Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 22:29 

Afbeelding

Rose haar brede lach wordt beantwoord met een tevreden glimlach. Daisy mocht volgens haar misschien stralen, Rose was het meest stralende middelpunt voor hem. Hoewel Delia haar reactie even op zich laat wachten heeft hij dat nu niet eens door. Niet wetend hoe zenuwachtig hij Delia maakt door aan haar haren te zitten kijkt hij weer op. “Ooh…” zijn blik schiet even tussen de meisjes heen en weer. Net stond hij nog min of meer te flirten met Delia, nu Rose erbij is lijkt dat hem ervan te weerhouden ermee verder te gaan. “Mooi hoor” complimenteert hij haar beleefd.

Het was inderdaad een mooi feest. Tijd om eens echt zijn best te doen om plezier te hebben. Geen zorgen over waar Thomas was, geen zorgen over alles wat hem dwars zat. Gewoon een zorgeloze avond vol plezier. “We hebben ook Twister. Kaartspelletjes en heel veel lekkers.” Noah glimlacht en knikt naar een tafel met opvallende roze suikerspinnen. Zou Thomas het huis van zijn moeder al hebben bereikt? Zijn blik is even afwezig op de taart gericht. Focus. Hij tovert opnieuw een brede glimlach op zijn gezicht en zet bij zichzelf en Samantha een flauw feesthoedje op.

Lachend haakt hij zijn armen in die van Rose en Delia en begeleidt hij hen mee naar de dansvloer. Even pronkerig als altijd, met twee dames aan zijn arm. Toch heeft hij maar echt oog voor eentje. Rose, direct onder het kopje overige zorgen. Een vriendschap die hem alles waard was maar steeds verder oversloeg naar verlang. Verlangen naar meer. Met een grijns laat hij beide een rondje draaien “Hoe werkt dat Twister spel eigenijk?” vraagt hij hun.

Afbeelding

De voordeuren zwaaien open en een verwilderde Chase stapt, enigszins mank, naar binnen. Er zitten scheuren in zijn blouse en zijn haar toont warriger dan ooit tevoren. “Gelukt!” roept hij verrukt. Hij heeft samen met Feira het ultieme verjaardagscadeau weten te bemachtigen. Niet wetende dat de jarige een feestje in een zaal heeft klopt hij eerst aan bij haar kamer, maar kan hij haar daar niet vinden. Ook de gezamenlijke woonkamer is leeg, het personeel heeft duidelijke instructies gekregen de volwassenen niet te vertellen in welke zaal het echte feest gaande is.

Dan maar bij haar ouders aan kloppen. Nog altijd even enthousiast trommelt hij op de deur van Leah en Adam. “Het is ons gewoon gelukt, ik wist dat het ging lukken.” Uit pure dankbaarheid drukt hij een dikke kus op Feira haar wang en klopt hij nogmaals op de deur voor hem. “Een origineler cadeau kan er toch bijna niet zijn.” Grijnst hij terwijl hij vrolijk een jampot omhoog houdt. Vrolijk tikt hij even tegen het glas waarachter een prachtig miniatuur wezentje zit met kleine sierlijke vleugels. Zijn persoonlijke elfje.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 23:29 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Thanks! Met heel veel dank aan Noah trouwens hoor, hij heeft dit allemaal weten te organiseren. Het is voor m'n zusje Daisy, daar, dat blonde meisje." vertelt ze Delia vrolijk, om gezellig te kletsen, haar meer informatie te geven en natuurlijk om geen aandacht aan Samantha te hoeven besteden. Ze wil net verder kletsen met het nieuwe meisje wanneer Noah het over de verschillende aspecten van het feest heeft.

Het duurt dan ook niet lang voordat hij haar en Delia meebegeleidt naar de dansvloer. Met een lachje neemt ze nog net een glas champagne van een bediende aan voordat Noah haar kan omdraaien. Er loopt een beetje champagne langs het glas en ze moet eventjes een stap verzetten op haar hakken wil ze haar evenwicht niet verliezen.
Bij het horen van het spel 'twister' verschijnt er meteen een grijnsje op haar gezicht. "Oh het is echt heel simpel! En heel leuk." zegt ze, waarna ze even een slokje van haar champagne neemt.
"Er is dus een veld - datgeen wat jij op de muur had gehangen -" ze knipoogt eventjes met een flauw lachje. "en er is een draaischijf. Op het draaischijf heb je verschillende vlakken met kleuren en lichaamsdelen: linkervoet, rechtervoet, linkerarm, rechterarm. Degene die de draaischijf draait, zegt bijvoorbeeld dat we onze linkervoet op een rood vlak moeten zetten. En zo gaat dat dan door tot het een complete chaos is, maar je mag niks anders op het veld zetten hoor!" legt ze hem enthousiast uit. "We kunnen het spelen na de taart!"

"Een momentje.." excuseert ze zich even snel, waarna ze richting de suikerspinnen loopt en daar een hele grote pakt en weer terugloopt naar de dansvloer. "Klein detail.. Ik ben dol op suikerspinnen!" glimlacht ze zoetjes, waarna ze wat suikerspin losplukt en dat in haar mond stopt.
Rose is niet van plan om Samantha haar avond deze keer te laten verpesten. Dit was Daisy haar avond, en Rose heeft het gewoon enorm naar haar zin. Vrolijk beweegt ze dan ook wat heen en weer op de muziek.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 16:10 

Afbeelding

Noah luistert geamuseerd naar de speluitleg van het spel Twister. Het klonk wat vreemd, maar zeker ook amusant. Hij glimlacht breed, aangestoken door Rose haar enthousiasme. “Ik verheug me er nu al op. Ik begrijp nu ook waarom het niet zo praktisch is het tegen de muur te hangen.”

“Ohja, laten we vooral de taart niet vergeten.” Hij werpt even een blik op de taart een verderop. Het is een taart bestaande uit verschillende lagen met een hoop kaarsjes en prachtige versieringen. “Daisy moet straks de kaarsen nog uitblazen.

Grinnikend kijkt hij Rose na en ziet hij vanaf een afstand toe hoe ze zich op de suikerspinnen stort. Hij begroet haar opnieuw met een bijna vertederde glimlach “Dat is te zien ja” glimlacht hij. Daar staat ze dan, dansend met in haar ene hand een enorme roze suikerspin en in haar andere hand een glas champagne. Zorgzaam pakt hij het glas champagne uit haar handen en houdt hij deze voor haar vast. “Pas op dat je niet met je wilde moves een suikerspin in iemand haar haren drukt.”

“We moeten trouwens nog wel even een verjaardagsliedje zingen. Misschien kunnen we dat doen voordat ze de kaarsjes op de taart uit blaast.” Hij kijkt even naar Delia “Jij ziet er ook wel uit alsof je kan zingen, vanaf nu zit je in ons zanggroepje.” Hij grijnst bij het idee van hun drie achter een microfoon.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2012 11:40 

Afbeelding

En zo viel Delia in de ene en de andere verrassing. Het was dus duidelijk een feestje. Ze glimlachte en voelde haar een klein beetje opgelaten toen Noah zei dat haar haar mooi was. "Haha, Dank je wel." Haar aandacht ging weer naar Rose en ze luisterde geamuseerd.
Blijkbaar was het feest dus voor haar zus, Daisy. Met haar bovenlichaam boog ze een klein beetje naar voren om zo achter Noah heen te kijken naar het meisje dat Rose aanwees. Oh ja, nu ze er eens goed over nadacht. Haar kende ze wel van ergens.

Plots stonden ze op de dansvloer. Noah had zijn arm in die van haar gehaakt en ook in die van Rose. Het lichaamscontact kwam geheel onverwachts en zorgde voor een kleine spanning die Delia haar hoofd liet gonzen. Adrenaline gierde door haar lichaam. Blij dat hij haar los liet ademde ze zachtjes uit en probeerde haar adrenaline om te zette in positieve spanning. Delia haar ogen schoten door de zaal en ze spitste haar oren om zo het gesprek te volgen. Hé! Twister? Dat kende Delia wel. Een glimlach ontstond spontaan op haar gezicht. "Had je de Twister mat aan de muur gehangen? Hahah! Briljant. Trouwens, Twister is echt wel een leuk spelletje. Vooral als er enkele glazen aperitief aan vooraf gaan. Eens zien hoe lang men dan kan blijven rechtstaan."

En weg was Rose, ze ging een suikerspin halen? Delia trok haar neus op, zo een kleverig suikergedoe was niet zo haar ding. Smaken verschillen. Rustig bewoog ze ook wat mee op de muziek. Door Delia haar goed geloof in de mensen voelde ze haar eigenlijk vrij snel op haar gemak. Haar onzekerheid was weggeëbd en zolang er niets onverwachts gebeurde ging alles goed.
"He, wat?" Delia was even afgeleid en kwam terug bij haar positieve toen ze de woorden 'zangclubje' 'zingen' en 'jij' in één zin hoorden. "Zingen, ik? Euhm ik wil wel meedoen hoor maar verwacht er niet te veel van." Grapte ze enthousiast.

Een beetje later nam Delia Noah vast en begon spontaan wat te dansen. Lichamelijk contact was geen probleem, zolang zij de controle had. "Tijd voor een feestje!" Ze keek hem vrolijk aan.

Laatst bijgewerkt door Felix Fortana op ma aug 06, 2012 20:02, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2012 19:04 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Oeh maar ik weet wel iemand wie dat heel erg op prijs zou stellen." grinnikt Rose op Noah's suikerspinopmerking. Ze knikt eventjes kort richting Samantha en glimlacht vervolgens zoetjes.
"Maar! Ik zal ervoor zorgen dat het nergens anders belandt dan in mijn mond." knikt ze overtuigend, waarna ze nog een plukje neemt en vervolgens een extra grote pluk suikerspin in Noah's mond propt. "Of de jouwe."

"Oeh ja, en zangclubje!" lacht ze dan ook wanneer Noah er opeens mee komt. "We zingen wel precies op het moment wanneer de taart wordt gebracht, en dan kan ze daarna meteen de kaarsjes uitblazen." knikt ze. "Dan kunnen we onze zangkunsten ook nog laten horen bij de karaoke." lacht ze.

Wanneer Delia vervolgens met Noah besluit te dansen, kijkt Rose geamuseerd toe."Whoo!" spoort ze de twee nog eens aan, terwijl haar suikerspin nu grotendeels op is. Snel pakt ze het glas champagne weer van Noah terug. "Ik hou hem wel even voor je vast."
Ze zet eventjes een paar stappen achteruit en kijkt van een klein afstandje naar het dansende koppel. Wanneer haar suikerspin op is, begint ze wat op het overgebleven stokje te bijten, terwijl ze af en toe een slok champagne neemt en zodra die op is, een nieuw glas pakt.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2012 20:52 

Afbeelding

Noah werpt een quasi strenge blik op Rose “tututu” hij schudt zijn hoofd ‘afkeurend’ als Rose duidelijk maakt dat ze haar suikerspin graag in de haren van Samantha zou duwen. Misschien konden ze even een avond zonder gekat en drama. Hij grinnikt om haar goede humeur en moet vervolgens een flinke hap suikerspin incasseren. “Mmm, mnou” pruilt hij waarna hij nog even plagerig naar haar plakvingers hapt.

Terwijl de dames het ideale zangmoment uitdenken likt hij nog even nagenietend zijn lippen af. “Ik heb ook geen verborgen zangtalenten, geen zorgen.” Hij grijnst “alhoewel ik wel een hoop talenten heb, maar je kunt niet alles hebben.” er volgt een arrogante grijns gecombineerd met wat onschuldig knipperende ogen.

Tijd voor een feestje! Hij had Delia eigenlijk al als verlegen bestempeld, maar dat lijkt nu toch reuze mee te vallen. Noah danst dan ook enthousiast met haar mee, soms een beetje maf en met hier en daar dan wel weer een nette klassieke dansbeweging erin. Toch klinkt de jaren 50 muziek van de oude platendraaier verfrissend vergeleken bij de klassieke muziek die hij gewend is. Oude gewoontes zijn echter niet zomaar weg te krijgen. Wanneer hij zijn handen vrij heeft pakt hij Delia haar handen vast om iets te doen wat nog het meest op een quickstep lijkt. Trots op zijn klassiek geschoolde dansmoves en omdat het goed werkt om ermee te imponeren laat hij haar nog een rondje draaien. “Kan je al een beetje aan ons wennen?” vraagt hij haar “Als je net zo kan dansen als zingen dat zal het allemaal wel meevallen. In dat geval mag je ook in ons Twister groepje deelnemen. Ik heb geen flauw idee wat ik ervan moet verwachten, de speluitleg is naar mijn idee wat vreemd.”

Zijn blik gaat even zoekend de zaal rond naar Rose. Enigszins afgeleid pakt hij Delia haar ene hand vast en laat hij haar voorzichtig een rondje om haar as draaien.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 07, 2012 20:05 

Afbeelding

En het feest was dus volledig begonnen. Op de dansvloer kwamen er steeds meer en meer mensen. Ook werd de muziek naarmate de tijd verstreek steeds beter. Door het feit dat de tijd dus verder ging had Delia ook enkele glaasje champagne meer gedronken. Er was enkel één probleempje wat ze even was vergeten. Als er iets was waar Delia niet zo heel erg goed tegen kon dan was het alcohol. Op zich was het nu niet zo erg, op één of ander manier was het ook goedkoop. Ze moest niet zoveel drinken om een beetje draaierig en licht in haar hoofd te worden.

Noah kon blijkbaar redelijk goed dansen, wat zeg ik nu? Heel goed. De onzekerheid kwam wel een beetje naar boven bij Delia. Haar dansmoves waren best goed maar in vergelijking met hem was ze gewoon zielig. Gelukkig voor haar zorgde de champagne ervoor dat haar gedachten kronkels vervaagde en ze uiteindelijk terug vrolijk mee danste met Noah.
"Aan jullie wennen?" De vraag drong stilletjes haar hersenen binnen. Ze keek van Rose naar Noah."Hmm, ik moet eerlijk toegeven dat jullie soms nogal onverwacht uit de hoek kunnen komen maar dat vind ik stiekem wel fijn." Een klein ondeugend lachje ontstond erop haar lippen. "En wat dat zingen betreft." Ze dacht even na, hoe moest ze dit nu zeggen? Dansen ging haar nog wel af, in sommige stijlen was ze best goed maar zingen? "Ik zal het zo verwoorden, wanneer ik zing heeft iedereen ineens iets te doen. Wat maakt niet uit. Zolang het maar ver weg van mij is." In haar hoofd zag ze het weer voor haar. Delia onder de douche, zingend. Een half uurtje later kwam ze de badkamer uit, heel het huis leeg. Er lag echter wel een briefje op de salontafel met één of andere idiote reden waarom iedereen weg was. Het beeld verdween toen het woord 'Twister' weerklonk. "Twister is geweldig! Je snapt het meteen van zodra we het spelen. De regels zijn eigenlijk heel simpel." Maar jezelf lang in evenwicht houden als je in de knoop zit, was toch wel iets moeilijker. Dacht ze erin gedachten bij.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 09, 2012 23:40 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah is in hun kamer een boek aan het lezen terwijl Adam nog in de badkamer is - ik prop Adam voor het gemak even de badkamer in :') - wanneer er op hun deur geklopt wordt. Leah kijkt in eerste instantie niet op uit haar boek en heeft bijna de neiging om heel lief richting Adam te roepen of hij niet even open wil kijken wanneer er nog eens geklopt wordt.
Leah legt haar boek op z'n kop op het bed neer zodat ze de pagina niet kwijtraakt en staat vervolgens op om richting de deur te lopen. "Ik kom eraan." zegt ze nog, alvorens ze de deur open doet.

Het eerste wat Leah ziet is een nogal verwilderde man, met scheuren in zijn broek, warrig haar met verschillende stokjes en blaadjes erin. "Chase?" verlaat het enigszins verrast haar mond. "Wat is er met jou gebeurt?"
Haar hand gaat automatisch richting zijn haar, maar die trekt ze al gauw terug. "Waar hebben jullie uitgehangen?"

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt nog even geamuseerd toe naar Noah en Delia op de dansvloer, net als een aantal andere mensen om het feestje eens wat levendiger te maken.
Het stokje van de suikerspin heeft ze onderhand al weggegooid en het glas champagne dat ze nog had is ondertussen ook alweer leeg en ze begint zich zo onderhand toch wel een beetje te vervelen aan de kant.

Rose kijkt eventjes om zich heen en haar blik valt dan op de jongeman iets verderop, Dominic. Iemand waar ze normaal eigenlijk niet echt veel interactie mee had, misschien eens tijd om daar verandering in te brengen.

Terwijl ze naar hem toe loopt, geeft ze haar lege glas onderweg aan een bediende af. "Merci." Met nog een paar stappen staat ze vervolgens bij Dom.
"Volgens mij ben jij wel een typetje voor feestjes, niet? Waarom sta je niet op de dansvloer?" vraagt ze hem dan met een glimlachje en een knikje naar de rest.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 20:38 

Afbeelding
Dominic Logan

Verveeld staat Dominic aan de zijkant toe te kijken hoe de rest zwierige bewegingen maakt en op de beat rondstampt. Zelf gooit hij een glas champagne achterover. Zodra er een bediende langskomt zet hij snel het lege glas neer en vist direct een nieuwe van het dienblad. Een schuldige glimlach verschijnt op zijn gezicht als ze hem een beetje geïrriteerd aankijkt. Dit was niet de eerste of de laatste keer deze avond. Niet dat het hem veel kon schelen. Men zag hem toch al als een drankorgel.
Net als hij nog een slok wilt nemen doet een stem hem opkijken. Rose. Dat was eigenlijk wel de laatste persoon die hij had verwacht. Dominic wist niet veel van haar, maar opzich leek ze hem geen verkeerd persoon.

"Op de meeste feestjes ben ik helemaal in mijn element,'' geeft hij toe. "Maar mijn partner in crime, Sam, is van de aardkloot verdwenen, en Jarrod is er ook niet om me te amuseren.'' Dominic glimlacht en zet zijn glas neer op de tafel achter hem. Een kans om wat plezier te hebben zou hij zich niet laten ontglippen, en dus steekt hij zijn hand uit en kijkt Rose aan. "Zou ik deze dans van u mogen, m'lady?''

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 20:56 

Afbeelding

Thomas heeft opdracht gegeven om twee paarden te zadelen voor hem en Juliet, en ze zijn vertrokken. Hij heeft Juliet gewapend met pijl en boog - gewoon omdat hij weet dat de kans groter is dat zij iets raakt dan hij - en zichzelf uitgerust met een degen. Hij hoopt het niet nodig te hebben, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen...

De reis naar Moeders afgelegen verblijf duurt lang. In slaap sukkelend zit Thomas aan het einde van de avond op zijn paard. Het lome, ritmische gestap van het dier wiegen hem langzaam in slaap, totdat...

Thomas knippert met zijn ogen en snakt naar adem als hij wakker schrikt. Zijn paard struikelt haast over een steen en zakt kort door de hoeven. Thomas schudt met zijn hoofd en gaat rechtop zitten. Hij kijkt vanuit zijn ooghoeken naar Juliet, hopelijk had ze dat niet gezien...

"Hoe voel je je?" vraagt hij. "Misschien moeten we zo anders even rusten..."

Na een poos zitten ze naast een meer rondom een kampvuurtje. Ze hebben een eend weten te schieten en die draait nu langzaam boven het vuur. Thomas zit met zijn kin op zijn opgetrokken knieën. Hij wuift afwezig de muggen bij zijn hoofd weg die hem met een monotoom gezoem lastig blijven vallen terwijl hij naar het vuur staart. Vanuit zijn ooghoeken kijkt hij naar Juliet. Wat een vreemde wendingen hadden er de afgelopen dagen - of nee, weken, hij vergeet steeds dat hij dood geweest is - plaatsgevonden. Stilletjes vraagt hij zich af hoe Juliet zich eronder voelt. Haar ervaringen zijn zo veel zwaarder, zo veel... traumatischer, ongetwijfeld.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 20:57 

Afbeelding
    Rose Pocock

Er vormt zich een lach om haar lippen wanneer ze zijn woorden over Sam hoort. En poor Jarrod. Yeah, hij was inderdaad meer 'Team Sam', misschien dat ze onbewust om deze reden niet eerder echt met hem had gesproken. Sam-territory.

"Of course, met alle plezier." Rose neemt met een glimlachje zijn hand aan en loopt vervolgens samen met hem naar de dansvloer, niet al te ver van Noah en Delia vandaan.
"Ik zag zojuist je partner in crime nog aan de champagne met Noah, dus die zal zometeen zoals ze altijd wel doet op een perfect moment weer opduiken, I'm sure." licht ze hem in, waarna ze hem eventjes met een ongelovig lachje aankijkt. "Al moet ik zeggen dat smaken echt verschillen. She's not really my favorite person in the world. Not at all." Rose kijkt Dominic met een flauw grijnsje aan terwijl ze met hem meebeweegt op de muziek.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 21:30 

Afbeelding

Noah grijnst “Ooh daar geloof ik niks van. Ik kan me niet voorstellen dat niemand ons vanavond zal opmerken. We krijgen vast na het eerste optreden het ene verzoek na het andere.” Houdt hij de moed er in. “Zelfs als je ergens heel slecht in bent, kun je nog altijd de rest ervan overtuigen dat het best mee valt.” Hij legt zijn arm even om haar schouder en trekt haar tegen zijn schouder aan “ooohhhoo Sandy” zingt hij melodramatisch met het Grease liedje mee. Hij verslikt zich een beetje in de laatste uithaal, eigenlijk is het helemaal niet zo best, maar doet in in elk geval zijn best om de performance te laten slagen. Hij laat haar los en haalt zijn schouders op “Een beetje zelfspot helpt enorm” knipoogt hij.

Dan valt zijn oog op Rose, zoals de hele avond al, maar ze staat niet langer alleen. Ze staat bij Dominic. Dominic die zijn hand naar de hare uitsteekt. Dominic, de vrouwen en mannenverslinder. De lompe boer. De man die naakt op de gang staat en hij in staat acht er ook zo doorheen te wandelen. Die man. Met zijn dierbare vriendinnetje. Vredelievend, zorgzaam en nu een paar glazen champagne verder. Hij verliest haar twee tellen uit het oog en dit is wat er gebeurd. Wat als hij over een kwartier zou terug keren in de zaal, wat zou hij dan aantreffen, zouden ze er nog wel zijn. Oke, Noah overdrijft lichtelijk vanwege de jaloezie. Dominic bleek namelijk ook best redelijk te zijn.

Hij glimlacht even naar Delia. Enigszins geforceerd danst hij met haar verder, al is de spontaniteit even verdwenen. Vanuit zijn ooghoeken houdt hij het stel goed in de gaten. Dit ging veel verder dan vriendschappelijke bezorgdheid of zijn plicht tegenover Thomas.

Afbeelding

Chase zijn blik blijft even op haar hand hangen, die nu weer nutteloos langs haar heupen hangt. Het gebaar is te klein om er hoop uit te putten, maar zelfs dat kleine gebaar weet hem wel volledig af te leiden. Hij schudt even zijn hoofd, het elfje. “Overal en nergens.” Grijnst hij zo trots als een klein kind. “Het was niet makkelijk, we werden voor gek verklaard en niet bepaald aangemoedigd in onze zoektocht. Maarrr ik heb het gevonden…” hij kijkt haar met kleine pretogen aan, denk ter wat denkbeeldig tromgeroffel bij en houdt de glazen jampot dan vlak voor haar neus. “Een elfje!.” Met een onwijze tandpasta reclame kijkt hij van haar naar de jampot. “Is ze niet prachtig. Ieder meisje wil toch haar eigen elf. Daisy, krijgt nu haar eigen elf. Als een verjaardagscadeau.” Hij houdt de jampot nog wat dichterbij, zich niet realiseren dat Leah bijna scheel moet kijken om het wezentje te zien. De elf in kwestie zelf is een stuk minder blij met haar gevangenschap en slaat boos tegen het glas aan bij het zien van Leah haar neus. Chase trekt de jampot wat terug en slaat er uiteindelijk beschermend zijn armen omheen. “Ze is nog wat boos, maar ze draait vast wel bij. Ze mag uiteindelijk zelfs uit de jampot, als ze tenminste bij Daisy blijft.”

Nieuwsgierig kijkt hij even langs haar heen. Hij ziet Adam niet, al hoort hij wel geluiden vanuit de badkamer komen. Zijn blik valt even op het boek op bed. Met een betweterige glimlach en mondhoeken die aan alle kanten trekken richt hij zijn aandacht weer op Leah. Het genoegen straalt er vanaf.

“Was je aan het lezen?” vraagt hij haar dan zo serieus mogelijk. Ze waren net herenigt. Het stemt hem tevreden dat ze niet elke minuut van de dag in elkaars armen liggen. Wat raar is, maargoed ze had niet voor niets voor Adam gekozen. “Welk boek lees je?’ ditmaal is hij wel oprecht serieus. Hij las Rose en Leah altijd voor, soms viel zelfs Leah in slaap. Chase was dol op lezen, iets wat maar weinig mensen wisten. Hij mist haar, nog steeds. Hij wil niet meer van haar houden.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 21:49 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic lacht tevreden als Rose zijn hand aan durft te nemen. Ergens had hij verwacht dat ze hem af zou wijzen, maar blijkbaar had ze toch enigzins smaak in mannen. Naast Noah, dan. Niet dat hij er nou zo slecht uitziet, maar afijn.

Zijn verveling verdwijnt als sneeuw voor de zon als ze op de dansvloer staan. Onderzoekend kijkt hij naar hoe Rose danst en besluit al snel dat ze aardig kan dansen. Sam is niet geliefd en hoewel hij het niet met Rose eens is heeft hij respect voor haar eerlijkheid. "Trek je niet zo veel aan van Sammie,'' antwoordt hij. "Ik snap dat je haar niet mag. Ze kan een heks zijn, maar ze heeft een klein hartje van goud. Zodra je door haar pantser heen bent is ze geen slecht persoon.''

Het Grease nummer gaat al snel over in een upbeat liedje en Dominic begint het naar zijn zin te krijgen. Vrolijk pakt hij Rose's hand en draait haar in een rondje. Als hij ergens goed in was, dan was het wel dansen. Zijn ogen glijden even naar Noah en hij vangt zijn blik. Dominic is even verbaasd om hem te zien kijken, maar krijgt al snel door waarom. Hij grijnst en knipoogt irritant naar de prins, waarna hij blij met zijn prinsesje door danst.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 22:40 

Afbeelding

Delia was dus helemaal in de party-mood. Het lichte gevoel in haar hoofd, mede mogelijk gemaakt door de champagne, nam toe naarmate de avond verstreek. Voor even probeerden Delia al haar controle en structuur los te laten en te genieten van het hier en nu zijn. "Als je me kan garanderen dat het onopgemerkt blijft, doe ik mee." Een lachje ontstond er op haar Delia haar gezicht. Ze wist dat als ze nu in de spiegel zou kijken ze een opgewekt meisje zou zien dat echt genoot van deze avond. Dat was een beeld wat ze al lang niet meer had gezien van haar zelf. Noah sloeg zijn arm om haar heen. Haar eerste reactie was zoals wel vaker, verstijven. Haar spieren spande zich op en haar hart ging dubbel zo snel tekeer als voordien. Lichamelijk contact wat ze zelf niet onder controle had was not done. Gelukkig voor haar liet Noah haar redelijk snel weer los en kon ze haar spanning een beetje verbergen achter een schaapachtige lach toen ze hem hoorden zingen.

Niet veel later zag Delia dat Rose met iemand de dansvloer opging. Haar blik viel op Noah die het blijkbaar ook had gezien. Alleen iemand die echt achterlijk was zou het niet door hebben, Noah had het er blijkbaar moeilijk mee. Zorgzaam als Delia was kneep ze even in Noah zijn hand. "Gaat het een beetje? En zeg nu niet dat er niets is. Ik heb ogen in mijn kop." Ok, deze woorden waren misschien een beetje hard. Maar diep vanbinnen wist Delia dat Noah het anders nooit zou durven toegeven. Ze wist eigenlijk niet of hij het nu wel zou toegeven dus vroeg ze hem stiekem maar verder uit. "Wie is die jongen eigenlijk?" Ze knikte naar de gast waarmee Rose aan het dansen was. Hij zag er best goed uit, dat was het eerste wat Delia opviel.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 0:08 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah kijkt Chase niet begrijpend aan wanneer hij allemaal dingen begint te vertellen, maar niet to the point komt. Wanneer hij dat uiteindelijk wel doet - met z'n enorme pretoogjes en brede, vrolijke lach -, krijgt ze echter een glazen jampot tegen haar neus geduwd. Het duurt dan ook eventjes voordat ze beseft wat Chase precies met het 'elfje' bedoelt wanneer ze het pas van een klein afstandje kan zien. Er zit dus inderdaad een klein, weliswaar een beetje een chagarijnig, elfje in het potje.
"Oh wauw Chase.." Leah weet even niet wat ze moet zeggen, ze kijkt een beetje bedenkelijk naar de elf die het er niet zo mee eens is. "Zoveel moeite voor een cadeau.." Misschien dat 'ie beter gewoon iets had kunnen kopen? Alhoewel dit wel heel lief is, moet ze toegeven. "Wat mooi." glimlacht ze dan ook uiteindelijk.

Ze trekt haar wenkbrauwen weer een beetje op wanneer Chase langs haar heen naar binnen kijkt en haar vervolgens vol genoegen aankijkt. Leah gaat automatisch ietwat meer voor de deuropening staan - niet dat dat effectief is gezien haar lengte en die van Chase, maar het ging om het idee.
"Ehm.. Ja." Ze kijkt eventjes achter zich richting het bed. Ze fronst eventjes en kijkt vervolgens weer naar Chase. "Gewoon een van de vele sprookjes die ik hier in de bibliotheek heb gevonden laatst." wuift ze het weg, de details weggelaten. Hij hoeft niet te weten dat ze precies hun boek terug had gevonden.
"Wat doen jullie hier eigenlijk? Moeten jullie juist niet bij Daisy zijn?" vraagt ze Chase en Feira dan snel om op een ander onderwerp over te gaan.

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kan er niets anders doen dan er eventjes om te glimlachen. Sam en een hartje van goud, bovendien was ze letterlijk en figuurlijk een heks. Ze kan het echter wel waarderen dat Dom zegt dat ze zich er niet zo veel van moet aantrekken. "Hmm.. ik denk eigenlijk dat zij meer issues met mij heeft."
Wanneer het nummer verandert en Dominic haar in een rondje draait, lacht ze geamuseerd naar hem. "Genoeg over haar vandaag, time for some fun." knipoogt ze.

Rose danst vrolijk met Dominic verder en heeft het best wel naar haar zin zo. Ze is zich echter niet bewust van de blikken van Noah hun kant op. Geamuseerd beweegt ze op de muziek, zo nu en dan een rondje om Dominic, dan weer tegenover hem. Oh, en alles natuurlijk wel op een 'veilige' afstand, well, omdat ze gewoonweg geen Sam is.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: