Tristan - OnderzoekerIsabella lijkt juist wel in te zijn voor een praatje en begint vrolijk tegen hem aan te kletsen. Hij glimlacht lichtjes
"Ja, ik geloof niet in ketterij" knikt hij "
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe serieus de anderen het nemen." Het is alsof hij antwoord geeft op een verhoring zo zakelijk en leeg klinken zijn woorden. En dan volledig uit het niets lijkt ze zijn aandacht te hebben. Afgeleid roert hij wat in zijn thee en probeert hij zich te focussen op wat ze zegt. Maar zijn blik wordt direct van haar mond naar haar wang getrokken. Het ziet er zelfs wel een beetje aandoenlijk uit, vooral als ze onschuldig verder gaat met kletsen.
"Umh..ja" hij haalt even een hand door zijn haar
"Op persoonlijk gebied zijn we niet echt een team" hoewel het nog altijd serieus klinkt beginnen zijn mondhoeken iets om te krullen. Iets wat hij duidelijk in bedwang wil houden door zo nu en dan een blik op zijn boterham te werpen.
"Ik heb niet zoveel vrije tijd" ontwijkt hij het onderwerp wat hij in zijn vrije tijd doet. En dat is nog waar ook, Tristan was er goed in om zich in zijn werk te begraven. Als ze nog een hap neemt van haar boterham breekt zijn glimlach door. Hij neemt zelf ook een hap en grinnikt. Een verontschuldiging volgt
"Sorry" Hij wijst naar haar wang
"Je hebt jam op je wang" De houten stoel maakt een piepend geluid over de vloer als hij deze iets naar achteren schuift. Met nog altijd een vermakelijke glimlach op zijn gezicht pakt hij een schoon servet van tafel en haalt hij deze voorzichtig over haar wang heen. Niet wetend wat hij vervolgens met het servet moet legt hij hem naast haar bord neer.
"Dus..." Ohja, vrije tijd. Hij heeft nauwelijks vrije tijd en als hij die wel heeft, tja wat doet hij dan eigenlijk? Oke heel soms nemen collega's of kenissen hem wel eens mee uiteten of maken ze een uitstapje. Maar dat is zelden, omdat ze hem dan min of meer dwingen er even tussenuit te gaan.
"Ik....umhh..." het enige wat hij doet zijn random saaie dingen, niets bijzonders. Bovendien neigt dit wel heel veel naar privé, dit zijn privé zaken.
"In New York is het theater erg in opkomst. Dus zo nu en dan gaan we met collega's daar naartoe" Niet bepaald een hobby, hij was al meerdere malen in slaap gevallen tijdens een voorstelling. Maar hier hadden ze dat soort dingen niet, dus het klonk vast interessant.
"Wat doe jij zoal?" voegt hij er snel aan toe.