Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 22:49 

Afbeelding
Adam Pocock

Dat Chase er een uitdaging van maakt, zorgt er voor dat Adam enigszins nog kwader wordt. Dit is geen spel! Dit gaat om zijn dochters. Meervoud. Want als Daisy hier wilde blijven, wat zou Rose dan doen? Ze kunnen toch niet zomaar één vierde van hun gezin -hun perfecte gezinnetje- achterlaten aan de andere kant van de muur?

Adam moet veel moeite doen de smug smile van Chase' gezicht niet weg te vegen met een onverwachte vuist in zijn gezicht. Want die arrogante prins verdient het. Hij heeft nog geen enkel deftig woord uitgebracht. Hij is nog erger dan Adam zich kan herinneren. Het lijkt erop dat het Chase zelfs niet meer kan schelen wat Leah wilt. Zoalng hijzelf maar zijn spelletjes kan spelen en een wig tussen hem en Leah kan drijven. En die gedachte doet hem naar Leah kijken. Wat heeft ze tegen Chase gezegd deze afgelopen dagen en weken?

'Echt, Chase, ik had toch enigszins op een ander weerzien gehoopt,'
zegt hij, nog steeds kwaad, maar toch enigszins onder controle. 'Zeker het weerzien met Feira had best anders mogen zijn.' Totdat Chase erbij kwam, was dat weerzien trouwens perfect aan het verlopen. 'Leah, is het kasteel in de buurt? Feira zoekt een toilet.' En dat is ook een subtiele hint dat hij hier niet wil zijn. Niet nu, niet bij Chase, niet in deze situatie. Ze hadden het Daisy al jaren geleden moeten vertellen.

'Ik kan ook wel een badkamer gebruiken,' probeert hij dan te doen alsof het gesprek van net niet gebeurd is. 'Kom je?' vraagt hij aan Leah, terwijl hij zijn hand naar haar uitsteekt. Hij wil niet minder hartelijk klinken dan eerst, hij wil nog steeds even blij zijn dat hij haar heeft teruggevonden, maar wat Chase net zei heeft de hele boel wel een beetje bedoezeld. Hoe zal Daisy reageren? Dat is echt alles wat hij nu kan denken.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 0:38 

Afbeelding

Jup, gingen ze weer. En woeps - Chase trekt Feira naar hem toe. ,,Voordat heel...'' wil Feira beginnen op wat hij zegt - maar Chase stelt de vraag al voor haar. Troonopvolger? Feira fronst en kijkt Chase aan. Dan glimlacht ze, niet echt wetend wat voor uitdrukking haar gezicht moest sieren. Leah geeft - zoals gewoonlijk - de meer duidelijke, rationelere antwoorden en uitleg, en Feira ziet in dat Rose en Daisy inmiddels al net zo oud moesten zijn als Feira toen. ,,Jeminee...'' mompelt Feira even verbaasd. En o ja, Adam en Leah hadden haar zojuist tot peetmoeder benoemd! ,,En we hebben inderdaad een hoop te bepraten!'' zegt Feira dan, nog steeds met Chase's arm om haar schouder.

Maar nog voordat Feira verder kan gaan in haar spraakwaterval, wordt de strijd voortgezet. Langzaam wordt de voor Feira cryptische taal van Chase en Adam ontsleuteld. Troonopvolger. Blonde genen. Zorgen laten liggen? De trilling in Leah's stem. Wat was er gebeurd?

Adam herrinnert Feira weer even aan haar eigen problemen - die vielen nogal in het niet bij de issues die de familie Pocock leken te beheersen. Feira steekt haar hand in de lucht: ,,Mag ik?'' vraagt ze, alsof ze in de klas zit. ,,Ik moet een plas,'' zegt Feira verontschuldigend. ,,En ik hoor natuurlijk graag alles over alle maffe, leuke en niet-zo-leuke dingen die jullie hebben meegemaakt met of zonder Rose en Daisy,'' Feira bloost even trots als ze die namen uitspreekt. ,,Maar lichamelijke behoeften gaan even voor,'' besluit ze dan plechtig.

,,Dus,'' zegt ze dan tegen Chase. ,,Jij hebt een paard, ik heb een bezem.'' Feira kijkt even naar Leah en Adam. ,,Is het vanuit peetmoederlijk oogpunt wijs om Chase en Adam op één paard te laten zitten...?'' Feira glimlacht ondeugend.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 7:52 

Afbeelding

“Tuurlijk” hij schudt zuchtend zijn hoofd “Ik wacht wel. Dat ben ik inmiddels wel gewend” mompelt hij er verbeten achteraan. Leah en hij hadden wel eens ruzie, alles was zeker niet altijd koek en ei geweest. Maar het ging dan om kleine dingetjes, het was anders dan nu. En nu zouden ze het zeker niet goed maken zoals ze dat vroeger wel deden. Een herinnering aan vroeger, het zorgt ervoor dat hij heel even afwezig voor zich uit staart. Vroeger. Als in geweest, verleden tijd.

Nee alsof hij op een weerzien zoals dit gehoopt had. In alle eerlijkheid had hij helemaal niet op een weerzien met Adam gehoopt. Het is te confronterend. Feira haar volle blaas is hetgeen dat iedereen uiteindelijk met de neuzen de goede kant op krijgt. Hij glimlacht even als Feira haar peetmoeder rol erg serieus neemt. Chase schudt zijn hoofd “Nee.” Antwoord hij eerlijk “Leah is ook te paard. Ik blijf nog even hier om de groep straks weer compleet terug naar huis te krijgen.” Huis ja, Alusia was nu hun huis pfuh. Oke het was een woordverspreking, maar het was stiekem wel hoe Chase het wou hebben.

Afbeelding

Noah dwaalt wat rondjes door het bos. Hij komt weliswaar een enkele keer een hert of wildzwijn tegen, maar zonder pijl en boog laat hij het er maar bij zitten. En dan wordt de hele jacht al gauw saai en nutteloos. Met een zucht besluit hij te kijken hoe het met de rest ervoor staat. Al gauw hoort hij wat stemmen en treft hij Juliet en Thomas aan. “Zijn jullie gevallen?” vraagt hij verbaasd omdat ze naast hun paard staan. Hij kijkt even om zich heen, maar ziet geen hert.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 8:25 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah bijt op haar lip wanneer Chase nog een opmerking maakt over het wachten. Nee, ze ging niet nog eens tegen hem in, ze ging hem er niet op wijzen dat hij op het moment alleen maar egoistisch deed en aan zichzelf dacht, dat wist hij zelf evengoed.

"Ja, tuurlijk.." knikt Leah, wanneer Feira's behoeften voor de verlossing uit deze situatie gaan zorgen. Ze neemt zijn uitgestoken hand aan en verstrengelt haar vingers met de zijne.
"Dat lijkt me inderdaad niet zo'n slim idee, Feir." De heks weet hoe dan ook met haar opmerkingen altijd een glimlach op haar gezicht te toveren. Chase laat weten dat hij hier nog even blijft, wat Leah zijn verstandigste beslissing van de afgelopen tijd vindt. "Dan gaan wij naar het kasteel en knappen we jullie even op. Wij gaan wel te paard."
"Laten we maar gaan, voordat het straks te laat is." Voordat Feira het niet meer kan ophouden dus. Met die laatste woorden knijpt ze Adam nog eventjes zachtjes in z'n hand om zich vervolgens om te draaien en richting het paard te lopen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 11:05 

Afbeelding

Romy moet onwillekeurig lachen als Flynn even vermeldt dat ze een schitterend duo zijn dat niet weet hoe de jacht in zijn werk gaat.
"Natuurlijk zijn wij een schitterend duo. We zijn tenminste nog niet van ons paard gevallen?" Grinnikt ze lichtjes.

Ze zet zich een beetje rechter als Flynn vraagt of ze wel de moeite gaan doen om iets te vangen. "Nou... Het is ook een beetje zielig om hertjes dood te doen. Ik bedoel, kijk naar Bambi! Straks zetten we ook een klein hertje zonder mama."
Ok, Romy is een beetje aan het overdrijven, maar toch, ze heeft een punt. Niet?
"Ik ben voor gewoon een beetje rondrijden." Zegt ze dan maar. Ze zit best goed zo op hun paard met Flynn.
Ze merkt wel dat het redelijk stil is om hen heen. "Waar is de rest eigenlijk?" Er waren toch mensen voor hen vertrokken?

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 11:25 

Afbeelding

Flynn moet lachen als hij haar hoort zeggen dat ze tenminste nog niet van hun paard zijn gevallen. Tuurlijk zijn ze nog niet van hun paard gevallen. 'Ik kan best rijden hoor. Alhoewel ik zelf verwonderd ben dat het nog zo uitstekend gaat.'
Hij maant het paard aan om trager te gaan lopen terwijl Flynn compleet strijk gaat door Romy haar verhaaltje van Bambi.
'Jeugdtrauma much?'
Plagerig kijkt hij even om maar richt zijn blik weer naar voren toe, voordat ze per ongeluk tegen een laaghangende tak botsen.
'Geen flauw idee waar de rest is.' mompelt hij en tuurt voor zich uit. 'Ze zullen ijverig aan het jagen zijn.'
Hij onderdrukt een zucht terwijl hij voor zich uitstaart, de koude begint nu toch wel zijn lichaam over te nemen, en hij ademt diep uit.
'Gaan we anders niet gewoon terug naar het kasteel?'

Laatst bijgewerkt door Trijn op ma apr 09, 2012 11:38, in totaal 4 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 11:25 

Afbeelding
Daisy Pocock

Iedereen lijkt al te vertrekken, terwijl zij en Jarrod nog steeds in de stallen staan. Noah is uiteindelijk in zijn eentje vertrokken en Daisy gaat er vanuit dat hij dat wel aankan. Het heeft Noah niet vaak ontbroken aan zelfvertrouwen, dus nu zal het vast ook wel lukken, zelfs na wat er gisteren gebeurd is. 'Kom Jarrod, laten we ook gaan rijden!' Ze pakt er een random paard uit en klimt er met wat moeite op. Nu Jarrod nog.

Afbeelding
Adam Pocock

Chase die aankondigt dat hij hier gaat blijven, is werkelijk het eerste deftige woord dat zijn mond verlaat. Adam reageert er niet op, maar hij is wel opgelucht dat hij niet mee terug gaat. Dat geeft hem de tijd om met Leah te praten over wat er allemaal is voorgevallen. En dat lijkt vrij veel te zijn. Feira weet er ondanks alle spanningen toch nog grapjes over te maken. Iets waar alleen een heks als zij mee weg komt. 'We zien je zo wel,' zegt hij tegen haar en zijn humeur wordt er alweer iets beter op.

Adam neemt dankbaar de hand van Leah aan. Ditmaal staat Leah aan zijn kant. Dat is wat er anders is. En dat is waarschijnlijk ook waarom Chase nog duizend keer onuitstaanbaarder is dan anders. 'Ja, laten we maar gaan,' stemt hij in met Leah. Hij kruipt zelf al op het paard en steekt zijn hand naar haar uit om haar erop te helpen, maar met een klein grijnsje trekt hij die al snel weer terug. 'Eigenlijk weet ik wel zeker dat je even goed op jezelf op dat paard geraakt,' zegt hij plagend. 'Of ben je het verleerd na al die jaren?' Hij vergeet voor de gemakkelijkheid even dat Leah hier al wel even terug is en dat ze -zelfs als ze het niet meer kon- al lang de tijd heeft gehad die skill terug bij te werken.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 11:46 

Afbeelding

Juliet kijkt op Thomas neer als die ligt te klagen. Ach, het zou heus mee vallen. Ja het deed pijn, maar hij had heus niks gebroken, zo hoog was de val immers niet. "Kom op dan oude man," zegt ze met een halve glimlach, als hij zegt dat het weer gaat. Als hij zijn hand uit steekt, zodat ze er weer op kunnen klimmen, raapt Juliet eerst de pijlen en de boog op en dan pakt Juliet zijn hand aan. Ze wil net op King klimmen, als Noah aan komt zetten en vraagt of ze zijn gevallen. "Nee... we besloten om eventjes te gaan lopen in plaats van op het paard te gaan zitten, want dat is zoveel sneller en makkelijker," het sarcasme druipt er van af.

Juliet heeft nog steeds Thomas zijn hand vast, dus besluit ze er maar gebruik van te maken als steuntje en klautert op King. Als ze weer op haar beurt haar arm naar Thomas uit steekt, merkt ze dat haar armen best wel veel bloeden. Blijkbaar was ze toch wel hard tegen de grond aangekomen. "K*t," mompelt ze en scheurt een stuk van haar mouw af om het er om heen te wikkelen, maar helaas is ze een beetje onhandig en het afgescheurde stuk valt op de grond.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 11:48 

Afbeelding
    Rose Pocock

Om ook Rose en Damon maar bij de jacht te betrekken, is Rose met wat hulp van Damon op het paard geklommen. Zij, Damon, Jarrod, Daisy en Dominic zijn de enigen die nog in de stallen zijn. Eigenlijk kijkt Rose er ook niet echt naar uit om op hertjes of konijntjes te jagen.
"Het is maar omdat het traditie is toch? Het gaat om het idee." zegt ze dan ook in het algemeen. Ze hoefden heus niet met een aangegeven aantal dierenhuiden en vlees aan te komen zetten.. hopelijk.

Rose kijkt haar zusje even zijdelings aan, die nou op dezelfde hoogte als haar zit nu ze allebei plaats hebben genomen op de paarden. Dan komt er een uitdagend grijnsje opspelen. "Misschien dat we er een wedstrijdje van kunnen maken?" stelt ze dan met een speelse lach voor.

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah wil net de hand van Adam aannemen wanneer die eenmaal op het paard zit, maar haar arm blijft wat nutteloos in de lucht hangen wanneer hij de zijne terugtrekt. Er verschijnt meteen een lachje op haar gezicht wanneer ze zijn plagende woorden hoort.
"Ik weet heel goed hoe ik op dat paard kom." zegt ze dan ook, waarbij ze hem even onschuldig aankijkt. "En ik weet ook heeel goed hoe ik jou eraf kan krijgen als je je niet als een echte hoffelijke heer gedraagt - we zijn immers in Alusia, Adam." wijst ze hem er vervolgens geheel onschuldig op, waarbij ze het paard even zachtjes aait, niet van plan om Adam er echt vanaf te laten vallen.

Dus.. Wat wordt het?" vraagt ze hem plagend, waarbij ze haar hand naar hem uitsteekt. En anders, tja.. Zal ze er zelf op moeten klimmen en Adam op een andere manier terug moeten pakken. Het voelt in ieder geval goed om hem terug te hebben, en eventjes de zware onderwerpen op het moment te laten rusten.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 12:03 

Afbeelding

Thomas kijkt op als hij ineens een stem hoort. Oh, Noah... Hij wil antwoord geven - een nuchter, normaal antwoord - als Juliet al voor sarcasme gaat. Hij ondersteunt haar antwoord met een aarzelend 'Ehh...' glimlachje en helpt haar het paard op. Eerder dan Juliet ziet hij, op het moment dat ze zij met zijn hand het paard op klautert, dat haar armen bloeden.

"Oh, je armen," zegt hij verschrikt. Hij duikt op de grond om de gevallen lap op te pakken en klopt de aarde eraf. Niet echt de meest hygiënische oplossing. Hij pakt zijn zakdoek uit zijn zak, pakt haar hand vast en trekt haar enigszins voorover zodat hij beter bij haar arm kan. Voorzichtig dept hij het bloed van haar armen en knoopt om het ene arm haar eigen lap stof. Hij houdt bij de andere arm aarzelend zijn zakdoek voor. Die was veel te klein om er goed omheen te wikkelen.

Juliet had weliswaar zonder twijfelen haar mouw afgescheurd, maar zo ontzettend daadkrachtig en heldhaftig was Thomas niet. Hij kijkt even hulpeloos rond en dan vragend naar Noah, alsof die ineens een rol verband uit z'n mouw zou moeten halen. Dan legt hij voorzichtig zijn arm op zijn mouw. Hij trekt eraan in de intentie om de mouw een stuk af te scheuren, maar in plaats daarvan trekt hij de naad stuk en komt de mouw in zijn geheel eraf.
"Euhm... Nouja, het is in ieder geval genoeg."

Hij bindt de volledige mouw om de wonden op haar arm heen en kijkt om oog.
"Gaat het?" vraagt hij dan. Hij kijkt op naar Noah op zijn paard.
"Heb je geen pijl en boog?"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 12:31 

Afbeelding

Feira is opgelucht als de situatie ook op-lucht. Ze wist nog niet precies wat er nu precies gaande was, maar ze zou het gauw genoeg horen - Feira was Feira niet als ze niet gepast ongeduldig zou zijn. ,,Ok!'' zegt Feira in respons tegen Chase. Er was dus een groep? Dat betekende vast dat er meer mensen waren dan alleen Rose en Daisy.

Feira glimlacht als ze Leah hoort en kan een nostalgisch gevoel niet onderdrukken als Leah en Adam aan de haal gaan met het paard; ze controleerde voor de zekerheid even of er een herberg in de buurt was en stiekempjes kneep Feira zichzelf even om te checken of ze niet gewoon lag te dromen.

,,Een klein beetje sneller graag...?'' Feira kijkt verontschuldigend van Adam naar Leah. Dan laat ze haar bezem los en wonderlijk genoeg blijft die boven de grond zweven - in één keer, wauw! Trots neemt Feira plaats, met twee benen aan één kant. Om haar volle blaas te benadrukken slaat ze haar benen maar strak over elkaar heen. ,,Ik heb geen flauw idee welke kant we op moeten, en nou ja, dat is ook niet zo vreemd want ik heb eigenlijk geen flauw idee waar we zijn,'' Feira kijkt Leah aan. ,,Maar jullie zijn dus op het kasteel van de koninklijke familie?'' Feira had slechte ervaringen met dat optrekje; de dress-code, de opdringerige moraal... BAH.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 12:43 

Afbeelding

Wat heeft hij Juliet nu weer misdaan. Hoofdschuddend kijkt hij dan ook toe hoe Thomas haar op het paard helpt. Wat is dit, de club lotgenoten. Wanneer Thomas zich dan ook hulpverlenende arts opstelt, maar daar wat hulp bij nodig lijkt te hebben, verroert Noah geen vin. Hij gaat zijn dure kleding niet opofferen voor een paar schrammetjes op Juliet haar arm. Zeker niet nu ze zo onaardig tegen hem doet. En deze outfit was net nieuw. Er ontsnapt een grinnik wanneer Thomas zijn hele mouw eraf scheurt en deze om haar arm heen wikkelt.

“Nee.” Beantwoord hij Thomas zijn vraag alsof dat het meest logische antwoord is. “Ik bedacht me dat het misschien niet zo verstandig zou zijn” Hij werpt nog een blik op Juliet haar verbonden arm “En volgens mij kunnen jullie ook beter huiswaarts keren.”

Afbeelding

Chase trekt de knoop van het touw waarmee zijn paard staat vastgebonden in een opwelling alleen maar strakker in plaats van losser. Dat komt omdat zij aandacht niet bij de knoop is, maar bij Leah en Adam. En hun irritante gegiechel. Klim gewoon op dat paard en ga terug naar het kasteel. Met een ferme ruk weet Chase dan toch door brute kracht en niet zozeer gezond verstand de knoop los te krijgen. Zonder iets te zeggen keert hij zijn paard de andere kant op, op zoek naar een echt hert.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 13:13 

Afbeelding

Romy vertrouwt Flynn volledig op het paard. Nou, het voelt tenminste toch alsof hij weet wat hij doet. "Reed je thuis misschien ook?" Vraagt ze, maar Flynn begint op dat moment te lachen met haar Bambi-verhaal.
Romy kijkt lichtjes ontzet naar hem als hij kort omkijkt voor hij zich weer naar voor richt om te zien dat ze nergens tegen rijden.
"Ja, ik was redelijk geschokkeerd door die film." Reageert ze, ietwat beschaamd. Nee, Romy, wees eerlijk. Het is een jeugdtrauma. "Ok, ja. Jeugdtrauma." Mompelt ze dan maar. Flynn gaat zeker weten opnieuw lachen.

Wanneer het paard wat trager begint te lopen, riskeert Romy het om Flynn wat losser te laten. Pas dan merkt ze hoe stevig ze hem eigenlijk wel vast had. Blijkbaar voelde ze zich toch niet zo gerust toen het paard er nogal vandoor ging.
Ze voelt hoe de koude eventjes begint door te dringen tot diep in haar lichaam en rilt eventjes. Flynn zal vast ook wel koud hebben, hij zit vanvoor op het paard, dus hij vangt waarschijnlijk nog meer koude op dan zij.

Haar vermoeden wordt bevestigt als hij vraagt om gewoon terug naar het kasteel te gaan. "Misschien heb je wel gelijk. Het is best wel koud om de hele tijd zo buiten te zitten op een paard." Plus, als Romy nog lang op dit paard moet zitten, dan is ze morgen zo stijf als een plank, dat voelt ze nu al.
Ze slaat haar armen weer om Flynns middel. "Maar misschien moet je ons paardje niet te snel laten lopen. Straks is het helemaal moe." Grinnikt ze.
Ze kijkt eventjes over Flynns schouder. "Dus... Heb je vroeger al gereden misschien? In onze wereld?" Nu ze met Flynn alleen is, kan ze hem toch wel een beetje leren kennen? En ze wil wel weten waar hij zo goed heeft leren rijden.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 13:36 

Afbeelding
Adam Pocock

Natuurlijk heeft Leah een goed weerwoord. En aan de manier waarop ze erop ingaat, is wel duidelijk dat ook zij blij is met deze luchtigere sfeer. Hij pakt met een glimlach haar hand aan en trekt haar mee op het paard. Feira kan het blijkbaar niet al te lang meer inhouden en wil er snel vandoor gaan. 'Ik weet ook niet waarheen, ik ben hier ook nog maar net,' zegt hij dan tegen Feira. 'Leah, het lijkt erop dat jij de weg mag wijzen.'

Voorlopig rijdt hij gewoon rustig in de richting vanwaar Chase' pijl was gekomen en wacht op verdere instructies. 'Dus, wat is er eigenlijk allemaal gebeurd?' vraagt hij dan aan haar, alsof het zo-even in enkele zinnen kan uitgelegd worden. Hij weet zoveel niet. Hoe is zij hier terechtgekomen, hoe zijn de kinderen hier terechtgekomen, wie is hier nog allemaal, wat is er met Chase gebeurd, hoe zit het met Sammie en Stella? En Thomas? Er komen zoveel dingen in hem op, maar de meest prangende vraag van allemaal: 'Hoe gaan we het met Daisy aanpakken?' En dan is er Rose nog, die ook zoveel meer drama heeft meegemaakt in haar peuterjaren dan ze zich ooit kan voorstellen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 14:15 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

"We zijn er zo hoor, we zijn nu praktisch in de tuinen." laat ze Adam en Feira weten. Het duurt dan ook niet lang voordat ze uit het bos zijn en het kasteel al groot voor hun verschijnt. "Welkom terug.."

Leah zucht eventjes zachtjes wanneer Adam vraagt wat er allemaal is gebeurt. "Zoveel.." is haar eerste antwoord dan ook, geen idee hebbende waar ze kan beginnen. Het grootste probleem wordt dan ook al snel het startpunt, Daisy.
"Ik heb echt geen idee, Adam.." Ze zwijgt eventjes. "Ze weten nog van niks. Ze hebben het naar hun zin hier en Chase probeert alles zo goed mogelijk voor ze te maken."
Omdat ze te paard en met de bezem zijn, komen ze al gauw dichter bij het kasteel. Omdat Feira zo nodig haar behoeften moet doen, nemen ze een ander pad dan richting de stallen. Ze staan dan ook al snel in het kasteel. Een bediende heeft het paard overgenomen.

Leah stopt met lopen en blijft in de grote gang van het kasteel staan bij de deuren van het toilet. "Zo, hier zijn we dan Feira." glimlacht ze. "Is het goed als we elkaar zo zien? De meiden zijn in de stallen, dan kun je met hun kennis maken." stelt ze voor. "Adam en ik komen zo ook wel." Feira had vast wel door dat zij en Adam heel wat dingen te bespreken hadden.

Ze pakt Adam weer bij zijn hand en loopt rustig met hem verder, waarna ze gewoon maar de deuren van een ruimte opent om die vervolgens weer achter hun te sluiten. Het is een soort van ontvangstkamer.
"Chase heeft heel lang gelooft dat we alles opnieuw zouden kunnen doen, opnieuw een leven samen, met de meiden.." vervolgt ze dan haar verhaal. Ze bijt eventjes op haar lip en haar blik dwaalt even af. "Ik heb hem een aantal keren gezegd dat dat niet zo makkelijk was als hij dacht, maar hij wou het maar niet accepteren, Adam."
"Gister.. hebben we ruzie gehad.." Ze kijkt hem weer recht aan. Het voelt een beetje ongemakkelijk, om het zo weer over Chase te hebben. "Hij probeerde me weer te overtuigen.. maar ik.. ik kon het niet Adam." Adam zou het snappen. Adam weet hoe het zit tussen haar en Chase, hoe het altijd heeft gezeten en hoe ze hem over de jaren heen nog altijd niet is vergeten. Net zoals hij weet dat hijzelf alles voor haar betekent, en dat ze van hem houdt. "Ik heb er voor hem een definitieve punt achter gezet, gezegd dat het niet meer goed zal komen en het enige wat hij nog tegen me heeft gezegd.." Ze kijkt Adam verloren aan. "Is dat ik het ze moet vertellen."

"Hij geeft er niet meer om, Adam.." Om haar. Een beetje schokkerig haalt ze haar schouders op, ze heeft er moeite mee. "En dat is mijn schuld."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: