“Tuurlijk” hij schudt zuchtend zijn hoofd
“Ik wacht wel. Dat ben ik inmiddels wel gewend” mompelt hij er verbeten achteraan. Leah en hij hadden wel eens ruzie, alles was zeker niet altijd koek en ei geweest. Maar het ging dan om kleine dingetjes, het was anders dan nu. En nu zouden ze het zeker niet goed maken zoals ze dat vroeger wel deden. Een herinnering aan vroeger, het zorgt ervoor dat hij heel even afwezig voor zich uit staart. Vroeger. Als in geweest, verleden tijd.
Nee alsof hij op een weerzien zoals dit gehoopt had. In alle eerlijkheid had hij helemaal niet op een weerzien met Adam gehoopt. Het is te confronterend. Feira haar volle blaas is hetgeen dat iedereen uiteindelijk met de neuzen de goede kant op krijgt. Hij glimlacht even als Feira haar peetmoeder rol erg serieus neemt. Chase schudt zijn hoofd
“Nee.” Antwoord hij eerlijk
“Leah is ook te paard. Ik blijf nog even hier om de groep straks weer compleet terug naar huis te krijgen.” Huis ja, Alusia was nu hun huis pfuh. Oke het was een woordverspreking, maar het was stiekem wel hoe Chase het wou hebben.
Noah dwaalt wat rondjes door het bos. Hij komt weliswaar een enkele keer een hert of wildzwijn tegen, maar zonder pijl en boog laat hij het er maar bij zitten. En dan wordt de hele jacht al gauw saai en nutteloos. Met een zucht besluit hij te kijken hoe het met de rest ervoor staat. Al gauw hoort hij wat stemmen en treft hij Juliet en Thomas aan.
“Zijn jullie gevallen?” vraagt hij verbaasd omdat ze naast hun paard staan. Hij kijkt even om zich heen, maar ziet geen hert.