Geplaatst: vr feb 18, 2011 22:43

Als Shawn tegen de muur gesmeten wordt, en een paar rake vuisten in zijn maag krijgt, hapt hij even naar adem want jezus dit doet pijn! Waar heeft Matt ĂÂĽberhaupt zo goed leren vechten? D: Shawn grijpt Matt bij zijn kraag, en slingert hĂ©m nu tegen de muur. Meteen klemt hij met zijn onderarm tegen Matt's nek, terwijl hij met zijn andere arm/hand probeert Matt's handen in bedwang te houden.
"Zeg dat het je spijt!" brult hij in zijn beste vriend's oor. "ZEG DAT HET JE SPIJT!" Wat hem spijt? Geen idee. Hij hoort dat Lea hem aanmoedigt, en daardoor voelt hij zich nog een beetje beter. Want, ja. Shawn vindt het eenmaal fijn om aangemoedigd te worden. Professor Mouvement
Hij was even in het hok om te checken hoeveel matten er zijn. Als hij terugkomt, ziet hij niet dat alle studenten braaf aan het klimmen zijn. In plaats daarvan, ziet hij Bradés en Davis die met elkaar op de vuist gaan! Even staat hij verrast te staren, want waren die twee niet joined by the hip? Dan vormt zich een gigantische frons op zijn gezicht. Dit is ZIJN les, en die twee akelige jongens zullen het niet verpesten!
Met grote passen treedt hij naar de muur waar de twee nu aan de gang zijn. Hij grijpt Shawn bij zijn kraag, en smijt hem praktisch van Matt af. Dan kijkt hij woedend van de één naar de ander.
"IEDEREEN, OP DE BANK! NU!" roept hij, zowel naar Matt en Shawn, als naar de gehele klas. Met een luie handbeweging met zijn wand, worden alle touwen weer opgeruimd. Inmiddels zit de hele klas weer braafjes op de banken, met Matt en Shawn aan elk uiteinde, want hij wilt niet dat ze ineens weer met elkaar gaan vechten.
"Twee gaan met elkaar vechten, en de rest staart ze enkel toe?" grauwt Mouvement. "Ik kan het niet geloven! NIEMAND die probeert ze uit elkaar te halen? Wat zijn jullie voor nutteloze groep losers? Weten jullie wat? Ik kan jullie niet eens meer aankijken. Ik wil zeggen dat ik teleurgesteld ben, maar het verbaast me eigenlijk niets. Jullie zijn zonder twijfel het grootste zooitje mislukkelingen dat ik ooit les heb gegeven." Hij schudt kort zijn hoofd. Ha, dat zal ze leren. De ondankbare apen.
Nog een flick van zijn wand, en woeps, er liggen zes matten verspreid over de zaal. "Ik verdeel jullie in tweetallen en één drietal. Worstel met je partner op de manier dat ik jullie heb geleerd. Tenminste, als er nog plaats is voor kennis, naast al het zaagsel in jullie hoofden," voegt hij er gemeen aan toe.
"Okay. Lefevre en Bennett -- ik wil geen geklaag! Zoek een mat uit!" bijt hij ze toe. "Moreau en Neveu. Davis en Joubert. Louis en Lenoir. Byron en Gravois. En jullie drie, Dubois, Jadoulle, Bradés. Schiet up! Ik weet dat jullie de neiging hebben om langzaam te zijn, MAAR IK HEB NIET DE HELE DAG! CHOP CHOP!"Oei, ze krijgen een enorme uitbrander van Mouvement. Shawn heeft een bloedende lip, en zijn schouder doet pijn, en hij denkt dat hij een flink aantal blauwe plekken zal hebben verspreid over zijn ribbenkast. Desondanks heeft hij wel gedaan wat de bedoeling was: Matt redden van het klimmen. Hij trekt een moeilijk gezicht als Mouvement ze mislukkelingen noemt, en hij moet serieus de neiging onderdrukken om iets te roepen. Iets dat zegt dat Mouvement ongelijk heeft, want hell, deze groep is awesome Behalve sommige mensen, dan. Maar hij is awesome, en al zijn vrienden ook. Dus puh.
Dan wordt hij ingedeeld met Christine en Alex voor het worstelen. Met een grimas kijkt hij de twee aan. "Laten we dan maar gaan, he?" Hij staat op, en werpt nog een grijnzende blik (voor zover dat lukt D:) op Matt, waarbij hij zijn duim opsteekt.