog bedankt. Ik heb de postbode gesproken over de bezorging van mijn pakketje, alles wordt geregeld.” Met wat kletspraat houdt hij het gesprek op gang. Nicholas vangt even kort de blik van Drew als haar ogen over het plein heen schieten. “Dus, als wie of wat ben je verkleedt?” zet hij het gesprek met Mina desondanks voort. Het vergt hem enige concentratie om zowel een beleefd gesprek met Mina te volgen en in de gaten te houden wat er even verderop gebeurd. Drew is nu letterlijk omringt door vampieren, niet de beste situatie om je in te bevinden.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 12:41 

Afbeelding
Charte Sulin

De dag is snel voorbij gevlogen. Dit dringt tot Charte door wanneer ze met een soepel gebaar de rits van haar pakje dichtritst. Vandaag gaat ze verkleed als een sexy horror verpleegstertje. Haar lippen zijn knalrood en ze heeft voor de verandering wat rode blush op haar witte gezicht gedaan voor dat klein beetje extra.

Wanneer Charte het plein op loopt staat deze al vol met verschillende mensen. Haar ogen glijden over de gezichten van iedereen en blijven hangen bij de charmante jongeman van de afgelopen middag. Nicholas is zijn naam zeker? Het zou een schande zijn mocht ze juist zijn naam vergeten, wat een indruk zou dat zijn! In ieder geval een indruk die niet één van Charte haar gewoonte is. Een glimlach komt op haar gezicht en met enkele krachtige stappen op haar rode hakken loopt ze naar de groep toe. "Goedenavond allemaal." Met haar linkerhand gooit ze haar donkere krullen over haar schouders. Laat Halloween maar komen, ze heeft er zin in.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 21:28 

Afbeelding

Garrett trekt zijn schoenen aan en werpt nog snel een laatste blik in de spiegel. Hij trekt zijn strikje nog even goed, strijkt zijn haar nog eens glad en sluit dan de deur achter zich op zijn weg naar buiten. Het is nog best wel fris buiten, maar Garrett had geen zin om nog een extra jas mee te nemen, een sjaal moet maar voldoen. Snel hangt hij deze om zijn nek en loopt richting het gemeentehuis.

Daar aangekomen zijn de meesten al aanwezig. Zijn oog valt op Drew, die in een lastig gesprek lijkt te zijn gekomen waar een goed aantal mensen aan deel nemen of het in ieder geval aan horen. Hij gaat naast haar staan als zijn oog op Elaine valt. Och, niet zij weer. Het beeld van haar in haar woonkamer van vanmorgen heeft hem nog wel even bezig gehouden, maar hij heeft het er gewoon op gehouden dat ze dat waarschijnlijk wel vaker doet. En dat ze het bewust doet om de mannen uit te lokken. Of vrouwen, you never know. Voor zover mogelijk heeft Garrett zich er gewoon overheen gezet. Dat ze er goed uitzag kon hij ook met shirt aan wel zien.

Ookal is Drew in gesprek, kan Garrett het niet laten iets over haar pruik te zeggen. Hij buigt zijwaarts naar haar toe en zegt zachtjes in de buurt van haar oor "Leuk kapsel, nieuwste trend?" terwijl hij knikt naar haar pruik. Wat ze voor moest stellen kon hij nu nog niet helemaal raden, maar het was vast een of ander stripfiguur, dacht hij zo.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 9:35 

Afbeelding

De koning kan zijn plezier niet op als hij ziet hoe Drew haar ogen zich tot spleetjes vormen. Ze is duidelijk argwanend door zijn aanwezigheid. Daar houdt ie net van.
'Oh. Mensen zoals jij weten wel nog veel niet over onze soort.' Hij glimlacht veelbetekend en vouwt zijn handen achter zijn rug.
Even kijkt hij nochalant rond naar de rest van de groep, een jonge vrouw heeft duidelijk de zenuwen door een vampier die naast haar staat. Hah, Nick. Die ouwe kent hij nog wel. Hij is zelfs ouder dan de koning zelf.

De koning onderdrukt een snuif als hij dat beseft. Puh. Hij is toch lekker belangrijker door zijn status.
Hij richt zich weer op Drew en ziet dat er nog een jongeman zich bij haar gevestigd heeft. Hm, deze vrouw is blijkbaar heel populair.
Algauw vestigt hij de aandacht weer op haar.
'Vampieren hebben nu eenmaal de gave om geuren te herkennen, jongedame.' Onheilspellend kijkt hij haar aan.

Afbeelding

Mina laat haar adem zachtjes ontsnappen als hij zijn begroeting verwijst naar het feit dat het Halloween is. Hm, daar heeft ie wel een punt. Ze kan zichzelf wel voor het hoofd slaan als ze maar al te duidelijk heeft getoond dat ze waarschijnlijk de grootste angsthaas is van de groep.

Ze knikt kort als hij haar bedankt voor de informatie over de postbode.
Mina kijkt opzij als hij haar vraagt in wat ze is verkleed.
Ze kan een glimlach niet verbergen en opent haar jas.
'Tadaaaa.' Ze toont haar jurk
'Niet dat ik nu echt passende schoenen aan heb.' Ze grinnikt met het feit dat ze wandelschoenen er onder heeft. 'Maar de juiste schoenen doe ik wel aan na deze tocht.'

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 10:08 

Afbeelding

Als de Koning haar vertelt dat mensen zoals zij niets weten over vampieren, trekt ze een wenkbrauw op. Voordat Abi vermoord werd, verslond ze vampierboeken. Anne Rice, Poppy Z. Brite, Bram Stoker, ze waren allemaal voorbij gekomen. Ze wist waarschijnlijk meer van vampiers dan welk mens dan ook op dit plein. "Mensen zoals ik?" zegt ze schamper.

Als hij over geuren begint voelt ze een het bloed uit haar gezicht weg trekken. Als hij haar geur herkende als die van Abi dan had hij haar voor haar dood gezien. Dan was dit misschien wel haar moordenaar... Ze voelt haar bloed koken. Nee, ze kon nu niet tegen hem uitvallen. Drew kucht even en herstelt zich. "Grappig." zegt ze cynisch, "De meeste mensen zeggen dat ik naar dode varkens ruik. Als je me nu even wilt verexcuseren, ik was in gesprek." Met die woorden draait ze zich van hem weg. Door haar hoofd razen zijn woorden. Hij herkent haar geur. Hij kent Abigail. Dit was hem... Het moest wel...

Dan kijkt ze naar de groep die bij haar is komen staan. Elaine, Tom en Garrett. Ze had Elaine opmerking over haar spannende kostuum wel gehoord, maar alleen Garrett had haar persoonlijk aangesproken. "Vind je het wat?" zegt ze terwijl ze een glimlach op haar gezicht probeert te toveren, "Ik dacht mijn Alice-kostuum wel een toepasselijke pruik kon gebruiken."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 12:16 

Afbeelding
Charte Sulin

Ondanks het feit dat Charte een beetje genegeerd wordt en ze dit helemaal niet leuk vind is ze toch niet op haar tenen getrapt. Ze steekt, een beetje letterlijk, haar neus in de lucht en kijkt naar Mina, die haar jurk laat zien, aan. "Het is een mooie jurk Mina," zegt ze beleefd en vooral vriendelijk. Of Charte deze vriendelijkheid echt meent weet ze zelf nog niet. Daar is ze nog niet helemaal uit, maar haar korte levensjaren hebben haar wel geleerd dat je met beleefd zijn wel verder komt. Haar ogen flitsen af en toe richting Nicholas die bij Mina staat. Zou hij er iets mee te maken kunnen hebben dat ze die drang voelt om 'beleefd' te zijn? "Toch spijtig dat je je schoenen niet hebt aangedaan, nu ben je precies nog kleiner." Wanneer deze woorden tot stand komen en Charte hierna een beetje lacht dringt het tot haar door dat ze niet al te goed over komen. En dit terwijl ze haarzelf heeft voorgenomen beleefd en vriendelijk te zijn. Maar haar excuses aanbieden? Daar doet Charte nu eenmaal niet aan mee.
b]"Ik bedoelde eigenlijk: Zo een lange wandeling zal het wel niet zijn zeker? Of wel? Anders ben ik voorbarig geweest en had ik mijn schoenen ook beter uitgelaten tot straks."[/b] Hoe lang de wandeling ook zou zijn, Charte zou sowieso op hakken zijn gekomen. No matter what. Maar de schijn hooghouden en haarzelf een beetje inhouden moet af en toe. Hoe noemt men dit alweer? Ow ja, de stilte voor de storm.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 18:12 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Charte maakt zichzelf al kenbaar voor ze er is. Het geluid van haar hakken klinkt ritmisch en vastberaden. Nicholas blijft uiterlijk onbewogen “Goedenavond” begroet hij haar met een knik.
Nicholas zijn mondhoeken trekken iets omhoog bij het zien van Mina haar jurk “Goede keus” zegt hij als blijk van waardering. Charte beaamt dit, al klinkt het een stuk minder oprecht. Haar ogen flitsen meerdere keren zijn kant op, maar hij ontwijkt bewust elk oogcontact.

Hij vouwt zijn lange vingers voor zich in elkaar en luistert naar het gesprek. Zijn blik gaat even van de schoenen van Mina naar die van Charte. Mode is niet echt zijn onderwerp. Hij moet nog erg wennen aan de mode van nu. “Ze lijken me sowieso niet erg comfortabel zitten” merkt hij met een glimlachje op. Na nog een laatste blik op de rode hakken te hebben geworpen kijkt hij Charte aan “Ik weet het. Het gaat vaak niet om hoe comfortabel ze zitten, maar om hoe het eruit ziet.” Eerst waren er corsetten, nu de killerheels.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 19:33 

Afbeelding

De koning kijkt ontzet naar Drew als die doodleuk haar rug naar hem draait.
Lef heeft ze in ieder geval wel. Meer dan dat haar zusje heeft gehad tijdens haar laatste momenten van haar leven. Hm, die informatie gaat hij nog voor zichzelf houden. Voorlopig dan toch.
Hij grijnst zijn tanden bloot en wandelt dan terug naar de burgemeester toe, als die eindelijk klaar is met de speech.

De koning schraapt zijn keel, doet een wijd gebaar met zijn handen en zegt dan zo plechtig mogelijk: 'Laat de spooktocht beginnen.'
Hij wijst naar een pijltje die het begin aangeeft van de tocht.

Afbeelding

Mina glimlacht vrolijk als Nicholas haar zegt dat ze een goede keus heeft gemaakt. Charte komt zich er bij voegen, en Mina moet de neiging onderdrukken om een kreun te laten ontsnappen. Ze weet niet wat ze van deze vrouw moet denken. Snel doet ze haar jas weer dicht tegen de koude en kijkt voorzichtig op naar Charte.
Ze kan haar ongeloof dan ook niet verbergen als Charte één en al vriendelijkheid is. Wait...Huh? Ah, misschien moet ze het maar een kans geven. Zo naïef is Mina wel.
'Ben ik zo klein dan?' Duh. 'Ah, ik doe straks wel mijn hakjes aan...Tot zolang ik het kan verdragen. Mensen hebben niet echt de skills om al die pijn te verdragen.' Ze laat haar blik even op Charte haar hakken hangen, net zoals Nick. 'Ik moet toegeven dat ik jaloers ben dat jij dat net wel kan.'

Haar blik schiet omhoog als de koning zegt dat de spooktocht geopend is.
'Oeeewh!' ze klapt vrolijk in haar handen en grijpt Charte en Nick bij hun polsen. 'Jullie blijven toch wel bij mij, hé?!'
Yay, plezier met vampieren!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 20:51 

Afbeelding

Elaine kijkt op als Garrett eindelijk het plein opkomt en zich, soortevan, bij hun voegt. Hij richt zich op Drew, maar dat maakt Elaine niet zoveel uit. Ze zou hem later wel laten weten wat ze had gezien. Er krult een korte glimlach om haar lippen. Drew richt zich nogal abrupt tot Garrett en als ze haar hoort zeggen dat de pruik bij een Alice-kostuum hoort weet Elaine gelijk wie Drew moet voorstellen. Ze haalt een hand door haar haren heen en enkele minuten later wordt de spooktocht geopend. Ze trekt haar wenkbrauw op als ze aan de andere kant ziet hoe Mina de twee naast haar beetgrijpt om mee te sleuren. Arme wezens... Dan besluit Elaine zich op Drew te richten.

"Je hebt nog iets te bewijzen..." zegt ze met een kleine, redelijk vriendelijke glimlach, "Dus ik loop met jou mee."

Ze haalt een hand door haar haren heen.

"Maar wees gerust, ik zal je hand niet beetpakken als een klein kind," vervolgt ze haar woorden met een kleine grijns.

Elaine vind dat ze anderen wel belachelijk mag maken. Elkaars hand vastpakken... Alsof ze kleuters zijn. Nee, die tijd is Elaine allang voorbij.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 20:24 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Nicholas onderdrukt een zucht. Als hij ergens geen geduld voor heeft is het de naievelingen. Het type dat denkt dat het geweldig is om een vampier te zijn. Het heeft inderdaad wat voordelen, maar het probleem is vaak dat ze niet verder kijken dan dat. Aan de andere kant waren ze vaak ook bereid te dienen als bloedbank, in de veronderstelling dat ze ooit meer zouden worden dan dat. Daarvoor moest hij de schrijvers en filmproducten bedanken, de eerste eeuwen van zijn leven waren beslist een stuk lastiger geweest.

Er vormt een frons op zijn voorhoofd als Mina zijn pols en die van Charte vast pakt. “Nee dankje.” Hij trekt zijn pols los uit haar hand en steekt zijn handen dan veilig weg in zijn jaszakken. “Charte wil je vast wel gezelschap houden.” Hij werpt Charte een wijze enigszins belerende blik toe. Alsof hij haar zonder woorden wil zeggen dat ze zich niet moet laten meeslepen met deze spooktocht. Want Charte was diegene die hij de avond ervoor al roekeloos een eerste slachtoffer zag maken. Jong en onbeholpen. In dat opzicht waren Mina en Charte wel aan elkaar gewaagd. “Ik zie jullie straks wel.”

Hij steekt het plein over en wandelt rustig richting de burgemeester en King Russel. Daar wacht hij beleefd tot de twee zijn uitgesproken alvorens hij zich tot Russel richt. Hij buigt niet, hij knikt niet, geen enkel teken van onderwerping. Nicholas was baas over zijn eigen leven, niet een koning van vampieren. Hij zou al helemaal geen verantwoording afleggen aan een generatie jonger dan hem. Hij tolereert Russel, het enige soort respect dat hij van Nicholas kan verwachten. “Russel” hij glimlacht stijfjes “Het is lang geleden.” Hij werpt een blik op de groep die zich naar het bos begeeft. “Ik zie dat je heerschap je nog niet gaat vervelen. Evenmin als alle formaliteiten die er de laatste jaren bij zijn gekomen.”

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 20:57 

Afbeelding
Charte Sulin

Wanneer Nicholas haar eindelijk aankijkt trekt ze een beetje haar linker wenkbrauw omhoog. Hij spreekt rustig en met een bepaalde deftige klank. Een klank die haar bekend voorkomt maar ze kan hem niet plaatsen.
Wanneer Mina zegt dat ze jaloers is op haar begint Charte te glunderen. Ja hoor, als er iets is waar ze naar snakt dan is het bewondering. Van wie of op welk moment ook maakt haar niet uit. "De voordelen aan het vampier zijn." zegt ze terwijl ze na deze woorden een korte blik werpt op Nicholas. Ergens benieuwd naar zijn reactie hierop.

Maar goed, Mina is Mina niet als ze niet overenthousiast Charte bij haar polsen neemt. Nicholas maakt zichzelf snel, kort en bondig uit de voeten. Maar dit nadat hij Charte een blik heeft toegeworpen die ze niet echt kan doorgronden. Terwijl ze een beetje verbaasd naar de rug van Nicholas kijkt wanneer hij wegloopt gaat de spooktocht van start en verkeerd ze dus nog steeds in het gezelschap van Mina. Of ze hier echt zin in heeft is een andere vraag. "Het ziet er naar uit dat het onder ons gaat zijn. Je bent toch niet snel bang hoop ik? Ik moet bekennen dat ik wel wat van horror houd." Charte glimlacht een beetje mysterieus naar Mina. Haar hersenen werken op volle toeren. Op welke manier kan ze deze saaie spooktocht een beetje spannend maken?

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 290 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: