Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 51  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 18:45 

Afbeelding

Flynn laat zijn gedachten afdwalen naar het goede oude leven waar hij een paar dagen geleden nog in zat, vooraleer hij hier was beland.
Hij trekt zijn ogen open als hij geschraap van een keel hoort, en laat zijn blik opzij gaan om een mooi meisje naast zich aan te treffen.

Hij gaat meer overeind zitten, zodat ie niet meer ligt te hangen, en kijkt haar met een glimlach aan.
'Zusje van Daisy?' Hij trekt onwillekeurig een verbaasde blik. 'De blonde? ...Nou, jullie zijn sterk verschillend van elkaar.'
En knapper.

Ooc: Don't feel humiliated , Margo xD Flynn houdt nu eenmaal van brunettes.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 22:53 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Misschien dat dat ook maar beter is, je zou niet twee keer een van ons willen hebben, trust me." grijnst ze flauwtjes, wanneer hij opmerkt dat ze best wat verschilt met haar zusje. "Net als de twee prinsen trouwens, Noah en Thomas, die hebben precies dezelfde combinatie." De ene met blond haar en de ander met bruin. Alleen heb ik ergens het vermoeden dat Flynn niet op mannelijke burnettes valt, sorry Noah :')
"Nou, aangenaam in ieder geval." glimlacht ze. "Flynn, was het toch?" Die naam had ze hier en daar naar boven horen komen.

"Hoe ben je eigenlijk in die woestijn belandt? Wij zijn zelf al een poosje op weg."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 9:01 

Afbeelding

Thomas staat bij de railing van het schip over het water uit te kijken. Hij kijkt achterom en ziet Rose langslopen. OEH OEH ROSE ROSE! Maar dan loopt Rose door naar iemand anders en laat Thomas flabbergasted achter. Waarom komt ze niet naar hem toe? Hij draait zich weer terug naar de railing. Op dagen als deze zou hij met Noah gaan praten en uren spenderen. Maar die mensen hebben zo'n afstand tussen hen gecreí«erd...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 13:40 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah trekt al een wenkbrauw op voordat Daisy iets zegt. Haar serieuze uitdrukking maakt hem al wantrouwend genoeg. "We praten nu toch" grinnikt hij flauwtjes. Die glimlach zakt al snel weer af als Daisy serieus op het onderwerp in gaat. Ze zouden niet serieus zijn, waarom doet ze het dan toch? Waarom moest ze nou een serieus en zwaar onderwerp aansnijden. Helaas voor Daisy weet ze hem niet zo te raken als haar zus dat gisteren wel deed. Nu volledig nuchter is de faí§ade zelfs sterker en groter dan ooit. Daisy was een vriendinnetje, niks meer en niks minder. Geen serieuze relatie. Hij trekt zijn handen los uit die van haar en steekt ze vervolgens veilig weg in zijn broekzakken. "Dood is dood. Daar kunnen we niks meer aan veranderen. Perci is dood." Somt hij het op alsof hij een rijtje sommen uit zijn hoofd heeft geleerd. Hij bestudeerd haar even kort en laat zijn vinger dan over haar wang glijden en onder haar kin eindigen. Hij lift haar kin een stukje op "Geloof me, je wilt niet alles weten. Je wilt me niet echt leren kennen" Daisy zou, in zijn ogen, de waarheid niet aan kunnen. Ze was een mooi poppetje, maar dat was het dan ook. Bovendien was ze veels te zachtaardig en toonde ze geen ruggengraat. Hij tikt even zachtjes op haar neus "ik ga even kijken hoe het met mijn broer gaat. Dan kan jij in de tussentijd badderen" glimlacht hij nu plots van gedachte veranderd.
En dus laat hij Daisy achter en voegt hij zich bij zijn broer die er nog altijd somberder dan ooit uit ziet. "Broertje" grijnst hij lichtjes. Hij plaatst zijn rug tegen de leuning aan probeert de blik van zijn broer te vangen. Zijn blik gaat even langs Thomas heen naar Rose en Finn. "Wat weten we eigenlijk over mister new guy" hij grijnst "behalve dat hij je meisje probeert te versieren" Dat zou zijn aandacht moeten trekken nietwaar, of het nu waar was of niet.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 17:50 

Afbeelding

Flynn knikt enkel als Rose voor de zekerheid nog eens zijn naam vraagt.
Je mag me noemen zoals je wil. *Wenkbrauwwiebel*
Hij laat zijn handen in zijn broekzakken glijden en kijkt voor zich uit, blij dat hij eindelijk water ziet na al die ellende van zand, zand en nog eens zand. X.X
Stommige korrelige dingetjes. @@

Hij laat zijn blik opzij glijden als Rose vraagt hoe hij in de woestijn is belandt.
Flynn bijt op zijn lip en krabt even in zijn haar, na een hand uit zijn broekzak te hebben getrokken.
'Laten we het er maar ophouden dat ik een beetje te nieuwsgierig was en mezelf dus in feite alleen maar in de problemen heb gewerkt.'
Hij glimlacht zwak naar haar. 'Ik ben al blij dat ik eindelijk mensen heb gevonden en niet meer alleen hoef rond te lopen. Ik begon rare dingen te zien.'
Of was die ongelooflijke stoot met de grote borsten en golvend bruin haar toch geen hallucinatie geweest?
Hij had ze in ieder geval verleidelijk genoeg gevonden om ze te volgen om uiteindelijk bijna in drijfzand te belanden. Wat een kreng. X.X

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 20:06 

Afbeelding
    Daisy Pocock

De nuchtere reactie van Noah maakt dat Daisy helemaal uit haar medelijden met hem geraakt. Fine, als hij er zo mee om wil gaan, dan moet hij dat maar doen. Ze weet wat ze moet doen dan. Het toffe is er vanaf. Sure, ze zouden nooit serieus zijn, maar zelfs vrienden horen elkaar te kennen. Waar haalt hij dan het idee dat zij hem niet zou willen kennen? 'Ik wil niet geloven dat je er echt zo over denkt Noah,' zegt ze bitter als ze zijn kijk op de dood hoort. Op hetzelfde moment dat hij zich losrukt, doet ze net hetzelfde. 'Fine,' zegt ze, een beetje gekrenkt in haar trots wanneer hij weggaat. Een bad zal haar inderdaad goed doen. En dan ook het liefst zonder hem.

Ze loopt langs haar zus die ze even door de haren streelt en knikt begroetend naar Flynn, voordat ze naar de kamers verdwijnt om een lekker warm bad te nemen. Ze heeft Noah helemaal niet nodig. Puh.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 21:34 

Afbeelding
    Dominic Logan

Dominic's ogen sperren zich lichtelijk open van verbazing als hij Samantha's lippen op de zijne voelt. De schrik is er al snel vanaf. Langzaam laat hij zijn hand omhoog gaan en verstrengelt zijn vingers in het lange, donkere haar van de vrouw. Zijn vrije hand slaat hij om haar middel. Zonder twijfel zoent hij haar terug; de voorzichtige bewegingen van hun lippen veranderen langzaam in snelle en meer gepassioneerde.

"Laten we dat doen..'' ademt hij zachtjes in haar nek voor hij er een zachte kus in plant.

[...]

De volgende ochtend wordt Dominic wakker met een lichte hoofdpijn. Adem halen gaat moeilijk en dat komt omdat er iets op zijn borst ligt. Kreunend opent hij zijn ogen en wordt meteen geconfronteerd met wat er afgelopen nacht is gebeurd. Samantha's hoofd licht op zijn borstkas, haar armen om zijn bovenlichaam heen. Dominic merkt dat ook zijn armen om haar heen zitten. En ze zijn naakt. Oké.

"Sam..?'' Dom laat zijn handen door haar haren gaan. "Wake up. We moeten gaan.''

[...]

Bah. Weer een schip. Met een zuur gezicht zit Dom op het dek, wederom hard zijn best aan het doen niet toe te geven aan zijn kots neigingen, die niet eens de schuld waren van drank! Urgh.
Zwijgend bestudeerd hij de anderen in een poging zichzelf af te leiden. Sam zit naast hem. Pas als Jarrod langskomt, ziet hij zijn kans liggen. Dom strekt zijn arm uit, grijp het T-shirt van de jongen en sleurt hem naar de vloer.

"Je ziet er niet goed uit.'' concludeert hij, en legt zijn hoofd op de ander zijn schouder. "Dus je mag mijn kussen zijn, en mijn emmer voor als het mis gaat, want Sam is een vrouw en te knap om onder te kotsen.''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 21:47 

Afbeelding
    Rose Pocock

Er verschijnt een lachje op haar gezicht wanneer Flynn zegt dat hij rare dingen begon te zien. Misschien allerlei dingen in de vorm van eten of water, of andere wilde fantasien die hij zou kunnen hebben of course. "Het is hier inderdaad niet echt de veiligste plaats om alleen rond te lopen. Wij zijn bijvoorbeeld al in aanraking gekomen met enge rookmonsters enzo. En bedolven onder zand."
Rose kijkt even op wanneer er iemand door haar haren streelt. Daisy. Ze glimlacht naar haar zusje en blijft haar even nakijken. Haar blik glijdt af naar Thomas en Noah iets verderop. Eigenlijk zou ze wat tijd moeten doorbrengen met haar zusje.

"Leuk om in ieder geval kennis gemaakt te hebben." besluit ze dan ook met een vriendelijk glimlachje te zeggen. Ze kijkt hem even verontschuldigend aan. "Ik ga even langs Daisy." verklaart ze.
"Je zit nou toch aan ons vast, dus ik zie je later wel weer." zegt ze nog gauw terwijl ze opstaat. Ze gunt hem nog even een laatste glimlach alvorens ze achter haar zusje aan richting de kamers loopt.

Eenmaal in de kamer sluit ze de deur achter zich. "Hey meid." glimlacht ze naar haar zusje. "Wat een gedoe allemaal he? We hebben niet eens de tijd meer om bij te praten of te roddelen moet je nagaan." zegt ze met een lachje, waarna haar uitdrukking al gauw wat serieuzer wordt. "Hoe gaat het met je, is alles een beetje in orde?" Ja, zusjes hebben een soort van zesde zintuig voor elkaar, ze voelt gewoon dat er iets aan de hand is.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 22:02 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

[...]

Jarrod heeft een barstende hoofdpijn en hangt misselijk over de reling van het schip. Blijkbaar was hij zijn alcoholic-gedrag een beetje afgeleerd. Hij besluit om een drankje te gaan halen. Tegen zijn kater. Helpt altijd.

Dus duwt hij zichzelf met wat moeite overeind en schuifelt hij richting de bar. Hij is nog niet eens halverwege of hij wordt richting de vloer gesleurd. Een hysterisch kreetje ontsnapt aan zijn lippen. Met grote ogen staart hij naar zijn ontvoerder. "D-Dominic.." Hij bijt op zijn lip, zich bedenkend dat hij hem en Samantha samen heeft zien vertrekken. En nu waren ze weer samen. En natuurlijk maakt hij weer rotopmerkingen over Jarrod.

Hij is pissed, maar voelt zich te misselijk om Dominic een mep te verkopen of iets dergelijks. "Dom.. Ik wilde wat gaan drinken.. Mijn hoofd doet zeer.. En ik heb liever niet dat je over me heen kotst. Ik sleep je wel naar het toilet.." Probeert hij zo rustig mogelijk uit te brengen, nog steeds in de war van hun zoen van de vorige dag.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 9:25 

Afbeelding
    Dominic Logan

Dom sluit zijn ogen en mompelt enkele onverstaanbare woorden. Ziek inhaleert hij wat frisse lucht, maar het helpt niet veel. Vermoeid laat hij zichzelf zakken en plaatst zijn hoofd op Jarrod's bovenbenen.

"Nog één drankje en je eindigt net zoals mij, Mushroom..'' mompelt hij. Dominic opent zijn ogen even als Jar zegt dat hij hem wel naar het toilet sleept. Voor een kort moment overweegt hij iets te zeggen, maar hij slikt zijn woorden in.

"Bedankt.''

Laatst bijgewerkt door Darren op do mei 26, 2011 0:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 0:28 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Onbewust strijkt Jarrod met zijn vingers door Dominic's haren. "Ik ben wel wat gewend." Antwoordt hij op de opmerking over drank. Hij zegt niet eens meer iets over de stomme bijnaam. Die is hij inmiddels ook al zo gewend dat hij het niet eens meer hoort.

Hij grinnikt als Dominic hem bedankt. "Het is niets.." Hij is eigenlijk al helemaal vergeten dat Samantha erbij zit. Hij heeft medelijden met Dominic en zijn zeeziekte. "We zijn snel weer aan land. Misschien moet je proberen te slapen.."

ooc; inspiratieloos much..

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 19:35 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy glimlacht lichtjes als Rose bij haar in de kamer verschijnt. Ze hebben inderdaad al lang niet meer gepraat en toch is er ondertussen zoveel gebeurd. Ze dacht eerst alle recente gedachten voor zichzelf te houden, maar wanneer haar grote zus -zelfs al scheelt het maar een klein jaar- haar vraagt hoe het met haar gaat, kan ze het niet meer aan.

'Oh, Rose, je had gelijk,' zegt ze dan, met een gebroken stem. 'Wat dacht ik toen ik zei dat ik mezelf niet te ver zou laten gaan met Noah?' Ze laat zich in de zetel vallen en laat haar armen moedeloos langs haar lichaam vallen. 'Het leuke is er wel vanaf nu,' brengt ze met een licht glimlachje uit. 'De volgende keer luister ik weer naar jou voordat ik iets doe.'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 19:47 

Afbeelding

Samantha voelt zich niet al te best en dan zitten ze ook nog op zo'n waardeloos bootje. Ze laat haar blik even over Dominic gaan en constateert dat hij er ook niet al te best uitziet. Toch heeft ze een leuke nacht achter de rug, hoewel ze stiekem wel opgelucht is dat Noah er geen weet van heeft. Al twijfelt ze eraan of Noah niet net hetzelfde met Daisy zou doen, als hij in zo'n bui is.

Er verschijnt een grijnsje op haar gezicht als Dominic haar indirect complimenteert. Ze bekijkt de interactie van Dom en Jarrod even en stiekem zijn ze best lief samen. Ze besluit dat haar gezelschap wat overbodig is en staat ietwat onstabiel op. "˜Ik zie jullie wel weer, Domdom, en Jarrod,' ze kijkt Dominic even met een flauwe glimlach aan.

Samantha heeft een glas water gehaald en neemt een slokje terwijl ze haar blik over het dek heen laat gaan. Iets verderop ziet ze Noah en Thomas staan, maar ze besluit om de nieuweling maar eens t leren kennen. Ofja, gezelschap te houden met haar niet zo fitte vertoning. Noah moet maar naar haar komen als hij haar wilt zien.

"˜Zo, dus jij bent.. Flynn?' Zoiets had ze gisteren nog vaag meegekregen. Haar blik rust even op hem, waarna ze wat op de railing leunt en naar de zee kijkt. Na een korte stilte bedenkt ze zich dat ze natuurlijk beleefd moet zijn en soort van een gesprek moet beginnen. "˜En.. Hoe ben jij hier terechtgekomen? Waar kom je vandaan?' Ze denkt er absoluut niet bij na om zichzelf voor te stellen, iedereen kent haar tenslotte toch wel? :')

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 20:45 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt haar zusje met een licht bemoedigend glimlachje aan wanneer ze zich moedeloos in een zetel laat vallen. Haar naiefe zusje, haar naiefe kleine zusje die veel beter verdient dan prins Noah.
Rose loopt naar de zetel toe en hurkt erbij neer, zodat ze haar armen op de armleuning kan plaatsen en haar zusje ergens toch medelijdend aankijkt.

"Dat zeg je elke keer weer en toch ga je altijd je eigen gangetje." glimlacht ze wanneer Daisy zegt dat ze de volgende keer naar haar zou luisteren. "Maar ik mag hopen dat je geleerd hebt dat niet alle prinsen de uiteindelijke prins op het witte paard zijn?"

Rose slaakt eventjes een zuchtje terwijl ze eventjes terugdenkt aan waarom ze haar zusje had afgeraden om iets met Noah te beginnen. Ze had het juist gehad. Ze bijt eventjes op haar lip en wrijft dan even met haar hand bemoedigend over Daisy's arm.
"Hoe erg is de schade?" Als ze onderhand verliefd op hem was geworden, dan was het pas echt erg. "Je ziet toch wel in dat hij een gebroken hart niet waard is?"

Als ze haar zusje zo in deze toestand is, kan ze het haast niet verdragen. Ze zou haar moeten vertellen wat er allemaal aan de hand was met Thomas en Noah, wat er die avond ervoor plaats had gevonden, hoe gevaarlijk Noah kon zijn als hij z'n controle zou verliezen.. En toch kan ze het niet over haar hart verkrijgen. Niet tegenover Noah en vooral niet tegenover haar zusje. Als ze het niet wist, zou het veel beter voor haar zijn. Ze bijt dan ook op haar tong en slaakt nog een zuchtje.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 20:51 

Afbeelding

Flynn zit opnieuw met zijn ogen gesloten, als Rose besloten heeft van hem te verlaten om een praatje te gaan doen met haar zus.
Dat verstaat hij. Familie is belangrijk.
Hij onderdrukt een zucht en laat zich mee vloeien met de boot die zwak op en neer gaat door de golven.

Dan trekt hij zijn ogen open als de zon verdwijnt, en dat komt omdat er een nieuwe jongedame voor zijn neus is komen staan.
Zwijgend volgt hij haar met zijn ogen en ziet hoe ze daarna naar de zee kijkt.
Flynn zucht als er dan opnieuw een hele storm relaas van vragen komen.
'...Mag ik niet een beetje de mystery guy uithangen?' Antwoordt hij dan met een plagerige ondertoon.
Zwijgend laat hij zijn blik over haar glijden en besluit dat ze er niet meteen sexy uit ziet. Gisteren was een betere dag voor haar. Weg interesse.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: