Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 1:13 

Afbeelding

Shawn kijkt geamuseerd naar Christine, als er een lichte blos op haar wangen verschijnt. Dit is voor hem alleen maar bevestiging dat ze hem ook een klein beetje leuk vindt, al zal ze het nooit toegeven. Door al het lichamelijke contact (en omdat hij Chris dus best wel heel lief en leuk vindt), gebeurt het onvermijdelijke ='] En Christine schijnt het te merken, want ze fluistert dat hij met zijn hersenen moet denken in plaats van met zijn hormonen.

Ze kruipt van hem af, en Shawn gaat rechtop zitten. Hij kijkt haar verontwaardigd aan. "Ik denk ook met mijn hersenen!" zegt hij. "Ik kan er ook niks aan doen dat, wel, ja. En daarnaast, je had heus wel wat eerder van me af kunnen gaan." Hij grijnst op een vreselijke zelfingenomen manier die op iedereen's zenuwen zou gaan werken. "Ik weet dat ik een bepaald effect op het vrouwelijke geslacht heb."

Hij stapt van de mat af (terwijl hij Christine blijft aankijken), omdat het nu Alex's beurt is.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 14:17 

Afbeelding

Naomi heeft dus totaal geen zin om touw te gaan klimmen en worstelen? Serieus? Dat is echt voor losers en kleine jongetjes zoals Shawn. Ze kijkt ongeĂ­ÂŻnteresseert toe hoe Shawn, Joost, Lea en Matt de touwen in gaan. In plaats daarvan doet ze haar haren even in de reflectie van een raam. Dan hoort ze opeens gebrul en ziet Matt en Shawn over de grond rollen. Naomi rolt haar ogen.
Okay, ze hoopte wel dat Matt Shawn helemaal af zou maken en ze grijnst als hij Shawn tegen de muur aan gooit. Ha. Lekker voor hem.
Maargoed, Mouvement haalt ze al weer uit elkaar en comandeert iedereen om op de banken te gaan zitten. Wat een vreselijke man was dat toch. Gymnastiek was zoiezo vreselijk, maar Mouvement gaf haar rillingen. Oh god, en dan wordt ze ingedeeld met Luc, de freak. Ze sjokt achter hem aan naar de mat.

"Ugh. Als je me ook maar ergens aanraakt, dan zal ik er voor zorgen dat je nooit meer ergens een voet binnen zal kunnen zetten." snauwt ze tegen hem. "Het is omdat dit moet voor mijn cijfers."

Met die laatst woorden duwt ze Luc, waardoor hij over de rand van de mat struikelt en pardoes om valt. Naomi zet een voet op zijn buik en kijkt hem geĂ­ÂŻrriteerd aan. "Blijf zo liggen, anders dan trap ik je ergens wat je meer geliefd is."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 16:14 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor luistert met opgetrokken wenkbrauwen naar de preek van Mouvement. Wanneer ze dan ook nog wordt ingedeeld met Camille heeft ze helemaal geen zin meer in deze les. Dat is zo'n saai kind. Met tegenzin begeeft ze zich naar de mat waar ze moeten worstelen en net wanneer ze wil voorstellen dat ze dan maar zullen beginnen, rolt Flors maag om. What the-

Een enorm misselijk gevoel gaat van haar maag op naar haar mond. 'Oh dieu, ik voel me niet goed,' kreunt ze terwijl ze haar ene hand op haar buik legt en de andere voor haar mond houdt. Opeens begint ze te kokhalzen, Flors wenkbrauwen schieten geschrokken omhoog en ze sprint zo snel ze kan naar de kleedkamers, waar ze nog net op tijd bij de wc's raakt. Het eten van vanmorgen komt er als vanzelf uit. Ze kan haast niet geloven dat ze net heeft gekotst. Ewww.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 16:24 

Afbeelding

Jules baalt van het feit dat hij samen met Matt is ingedeeld om te worstelen.
Dan krijgt hij allerlei vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd en wordt hij kwaad.

Wat denkt die Matt wel niet? Dat hij zich voor de grap als wachter heeft opgegeven? Hallo, hij heeft de hele zomervakantie getraind en is zelfs naar de sportschool geweest om krachttraining te doen.
En voor de lol heeft ie nog wat lesjes vechtsport genomen maar dat stelde op zich niet zoveel voor. Hij wilde zich dit jaar in elk geval kunnen verdedigen als ze besloten om zijn hoofd in de plee te steken of om hem om welke rede dan ook in elkaar te meppen. Hij was er helemaal klaar voor.

Hij loopt naar het matje en gaat klaar staan. Matt staat al ongeduldig op hem te wachten. Zodra die op hem afstormt bukt Jules zich en grijpt Matt om zijn middel.
Die probeert hem op te gooien maar Jules laat zich niet zomaar verslaan.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 16:51 

Afbeelding

Joost mag dan wel zo veel krachttraining gedaan hebben, een ervaren beater/surfer/hardloper als Matt krijgt hij niet zomaar omver. Matt moet daarom ook wel een beetje lachen om de poging van Joost. "Ik weet dat je van knuffelen houdt, maar ik ben daar niet de juiste persoon voor." Matt biedt weerstand door Joost ruw van zich af te duwen, op een moment waarop Joost het niet verwacht.

Spottend kijkt hij Joost aan. "Laten we dit maar snel afhandelen. Ik heb betere dingen te doen vandaag."

Omdat hij zich zo op Joost focust, ziet Matt niet dat Flor richting kleedkamers sprint. Was hij nou maar aan iemand anders gekoppeld. Hier heeft hij namelijk geen uitdaging aan. Hij had nog liever het gevecht met Shawn voortgezet en nog een paar rake klappen opgelopen, dan om zijn middel gegrepen te worden door Joost. Ook hoopt Matt dat Joost snel die bril af gaat doen. Straks is hij nog de persoon die hem mag repareren. (Ok, reparo zeggen is niet zo héél moeilijk, maar het gaat om het idee.)

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 17:49 

Afbeelding

Als Aimée een ontzettend harde schop tegen haar zij krijgt, kreunt ze nogmaals nep en overdreven. Mouvement trekt zich er echter niks van aan en langzaam staat ze op.

Ze gaat op de mat zitten en kijkt Lea aan. "Laten we het leuk houden, ja? Misschien dat je wint omdat je armspieren net zo groot zijn als die van een man, maar onthoudt wel dat we over een paar dagen al beginnen met trainen en ik aanvoerder en wachter ben, dus pas een beetje op voordat je iets stoms doet." You go, Aimée! Quidditch was alles voor Bennett, dus nu zou ze in ieder geval wel een beetje oppassen... Toch?

Aimée gaat alvast in een judo-houding staan/zitten en kijkt Lea aan. "Kom op, dan kunnen we zo weg."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 21:02 

Afbeelding

Alex had zich al volledig mentaal voorbereid op een worstelpartij met Shawn. In gedachten herhaalde hij voortdurend de verschillende stappen en grepen die de gymleraar hun ooit heeft aangeleerd, in de hoop niet volledig af te gaan.
Als hij merkt dat Shawn zich niet al te subtiel laat verliezen en Christine op hem belandt, vormen Alex' zeer aanwezige wenkbrauwen een boosaardige streep. Alex had gehoopt dat Christine Shawn nog een verontwaardigde bitchslap zou verkopen, maar helaas. Ze lijkt het nog charmant te vinden ook.
Wanneer Alex iets liefs zegt, een goed plaatsje voor haar vrij houdt of haar een lief cadeautje koopt als ze jarig is, lijkt ze niet eens zo te lachen. Hij zal het vrouwelijke geslacht nooit begrijpen.

Met deze zielige gedacht staat hij recht en tovert dan toch een overtuigende lach op zijn gezicht. "Zooo, Christine. Ik mag duidelijk gaan uitkijken".

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 23:03 

Afbeelding
Lea Bennett

Aimée stopt eindelijk met haar stomme toneelstukje en is dan verbazingwekkend beschaafd. Ze stelt zelfs voor om 'het leuk te houden'. Lea stelt het echter niet op prijs dat Aimée zo'n beetje dreigt om Lea haar Quidditch af te nemen. Dat is niet in orde!

"We gaan gewoon worstelen," zegt Lea gespannen, "En we gaan ons gewoon aan de regels houden. Dat heeft verder niets met Quidditch te maken." Ze gaat nu ook in de houding staan, haar voeten uit elkaar en haar knieí«n licht gebogen.

Dan gaat Aimée plotseling weer beschaafd doen, door te zeggen dat ze zo weg kunnen als ze het nu maar achter de rug hebben. "Als dat betekent dat ik jou snel kan inmaken, prima," antwoordt Lea, waarna ze plotseling vooruitschiet om Aimée in een houdgreep te nemen.

were mine.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 0:24 

Afbeelding

Christine trekt een wenkbrauw op terwijl ze op de mat blijft staan en Shawn met zo'n blik die alleen hij maar kan hebben van haar wegstapt.

"Serieus, wil je nu impliceren dat dát mijn fout is?" Ze werpt een blik op zijn paar-etages-lager. Ze heeft er duidelijk geen idee van wat er in Shawns hoofd omgaat. "Je hebt me laten winnen!" Christine deed niks verkeerd! Ze is nog betrekkelijk vlug opgestaan, vindt ze zelf. Ze kijkt hem terug aan. "Je bent ook altijd zó bescheiden," laat ze er nog ironisch achterna volgen.

Dat gezegd zijnde, richt ze zich tot Alex die ondertussen ook naar de mat is gekomen. Ze grijnst en trekt kort haar wenkbrauwen op. "Je weet het dan toch!"Âť zegt ze. Christine kijkt naar Alex en denkt dat hij tegen hem wel iets meer kans maakt op een kleine overwinning.

"Beloof me dat je me niet láát winnen? Ik wil écht worstelen!" Christine klinkt overtuigend en bereidt zich al helemaal voor op een echte worstelpartij, met veel rollen en kruipen en trekken en duwen en... worstelen!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 3:47 

Afbeelding

Shawn moet toch een beetje lachen als hij Christine hoort zeggen dat hij impliceert dat het haar fout is. "Nou nou, ik zou niet zeggen jouw fout," zegt hij, terwijl hij op de grond gaat zitten naast de mat, om naar Alex VS. Chris te kijken. Hij grijnst omhoog naar haar en vervolgt: "Maar als je een vervelend mormeltje was dat pijn deed aan mijn ogen, dan zou er een erh- tegenovergesteld effect plaatsgevonden hebben. Hoewel, jij bent het tegenovergestelde daarvan, dus." Met een brede supposed-to-be-charmerende lach tuurt hij naar Chris.

Zij richt zich inmiddels weer op Alex, en zegt dat ze een serieus worstel-match wilt. Shawn rolt merkbaar zijn ogen, want kom op, wat is het leuke daaraan?

Op de mat naast die van A/S/C, zijn Matt en Joost bezig met een match. Dus Shawn draait zich simpel om - nog steeds op de grond zittend - en kijkt met glinsterende oogjes naar het worstelpartijtje.

"Let's go Davis let's go!" roept Shawn op een cheerleader-achtige manier. Hij klapt twee keer ritmisch in zijn handen. "Let's go Davis let's go!" Klap klap. "Let's go Davis let's go!" Klapklap. Nu hij Matt en Joost zo bezig ziet, schieten zijn gedachten weer naar het feit dat Joost keeper is. Shawn huivert. Dit jaar gaat een vreselijke Quidditch-hel worden. Moet je nagaan - voor de zomer, had Shawn geen idee hoe Joost Ă­ÂĽberhaupt heette. En nu is dat eikeltje ineens KEEPER van zijn team. Pfft, stel dat het andersom was? Stel dat het andere team met Joost opgescheept was? Dan was Shawn sowieso de grote ster geweest dit jaar, omdat hij een uitmuntende chaser is. En hij zou dan elke match 200 keer scoren. Maar nu zal Adrian of Flor dat privilege hebben =[ Nou ja... Zelfs gecombineerd zijn ze natuurlijk niet beter dan Shawn, maar alsnog. Het gaat om het idee.

Jeetje toch :-| (hahahaha die emoticon ='D)

"LET'S GO DAVIS, LET'S GO!" brult Shawn iets te enthousiast - al zijn Quidditch-frustraties uitend in zijn cheerleader activiteiten.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 15:55 

Afbeelding

Luc slikt en kijkt Naomi met angstige puppy-oogjes aan. No need to be so mean to poor Luc =(

Een wijverig kreetje verlaat zijn mond als ze hem zonder enige moeite omduwt. Hij blijft braaf liggen.
"10987654321 okay KNOCK-OUT!" mompelt hij in één adem. "Jij wint."
Hij klautert op en vlucht. Wat verlegen gaat hij bij Mouvement staan.
"Naomi heeft gewonnen. Mag ik nu tegen iemand anders?"

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 19:29 

Afbeelding

Aimée snuift nog even afkeurend als Lea zegt dat ze zich gewoon aan de regels gaan houden. Voor ze het goed en wel doorheeft, vliegt Lea haar aan. Met alle macht, maar wel op de eerlijke manier verzet Aimée zich. Na een tijdje kan ze zich uit Lea's greep worstelen en probeert ditmaal Lea op de grond te houden door een gekke actie met haar benen te doen. Helaas heeft het weinig zin en wordt Aimée weer op de grond geduwd. Ze geeft zich over, met een hatelijke blik in haar ogen.

"Okee, we zijn klaar," zegt ze en ze gaat weer als een normaal persoon op de mat zitten. "Hou wel je mond tegen Mouvement, ik heb geen zin om straks die sukkel aan te moeten raken," zegt Aimée tegen Lea, terwijl ze met haar hoofd in de richting van Luc knikt, die bij Mouvement staat.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 18:14 

Afbeelding

Na die laatste opmerking kijkt Jules Matt kwaad aan.
'Alsof ik geen betere dingen te doen heb zeker? Zoals trainingstaktieken nalopen en wie weet alvast een keer mijn broom uitproberen.'

En hij had hier zo geen zin in. Dit was nou precies waarom hij een hekel had aan gym. Bij groepsspellen kon hij het nog wel aan en dan accepteerde de rest hem tot op zeker hoogte maar bij zulke individuele dingen leken zijn klasgenoten wel in wilde dieren te veranderen ofzo. Alsof winnen een kwestie was van leven of dood.
Wat in realiteit aankwam op een reputatiegevecht...
Maar hij moest to the point komen...

Dus ging hij weer op de mat staan en stortte zich weer op Matt. Dit keer probeerde hij om Matt heen te komen en hem in de houdgreep te nemen.
Meer worsteltechnieken kende hij immers niet en hij moest iets proberen.
Het was moeilijk om Matt te snel en te slim af te zijn maar uiteindelijk kwam hij achter Matt en greep hem met beide armen om zijn nek.

Matt probeerde hem over zich heen te trekken maar Jules trok de andere kant op en zo werd het een verwikkelde strijd wie het sterkste was die minutenlang duurde. Toen Matt weer een heupslag naar voren maakte om Jules over hem heen te trekken liet Jules los en gaf Matt en duw naar voren zodat die languit op de mat viel.

Zo, die zit. Dacht Jules. Oke, het was vuil spel, hij had niet gewonnen en het leverde hem een uitbrander op van Mouvement maar hij had tenminste niet verloren. De les was bijna voorbij dus nog een keer worstelen had geen zin.
Jules liep daarom alvast naar de kleedkamers.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 18:40 

OOC: Myrna, zou je graag alleen Matt willen besturen als we dat samen besproken hebben? (a)

Afbeelding

"Je broom UITPROBEREN?!" Zegt Matt geschokt, "Seriously, als je bij mij en Shawn in het team wil komen, moet je wel wat betere skills hebben dan iemand die voor het eerst op een broom zit." Om er extra nadruk op te leggen, kijkt hij, wanneer hij Shawn's naam zegt, zijn beste vriend even aan.

Shawn is echter zo druk met cheerleader spelen, dat Matt het niet meer heeft en de slappe lach krijgt. Dit is dus wanneer Joost zijn kans grijpt, waardoor Matt alleen maar nog harder moet lachen. Als de les dan afgelopen is, ligt Matt nog steeds op zijn rug op de mat. Hij moet zo hard lachen, dat hij eerder lijkt op een vis op het droge met ademhalingsproblemen. Geslaagde les.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 22:26 

Afbeelding

Het was eigenlijk Alex' bedoeling om Christine te laten winnen. Dat zou toch wel zo hoffelijk zijn, want meisjes op de vloer smakken is nogal laf. Alex besluit dan toch maar gedecideerd te knikken. Hij moet een manier zien te ontdekken om leuker over te komen dan Shawn.

"Zullen we? Je mag me overal slaan, maar niet in de je-weet-wel-zone", voegt hij er haastig aan toe.

Hij schraapt zijn keel, alsof hij zo meteen ook zijn stembanden in de strijd moet gooien en kijkt Christine afwachtend aan.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: