Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 12:49 

Ooc: oepsie sorry even vergeten dat dat ook niet mocht...

Afbeelding

Jules hoort de opmerking nog van Matt en draait zich boos om.
Wat is het toch ook een sukkel! denkt hij kwaad.

'Ja tuurlijk heb ik al eerder op een broom gezeten! Hoe denk je anders dat ik in het team kom? Jij hebt me dan nog nooit zien vliegen maar andere mensen hebben dat wel en die weten dat ik goed ben! En ik had het over mijn nieuwe broom, die ga ik uitproberen.'

Grrr, je moet ook overal een verklaring voor geven hier. Jules beent de kleedkamer weer in, kleed zich om en gaat alvast bij het klaslokaal staan voor de volgende les

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 14:18 

Afbeelding

Als Matt zich weer hersteld heeft, loopt hij achter Joost aan de kleedkamer in. "Still, je bent niet goed voorbereid. Iedereen weet dat, zodra je een nieuwe broom hebt, je er alles aan moet doen om hem gelijk ingevlogen te hebben. Niet, like, 2 dagen voor een training. Daardoor kom je onprofessioneel over."

Matt zucht diep en hij kleedt zich om. Zijn team mag de Quidditch cup dit jaar wel echt gaan winnen en hij denkt niet dat dat gaat lukken met een scharminkel als Joost die de doelen bewaakt. Ah well, bij de eerste training zal hij er wel wat aan gaan doen. Matt heeft zichzelf namelijk benoemd tot adviseur van de captain.

Matt gaat voor de spiegel staan die in de kleedkamer hangt en begint zijn haar lichtelijk te fatsoeneren. Achter zich ziet hij dat Joost 'wegstormt' naar de volgende les. Hmm, goed idee. Matt pakt zijn tas op en hangt hem over zijn schouder en strut naar het volgende lokaal, waar hij nonchalant tegen de muur aan leunt. Welke les was dit ook alweer? Matt weet het niet en het boeit hem ook niet. Hij komt er zometeen wel achter.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 21:15 

Afbeelding

"Slaan?" zegt Christine, met een glimlach. "Ik ga je niet slaan! Dat doen worstelaars niet." Althans, toch niet in haar wereld.

Christine kijkt dan ook afwachtend naar Alex, maar neemt dan toch weer de leiding en begint. Ze stapt gewoon rustig op hem af en grijpt alvast zijn shirt vast.

"Ik ga je gewoon tegen de grond proberen te gooien," zegt ze grijnzend, waarna ze zich met haar hele lijf op hem stort en hem probeert om te trekken, en te duwen. Of zo. Ze zet een been tussen die van hem en probeert hem zo om te duwen, of over haar been te gooien of zo. Christine heeft geen idee van wat ze doet, ze heeft er ook geen idee van dat het best wel erg stoeipartijachtig overkomt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 0:36 

Afbeelding

Matt kreeg de slappe lach, en Joost scheen dit als het ultieme moment te zien om Matt op de grond te krijgen. Shawn lacht mee -- mede omdat hij weet dat Matt, als hij eenmaal de slappe lach heeft, omgegooid kan worden door een klein briesje. Maargoed, Joost gaat er snel vandoor, en dan is ook Matt weg. Shawn spint weer terug om te kijken naar Alex/Chris. Hij vindt het niet leuk om te zien dat Christine toch wat meer aanrakeriger is bij Alex dan ze net was bij hem. Buh, waarschijnlijk was ze geí¯ntimideerd door zijn charmes, aantrekkelijkheid en mannelijkheid. Hij neemt zich voor om minder awesome te zijn. Niet dat dit zal lukken. =')

Met die gedachten betreedt Shawn de jongens-kleedkamer. Hij ziet net hoe Joost er vliegensvlug vandoor gaat. Matt is even bezig met z'n haar, terwijl Shawn langzaam zijn gym-shirt uittrekt. Als Matt ook weggaat, gaat Shawn voor de spiegel staan. Hij spant zijn spieren, klopt wat op zijn buikspieren, zet zijn haar goed, grijnst naar zichzelf, etc. etc. Tegen de tijd dat hij weer helemaal aangekleed is, zitten we alweer 10 minuten verder.

Hij zwaait naar wie-er-ook in de kleedkamer zit inmiddels, en maakt zijn weg naar de groepstherapie "les" met Dr. Freud. Hij komt tegelijkertijd aan met Dr. Freud, die hem enkel doordringend aanstaart. Het lokaal gaat open, en onthult een nieuw zicht, namelijk een klaslokaal gevuld met kleurige kussens op de grond.

"Gaan we een slaapfeestje houden?" vraagt Shawn, terwijl zijn ogen darten naar die van Matt.

Dr. Freud

Ladielala, hij loopt langzaam richting het lokaal. Vandaag heeft hij die zesdejaars. Normaal gezien geeft Freud helemaal geen lessen. Hij is eigenlijk meer een adviseur, voor als de studenten dat nodig hebben. Maar Maxime heeft hem een aardige salarisverhoging gegeven om deze groep te analyseren en hopelijk weer recht te zetten. Alle leraren hadden wel wat te klagen over deze groep - zelfs Mouvement, die normaal zo leuk en lief is, was van mening dat er een bijzonder groot aantal mislukkelingen in deze klas zaten.

Ah, daar heb je Davis en Joubert al. Freud wilt net het lokaal openmaken, als Bradés ook verschijnt. Hij werpt ze alledrie een korte blik toe, en opent vervolgens het lokaal dat hij eerder al heeft ingericht.

Bradés wilt meteen weten of ze een slaapfeestje houden. Pff. Natuurlijk niet.

"Nee - we gaan een fijne, comfortabele, gezamenlijke sessie houden. Het onderwerp van vandaag, zijn geheimen. Neem maar plaats, en wacht op jullie klasgenoten." Freud positioneert zich op een groot, rood kussen. Hij wriemelt een beetje met zijn achterste om goed te zitten, en kijkt vervolgens sereen naar de drie jongens.

Shawn moet een beetje lachen als hij Freud hoort praten over geheimen. Hmm, dit kan interessant worden! Hij neemt plaats op een random kussen, en wenkt Matt om naast 'm te komen zitten.

OOC: Deb (Lana) heeft gezegd dat het OK is als we nu alvast verdergaan met de volgende les, omdat Lacrimosa later pas weer kan posten. Duuuus chop chop! Op naar groepstherapie!

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 13:31 

OOC: Ik mocht van Margo handelen voor Flor, omdat ze op vakantie is ;).

Afbeelding

Opeens ziet Naomi dat Florence weg rent richting de kleedkamer en ze rent er snel achteraan. Het kan haar niet schelen wat voor worstelpartijen er gaande zijn, namelijk. Ze kijkt bezorgd toe hoe Florence overgeeft in het toilet. Snel houdt ze haar haren naar achteren, zodat die tenminste niet naar kots gaan ruiken.

"Omygod, gaat het Flor?" vraagt ze geschrokken. "Kom, we nemen je mee naar de ziekenzaal."

Nog altijd in haar gym-outfit loodst ze Florence richting de ziekenzaal waar La Nurse zich meteen over haar ontfermt en Naomi de kamer uit stuurt. Met een zucht gaat ze weer terug naar de kleedkamer, die al leeg is. Ze waren waarschijnlijk naar de volgende les gegaan.
Ze propt vlug Flor's kleren in haar tas en begint zich dan om te kleden. Als ze eenmaal recht staat, krijgt ze de kriebels en dan enorme jeuk, overal. Met grote ogen begint ze te gillen en te krabben en haar kleding weer uit te trekken. Met een rood hoofd gooit ze haar shirt op de grond.

Ze wurmt zich snel in Florence's kleding en gaat woedend richting de sessie van Dr. Freud, waar Bradés zich al bevindt.

"YOU!" schreeuwt ze uit en gaat op haar knieí«en voor hem zitten en hem duwt, alhoewel het er uit ziet alsof een mier een olifant om probeert te duwen "WAT HEB JE MET MIJN KLEREN GEDAAN?!"

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 15:11 

Afbeelding

Nadat Luc het teken heeft gekregen dat ze konden gaan, is Luc dan ook zo snel mogelijk naar de kleedkamer gegaan. Yegh. Er zijn veel dingen die Luc kan tolereren, maar gym vindt hij verschrikkelijk. Opgelucht dat hij zijn 'normale' kleding weer aan kan, stapt Luc heel wat opgewekter de kleedkamer uit.

Statig lopend, niet bij hem passend vanwege zijn gebrek aan status, komt hij het lokaal van Dr. Freud binnen.
"Goedemiddag," zegt hij, knikkend, en hij gaat er goed bij zitten.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 20:59 

Afbeelding
Lea Bennett

Hoewel het Aimée lukt om uit Lea's greep te ontsnappen, kan Lea haar daarna vrij snel alsnog op de grond krijgen. Hierop geeft Aimée zich over, wat er voor zorgt dat Lea's slechte humeur wegens haar slaapgebrek compleet verdwijnt.

"Ja ja," reageert Lea kortaf op de Queen Bitch als die zegt dat ze haar mond moet houden tegen Mouvement en daarop ook nog eens Luc beledigt. Niet dat Lea nou om Luc geeft ofzo, maar het gaat om het freaking principe.

Maar het lijkt erop dat de les over is, gelukkig, dus Lea loopt zonder verder nog een woord aan Aimée vuil te maken naar de kleedkamer, kleedt zich weer om naar haar normale kleding en volgt Shawn naar de volgende les... wat groepstherapie met Freud blijkt te zijn. D:

Ze dumpt zichzelf maar aan de kant van Shawn waar Matt niet zit. Met een zwaai van haar wand sommeert ze extra kussens, zodat er achter haar een berg ligt waar ze lekker tegen aan kan leunen. Lea is er helemaal voor om nu wat naptime in te lassen, en negeert Naomi als die pissig binnen komt stormen - want, echt, wanneer zeikt Naomi nou niet om het een of ander?

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 21:13 

Afbeelding

Ooh joepie, groepstherapie. Als Matt een ding nutteloos vindt, is dat het wel. Ok, de meeste van zijn klasgenoten waren niet helemaal sane, maar hij wel. Ok, hij doet wel wat isane dingen, maar dat is ook alles. Dan komt Naomi opeens binnen gestormd en zegt dat Shawn iets met haar kleding gedaan heeft. Nu ze toch allemaal uniformen dragen, ziet Matt niet dat ze de kleding van Flor aan heeft. "Naomi, doe eens rustig. We hebben we les hier, dus haal Flor en ga rustig zitten."

Matt gaat languit liggen op een van de kussens, zodat zijn gezicht gericht is tot het plafond. "Let's get this over with," mompelt hij, zodat alleen Shawn het kan horen. Als Freud hem zou horen, zou hij zeker de l*l zijn. Nu heeft Matt ook geen geheimen, dus hij hoeft ze ook niet te delen met de rest van de groep. Als hij ze wel zou hebben, zou hij ze al helemaal niet met LEA willen delen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 0:27 

Afbeelding

Shawn zit het zich een beetje gemakkelijk te maken op de kussentjes, als Lea naast hem komt zitten. Zij is slim, want zij zorgt ervoor dat ze een rugleuning heeft! Shawn schuift HEEL subtiel haar richting op om ook gebruik te maken van de berg kussens achter haar, als Naomi ineens aan komt stormen en hem duwt! Ze brult iets over haar kleren -- dat hij er iets mee gedaan zou hebben. Een frons vormt zich op Shawn's gezicht.

"Je kleren?" herhaalt hij. "Ik heb niks met je kleren gedaan." Hij staart haar een paar seconden aan. Eerst verklaart ze hem de oorlog omdat hij een vriendin wilde helpen. Dan kust ze hem, en doet ze alsof 't weer okay is. En hij, de naí¯eve idioot dat hij is, geloofde haar. Want zo lief is hij nu eenmaal. Vervolgens levert ze hem het meest beschamende moment van zijn leven op, want kennelijk leek haar dat een goed idee. En hij heeft daar niks tegen gedaan. Helemaal niks. Waarna zij hem nu aan staat te gapen alsof hij de boeman is. Alsof hij de oorzaak is van alles.

Shawn voelt de woede in hem opborrelen. Hij staat dus ook gauw op, en kijkt Naomi doordringend aan. "Naomi, maak dat je wegkomt. Uit mijn gezichtsveld. Ik ben jou helemaal beu - jou en je spelletjes." Hij heeft het idee dat de hele klas is stilgevallen, en hij voelt Freud's ogen op hem branden. Maar dat maakt nu even niet uit.

"Jij en ik - als er ooit een minuscule kans was op een vriendschap, of zelfs een bondgenootschap... Vergeet het maar. Je bent verdorven." Zo, nu is dat er ook uit. Hij is alweer vergeten wat ze í¼berhaupt tegen 'm aan te zeggen was. Met die woorden ploft hij neer op de kussens. Hij gaat tegen Lea aan liggen om ook een rugleuning te hebben, en trekt Matt naar zich toe waarna hij Matt's haar aait alsof 't een kat is : D Stomme Naomi. Hij heeft z'n vrienden, en die stomme $%$&%@! kan de pot op.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 10:20 

Afbeelding

Enora staat nog lekker rustig voor de spiegel. Ze haalt even een hand door haar haren zodat ze goed in model komen te zitten en trekt vervolgens haar uniform nog voor een laatste keer goed. Ze had vanochtend totaal geen zin gehad in de veel te energie- en tijdrovende gymles. Come on, meteen de eerste dag beginnen met gym? No thanks, bovendien hadden ze het volgende week ook weer, en die week erop ook weer, en die week daarop ook weer. Ugh.

Enora kijkt nog even voor een laatste keer in de spiegel en loopt vervolgens op haar gemakje richting het lokaal van hun volgende les. Het lokaal is al snel te vinden, want het vreselijke geschreeuw van Naomi is weeral van een grote afstand te horen.
Met een geamuseerd glimlachje loopt ze het lokaal binnen wanneer ze Shawn tegen Naomi hoort uitvallen. Great, go Shawn. Ze knipoogt dan ook even naar hem, waarna ze zich bij hun op de kussen voegt.
"Volgens mij was dat de druppel." verlaat het geheel onschuldig haar mond richting Naomi. Enora was zelf nou ook niet bepaald een enorme fan van Naomi.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 17:44 

Afbeelding

Aimée loopt naar de kleedkamers als blijkt dat de gymles al is afgelopen. Gelukkig, gym was zo vervelend. Ze schiet in haar kleren en ziet dat die van Naomi er nog hangen. Met een kleine grijns doet ze haar kleren aan en loopt achter Lea aan naar de volgende les.

"Oh, c'est trí¨s amusant," zegt Aimée als ze binnenkomt. Ze hoort hoe Naomi tekeer gaat tegen Shawn en hoe Shawn haar vervolgens van repliek dient. Dan doet Enora nog even een duit in het zakje, waardoor het helemaal leuk wordt. "Ach, liefje, trek het je niet aan. Je hebt toch nog genoeg vrienden?" Aimée kijkt de kamer rond. "Oh, nee, mijn fout," giechelt ze, waarna ze zich op een van de kussens laat ploffen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 18:30 

Afbeelding

Matt geniet van het schouwspel met Naomi. Iedereen heeft er wel wat over te zeggen. Als Shawn hem naar zich toe trekt en hem over zijn hooft begint te aaien, maakt hij het geluid van een spinnende kat. Freud zal dit vast wel zien als iets wat diep psychotische wortels heeft, maar so be it. Matt ligt lekker : D.

"Meneer Freud, ik heb een geheim... Ik geniet er heel erg van als Shawn me op deze manier over mijn hoofd aait. Is dit normaal of moet ik me er diep voor schamen?" Vraagt Matt lief. Ja, de les moest toch op gang komen en wie is daar nou meer voor geschikt dan Matt? Juist ja, niemand!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 1:21 

Afbeelding

Shawn's gezicht licht op als hij Enora ziet. Kijk, daar heb je een vriendelijk gezicht! "Waar was jij tijdens de gymles?" vraagt hij semi-streng aan haar. "We moesten worstelen, en je weet wat voor toegevoegde waarde dat heeft voor onze carrií¨re!" Shawn doet lekker alsof hij Naomi niet kan zien. Hij is boos op haar, dus. Hij lacht echter wel luidkeels als hij Aimée's opmerking hoort naar Naomi, over dat ze geen vrienden heeft =') Ja okay, Flor, maar die is er niet. "Good one," zegt hij tegen Aimée, met een geamuseerde uitdrukking op zijn gezicht.

Matt is een awesome kat. Vooral als Matt dan nog tegen Freud gaat praten (en Freud zat het groepje al met halfdichtgeknepen oogjes aan te staren), kan Shawn een brede grijns niet van zijn gezicht vegen.

OJA! Shawn laat Matt's hoofd abrupt los. Enthousiast kijkt hij rond, terwijl steeds meer mensen het klaslokaal binnen lopen. "Matty en ik hebben bedacht dat we 'n feest moeten houden, in de jongens common room! Iedereen moet komen, natuurlijk. Wij zorgen wel voor Sir Puntjesman, dus ladies, maak je geen zorgen." Dan staat hij op, en loopt hij richting Aimée die ergens op een kussen zit. Met een halve glimlach kijkt hij haar aan. "Aimée, wil jij mijn date zijn naar het feestje?" Niet dat dates noodzakelijk zijn of wat dan ook, maar het gaat om het gebaar.

Dr. Freud

Ik geniet er heel erg van als Shawn me op deze manier over mijn hoofd aait.

Freud kijkt naar Matt en Shawn. Hmmn, wie had dat ooit gedacht? Ze deden zich altijd zo alpha-male-achtig voor. Niet dat het hem verbaast hoor - die twee acteren waarschijnlijk de hele boel bij elkaar.

En dan is er natuurlijk ook de Naomi/Shawn ruzie. Freud weet niet wát daar aan de hand is, maar hij zou er graag achter willen komen. Vooral omdat er zoveel meningen over schijnen te zijn! Freud wilt net zijn keel schrapen, als Shawn begint te raaskallen over één of ander feestje. Als leraar zijnde, moet Freud daar eigenlijk op tegen zijn. Maar hey, officieel is hij geen leraar. En daarnaast, dit betekent alleen dat de leerlingen zich veilig en vertrouwd voelen bij hem! Freud voelt zich erg trots =']

Vervolgens gaat Shawn Aimée op een date vragen of iets dergelijks, en dan wordt het Freud teveel - het is per slot van rekening zijn les! @@

"Bradés!" blaft hij. "Nestel je weer waar je je net bevond! We gaan beginnen met de les!"

Freud kijkt de klas even rond. "Ik ga straks willekeurige mensen aanwijzen. En dan is het de bedoeling dat je je grootste geheim vertelt. NIET ZEUREN!" roept hij er achterna. "Dit zijn jullie klasgenoten - jullie kennen elkaar al VIJF. LANGE. JAREN. Dus er hoort geen schaamte tussen jullie te zijn!" Als iedereen eenmaal stil is, wijst hij simpeltjes Naomi aan.

"Naomi, wat is jouw geheim?"

Shawn schrikt een beetje als Freud snauwt dat hij moet zitten. Hij lacht nog naar Aimée, zegt: "Laat het me weten!", en loopt dan op een rustig tempo terug naar waar hij net zat. Met wat moeite nestelt hij zich weer tegen Lea aan. Om het wat comfortabeler te maken, wriemelt hij zijn arm onder haar hoofd - als een soort leuning. Zo, dan zitten we allemaal goed.

Vervolgens gaat Freud heel mysterieus en *spannend* om zich heen kijken. Shawn laat zijn ogen over zijn klasgenootjes glijden. Freud wijst Naomi aan, maar Shawn weigert naar haar te kijken, dus hij kijkt maar met een droge grijns naar Enora.

Naomi's geheim is waarschijnlijk dat ze eigenlijk de duivel is. @@

Laatst bijgewerkt door Skywalker op wo maart 02, 2011 2:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 1:35 

Afbeelding

Matt negeert Freud en de rest van de klas volledig. Het enige wat hij hoort, is het woord feest en het woord date. Hij kijkt even om zich heen. Flor is nergens te bekennen. Hij ziet Joost en spontaan komt er een idee zijn hoofd binnen drijven. Niet zomaar een idee, een super awesome idee. Hij staat op, wat geen probleem is nu Shawn zijn hoofd met rust laat, en hij loopt naar Joost toe. Enkele centimeters bij Joost vandaan blijft hij staan en zakt hij door zijn knieí«n. Hij kijkt Joost diep in zijn ogen en pakt zijn handen vast.

"Lieve Joost, ik sta hier nu voor je met maar één doel. Ervoor zorgen dat jij mijn date wordt voor het feest. Ik heb net wel mijn affectie geuit voor Shawn, maar mijn hart ligt bij jou. Ik wil dus dat je lief bent voor mijn hart en ja zegt. Anders weet ik niet waar ik toe in staat ben." Het laatste zegt hij met een lichte snik in zijn stem. Matt weet dat hij Joost nu voor het blok zet, maar dat is deel van het plan. Freud zou dit tafreel onderbreken en vast slap gaan lullen over liefde en hoe Joost geen nee kan zeggen nu. Ook komt het heel goed uit dat Flor er nu niet is, want zij zou natuurlijk Matt's officiele date moeten worden.

"Mijn excuses, meneer Freud, voor het onderbreken van uw geweldige les." Tsjah, een beetje slijmen kan nooit kwaad. "Ik kon mijn gevoelens niet langer onderdrukken. De atmosfeer van dit lokaal maakt diepe emoties in mij los."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 1:44 

Dr. Freud

Hey! Wat is Davis nou aan 't doen? Freud volgt hem - volledig verstomt - met zijn ogen. Davis stopt bij Joubert, en vraagt hem vervolgens op een date! Freud staart de twee aan.

"Oh, jongen, dat geeft niets!" Freud staat gauw op, want dit is natuurlijk zijn gloriemoment! Als hij Davis kan helpen om zijn gevoelens correct te uiten, en een goede reactie terug te krijgen, dan wordt hij de meest geliefde quasi-leraar op school!!11!!

Hij gaat dan ook op een meter afstand van het soon-to-be koppel staan, en glimlacht liefdevol. "Ik dacht even dat er wat speelde tussen jou en Bradés," zegt Freud met een knik naar Matt. "Maar zoals je net al aangaf, ligt je hart dus bij Joubert." Freud kijkt de klas rond, alsof dit allemaal bij zijn les hoorde. "Zien jullie wel? Je hart kan best ergens anders liggen! En ik wil niets horen over het feit dat deze heren allebei wel, heren, zijn. Daar is niets mis mee!"

Met een hoopvolle gezichtsuitdrukking kijkt Freud naar Joubert. "Wees niet bang, Joubert. Je kunt er vanuit gaan dat deze gehele groep, vóór jullie eventuele relatie is."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: