Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 50  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2012 13:09 

Afbeelding

Caleigh vind de gehele aandacht helemaal niets, maar ze merkt op dat Jessa er ook helemaal niet blij mee is. Jessa lijkt zo geschokt, dat ze niet eens doorheeft dat Caleigh ook gekozen is. De twee vertellen iets over de blijkbaar slechte tovenaar en Caleigh kijkt opzij naar Jessa. Ze doet een kleine stap opzij en raakt kort haar arm even aan om haar aandacht te krijgen.

"Het is vast zo over Jessa," fluistert ze om haar wat gerust te stellen.

Terwijl de twee dames veiliger staan vertellen de twee het verhaal om en om. Hoe ze hoorden van de boze tovenaar die alles greep wat hij wilde hebben en hoe hij de twee mooie prinsessen had ontvoerd. Vrijwillig offerden zij zich op om de prinsessen te bevrijden. "Je zult spijt krijgen van je actie! We geven je nog een kans om de prinsessen te laten gaan!" De kinderen reageren enthousiast en de boze tovenaar lacht vals. Hij hoont hun bedreigingen weg. Hij stuurt zijn mannen op hun af en het gevecht breekt los. Al snel valt een van de mannen voor dood op de grond en is er nog maar een man over. Het stuk komt steeds dichter bij het einde. Uiteindelijk is alleen de boze tovenaar nog over. "Geef je over! Je zult nooit kunnen winnen!"

"Ik kom terug en zal wraak nemen! Dat beloof ik en jullie zullen spijt krijgen!" roept de boze tovenaar en daarna verdwijnt hij in de menigte.

De kinderen joelen en roepen als de boze tovenaar verdwijnt en de twee heren nemen het applaus in ontvangst. Dan lopen ze naar Jessa en Caleigh toe en met een charmante glimlach pakken ze hun hand vast en begeleiden ze naar voren. "Wat denken jullie? Verdienen wij een beloning?" vraagt diegene met het litteken aan de groep kinderen voor hun. De kinderen roepen allemaal gelijkstemmig 'ja' en de twee richten zich weer op Jessa en Caleigh. "Een kus op de wang als beloning voor onze moedige daad?" Beide tikken ze op hun wang en de kinderen beginnen eigenlijk gelijk enthousiast te klappen en sommige roepen zelfs 'zoenen!'

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2012 19:40 

Afbeelding

Wat er precies in het toneelstuk gebeurt ontgaat Jessa. Ze heeft het veel te druk met al die ogen die haar aanstaren. Ze schrikt even op als Caleigh haar aanspreekt. Wat toevallig, eigenlijk... Dat Caleigh hier ook stond.

Dan is het verhaal ineens afgelopen en neemt één van de mannen haar mee naar voren. Hij vraag om een kus. Een kus? Nee, daar komt niets van in. "Dat gaat niet," fluistert Jessa zacht, "Ik... uhm... Ik heb-" Ja, wat wilde ze eigenlijk zeggen? Dat ze al een relatie had? Ze wist eigenlijk niet zo goed waar zij en Benicio mee bezig waren. Wat waren zij eigenlijk? Ze bijt even op haar lip. "Ik hoor al bij iemand..." zegt ze zacht.

"Er zit een hele groep kinderen op een kus te wachten." zegt de man, charmant, "Doe het desnoods voor hen..."

Jessa kijkt voor het eerst recht het publiek in. Helemaal vooraan zit een piepklein meisje van hoogstens 4 jaar oud met grote ogen hoopvol naar de held en prinses te kijken. Met haar duim in haar mond zit ze bij haar zus op schoot. Vertwijfelt kijkt Jessa naar de acteur naast haar en dan weer naar de kinderen. En om eerlijk te zijn, het liefst wilt ze zo snel mogelijk van de speelvloer vandaan.

Vlug buigt Jessa naar voren en drukt ze een klein kusje op z'n wang. Dan doet ze onmiddellijk een stapje achteruit. Het publiek juigt en het piepkleine meisje klapt enthousiast in haar handen.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2012 20:26 

Afbeelding

Caleigh heeft het gevoel alsof er een soort hok dichtklap waar ze niet uit kan bij het horen van de woorden over de kus. Hoe gaat ze hier ooit onderuit komen? Het voelt alsof ze opgesloten zit met om haar heen al die mensen en kinderen die toekijken en de enige echte uitweg lijkt de onbekende man een kus op zijn wang te geven. Hij stapt dichter naar haar toe maar alles in Caleigh weigert om toe te geven aan dit verzoek. De man stata wel heel erg dichtbij en op het moment dat hij bijna plagend zijn vinger onder haar kaak legt lijkt er nog maar een logische oplossing te zijn. Het geluid van een klap klinkt na in haar oren.

"Niet elk meisje heeft jouw redding nodig," hoort ze haar eigen stem zeggen.

Omdat ze geschrokken kreetjes hoort vanuit het publiek, of meer vanuit de kinderen besluit ze dat ze hier niet langer kan blijven. De situatie benauwde haar. Zonder nog wat te zeggen loopt ze weg, ze negeert de mensen waar ze tegenaan loopt en zonder omkijken loopt ze de herberg in. Bij de bar bestelt ze een dubbele whisky en gooit die in een keer achterover om erna gelijk nog een dubbele whisky te bestellen.

De klap in zijn gezicht komt onverwachts aan, maar bij haar woorden herstelt hij zich. Een glimlach speelt er om zijn lippen. Ze is een stuk pittiger dan hij had gedacht en hij vind het geweldig. erschillende kinderen kijken echter nog geschokt toe en daarom richt hij zich op hun. "En als een mooie dame iets niet wilt, lieve kinderen, dan moet je haar nooit dwingen. Onthou jongens, behandel een dame altijd met respect, of je het nou leuk vind of niet," zegt hij met een knipoog, "Anders krijg je misschien wel een klap en dan sta je voor schut." De kinderen lijken te geloven dat het erbij hoort en er wordt wat gelachen. "En nu naar huis toe voordat het monster jullie allemaal op komt eten." Er wordt gelachen en de groep kinderen staat op en vluchten naar hun moeder of huis toe. Hij draait zich om naar zijn broer die nog steeds met de roodharige jonge vrouw staat. "Devon, ik ben zo terug, eens kijken of ik ergens mijn excuses voor aan moet bieden." Hij knikt even naar de roodharihge jonge vrouw en draait zich dan om en loopt naar de herberg toe waar zojuist de andere vrouw in is verdwenen.

De woorden werken bij de jonge vrouw en als ze snel achteruit stapt is hij gecharmeerd door haar zenuwen. Maar achter hem hoort hij een onverwachts geluid en verbaasd kijkt hij om. Hij hoort nog net de woorden en dan verdwijnt ze. Zijn broer maakt er nog wat grappigs van en Devond raait zich were om naar de roodharige dame. "Dank je voor het meespelen," zegt hij charmant. Dan hoort hij zijn naam en hij knikt even als zijn broer richting de herberg verdwijnt. Hij kijkt haar weer aan. "Ik hoop dat we je niet teveel in verlegenheid hebben gebracht? Ik ben overigens Devon en wat is jouw naam?" vragat hij dan mete en charmante glimlach.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 24, 2012 12:28 

Afbeelding

Yvaine is bezig met de lakens van Luc af te halen als ze iets kleverigs voelt. Ze kijkt naar haar hand en ziet bloed. Voordat ze kan kijken waar het vandaan komt, komt Mel haar helpen. Zij trekt de dekens van Luc af en maakt een hoofdwond zichtbaar. Yvaine kijkt fronsend naar hem. Zo hard was hij toch niet gevallen? Nou ja blijkbaar dus wel... Dan kijkt ze naar Mel en probeert haar gerust te stellen.

'Geen zorgen, het was niets ernstigs. Een hoofdwond bloed nou eenmaal meer dan andere wonden. Hij is nu geheeld. Wil je nog een natte doek pakken?' vraagt ze haar vriendelijk maar dwingend. Afleiden was nu het beste want Mel zag er nogal bleek en geschrokken uit. Nu moet ze Luc nog zien te kalmeren want die is zo als ze kan helemaal over zijn toeren.

'Rustig Luc, je bent veilig en Mel is ook veilig. Je bent heel erg ziek en je hebt je hoofd gestoten. Ik ga je hoofd schoonmaken en helen dus je moet stil liggen en echt terug je bed in. Vind je dat goed?' Ze hoopt maar dat Luc mee gaat werken en pakt zijn hoofd voorzichtig vast om te kunnen kijken hoe ze dit het beste kan aanpakken.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 7:01 

Afbeelding

Hoewel de kinderen in het publiek overduidelijk genieten van het gene wat zich hier voor hen afspeelt, blijft er bij Eric een gevoel spelen dat het ergens te toevallig is.
Als het verhaal is afgelopen en de kinderen beginnen te joelen om een kus, flitsen zijn ogen even automatisch in de richting van Furie.

Ook ziet hij hoe Jessa zich eigenlijk geen houding weet te geven, maar uiteindelijk de man een lichte kus op zijn wang geeft. Eric glimlacht even licht als de kinderen beginnen te applaudisseren. Als hij nogmaals naar Furie kijkt, ziet hij de man een vinger op haar kaak leggen. Zijn blik verhard, maar maakt plaats voor een wrange glimlach als Furie het hele plein weet op te schrikken met een rake klap. Met zijn blik volgt hij haar totdat ze de herberg in is verdwenen, om zich vervolgens bij Jessa te voegen.

"Dame, ga je met me mee? Er wordt geloof ik met enige urgentie op ons gewacht.." Vraagt hij aan haar.

Hij kijkt kort naar de toneelspeler, maar richt zijn aandacht dan weer tot Jessa.

Afbeelding

Het is dat Mel gehurkt op de grond zit en Luc vast heeft, want ze was bijna gaan stampvoeten om vervolgens in huilen uit te barsten. Niets ernstigs? Dat hadden ze haar toen proberen wijs te maken, daar zou ze niet meer in geloven. Er ontsnapt een snik over haar lippen en verwoed veegt ze een keer met haar mouw over haar ogen. Ze moet Luc helpen, niet het nu af laten weten.
Het duurt even voordat Mel doorheeft dat Yvaine haar iets vroeg en uiteindelijk knikt ze. Mel kijkt nog een keer naar Luc, maar staat dan op en snelt zich naar de wasbak. Ze grijpt een van de doeken die er onder ligt, maakt hem nat en geeft deze zo snel mogelijk weer aan Yvaine.

Ze blijft vlakbij staan en kijkt met strakke blik naar Luc.

"Alsjeblieft, niet dood gaan.." mompelt ze in zichzelf.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 9:10 

Afbeelding

Jessa kijkt even op als de man tegen haar begint te praten. "Ik ben niet zo'n toneelspeler..." zegt ze, "Ik hou er niet zo van als mensen massaal naar me kijken." Ze begint aan haar mouw te plukken en richt haar blik naar beneden. Ze had uit beleefdheid best graag gedaan willen zeggen, maar het punt was dat het absoluut niet graag gedaan was. Ze kijkt op als hij naar haar naam vraagt. "Oh, ik heet Jessa." zegt ze.

Dan voegt Eric zich bij haar en dringt aan om naar de herberg terug te gaan. Jessa knikt. "Ja, laten we gaan," zegt ze dan, "Misschien is Luc al wakker geworden." Ze kijkt nog een keer naar Devon. "Dag..." zegt ze zachtjes, niet zo goed wetend wat ze eigenlijk anders tegen hem zou moeten zeggen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 9:39 

Afbeelding

Benicio proost met Julius en slaat zijn Firewhiskey in één keer achterover. Hij zet zijn glas op tafel en zakt wat verder weg in zijn stoel, zijn blik gericht op Julius. Benicio heeft geen flauw idee met wat voor persoon hij hier te maken heeft, maar hij gaat er vanuit dat dat voor Julius ook geldt. Benicio schraapt zijn keel.

'Wat doe je?' vraagt hij dan. Zich realiserend dat deze vraag een beetje gek klinkt wappert hij een beetje met zijn handen. 'Ik bedoel - als je niet met een labiele groep leeftijdsgenoten de wereld bereist op zoek naar een honderdjarig boek.'

Afbeelding

Het gevoel dat ze moet blijven verdwijnt volledig wanneer Luc ijlend uit bed valt en er lichtelijke paniek ontstaat bij Mel en Yvaine. Met een paar stappen is ze bij de deur en zonder iets te zeggen verdwijnt ze naar beneden. Daar haalt ze even diep adem en loopt door naar de bar.

'Firewhiskey,' gromt ze naar de barman.

Ze slaat het drankje achterover en blijft even met haar blik op de bar gericht staan. Dan draait ze zich om en kijkt de herberg rond. Ze ziet alleen Benicio en Julius, en hoewel ze het gezelschap van Caleigh of Eric prefereert loopt ze naar de twee toe en gaat in een stoel bij ze zitten. Benicio vraagt net naar Julius' achtergrond en Isra is eigenlijk zelf ook wel nieuwsgierig.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 10:37 

Als hij de herberg binnenstapt heeft hij slechts een seconde nodig om haar et vinden aan de bar. Ze slaat een glas achterover en hij vermoed dat het whisky is, de kleur vand e vloeistof zegt genoeg. Zonder schaamte loopt hij naar haar toe en gaat naast haar staan. "Je slaat hard voor een dame," fluisterd hij terwijl hij naar haar toebuigt, "Ik hou wel van pittig."

Afbeelding

Caleigh kijkt even naar de inhoud van haar glas en wilt net het glas achterover gooien als er iemand naast haar komt staan. Ze heeft een seconde nodig om te weten dat dit niet is wat ze wilt. De woorden lijken in haar hood na te galmen en ze kijkt hem aan.

"En ik hou niet van mannen die geen hints begrijpen," gromt ze kwaad, "Ik raad je aan om me met rust te laten, of je zult binnenkort nooit meer verhalen vertellen aan kinderen."

een wat valse glimlach speelt er om zijn lippen bij haar woorden. De meeste meiden waren altijd van hem onder de indruk en het feit dat zij het niet is, maakt d euitdaging alleen maar mooier. Als hij zou slagen, zou de beloning vele malen mooier zijn. Haar dreigende woorden kunnen hem weinig schelen en hij doet een stap naar haar toe. "Ik kan niet wachten op het moment dat je zult toegeven aan me en ik beloof je, dat moment komt snel," fluisterd hij, niemand hoeft mee te luisteren.

Hij knikt even bij de woorden van de jongedame en verliest geen enkele seconde zijn charmante glimlach. Jessa. Een mooie naam. Er komt een man bij die haar vraagt om weg te gaan en even vragat hij zich af of ze een stel zijn, maar het lijkt er niet op. Jessa noemt een andere naam en dan zegt ze dag. Devon pakt galant haar hand vast en geeft er een korte kus op. "Als ik je de volgende keer in het publiek zal staan, dan zal ik zorgen dat je bijft kijken en niet de aandacht krijgt," zegt hij dan, "Het spijt me voor het ongemak Jessa. Ik wens je nog een fijne dag." En dan lopen de twee weg en tot zijn verbazing, verdwijnen ze in dezelfde herberg als waar net zijn broer in is verdwenen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 16:04 

Afbeelding

Eric knikt en wilt aanstalten maken om naar de herberg te vertrekken. Echter, de toneelspeler is nog niet helemaal klaar. Als hij een kus op de hand van Jessa drukt, trekt Eric een wenkbrauw op maar neemt Jessa erna mee terug naar de herberg.

Als Eric de herberg binnen stapt, valt zijn blik vrijwel direct op het duo aan de bar. Furie, samen met de andere verteller. Hij kan het gezicht van Furie niet zien, maar de man staat erg dicht bij haar wat op een gezellig onderonsje doet lijken. Onbewust spannen zijn kaken zich wat aan en vernauwen zijn ogen wat. Echter als hij beseft wat er door hem heen dreigt te gaat, schudt hij zijn hoofd en kijkt hij om naar Jessa.

"Kan ik je boven met Luc helpen?"

Hij besluit verder geen aandacht meer aan het tweetal aan de bar te schenken, het waren zijn zaken niet.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 19:30 

Afbeelding

Caleigh heeft het gevoel alsof alles dichtklapt als hij een stap dichterbij zet, maar op het moment dat zijn woorden tot haar doordringen verdwijnt het gevoel. Voordat ze het zelf echt doorheeft grijpt ze naar haar wand, maar hij is haar voor en grijpt haar pols vast. Dwingend houdt hij haar hand vast en Caleigh weet zeker dat als ze hem zou proberen te slaan dat hij het door zou hebben en ze beide handen niet meer kan gebruiken.

"Je zal me nooit hebben," sist ze kwaad.

Hij glimlacht even vals, ze is slim dat zeker en dat pittige staat hem meer dan aan. De ware aard van deze vrouw is een stuk boeiender dan hij eerst had gedacht. Bij haar woorden glimlacht hij slechts en kort laat hij zijn hand over haar wang glijden. "Geloof me, prinses... Ik zal je krijgen, dat beloof ik je," zegt hij dan op een zachte en wat valse ondertoon, "Goedschiks of kwaadschiks. Je bent nergens meer veilig." Met een vlugge beweging duwt hij een kus op haar wang en dan stapt hij achteruit voordat ze haar wand in zijn nek kan leggen. "Tot ziens prinses." Daarna draait hij zich om en loopt de herberg uit.

Caleigh is bijna te verbaasd om te reageren als hij een kus op haar wang plaatst. Maar zodra hij haar loslaat trekt ze haar wand en kwaad richt ze die. Maar hij verdwijnt al uit de herberg en haar wand zakt weer. Nog even kijkt ze kwaad naar de deur toe, maar hij lijkt niet terug te komen. Ze ploft op de dichtsbijzijnde barkruk neer en pakt het glas whisky wat ze nog had. Zonder om te kijken slaat ze het achterover. Wat dacht deze man wel?! Haar bedreigen, doen alsof ze een speeltje was. Ondanks dat ze er niet eens aan wilt denken, weet ze dat ze nu niet alleen moet zoeken naar informatie over de sleutels, maar ook moet oppassen voor hem. Het benauwd haar en ze besteld een derde dubbele whisky. Het branderige gevoel in haar keel is een stuk beter dan alle andere emoties die door haar heenrazen. Waarom kon ze nooit zonder problemen in een stad verblijven? Alsof er een bord boven haar hoofd hangt dat ze problemen zoekt... Zo is het altijd al geweest.

Laatst bijgewerkt door Catie op do apr 26, 2012 6:45, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 22:12 

Afbeelding

Jessa kijkt wat verbaasd, maar glimlacht dan lichtjes als Devon een kus op haar hand drukt. Dat was galant van hem. Ze loopt met Eric mee naar de herberg. Daarbinnen ziet ze Caleigh en de andere acteur staan en even verder op Isra, Benicio en Julius. Ze glimlacht en zwaait even naar hen, maar dan begint Eric tegen haar te praten.

Opzich verwacht Jessa niet dat Eric kan helpen, maar zijn hulp is erg lief aangeboden. "Ik kijk wel even," zegt ze, "Loop maar even mee naar boven." Ze loopt de trap op en opent voorzichtig de deur naar Luc's kamer.

Ze slaat haat hand voor haar mond als ze zit dat Luc uit bed is gevallen en bloedt. Even werpt ze een blik op Yvaine en Mel. Hadden ze niet beter op kunnen letten? Dan beseft ze dat ze het de meiden niet kwalijk kan nemen. IJlen was iets wat niemand in de hand heeft en bovendien, Mel is op het moment veel te labiel om ook maar iets van haar te verwacht. Daarom stapt Jessa op Yvaine af. "Heb je alles onder controle?" zegt ze, terwijl ze kijkt hoe ze met Luc bezig is. "Eric, kun jij even helpen om Luc weer terug zijn bed in te krijgen?"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2012 9:55 

Afbeelding

Yvaine is net begonnen met het bekijken van Luc's hoofdwond als Jessa binnenkomt met Eric. Jessa schrikt als ze Luc ziet want ze slaat haar hand voor haar mond. Gelukkig wordt ze niet boos en vraagt ze of Yvaine het onder controle heeft. Ze kijkt op om antwoord te geven.

'Ja hoor, hij begon alleen vreselijk te ijlen en viel toen uit bed. Ik moest hem zien te kalmeren zodat ik hem kon healen. Misschien is het een idee om hem iets kalmerends te geven zodat dit niet weer gebeurt?'
oppert ze.

Ze kijkt of Luc nog aanleiding gaat geven om te flippen maar dit lijkt niet het geval en ze maakt aanstalte om zijn hoofdwond te dichten.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2012 11:40 

Afbeelding

Whiskey na bier, het scheelt dat het optelt qua alcohol. Maar anders.. dacht Julius wrang na een flinke slok doorgeslikt te hebben. Wanneer duidelijk wordt dat krullebol het gesprek wil voorzetten, is Julius weer uit zijn gedachten gehaald. "Wat ik doe, als ik niet met een labiele groep leeftijdsgenoten de wereld rondreis op een queeste?" herhaalde hij langzaam. De vraag stellen is hem beantwoorden. Na een korte stilte kwam het antwoord. "De wijde wereld intrekken, de boel verkennen zonder ook maar ergens echt lang te blijven. Dat spreekt mij toch wel het meeste aan en is wat ik graag doe." En met zo'n antwoord kon Julius onmogelijk het nog algemener en vager verwoorden dan hij al reeds had gedaan. Maar hij voelde er weinig voor meteen het achterste van zijn tong te laten zien.

Ondertussen kreeg hij ook door hoe La Rosa inmiddels zich had genesteld nabij de krullebol. Alcohol doet je omgeving dus minder opvallen, zoveel blijkt maar weer. Want waar Julius even geleden nog het lieftallige koppel aan de bar had zien smoezen, bleek nu een of andere schooier nu om de hand van de groepsleidster te vragen. Of naja, niet op de traditionele manier dan tenminste. Zo veel was wel duidelijk op afstand. Of deze manier moest in een bepaalde streek bekend staan om daarmee de vrouw het hof te maken. Dat leek Julius evenwel een absurde manier, alsof je daarmee hoe dan ook ooit een vrouw het hof zou kunnen maken. Nee, als zijn ogen hem niet zouden bedriegen, was Julius getuige van een schimmig schouwspel wat met een sisser leek af te lopen. Misschien te kort door de bocht om nu al te noteren, maar soort zoekt soort I suppose? spookte Julius door zijn hoofd.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 14:49 

Afbeelding

Als de deur open wordt gemaakt, kijkt Mel verschrikt op. Als ze Jessa ziet schieten haar ogen vol door alle emoties die er door haar heen razen en ontsnapt er voor een tweede maal een snik over haar lippen. Ze zou het liefste Jessa om de nek willen vliegen, zo blij was ze dat er meer hulp was voor Luc. Maar Yvaine en Jessa bespreken hoe nu verder en ze moet een pas opzij doen als Eric er ook bij komt en Luc terug op bed tilt.

Ze kijkt naar Luc en voelt hoe overbodig ze toen geweest is en hoe overbodig ze ook nu hier weer is. De tranen die dreigen te komen probeert ze te negeren.
Als ze naar achteren over haar schouders kijkt, beseft ze pas dat ook Isra de kamer ondertussen heeft verlaten. Er bekruipt haar een koude rilling en ze doet nog een pas naar achteren.

"Ik.." Zegt ze zacht, maar is meteen bang om Jessa en Yvaine te storen. "Ben beneden.." Zegt ze daarom nog zachter en verlaat dan als een haas de kamer.

De tranen die komen op het moment dat ze de kamer heeft verlaten, veegt ze verwoed weg met haar mouw. Als ze de trap afloopt en het geroezemoes van leven van beneden haar tegemoet komt, stopt ze. Ze wilde eigenlijk helemaal niet naar beneden.

Afbeelding

Dat de toneelspeler het pand verlaat krijgt Eric niet mee. Hij loopt samen met Jessa naar boven en blijft vlak achter haar staan als ze in de deuropening stopt. Het feit dat Luc op de grond ligt, een wond aan zijn hoofd heeft en Mel zo mogelijk een nog groter wrak dan ervoor leek te zijn waren vast niet heel bevorderlijk voor de situatie.
Eric knikt bij de vraag van Jessa en loopt naar Luc toe. Yvaine heeft net de wond gedicht en Eric tilt erna Luc terug het bed op.

"Iets kalmerends, of misschien wat alerter blijven.." Ontsnapt er over Eric zijn lippen, maar meteen beseft hij dat niemand hier echt voor kwalijk genomen kan worden. "Sorry." Vervolgt hij daarom.

Eric doet een stap naar achteren, zodat beide dames weer verder kunnen, maar maakt geen aanstalten om de kamer te verlaten. Dat zou hij pas doen als hij zeker wist dat hij verder niks meer voor Jessa kon doen.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 19:58 

Afbeelding

Jessa knikt even als Yvaine een kalmerend middel suggereert. "Daarom was ik net ook meer kruiden halen." zegt ze, "Het verlaagt de koorts, geneest hem en zorgt dat hij gaat slapen." Ze haalt alle kruiden uit haar tas even als een vijzel en stamper. Ze mengt het één en ander door elkaar, plet het geheel, mengt het opnieuw en schept met een lepel het papje uit de vijzel.

"Eric," zegt ze, "Zou jij Luc vast willen houden? Zoals je ziet kan hij nogal in paniek raken, of misschien wat agressief reageren. Jij bent sterker dan ik ben..." Ondertussen gaat ze zelf tegenover Luc op het bed zitten. "Luc, luister goed naar mij. Ik ga je nu iets geven. Dit zorgt ervoor dat alles goed komt. Maak je maar geen zorgen, Luc." Voor er nog maar iets anders kan gebeuren steekt ze de lepel in zijn mond, kantelt ze zijn hoofd lichtelijk naar achter en streelt ze over zijn keel in de hoop dat hij doorslikt.

ooc: Ik ga d'r van uit dat Eric dat wel wilt doen :P

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: