Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 22:05 

Hahaha, Lau XD
maarrr... Blame Es for that one [a] Zij heeft de banner gemaakt en daarbij ook de gepaste foto gezocht xD

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 21:28 

Ik wilde net een post maken voor Daisy, maar ik heb eigenlijk totaal geen idee waar we ergens zitten met het verhaal of wat er kan gebeuren, dus kan iemand kort even de situatie schetsen? =) Thanks!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 21:45 

@ Margo: Agenia is tijdelijk met de rpg gestopt. Zowel Sammie als Thomas zijn dan ook tijdelijk uit het verhaal geschreven. Sammie is namelijk op de avond in de buurt van het strand gevallen op een gevaarlijke bloem en letterlijk gespiest. De bloem was giftig dus Sammie is terug naar huis om te herstellen en Thomas is met hem mee. Tot ze terug keren heeft Chase de leiding.

Het is nu de volgende ochtend en om iedereen nog even in harmonie te krijgen en uiteindelijk verder te reizen heeft Chase zojuist iedereen voor zonsopgang uit bed geroepen voor een excursie. That's it. Ohja, En Samantha en Dominic waren weer eens twee bitches...maar dat is niks nieuws (a)

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 21:47 

puh @@

*verder geen commentaar*

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 15:40 

Guuuuuys I'm baack! En jullie hebben heel de vakantie op jullie lui achterwerk gezeten @@ Hup posten allemaal!

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 20:42 

Dom en Jarrod hebben sex tot 5 september.

SLEEP ZE MEE. <3

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 17:39 

Dubbelpost, maar whatever xD

Ehm. Ja. Kan iemand uitleggen wat er nu speelt? Ik ben weer terug ^^"
Come on, wie heeft Jar niet gemist?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 12:53 

Je hebt weinig gemist hoor. Het is nu ochtend en ze gaan op expeditie. Ze zijn nu bij een schildpadden nest en daisy kwam nog naast jarrod lopen. Dus even twee daisy Posts bijlezen en je bent er :D

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 13:24 

Ik kijk wel even en anders post ik gewoon een random post. Jarrod komt er vanzelf wel weer in ^^

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 9:16 

Ik ben er ook weer! Ik zal even wat bijlezen en hopelijk kan Sophia zo weer meedoen! : D

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 11:59 

Nu iedereen er weer is wil ik een leuk idee in gang gaan zetten. De eilandbewoners blijken namelijk niet zo vriendelijk als in eerste instantie het geval leek te zijn. Sterker nog het is traditie om bezoekers die naar hun mening aan de eisen voldoen onderdeel te maken tot hun stam. Ja, inclusief vissenstaart dus. Dus wie wil er graag een meerminnetje of meerman worden? Uiteraard van tijdelijke duur. Je kunt je aanmelden tot het einde van deze week. @@

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 12:17 

dubbelpost; en bij deze wil ik Noah graag afmelden voor de strijd om een staart (a)

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 12:25 

haha, reken Flynn maar in als smexy meerman! xD

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 9:48 

En we schuiven het termijn nog maar wat verder op, aangezien het vrij rustig is. Oke zeg maar doodstil :O waar is iedereen? :-(

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 10:36 

POSTEN, STOUTERIKKEN! @@

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 758 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: