Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 14:21 

Jammer, maar ja, het lijkt inderdaad maar niet te werken :/

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 14:27 

Ik vind het ook jammer, omdat ik mijn personage wel heel leuk vind om te vertolken. Bovendien waren er erg veel leuke en diverse personages. Maar het valt me op dat scholen-rpg's vaak het beste werken als het om 16-jarigen gaat en... Als ik me mijn oude scholen-RPG's herinner, ging het vrijwel over alles.. behalve school of lessen volgen.

Met andere woorden: het concept is heel leuk en fijn, maar om de een of andere reden komt het inderdaad niet van de grond en loopt het niet zo vlot als gehoopt. Maar ik vind het wel jammer.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 15:47 

Jammer is het wel ja, maar soms komt een RPG niet van de grond. En dat vond ik met YGTH toch echt wel het geval. Dan kun je wel de RPG laten doormodderen, maar uiteindelijk schiet je daar niets mee op. Dus.. Mocht iemand zich geroepen voelen om de RPG over te nemen, voel je vrij om een PB te sturen. Voor nu hou ik het in elk geval voor gezien en gaat de RPG op slot. :'(

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: