Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 10:48 

Afbeelding

Thomas en Juliet hun onderonsje gaat vrolijk verder. Terwijl hij het idee voorstelt moet hij het nu doen met een knikje. Een knik van Thomas zijn hoofd. Omdat hij zich niet bepaald welkom of uitgenodigd voelt blijft hij staan, wachten tot Juliet en Thomas weer tussen de bomen uit het zicht verdwijnen. En zelfs dan blijft hij nog naar het punt staren waar ze uit het zicht waren verdwenen.

Een rilling gaat over zijn rug als de kou hem eraan herinnert terug te keren naar het kasteel. Met lege handen komt ook hij terug in de stallen, waar de meeste al zijn. Damon heeft blijkbaar wel voor eten op tafel gezorgd, zoals het hoort. Hij was niet voor niets deel van de staf. In stilte geeft hij zijn paard af aan een bediende. Met opgetrokken neus neemt hij even de nieuwe vrouw in zich op. Zonder het te beseffen trekt hij precies hetzelfde gezicht als Stella destijds had getrokken bij haar eerste ontmoeting met Feira. Wat een onverzorgd type, zelfs haar kousen matchen niet. Ze is in elk geval in een erg geanimeerd gesprek met de twee zusjes, wat Noah als een kans ziet om Thomas aan te spreken. Dit moest maar eens uitgepraat zijn.

“We moeten praten” meldt hij als hij naast zijn broer gaat staan. Net zoals Thomas is zijn blik op de zusjes en Feira gericht. Na een kort moment kijkt hij opzij “nu..”

Afbeelding

Chase heeft tot zijn eigen ontzetting ook geen succes gehad tijdens de jacht. Iets wat waarschijnlijk te wijten valt aan zijn frustratie jegens Leah en Adam. Bij gebrek aan concentratie geeft hij de strijd op en voegt hij zich bij de rest. Feira is er al, maar van Leah en Adam ontbreekt elk spoor. Zo te zien zijn de zusjes dan ook nog niet op de hoogte van de terugkeer van hun vader. Volgens Chase is daar een logische verklaring voor. Ze moesten natuurlijk eerst een strategie verzinnen. In tegenstelling tot Noah geeft hij het paard niet af aan een bediende. Hij ruimt zelf zijn spullen op, terwijl hij het gesprek tussen Feira en de zusjes probeert te volgen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 11:08 

Afbeelding

,,Jij bent Rose!'' Feira glimlacht. Feira bestudeert het meisje eventjes en blikt dan vlug naar Daisy; nu begreep ze wat Chase eerder had gezegd over blonde genen. Hoe dan ook: het was niet aan Feira om er zich mee te bemoeien; bovendien wist ze eigenlijk nog helemaal niet hoe de vork nu precies in de steel zat.

De jongen die bij deze op het paard had gezeten stelt zich voor als Jarrod. ,,Ok, Jarrod, dat moet ik onthouden,'' Feira tikt even met haar vinger op haar slaap. ,,Slecht met namen!''

Meer en meer 'groepsleden' stromen de stal binnen; twee op elkaar lijkende jongemannen; een vrouw die zonder blikken of blozen weer vertrekt en natuurlijk Chasie! ,,Chasie!'' zegt Feira vrolijk. ,,Daar ben je eindelijk! Stiekem heb ik op je gewacht - want we hebben een hoop te doen! Daisy, ik en Jarrod hier hebben zojuist besloten om wat lol te trappen in het kasteel. En... we hebben zeep nodig! Weet je hier ergens een voorraad te vinden?'' Feira realiseerde zich niet helemaal wat Chase's huidige positie was en eigenlijk ging ze er automatisch van uit dat hij wel zou instemmen met het plan.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 11:48 

Afbeelding

Chase zijn mondhoeken trekken automatisch iets omhoog. Feira haar vrolijke stemgeluid kon je moeilijk negeren. Hij kijkt even van Daisy naar Jarrod en weer terug naar Feira. Hij verbergt met enige moeite een grijns, Feira was duidelijk nog niet helemaal bijgepraat over het koningschap. Feira haar activiteiten zijn dan ook niet bepaald de gebruikelijke activiteiten die je aan het hof verwacht. Feira viel sowieso een beetje uit de toom, maar dat was nou net wat hij altijd zo leuk aan haar vond. De kwajongen in hem botst nu met zijn functie.

Hij fronst dan ook even bedenkelijk “Zeep?” vraagt hij tenslotte. “Niet om de gangen om te soppen tot glijbaan, toch?” Natuurlijk wel, dat was het enige waarvoor Feira altijd zeep nodig had. Hij vouwt zijn armen even autoritair over elkaar “Dat is niet toegestaan, verboden zelfs. Net zoals slingeren aan de troonluchters en het binnenshuis gebruiken van je bezem.” Hij knikt even naar Feira haar bezem “Ik heb jullie gewaarschuwd, geen kattenkwaad.” Streng kijkt hij het drietal aan “ik moet aan het werk.” Hij werpt even een blik om zich heen, al het aanwezige personeel zou zijn waarschuwing nu gehoord moeten hebben. Mooi.

Met een schuin optrekkende mondhoek loopt hij langs hun heen “Het zeep ligt in de voorraad kast op de begane grond, links van de keuken. Ik zou de hal op de tweede verdieping gebruiken, die met de marmerenvloer richting de danszaal. Die is lekker breed.” Fluistert hij. De middenweg tussen zijn ware aard en zijn titel is gevonden. Zolang het personeel denkt dat hij regeert zoals Sammie en Stella dat deden en hij de rest te vriend kon houden was hij een gelukkig man. Nouja, bijna.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 12:32 

Afbeelding

Romy luistert zwijgend naar Flynn die vertelt dat hij vroeger in hun wereld leerde paardrijden. Ze knikt en bijt op haar lip. Of zoiets echt van pas zou komen, laat ze in het midden. Het is alleszins handig dat Flynn kan rijden, want Romy heeft nog nooit van haar leven de teugels van een paard in handen gehad.

In zijn antwoord hoort ze het woord 'ouders' vallen. Romy slikt eventjes bij dat woord. Ouders... Waar zouden haar ouders in godsnaam zijn? Zouden ze zich zorgen maken om haar? Vast wel. Ze is gewoon plots verdwenen uit hun leven. Ze zouden haar toch niet op een of andere rare manier gewoon vergeten zijn.
Romy haalt even diep adem. Dat zou vast niet zijn. Ze zou heus terug geraken.

Ze probeert zich te herpakken als ze Flynns laatste vraag hoort. Haar bezigheden.
"Nou... Ik volgde een dansles. Ik dans echt graag. Niet professioneel, maar toch..." Ze glimlacht eventjes. "En ik lees ook erg graag. Geloof me, je zou mijn boekenkast moeten zien." Ze grinnikt. "En nuja... Ik woonde nog thuis. Ik ben net afgestudeerd en was aan het zoeken wat ik volgend jaar wilde gaan studeren.." Ja, Romy is nog maar 18 en de jongste van de hoop. Plots voelt ze zich wel erg jong.
Ze doet er even het zwijgen toe, ze waren bijna weer bij de stal.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 16:40 

Afbeelding

Flynn luistert zwijgend naar wat Romy aan het vertellen is. Vreemd dat hij nu pas de moeite doet om haar te leren kennen. Hij had eigenlijk nooit echt naar haar omgekeken. Ze was gewoon de nieuwe geweest en hij was toen het vriendje van Sophia. Hoe tijden zo snel kunnen veranderen door één enkele situatie.
En toch...Toch was het Romy geweest die hem de gehele tijd heeft bijgestaan.
Zo zie je maar hoe gek alles in elkaar zit.

'Dansen en lezen dus?' Hij glimlacht lichtjes. Alledaagse hobby's. Maar daar is natuurlijk niets mis mee. 'Wat wou je dan zo graag studeren?'
Hij brengt het paard tot stilstand en aait even over de manen om daarna van het paard af te stappen. Met een klein plagerig grijnsje steekt hij zijn hand uit naar Romy om haar van het paard af te helpen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 16:09 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt met een lachje naar Feira, haar gebaren, bewegingen, haar woorden.. Precies zoals ze het zich had voorgesteld! Geamuseerd luistert ze dan ook naar wat ze van plan is met Daisy en Jarrod wanneer ze dat aan Chase vertelt, Chase die dus koning is op het moment. Ze is dan eigenlijk ook wel heel benieuwd naar wat hij als antwoord op haar gaat geven. Haar mondhoeken zakken echter ietwat omlaag wanneer hij een autoritaire houding aanneemt, wat de eerste keer is dat hij dat doet sinds dat ze hem ontmoet hebben. Ze kan dan ook net niet meekrijgen wat hij in het voorbijlopen van Feira tegen haar fluistert.

Rose kijkt met een vrolijk lachje naar Daisy. De verhalen leken opeens allemaal een beetje werkelijkheid te worden met elke persoon die ze eruit terugzagen. Wanneer haar blik over de rest heen gaat merkt ze opeens op dat Thomas op een klein afstandje staat, samen met Noah.

Rose werpt nog even een vlugge blik op Feira, haar zusje en de rest alvorens ze naar Thomas en Noah stapt. Haar blik glijdt eventjes over de twee heen. Aan de blik van Noah te zien merkt ze echter dat hem iets dwars zit.
"Sorry dat ik eventjes onderbreek.." zegt ze, waarbij ze eventjes vlugjes glimlacht. "Zouden we straks even kunnen praten, Thomas?" vraagt ze aan de oudere broer, waarbij haar blik even kort tussen de twee heen en weer gaat.
"Zometeen.. niet nu.." maakt ze even snel duidelijk, ze wou ze niet in the middle of something onderbreken. "Strakjes."

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 14:48 

Afbeelding

Thomas wacht geduldig tot de enthousiaste vrouw klaar is met praten, als hij ineens wordt aangesproken. Hij draait zich om en ziet Noah. We moeten praten. Vrijwel gelijkertijd komt Rose aan de andere kant. Zouden we even kunnen praten? Fijn. Ja, hij wilde praten met Rose, maar over bloemetjes en bijtjes, maar aan haar toon te horen wilde ze ergens serieus over praten. Hij voelde zich onwijs gecornered.

Noodgedwongen knikt hij, "Tuurlijk." mompelend. Dan draait hij zich weer om naar Noah en haalt even diep adem. Hij kijkt achter Noah en knikt erheen.
"Zullen we daar even staan?" vraagt hij, om een beetje weg van de groep te manoeuvreren. Hij gaat Noah voor.
"Dus... zeg het maar..." zegt hij.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 18:01 

Afbeelding

Romy laat Flynns middel los als ze in de stal aankomen. Hij vraagt haar wat ze graag wilde studeren. Romy moet onwillekeurig een beetje lachen.
Ze besluit zo te antwoorden, als ze veilig weer op de grond staat. Wanneer Flynn zijn hand aanbied, grinnikt ze hardop.

"Dank je." Lacht ze en ze neemt zijn hand vast om zichzelf van het paard te helpen. Eens ze op de grond staat, aait ze het paard eventjes. Het beestje had hen veilig weer thuisgebracht en hen er niet afgegooid, dat valt goed mee.

Daarna kijkt ze weer op naar Flynn. Ze heeft nog steeds niet geantwoord op zijn vraag. "Nou, ik twijfelde echt nog tussen allerlei richtingen. antwoordt ze op hem. "Ik vind rechten boeiend, maar vroedvrouw sprak me ook aan... Twee uiteenlopende richtingen, ik weet het." Glimlacht ze. "Of kleuterjuf, leek me ook wel leuk." Ze zwijgt eventjes bedenkelijk en kijkt dan op naar Flynn. "Zie je, ik was er dus totaal nog niet uit." Glimlacht ze.

Ze steekt haar handen in de zakken van haar mantel om ze weer op te warmen. "Zullen we maar naar de warmte van het kasteel gaan?" Stelt ze voor terwijl ze al naar de uitgang van de stallen loopt, richting het kasteel.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 18:06 

Afbeelding

Noah loopt moedwillig achter Thomas aan. Wanneer hij hem aanspreekt blijft het even stil. Zeg het maar? Onderzoekend neemt hij zijn broer nog eens in zich op. Had hij dan werkelijk geen benul van zijn gedrag. “Ik begrijp dat dit allemaal lastig voor je is, maar je maakt het er ook niet makkelijker op. De enige met wie je praat is Juliet. “ hij vouwt zijn armen over elkaar “Ik ben je broertje, als je iets dwars zit kan je dat ook bij mij kwijt. Want ik ben wel bezorgd om je, ik vraag me af hoe het met je gaat. Ik zoek tenminste contact. Jij kijkt me soms niet eens aan, je bent kortaf en je hebt nog geen enkele keer gevraagd hoe het met mij gaat. Jouw dood mag geen excuus zijn. Ik weet dat het lastig is, maar geniet er nu dubbel en dwars van.” Dat laatste is misschien wat hard, maar Noah is nou eenmaal recht door zee op momenten als deze. En hij is kwaad, teleurgesteld zelfs. “Ik ben voor jou door een hel gegaan. Ik hoef daar geen bedankje voor, het enige wat ik wil is dat alles is zoals het was. Ik wil mijn broer terug, mijn broer die altijd achter me stond. Onvoorwaardelijk. Zelfs nu. “ zijn stem wordt snauwerig. “Je ontwijkt Rose zelfs. “ verwijt hij het hem, niet wetend van hun ruzie.

Hij ademt even diep in en uit “Als jij mij nu de rug toe keert
Dan krijg je pas echt het monster dat je nu denkt te zien. Dat beloof ik je. “ Want zo voelt hij zich. Na gisteravond behandeld Thomas hem anders, niet meer zoals vroeger. Dat geeft hem het gevoel dat hij het hem verwijt, dat hij niet verder kan kijken dan de gruwelheden, alsof hij een buitenstaander is.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 20:57 

Afbeelding
Damon Hyde

Damon glimlacht als Rose zegt dat ze hem niet als bediende ziet, maar gewoon als Damon. De anderen zagen hem wel. Hij was dus wel met de goed op jacht gegaan.

Ze rijden rustig naar de stallen toe en kletsen nog een beetje. Dan stelt Rose hem opeens de vraag of ze het zwijn ook echt op gaan eten. "Dat laat ik de koks wel beslissen. Of het wel echt bij het menu past," antwoordt hij. In de stal ziet hij dat Daisy, Jarrod en Dominic nog in de stallen staan. 'Zouden die niet eens zijn wezen jagen?' denkt Damon verbaast. Ook ziet hij nog een dame staan die hij niet kent. "Hallo. Damon, Damon Hyde. Ik werk hier op het kasteel en mocht vandaag mee met jagen. Vandaar ook het zwijn" Hij kijkt even naar zijn hand die heftig heen en weer wordt geschud door Feira die zich ook voorstelt. 'Chase, Leah en Adam? Ze is dus niet geheel een onbekende hier.'

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 23:57 

Afbeelding

Thomas luistert fronzend naar wat Noah allemaal te zeggen heeft. Euh, hallo? Waarom is hij nu de schuldige?
"Als jij me van je afduwt kan ik je niet helpen, Noah," zegt hij. "Ik was er voor je, maar je werd kwaad."
Hij kijkt Noah in de ogen aan.
"Ik snap niet waarom je me dit allemaal verwijt," zegt hij. "Ik kan hier niets aan doen. Ik ben niet opzettelijk doodgegaan. Ik ben van de ene op de andere dag terug in het leven gevallen en ineens begint iedereen ruzie met me te maken."
Hij pauzeert even.

"Hoe lang is papa al dood Noah? Voor jou al weken. Voor mij net een dag. Ik kom in complete chaos terugvallen. Ik probeer je te helpen, maar je wordt kwaad en duwt me op die manier van je af. Het spijt me dat ik het zeg, maar de haast waarmee je het gedaan hebt en de keuze van de persoon was niet goed. Ja, dit klinkt hard, maar het moet gezegd worden. We hadden dit samen op kunnen lossen, maar in plaats daarvan storm je weg, haal je een stomme actie uit en lijk je de schuld een beetje indirect op mij af te schuiven. Waar heb ik dit aan verdiend?"
Hij kijkt Noah, ondanks zijn woorden, niet kwaad aan, maar vragend of zelfs een beetje smekend.
"En ik negéér Rose niet; zij negeert mij," voegt hij er aan toe. "Rose kwam mij een standje geven en vanmorgen negeerde ze me. Ze is zelfs met iemand anders gaan jagen. Ik heb slechts daarna besloten om met Juliet te gaan jagen. Dus vertel mij niet dat het mijn schuld is."

Hij slikt even, twijfelt heel even of hij het zou delen maar flapt het er dan toch uit.
"Het is net alsof jij en Rose naar elkaar toe zijn gegroeid... Alsof jullie..."
Hij aarzelt.
"Ik bedoel, jullie haatte elkaar hiervoor, en nu is het net alsof..."
Hij zucht even.
"Sorry, het was een stomme gedachte," zegt hij dan, ogen naar de grond gericht. "Het spijt me dat ik zo over jullie dacht. Je bent m'n broer. Je zou Rose nooit van me afpakken."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 6:51 

Afbeelding

De boze uitdrukking verdwijnt vrijwel direct van zijn gezicht. Zo kent hij hem weer, kalm en vol wijsheid. “Ik had gisteren iemand nodig die me niet zei dat alles goed zou komen. Ik verwijt je niet dat je die avond weg ging, maar ik was bang dat je nooit meer terug zou komen.” Nu gaat hij zich nog schuldig voelen ook, hoe had hij kunnen denken dat Thomas hem in de steek zou laten. “Het is niet jouw schuld, je bent aan niks schuldig.” Beschaamd richt hij zijn ogen op de grond.

Als het onderwerp naar Rose toe draait kijkt hij weer op. Had Rose hem een standje gegeven? Hij bijt op zijn lip, deels om een grinnik te verbergen. “Dat wist ik niet..” hij haalt licht zijn schouders op “Dan heb je de eerste ‘ruzie’ ook maar gehad.” Slechte timing alleen.

Hij glimlacht, opgelucht dat alles uitgesproken is. Onduidelijkheden zijn opgelost, ze hadden elkaar gewoon verkeerd begrepen. En dan komt dat ongemakkelijke gevoel in een klap terug, anders dan zojuist. Alsof? Thomas insinueert dingen zonder ze uit te spreken en Noah kan het niet helpen zich een beetje betrapt te voelen. Wat onzin is, want hij en Rose zijn alleen vrienden. Er is niets voorgevallen, helemaal niets. En toch voelt het fout. Hij is dankbaar dat Thomas nu diegene is die zijn blik afwendt, want hij kan hem nu niet recht aan kijken. “Rose en ik
zijn gewoon vrienden. Goede vrienden.” Hij zoekt naar de juiste woorden om hun plotse vriendschap te verklaren “Rose begrijpt me. Ik zie nu in waarom ze zo speciaal voor je is.” Hij legt zijn hand op zijn broers schouder “Daar hoef jij je echt geen zorgen over te maken.” Bemoedigend knijpt hij even in zijn schouder, nu wel in staat om hem weer aan te kijken. En toch
 Hij slikt het droge gevoel in zijn keel weg en glimlacht. Hij weet wel waarom hij zich er schuldig om voelt, omdat hun vriendschap veel meer waarde voor hem heeft dan Rose of Thomas beseft. Omdat hij letterlijk hetzelfde vonkje heeft ontdekt als zijn broer en alleen vanwege die gevoelens voelt hij zich al schuldig tegenover Thomas. Nu Thomas terug is zou hij dat kunnen uitschakelen, dat moest. “Ik ben blij dat we het uitgepraat hebben. Nu kun jij het uitpraten met Rose.”

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 9:13 

Afbeelding

Thomas kijkt op en glimlacht, luistert naar Noah's woorden en knikt als hij in zijn schouder knijpt.
"Ik ben blij dat je hebt gezien hoe goed Rose is," zegt hij. "Ik ben blij dat jullie nu vrienden zijn."
Hij pakt zijn broer bij de schouders en omhelst hem.
"Niet meer denken dat ik nooit meer terugkom," zegt Thomas. "Ook als ik dood ben ben je nog niet van me af."
Dit laatste zei hij met een lachende ondertoon en hij geeft Noah een plagerige tik tegen zijn neus.

Hij kijkt om naar Rose en stapt dan op haar af.
"Je wilde praten?" vraagt hij haar met een aarzelend glimlachje. Hopelijk zag ze hoe hij het zo goed uit had gepraat met Noah en is ze wat goedgemutster.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 12:41 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose knikt eventjes wanneer Thomas instemt en blijft vervolgens op dezelfde plaats wachten. Ze werpt af en toe even een blik op de twee broers verderop. Ze kan er geen woord van verstaan, maar het gesprek lijkt naarmate het vordert beter te lopen. Terwijl Noah net nog geirriteerd en afstandelijk leek, is het een moment later alweer stukken beter. Met een glimlachje kijkt ze naar de omhelzing van Noah en Thomas. Het stelt haar gerust dat het nou weer beter is, zoals het hoort. Ze heeft er echter geen idee van dat ze het zojuist ook over haar hebben gehad.

Wanneer Thomas naar haar toe komt gelopen glimlacht ze lichtjes naar hem. Ze blijft hem eventjes aankijken voor ze iets zegt. De afleiding van zojuist en nu dat het weer goed was tussen hem en Noah, nu dat Noah z'n broer echt terug had, maakt het haar eigenlijk niet zo heel veel meer uit van de vorige avond.

"Ja.. Ehm.." ze glimlacht eventjes. "Ik zat er nogal mee dat je gister zo tegen me uitviel, eigenlijk.. Maar ik ben blij dat het weer goed is tussen jou en Noah, dat lucht echt heel erg op." Ze bijt eventjes op haar lip. "Ik ben zo blij je terug te hebben, Thomas.. Ik wil niet dat we meteen ruzie hebben." Ze kijkt hem hoopvol aan. "Dat hebben we sowieso nooit, right? Ruzie?"

Haar blik gaat eventjes kort richting Noah. Hij was in orde, Thomas was in orde. Ze hadden elkaar terug en daar ging het om. "Het spijt me als ik ook een beetje te veel van jou verwachtte.. Jij bent er ook pas net en dat heeft wat tijd nodig, ik weet het.. Ik kon er gewoon niet tegen om Noah zo achter te laten." Ze kijkt hem verontschuldigend aan. "Sorry.."

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 19, 2012 17:04 

Afbeelding

Thomas is bang om opnieuw uitgefoeterd te worden door Rose en glimlacht opgelucht als hij haar worden hoort. Hij kijkt even schuldig naar de grond.
"Het spijt me dat ik tegen je uitviel," mompelt hij. "Ik schrok er een beetje van dat je boos op me werd, denk ik."
Hij schudt zijn hoofd. Nee, ruzie hadden ze nooit en zouden ze wat hem betreft ook niet meer hebben.

"Het geeft niet," antwoordt hij op haar verontschuldiging. "Noah en ik hebben het gelukkig kunnen ophelderen voor elkaar."
Hij kijkt op en glimlacht even als hij Rose' mooie ogen ziet. Hij drukt een kusje op zijn voorhoofd en pakt haar handen een beetje verlegen vast.

Hij kijkt weer naar de grond.
"Ik ben een paar dagen weg," zegt hij dan. "Juliet wil haar ouders zoeken. En ik denk dat mijn moeder informatie heeft. Ik breng haar dus naar mijn moeders verblijf. Dan kan ik gelijk ook even mijn moeder persoonlijk bezoeken. Ze zal er vast kapot van zijn dat papa dood is."
Z'n adem stokt even. Voor hem is het nog zo recent en ontastbaar.
"Pas je op Noah als ik weg ben?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: